abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1018179
Ik vraag me af wat jullie nou leuker vinden: The Simpsons of Southpark?
Ik persoonlijk vind The Simpsons dus veel leuker omdat The Simpsons een veel drogere en "ingewikkeldere" humor heeft. De humor van Southpark is opzich ook wel leuk, maar veel minder omdat het het meer van die humor "brugklashumor" is
Laat horen hoe jullie hier over denken!!

Grtz!

Djespuwr
pi_1018200
Simpsons Rule by far
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 12:26:40 #3
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1018229
Ik mag ze alletwee wel, maar ik vind de Simpsons denk ik net iets leuker
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 12:26:52 #4
5673 heijx
Qui que boue
pi_1018230
South Park is sweet!

(Wendy tegen de invaljuffrouw in seizoen 1
Stay away from my man or I'll whip your sorry ass into last year!
Nobody f*cks with Wendy Testaburger.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_1018237
simpsons...
maar ook sp wel eigenlijk
pi_1018263
De Simpsons zijn veeeel beter.

DOH!

dinsdag 12 juni 2001 @ 12:31:43 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1018275
Simpsons!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 12 juni 2001 @ 12:35:31 #8
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_1018313
Duh.

Southpark is hartstikke leuk voor een paar afleveringen, maar veel harder dan de SP-film zal het niet meer worden en dan merk je dat de grofheid eigenlijk de enige gimmick is waar de serie op drijft.

Terwijl de schrijvers van de Simpsons al jaren een onwaarschijnlijk hoog niveau van zeer geestige, intelligente en ook echt maatschappijkritische (ja ja, hoogdravend) grappen handhaven.

De vergelijking kan naar mijn mening alleen maar in het voordeel van de Simpsons uitvallen, maar dat is ook niet zo gek - de Simpsons is een van de allerbeste televisie-series ooit.

dinsdag 12 juni 2001 @ 12:39:38 #9
3767 Herald
Come get some
pi_1018336
South Park heeft (te) veel platte humor, en van alle personages is Cartman de leukste. Die andere 3 koters zijn meer aangevers van de grappen.

Simpsons is meer satirisch en heeft ook leukere personages. De Pulp Fiction aflevering is meesterlijk, en de Halloween episodes zijn erg leuke spoofs.

My vote goes to The Simpsons

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 12 juni 2001 @ 12:41:04 #10
3767 Herald
Come get some
pi_1018350
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 12:35 schreef Meister het volgende:
Duh.

Southpark is hartstikke leuk voor een paar afleveringen, maar veel harder dan de SP-film zal het niet meer worden en dan merk je dat de grofheid eigenlijk de enige gimmick is waar de serie op drijft.

Terwijl de schrijvers van de Simpsons al jaren een onwaarschijnlijk hoog niveau van zeer geestige, intelligente en ook echt maatschappijkritische (ja ja, hoogdravend) grappen handhaven.

De vergelijking kan naar mijn mening alleen maar in het voordeel van de Simpsons uitvallen, maar dat is ook niet zo gek - de Simpsons is een van de allerbeste televisie-series ooit.

oeh, als ik even had gewacht had ik zelf niet meer eens hoeven te posten. Mooi gesproken
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 12 juni 2001 @ 12:45:33 #11
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_1018378
Heh.. dank
pi_1018399
De Simpsons regeren. Homer is mijn held

"Son, you tried very hard and you failed miserably. The lesson you can learn is: NEVER try...!"

Hoewel Southpark soms ook erg leuk is...

"OHMYGOD!! He's got a white flag!!! SHOOT HIM!!!"

Unox, the worst operating system.
pi_1018415
Simpsons forever
Saiyan Prince
pi_1018458
Ik vind South Park dus echt helemaal niet leuk. Ja, okay, de eerste paar keer als je het ziet is het leuk, en de movie was ook wel cool, maar na een tijdje begon ik me te ergeren aan hoe cheap het 'getekend' was en dat de enige humor die erin zit alleen maar bestaat uit schelden.

Bij de Simpsons vind ik het coole dat de humor vaak veel doordachter is en dat de personages ook veel cooler zijn. De grappen van de Simpsons kan je vaak dan ook niet echt na-vertellen, dat moet je gewoon zien, terwijl bij South Park iedereen een schreeuwende en scheldende Cartman na kan doen. Alleen dat al maakt voor mij al duidelijk dat Simpsons van een hoger niveau is.

You ain't got no talent... if you didn't have a face, you wouldn't be nobody.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 13:09:05 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1018529
Ik zou van beide voor geen goud een aflevering willen missen. Hebben jullie laatst die Simpsons aflevering gezien "Behind the laughter"? Meesterlijk! Hoe verzinnen ze het! Echt heel cool. Trouwens, Futurama is ook heel cool (en van dezelfde makers als de Simpsons). Maar toch zal ik altijd een zwak houden voor Cartman Darn-diddly-arn!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 13:28:33 #16
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_1018609
Ik lig om Southpark EN The Simpsons altijd in een deuk. Sorry, ik kan niet kiezen.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 12 juni 2001 @ 13:29:11 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_1018613
Same here
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 juni 2001 @ 13:29:28 #18
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_1018617
SIMPSONS!! Bikkelmannetje heeft mij ook zo gek gekregen Doordat ik het nou ook verplicht moet kijken nee hoor, maar ik vind the simpsons wel iets intelligenter dan Southpark!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_1018655
Simpsons !! (maar ook Futurerama en Family Guy)
pi_1018683
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 13:29 schreef Jipje het volgende:
maar ik vind the simpsons wel iets intelligenter dan Southpark!
Iets

Simpsons zijn echt geweldig en Southpark is écht saaai, het was alleen maar een paar afleveringen leuk toen het net na de hype eindelijk in Nederland werd uitgezonden...

Matt Groening is gewoonweg geniaal, die humor verveeld voorlopig nog niet

pi_1018834
Met straatlengte voorsprong The Simpsons, zelf na de 42e herhaling.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1019352
Ik vind het allebei Coole programma's.
Maar ik kies toch voor Southpark omdat : 1-Simpsons komt niet meer, en 2- Ik vind de nieuwe afleveringen niet echt super leuk van The Simpsons.......
  dinsdag 12 juni 2001 @ 15:17:18 #23
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1019439
simpsons op zeker!!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 12 juni 2001 @ 15:19:35 #24
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1019455
Simpsons duidelijk veel beter, zit vaak hele intelligente maatschappijkritiek in verwerkt, veel verwijzingen naar populaire cultuur en ik moet er ook altijd harder om lachen (en da's het belangrijkste). South Park vind ik ook wel leuk, maar wel erg plat. En na een aantal afleveringen geloof ik de fart-jokes etc. wel een beetje.

Kortom: duidelijk de Simpsons.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 12 juni 2001 @ 15:20:17 #25
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1019460
quote:
Op dinsdag 12 juni 2001 13:09 schreef Marble het volgende:
Hebben jullie laatst die Simpsons aflevering gezien "Behind the laughter"? Meesterlijk
Ja, die was echt heel sterk, inderdaad.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')