abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14943009
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:50 schreef Hare het volgende:

[..]

Echt niet dus. Midnight Club is echt een stuk beter dan NSFU. Op alle gebieden!! (misschien wint nsfu het alleen op Grafisch gebied).

De AI van MC is een stuk beter. Je moet eens weten hoe vaak ik races overnieuw heb gedaan. Ik heb mijn bank er zelfs van kapot geslagen als ik een race weer eens op tienden van seconden verloor.

Verder kun je bij MC echt overal rijden, je kan je eigen route bepalen, veel meer bewegingsvrijheid dus. Ook heb je drie steden met een heel andere lay-out waardoor het spel een stuk gevarieerder is.

Dan is MC ook nog eens echt een race-spel. Bij nsfu hebben ze voor de variatie draften en drag erbij gedaan, wat ik niks met echt racen te maken vind hebben. Bij MC hadden ze ook dat je checkpoints moest halen, maar dat je zelf kon bepalen in welke volgorde. Variatie, maar het blijft racen!

Schade speelt ook nog een geen enkele rol bij Nsfu, je kan de gestoordste dingen doen, maar je auto blijft heel. Als je wilt kun je bijn full power de bocht in, je wordt door de muur toch wel in de goede richting gestuurd. Niet zo bij MC, daar ben je kapot.

MC II is naar mijn mening echt een van de beste race games ever. Het heeft jammer genoeg niet de aandacht gekregen die het verdiende. Nsfu krijgt deze wel, alleen de naam is al goed voor meer verkochte spellen.

Nsfu is een goed spel, maar haalt het echt niet bij MC II !!!!!!

Zo mee eens
Maar ik vind NFSU geen slecht spel...juist niet..het is gewoon anders..
Ben er net zo verslaafd aan.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_14943152
Even een vraag voor de mensen die de AI soms te moeilijk vinden en klagen dat ze een level over moeten doen.

Wat is het plezier van in 1 keer door een spel heen 'racen' ? Het zou gewoon een baggerspel zijn als de AI weinig tot geen tegenstand zou bieden. Ok toegegeven, bij sommige maps (95,103) is het een beetje belachelijk, maar zeer zeker niet onmogelijk om te halen.

Driften had voor mij trouwens ook niet gehoeven, de dragraces daarentegen vind ik persoonlijk super. Enige frustrerende is dat als je gelijk over de streep komt de AI het voordeel van de twijfel krijgt, is me al diverse malen overkomen .

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  woensdag 26 november 2003 @ 15:00:05 #253
70488 Tranquile
Dont mess with the Best
pi_14944030
Damn ik krijg hem morgen pas, en dan ga ik toch een vette bak produceren

[Dit bericht is gewijzigd door Tranquile op 26-11-2003 15:00]

pi_14944202
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:28 schreef Grayburn het volgende:
Even een vraag voor de mensen die de AI soms te moeilijk vinden en klagen dat ze een level over moeten doen.

Wat is het plezier van in 1 keer door een spel heen 'racen' ? Het zou gewoon een baggerspel zijn als de AI weinig tot geen tegenstand zou bieden. Ok toegegeven, bij sommige maps (95,103) is het een beetje belachelijk, maar zeer zeker niet onmogelijk om te halen.

Driften had voor mij trouwens ook niet gehoeven, de dragraces daarentegen vind ik persoonlijk super. Enige frustrerende is dat als je gelijk over de streep komt de AI het voordeel van de twijfel krijgt, is me al diverse malen overkomen .

Vind dat driften wel vet eigenlijk maar zo vaak had het van mij ook niet gehoeven, maar af en toe ff flink links rechts is wel tof.
M'n signature, wat doe je :{
pi_14946433
was mijn save game kwijt geraakt beschadigt moes ik helemaal opnieuw beginnen. was al klaar ook
heb er nu lekker een gestolen

mijn auto komt eraan later vandaag

oja nog een leuk filmpje
even offtopic

mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/playstation-gravitybomb.asf

Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_14946755
quote:
Op woensdag 26 november 2003 16:21 schreef CecilBDemented het volgende:
was mijn save game kwijt geraakt beschadigt moes ik helemaal opnieuw beginnen. was al klaar ook
heb er nu lekker een gestolen

mijn auto komt eraan later vandaag

oja nog een leuk filmpje
even offtopic

mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/playstation-gravitybomb.asf

Ik heb em op TV gezien... Hijs idd echt lachen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')