Grtz!
(Wendy tegen de invaljuffrouw in seizoen 1
Stay away from my man or I'll whip your sorry ass into last year!
Nobody f*cks with Wendy Testaburger.
Southpark is hartstikke leuk voor een paar afleveringen, maar veel harder dan de SP-film zal het niet meer worden en dan merk je dat de grofheid eigenlijk de enige gimmick is waar de serie op drijft.
Terwijl de schrijvers van de Simpsons al jaren een onwaarschijnlijk hoog niveau van zeer geestige, intelligente en ook echt maatschappijkritische (ja ja, hoogdravend) grappen handhaven.
De vergelijking kan naar mijn mening alleen maar in het voordeel van de Simpsons uitvallen, maar dat is ook niet zo gek - de Simpsons is een van de allerbeste televisie-series ooit.
Simpsons is meer satirisch en heeft ook leukere personages. De Pulp Fiction aflevering is meesterlijk, en de Halloween episodes zijn erg leuke spoofs.
My vote goes to The Simpsons
quote:oeh, als ik even had gewacht had ik zelf niet meer eens hoeven te posten. Mooi gesproken
Op dinsdag 12 juni 2001 12:35 schreef Meister het volgende:
Duh.Southpark is hartstikke leuk voor een paar afleveringen, maar veel harder dan de SP-film zal het niet meer worden en dan merk je dat de grofheid eigenlijk de enige gimmick is waar de serie op drijft.
Terwijl de schrijvers van de Simpsons al jaren een onwaarschijnlijk hoog niveau van zeer geestige, intelligente en ook echt maatschappijkritische (ja ja, hoogdravend) grappen handhaven.
De vergelijking kan naar mijn mening alleen maar in het voordeel van de Simpsons uitvallen, maar dat is ook niet zo gek - de Simpsons is een van de allerbeste televisie-series ooit.
"Son, you tried very hard and you failed miserably. The lesson you can learn is: NEVER try...!"
Hoewel Southpark soms ook erg leuk is...
"OHMYGOD!! He's got a white flag!!! SHOOT HIM!!!"
Bij de Simpsons vind ik het coole dat de humor vaak veel doordachter is en dat de personages ook veel cooler zijn. De grappen van de Simpsons kan je vaak dan ook niet echt na-vertellen, dat moet je gewoon zien, terwijl bij South Park iedereen een schreeuwende en scheldende Cartman na kan doen. Alleen dat al maakt voor mij al duidelijk dat Simpsons van een hoger niveau is.
quote:Iets
Op dinsdag 12 juni 2001 13:29 schreef Jipje het volgende:
maar ik vind the simpsons wel iets intelligenter dan Southpark!
Simpsons zijn echt geweldig en Southpark is écht saaai, het was alleen maar een paar afleveringen leuk toen het net na de hype eindelijk in Nederland werd uitgezonden...
Matt Groening is gewoonweg geniaal, die humor verveeld voorlopig nog niet
Kortom: duidelijk de Simpsons.
quote:Ja, die was echt heel sterk, inderdaad.
Op dinsdag 12 juni 2001 13:09 schreef Marble het volgende:
Hebben jullie laatst die Simpsons aflevering gezien "Behind the laughter"? Meesterlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |