De zevende in de bekende Need For Speed reeks! Wat was je gewend? Ferrari's, Lamborghini's en Aston Martins. Deze auto's zul je in het zevende deel niet meer tegenkomen.
Need For Speed Underground is helemaal gericht op Streetracing!
Dus hield je van The Fast And The Furious dan zul je kwijlen bij NFS:U
In Underground stap je zelf in de schoenen van een Streetracer en probeer je met Sprints en racen door de stad je reputatie hoog te houden bij de andere streetracers, die zullen het je niet gemakkelijk maken. Maar met snel voetenwerk en en het bedienen van je versnelling met het gevoel waarmee je je "jongeheer" behandelt, dan zal het wel lukken.
Over Need For Speed Underground is heel veel te vertellen, meer dan goed voor je is. Ik wil hier geen heel boek neerzetten over NFS:U, dus laat de screens je de indruk geven welke ik probeer te beschrijven.]
Lijkt wel erg op "The Fast And The Furious" en "2Fast2Furious" hé?
Yep, dat klopt helemaal, illegale streetraces, daar zal het allemaal om draaien. Maar wat nog leuker is: is dat je je persoonlijke auto gaat creëren, een auto helemaal naar jouw smaak. Volgens de makers van het spel zijn er rond de 72 miljard mogelijkheden om de auto's te tunen. Daar ben je wel even zoet mee denk ik.
Het is niet alleen de buitenkant veranderen en er alleen show mee te hebben, het draait ook om de auto's motorisch te tunen, zo snel mogelijk maken. Doe je dit niet, dan blijf je zielig achter bij de start als je tegenstanders al op de 200 km/h zitten. Alles wat je aan je auto verandert draagt de naam van de makers in real life. Zo zul je onder andere de volgende merken tegenkomen:
AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Dat het niet alleen om sprintjes trekken zal draaien is natuurlijk logisch. Je kunt kiezen uit meerdere mode's. Onderandere:
Drag
Dit is dus het sprinten, zo snel mogelijk opschakelen en naar de finish sjoooven.
Circuit
Een baan met bochten afleggen, de bochten zo goe mogelijk nemen om een snellere tijd neer te zetten en als eerste over de finish te komen.
Drift
Hele leuk gedeelte, het opzettelijk de controle "verliezen" in een bocht en zo slippend de bocht door komen. Driften is een groot woord en niet zo kort uit te leggen. Daar zal ik dus niet te diep op ingaan.
Dus online mogelijkheden zijn er ook! Zo zul je ook achter je PC kunnen racen met spelers die op een PS2 aan het spelen zijn.
Dit zijn de auto's waar je uit kunt kiezen:
1998 Toyota Supra
2003 Acura RSX Type S
2003 Honda S2000
1999 Nissan Skyline R34 GTR
2004 Nissan Sentra SE-R Spec V
1999 Dodge Neon 2-deuren
2003 Peugot 206 GTi/S16
1992 Nissan 240SX SE
2003 Nissan 350Z
2002 Toyota Celica GT-S
2000 Honda Civic Si Coupe
1999 Mitsubishi Eclipse GSX
2003 Ford Focus ZX3
1995 Mazda RX-7
2003 Volkswagen Golf GTi 2.0
2003 Subaru Impreza 2.5 RS
2001 Acura Integra Type R
2003 Mitsubishi Lancer 2.5 RS
1999 Mazda Miata MX5
2003 Hyundai Tiburon GT
Heb ik al gezegd dat ze allemaal volledig tunebaar zijn?
Release
HIJ IS UIT!!!
Officiële site
Officiële Need For Speed: Underground site
[afbeelding]
Demo:
*Geen warez plz
Streetracer
En Need for Speed is niet het spel wat daar toch in zat.. dat was toch GT3
quote:dit moet je verdienen door veel te winnen dan unlock je de paint job fase 1
Op zondag 23 november 2003 18:25 schreef bojaaper het volgende:
Hoe krijg je bij een auto meerdere kleuren, dus dat bijv de helft blauw is en de helft groen? Of van die overlopende kleuren??
Ik speel meestal Medium op level 40 ofzo..
quote:medium level 90
Op zondag 23 november 2003 18:40 schreef WattaFakka het volgende:
Spelen jullie op Easy, Medium of Hard. En welk level zijn jullie?
.
quote:Even terugkomen, ik wilde dus op 2 computers die 1 internetverbinding delen tegelijkertijd online NFS spelen.
Op zondag 23 november 2003 17:49 schreef Streetracer het volgende:
Ik neem aan dat je computer en laptop allebei een ander ip adres hebben. Dan maak je met 1 van de 2 een game en laat de ander joinen.
Kun je trouwens met meer dan 1 tegen 1 spelen? Want een challenge stuur je maar naar 1 player.
quote:Je kan bovenaan in dat scherm waar je die players ziet naar rechts klikken, dan staat er "Head to head challange" en daar kan je dan met z'n 3'en of 4'en spelen.
Op zondag 23 november 2003 19:07 schreef _VoiD_ het volgende:
ok, het werkt dus wel. De laptop moet hosten, dan kun je joinen.Kun je trouwens met meer dan 1 tegen 1 spelen? Want een challenge stuur je maar naar 1 player.
quote:Ik was er al achter jah, maar toch bedankt.
Op zondag 23 november 2003 19:13 schreef Streetracer het volgende:[..]
Je kan bovenaan in dat scherm waar je die players ziet naar rechts klikken, dan staat er "Head to head challange" en daar kan je dan met z'n 3'en of 4'en spelen.
En waarom heeft mijn klasgenoot een dikke Skyline en ik nog maar net een S2000?? We zijn bijde bij race 73
quote:Idd valt mij ook op...
Op zondag 23 november 2003 18:45 schreef koeskoes het volgende:
Spel is opzich nog best makkenlijk, 1 dag alles uitgespeeld op hard. Wat wel opvalt is dat de ai best slecht is en soms zelfs vals moet spelen (onmogenlijk hard door bochten en zomaar ineens snelheids bursts) om te kunnen winnen, vooral bij de laatste races lijkt het alsof het gewoon onmogenlijk is om je voorsprong vast te houden is
quote:Dan moet je schakelen
Op zondag 23 november 2003 19:31 schreef Thomas B. het volgende:
kep geen zin om al die andere delen door te lezen dus zou iemand mij misschien uit kunnen leggen hoe dat "Draft"-gedoe werkt, want dan ga ik steeds veel langzamer dan de anderen en blaas ik me motor op
quote:Ik heb 1,2 en 3 al vrij gespeeld, maar t zijn gewoon steeds andere kleuren.. Hoe doe je dan dat de ene helft groen is en de andere blauw ofzo?
Op zondag 23 november 2003 18:27 schreef martinensonja het volgende:[..]
dit moet je verdienen door veel te winnen dan unlock je de paint job fase 1
en dan 2 enz enz
quote:oww kewl
Op zondag 23 november 2003 19:32 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Dan moet je schakelen
. Standaard met A en Z.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 23-11-2003 19:49]
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:35 schreef Thomas B. het volgende:[..]
oww kewl
Ja schakelen... tis maar een spelletje weet je
quote:Je krijgt je auto's naarmate je een bepaalde hoeveelheid stylepoints hebt gehaalt. Dus jij hebt waarschijnlijk met een mindere voorsprong gewonnen, minder powerslides gemaakt en minder rondes op kop gelegen.
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Waar kan ik Paint level 3 gebruiken?En waarom heeft mijn klasgenoot een dikke Skyline en ik nog maar net een S2000?? We zijn bijde bij race 73
quote:Voorkant en achterkant wit :S? Gewoon wit verven?
Op zondag 23 november 2003 19:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe kun je bv de voorkant van je auto nou wit, en de achterkant van je auto nou wit maken, is dat een speciaal vinyl ofzo, want ik heb alle 3 de paints al
quote:Bedoelde wit-zwart
Voorkant en achterkant wit :S? Gewoon wit verven?
[Dit bericht is gewijzigd door -Mzraki- op 23-11-2003 19:50]
quote:met stickers?
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
quote:Ik heb tegen auto's geraced die 2 kleuren als base paint hadden. Zo leek het iig, ik wil dat ook, maar kan het ook, of heb ik me gewoon ZWAAR verkeken, wat ik me niet kan voorstellen
Op zondag 23 november 2003 19:49 schreef WattaFakka het volgende:[..]
met stickers?
quote:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Op zondag 23 november 2003 19:57 schreef WamP het volgende:
iemand enig id waar op je pc games je save games staan????
quote:hmm das een goeie... der zit geen saved games folder ofzo in de NFS map.
Op zondag 23 november 2003 19:57 schreef WamP het volgende:
iemand enig id waar op je pc games je save games staan????
quote:thanks dat wou ik ook effe weten.
Op zondag 23 november 2003 20:05 schreef bojaaper het volgende:[..]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
quote:dan moet je veel stylepoints verdienen. Dit kan je doen om bijvoorbeeld quickrace te doen en dan drift en hier drift track 2 te kiezen je zet het op tien ronden en racen maar. Hoe vaker je dit doet hoe meer style points je krijgt. Op den duur word er bij vynil (of hoe je het ook schrijven mag) base geunlocked. Hier kan deze verschillende kiezen.
Op zondag 23 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb tegen auto's geraced die 2 kleuren als base paint hadden. Zo leek het iig, ik wil dat ook, maar kan het ook, of heb ik me gewoon ZWAAR verkeken, wat ik me niet kan voorstellen
![]()
quote:tellen de stylepoints die je bij quickrace verdient ook voor underground mode
Op zondag 23 november 2003 20:18 schreef trance_fan het volgende:[..]
dan moet je veel stylepoints verdienen. Dit kan je doen om bijvoorbeeld quickrace te doen en dan drift en hier drift track 2 te kiezen je zet het op tien ronden en racen maar. Hoe vaker je dit doet hoe meer style points je krijgt. Op den duur word er bij vynil (of hoe je het ook schrijven mag) base geunlocked. Hier kan deze verschillende kiezen.
quote:ook wel geil
Op zondag 23 november 2003 20:25 schreef -Xaer0- het volgende:
En dit is mijn autotje:
Dit is mijn pimpbak, maar ik heb ook veel met de 206 gereden, want die ligt als een kart op de baan. .
groetjes,
Kreator
belangrijk
quote:Ja, ook als je online races rijdt. Erg raar eigenlijk.
Op zondag 23 november 2003 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
tellen de stylepoints die je bij quickrace verdient ook voor underground modebelangrijk
quote:?
Op zondag 23 november 2003 19:19 schreef Geqxon het volgende:
Waar kan ik Paint level 3 gebruiken?En waarom heeft mijn klasgenoot een dikke Skyline en ik nog maar net een S2000?? We zijn bijde bij race 73
quote:heb hier al antwoord op gegeven (deels dan):
Op zondag 23 november 2003 20:58 schreef Geqxon het volgende:[..]
?
quote:paint 3 kun je gewoon overal op gebruiken net als de andere 2 paints
Je krijgt je auto's naarmate je een bepaalde hoeveelheid stylepoints hebt gehaalt. Dus jij hebt waarschijnlijk met een mindere voorsprong gewonnen, minder powerslides gemaakt en minder rondes op kop gelegen.
quote:thnx
Op zondag 23 november 2003 20:05 schreef bojaaper het volgende:[..]
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
quote:zie er mooi uit
Op zondag 23 november 2003 21:22 schreef Yawgmoth het volgende:
kwilde nog ff mijn Golf GTI showen...
quote:Thanks, kwilde hem een beetje simpel houwe... Dus heb mijn vier lagen benut voor 2 body vinyls, 1 manufacturer vinyl en 1 level 2 flame vinyl...
Op zondag 23 november 2003 21:29 schreef -Xaer0- het volgende:[..]
zie er mooi uit
quote:Jij bent vast geen max payne fan
Op zondag 23 november 2003 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik word echt ZO enorm ziek van die slow-motion camera!!! Kan ik dat kloteding niet uitzetten
Enniewee ik dacht laat k mijn poepwagen ook maar showen
quote:ben niet weg van je velgjes
Op zondag 23 november 2003 21:49 schreef bojaaper het volgende:[..]
Jij bent vast geen max payne fan
Enniewee ik dacht laat k mijn poepwagen ook maar showen
quote:Options - Display
Op zondag 23 november 2003 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik word echt ZO enorm ziek van die slow-motion camera!!! Kan ik dat kloteding niet uitzetten
als je nou eventjes de moeite neemt om te kijken voordat je hier gaat zeuren
quote:dat zijn juist mooie velgen, alleen verkeerde kleur, maargoed dat kan veranderd worden
Op zondag 23 november 2003 21:53 schreef mslautenbach het volgende:[..]
ben niet weg van je velgjes
quote:Racen doe ik op hard (ben nu bij level 70) en draften en Dragracen doe ik op easy. Vind daar echt geen ene flikker aan, dus dat moet voor mij zo snel mogelijk over zijn, geen zin dat overnieuw te moeten doen
.
quote:Driften en Dragracen moet je even doorhebben, dan kun je ze allebij makkelijk op hard aan, ik heb juist een hekel aan Knockdown
Op zondag 23 november 2003 22:03 schreef Hare het volgende:[..]
Racen doe ik op hard (ben nu bij level 70) en draften en Dragracen doe ik op easy. Vind daar echt geen ene flikker aan, dus dat moet voor mij zo snel mogelijk over zijn, geen zin dat overnieuw te moeten doen
quote:Ik wil het helemaal niet doorhebben en ik hoef het niet op hard te kunnen. Ik vind het gewoon niet leuk, dus ga ik daar ook geen moeite in steken.
Op zondag 23 november 2003 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Driften en Dragracen moet je even doorhebben, dan kun je ze allebij makkelijk op hard aan, ik heb juist een hekel aan Knockdown
quote:kan ook ja
Op zondag 23 november 2003 22:20 schreef Hare het volgende:[..]
Ik wil het helemaal niet doorhebben en ik hoef het niet op hard te kunnen. Ik vind het gewoon niet leuk, dus ga ik daar ook geen moeite in steken.
maar als je er beter in wordt is het ook veel leuker
quote:Ja, en dan ook nog ingehaald worden in de laatste 500 meter omdat de tegenstander zo leuk kan kan valsspelen.
Op zondag 23 november 2003 22:34 schreef HerrFlick het volgende:
Draggen en driften zijn juist het leukst. hadden er van mij meer in mogen zitten. Werd af en toe zwaar gefrustreerd door die 6 en 7 laps durende races die moeilijk te winnen waren.
Driften vind ik juist het leukste. Ik drift het liefst met de RX7. Jezus, dan kan je de meest zieke combo's halen. Mijn record is 50k in 1 drift.
quote:Post je scores eens?
Op zondag 23 november 2003 22:07 schreef mslautenbach het volgende:
drags vind ik juist het kewlst...ik ben de drag en drift meester
Mijn scheurmonster
[Dit bericht is gewijzigd door Pierre_Smirnoff_2 op 24-11-2003 09:39]
Nu zit Street Legal Racing: Redline wel vol met bugs, het is volgens mij véééél realistischer, je kunt daarmee tenminste écht tunen en je hebt een realistisch schademodel. En natuurlijk een grote stad, waar je vrij in kunt rondrijden, en andere racers uitdagen door achter ze te rijden en te toeteren. En politie die je kunt afschudden, of je wordt gepakt en kunt dokken, etc.
Echter, SLR: Redline zit vól met bugs... Dat is het enige grote minpunt. Zonder die bugs zou het een regelrechte NFS:U-killer zijn, nu is het -ondanks vele bugs- ongeveer het gelijke van NFS-U schat ik zo. Als je SLR: Redline zelf gaat proberen, download dan WÉL de nieuwste patches, deze verbeteren al een hoop.
http://www.activisionvalue.com/FlashWeb%20Stuff/Salespages/StreetLegal2/StreetLegal2-Story.htm
Hier mijn ietwat gemodificeerde Peugeot 206
quote:Nog erger: ik heb m gister gepatcht...en nu gaat ie een race laden en dan loopt ie vast...en uninstall werkt niet
Op maandag 24 november 2003 09:49 schreef WamP het volgende:
mijne nfs flipt op race 78, ik krijg eerst het filmpje dat ze vriendin boos word ofzo, dan gaat ie loaden en flipt me nfs terug naar windows, en zo dus elke keer, ook na reinstall
quote:nee, tenzij je een bagger systeem hebt
Op maandag 24 november 2003 12:03 schreef smash789 het volgende:
Zijn de graphics in-game ook zo afgrijselijk?
quote:Ja klopt. ik moet nog 20 races en mijn stylepoints balk gaat niet meer verder. die staat al op max.
Op zondag 23 november 2003 20:20 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
tellen de stylepoints die je bij quickrace verdient ook voor underground mode
quote:Hoe bedoel je lelijk
Op maandag 24 november 2003 11:59 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Nissan Skyline GTR met widebody
quote:en voor wat is die fix dan??
Op maandag 24 november 2003 12:11 schreef WamP het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-11-2003 12:23]
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-11-2003 12:24]
Wat vinden jullie er van?
Kheb trouwens mn spel gefixed, ik kan weer racen, heb net underground mode uitgespeeld. Nu ga ik het gewoon NOG een keer doen
950 mhz, riva tnt 2, 256 md.
mijn 206 evo7
338 tops, daarna loopt die lelijke motor warm aan
quote:jah hij is al te koop op pc!!!!!
Op maandag 24 november 2003 13:33 schreef Tranquile het volgende:
hey kan iemand me zeggen of deze al op de pc te koop is
quote:Heb ik ook, met Dragracen. Als ik 4 keer perfect shift heb (van de 6) dan ga ik 330-340 een stuk voor het eind. Als ik dan mn nitro eropheen gooi, ga ik 370 bij de finish, met meestal mn motor op het randje van opblazen
Op maandag 24 november 2003 13:18 schreef Markz0r het volgende:
misschien
mijn 206 evo7
338 tops, daarna loopt die lelijke motor warm aan
quote:wat stond hier ongeveer
Op maandag 24 november 2003 12:18 schreef Smots het volgende:Niet teveel aan denken Smots
quote:Nee dat kan kloppen... Als je ziet dat ik er een andere voorbumper, motorkap, zijkant en ga zo maar door op gedonderd heb... Maarja das ook de bedoeling met dit spel... Je auto ombouwen...
Op maandag 24 november 2003 09:07 schreef smash789 het volgende:
Echt... Die screenshots zien er helemaal niet uit. Die auto's lijken niet eens op de echte auto's. Vooral die Golf niet. Ik heb nu bijna Underground zelf binnen, en ik ben benieuwd.
quote:Ooit gehoord van een TV kaart in je pc? Zo speel ik mijn GC games ook namelijk...
Op maandag 24 november 2003 11:48 schreef Smots het volgende:
Hè, toch wel jammer dat je met een consoleversie geen screenshots kan maken.
quote:Ehm... werkt dat echt?
Op maandag 24 november 2003 14:42 schreef Yawgmoth het volgende:[..]
Ooit gehoord van een TV kaart in je pc? Zo speel ik mijn GC games ook namelijk...
quote:Ja hoor. Gewoon de console op de TV-kaart aansluiten zoals je 'm ook op je gewone TV aansluit en spelen maar.
Op maandag 24 november 2003 14:43 schreef Smots het volgende:[..]
Ehm... werkt dat echt?
quote:Jah... Zit gewoon een tulp plug aansluiting om bijvoorbeeld je videocamera (als je geen digitale hebt met firewire) op aan te sluiten... Daar sluit je de video tulp plug op aan...
Op maandag 24 november 2003 14:43 schreef Smots het volgende:[..]
Ehm... werkt dat echt?
quote:Inderdaad wel uit geluid via je geluidskaart laten lopen.
Op maandag 24 november 2003 14:47 schreef Yawgmoth het volgende:[..]
Jah... Zit gewoon een tulp plug aansluiting om bijvoorbeeld je videocamera (als je geen digitale hebt met firewire) op aan te sluiten... Daar sluit je de video tulp plug op aan...
Dan kan je de twee geluids tulp pluggen nog via een verloop kabeltje op je geluidskaart ingang aansluiten en heb je geluid op je pc, of je doet net als ik die stekkers in je versterker van je geluidsinstallatie...
Dan kun je fullscreen op je pc console games spelen, of zoals ik soms doe gewoon met een schermpje van 320x240 terwijl je aan het chatten bent met iemand
quote:Oh, OK...
Op maandag 24 november 2003 14:47 schreef Yawgmoth het volgende:[..]
Jah... Zit gewoon een tulp plug aansluiting om bijvoorbeeld je videocamera (als je geen digitale hebt met firewire) op aan te sluiten... Daar sluit je de video tulp plug op aan...
Dan kan je de twee geluids tulp pluggen nog via een verloop kabeltje op je geluidskaart ingang aansluiten en heb je geluid op je pc, of je doet net als ik die stekkers in je versterker van je geluidsinstallatie...
Dan kun je fullscreen op je pc console games spelen, of zoals ik soms doe gewoon met een schermpje van 320x240 terwijl je aan het chatten bent met iemand
quote:Ik ben net overnieuw begonnen, ben bij race 15, dus dat duurt nog wel ff. Cheats/trainers zou je wel op internet kunnen vinden, maar ik denk niet dat ze bestaan.
Op maandag 24 november 2003 16:13 schreef WamP het volgende:
oke, mijn nfs komt dus niet voorbij race 78, waarin je tegen samantha racet.
iemand een cheat of een ander id om deze race over te slaan?
quote:Die van mij is mooier
Op zondag 23 november 2003 21:22 schreef Yawgmoth het volgende:
kwilde nog ff mijn Golf GTI showen...
quote:Nou, bij dynabite en bol.com is release pas 27e, en bij sites waar ie wel de 17de uit is gekomen is ie niet leverbaar...
Op maandag 24 november 2003 13:39 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
jah hij is al te koop op pc!!!!!
Dus als je weet waar ze hem hebben? T liefst in Middelburg en omstreken
quote:Mischien met een fotocamera
Op maandag 24 november 2003 11:48 schreef Smots het volgende:
Hè, toch wel jammer dat je met een consoleversie geen screenshots kan maken.
quote:Tjah, je zou hem kunnen bestellen bij nedgame, officieel hebben ze hem nog niet binnen, maar daar trekken ze zich weinig van aan... In apeldoorn (waar ik woon) zit een shop van die gasten en die hebben meestal 5 - 8 dagen voordat het spel uitkomt hem al in de winkel liggen... Je kunt allicht ff bellen naar hun hoofdkantoor in groningen of naar de winkel in apeldoorn... www.nedgame.com
Op maandag 24 november 2003 16:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:[..]
Nou, bij dynabite en bol.com is release pas 27e, en bij sites waar ie wel de 17de uit is gekomen is ie niet leverbaar...
quote:Fotocamera? Is dat niet zo'n ding die je eerst moet zoeken en dan op je scherm moet richten voordat je een shot kan maken?
Op maandag 24 november 2003 16:57 schreef dekkered het volgende:[..]
Mischien met een fotocamera
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godzijdank aan de fotocamera
Nee dan liever mijn TV kaart
quote:
Nou, bij dynabite en bol.com is release pas 27e, en bij sites waar ie wel de 17de uit is gekomen is ie niet leverbaar...
Hij is wel al uit maar ik weet nie of hij al in middelburg uit is da za wel goe zijn dan
quote:pffffffffff, alwéér nieuwe kabels???
Op maandag 24 november 2003 16:08 schreef CecilBDemented het volgende:
dan wordt het hoognodigtijd voor jou om s-video kabels te gaan kopen zijn met tulp aansluiting en nog betere beeld kwaliteid
Heerlijk dat drag race, het heeft me 2 uur bezig gehouden
quote:Het driften is nog leuker
Op maandag 24 november 2003 19:18 schreef coolnhl het volgende:
Heb de demo net gespeeld, wat een gaaf spel!!!Heerlijk dat drag race, het heeft me 2 uur bezig gehouden
quote:Niet op letten. 21 pins SCART vs. S-video.... short gang battle. SCART wins
Op maandag 24 november 2003 17:05 schreef Smots het volgende:[..]
pffffffffff, alwéér nieuwe kabels???
S-Video komt beter uit de verf als je DVD's wilt kijken op de box of PS2
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-11-2003 20:51]
quote:Ik heb hem vrijdag al gekocht, gewoon, in Den Burg (Texel)
quote:Gewoon een vinyl selecteren, en dan op X rammen, staat er linksonder wel bij, ergens verstopt
Op maandag 24 november 2003 19:40 schreef Robhimself het volgende:Weet iemand trouwens hoe je de Vinyls kleur kan geven? Bij mij zijn ze steeds wit. (xbox versie)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-11-2003 20:51]
quote:Iets met poortinstellingen volgens mij.... Zit ie achter een router ofzo?
Op maandag 24 november 2003 19:55 schreef Henkmanz het volgende:
Als ik online wil tegen een vriend van me staat er automatisch dat de tegenstanderd declined, zonder dat er daadwerkelijk wat gevraagd word... iemand een idee waarom?
quote:vermeld aub de winkel er even bij
Op maandag 24 november 2003 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb hem vrijdag al gekocht, gewoon, in Den Burg (Texel)
quote:Iemand in dit topic zei vierkantje als je in het 'hoofdvinylmenu' bent. Dus waar je de 4 layers naast elkaar ziet, dan staan op degeen die je wil kleuren, en dan vierkantje.
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef el_nuno het volgende:
echt balen ik weet nog steeds niet hoe ik die vinyls kan kleuren op de ps2 heb al lopen zoeken overal maar nee.
quote:waarschijnlijk die unique hood kiezen......staat in deel 4 of 5 al een post over
Op maandag 24 november 2003 22:08 schreef masterr112 het volgende:
grrr ben ik bij race 30 zegt tie dat ik alleen deze race kan doen als ik een 2 sterren auto heb :S en ik moet nog 2 streepjes daarvoor, Wat kan ik doen ?? :S :S :S
quote:oh sorry niet gezien 1000 maal dank -O- het is eindelijk gelukt
Op maandag 24 november 2003 22:09 schreef DaFan het volgende:[..]
Iemand in dit topic zei vierkantje als je in het 'hoofdvinylmenu' bent. Dus waar je de 4 layers naast elkaar ziet, dan staan op degeen die je wil kleuren, en dan vierkantje.
Geniaal spel trouwens, ik kom er niet meer vanaf
quote:Upgrades gaan gewoon mee ja
Op maandag 24 november 2003 23:25 schreef Gamedemon het volgende:
Als je je auto inruilt neem je je upgrades mee he? niet dat ik die kwijt raak als ik em inwissel voor een mooiere bak
quote:Mooi autotje,
Op maandag 24 november 2003 23:07 schreef TheGHunter het volgende:
Zal ik mijn auto van dit moment ook maar even online gooien.
Geniaal spel trouwens, ik kom er niet meer vanaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is om dit moment mijn racemonster
Wat ik nog steeds raar vind trouwens is dat als ik nu nieuwe auto's unlock die vaag slechter zijn dan deze bijvoorbeeld. Kreeg net een andere Actura ge-unlocked. Blaast ik de motor op tijdens een dragrace met 230km/h ofzo (ik had nog een 6e versnelling nodig maar die zat er niet op )
quote:Met die acura heb ik nog wel een paar dragraces gewonnen
Wat ik nog steeds raar vind trouwens is dat als ik nu nieuwe auto's unlock die vaag slechter zijn dan deze bijvoorbeeld. Kreeg net een andere Actura ge-unlocked. Blaast ik de motor op tijdens een dragrace met 230km/h ofzo (ik had nog een 6e versnelling nodig maar die zat er niet op)
Anyway, m'n wagen begint er ook al wel aardig uit te zien.
Ben nog niet zo heel ver (pas een dag gespeeld)
quote:Hoezo lelijk
Op dinsdag 25 november 2003 08:05 schreef sennetijdeman het volgende:
Mijn auto.Ben nog niet zo heel ver (pas een dag gespeeld)
quote:Ja die 206 ziet der echt niet uit nee
Op dinsdag 25 november 2003 08:22 schreef Vaatdoek het volgende:[..]
Hoezo lelijk
quote:De keus is ook redelijk beperkt als je net bezig bent. Zonder level 3 paint mis je al heel erg veel
Op dinsdag 25 november 2003 08:25 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja die 206 ziet der echt niet uit nee
quote:Dan zou ik hem een mooi egaal kleurtje geven ipv de halve nederlandse vlag
Op dinsdag 25 november 2003 08:27 schreef DaFan het volgende:[..]
De keus is ook redelijk beperkt als je net bezig bent. Zonder level 3 paint mis je al heel erg veel
quote:Dank je.
Op dinsdag 25 november 2003 08:27 schreef DaFan het volgende:[..]
De keus is ook redelijk beperkt als je net bezig bent. Zonder level 3 paint mis je al heel erg veel
quote:Ales op hard, rond race nummer 50 nu.
.
Wat een enorm fijn spel is het trouwens
quote:na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
Op dinsdag 25 november 2003 08:49 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Ales op hard, rond race nummer 50 nu.
Wat een enorm fijn spel is het trouwens
owjah, ik weet niet of dit voor veel mensen van toepassing is maar: schakel aub met de hand! dat maakt het spel een stuk leuker..,
[Dit bericht is gewijzigd door flappiewappie op 25-11-2003 08:52]
quote:Ikke altijd alles op Hard. Dan verdien je het meeste en is het veel leuker. Ben nu bij level 30 volgens mij.
Op zondag 23 november 2003 18:40 schreef WattaFakka het volgende:Spelen jullie op Easy, Medium of Hard . En welk level zijn jullie? .
quote:Hm.. maar tot 90 wel alles op hard gedaan? En in die auto die je net post?
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef flappiewappie het volgende:[..]
na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
dan lijkt mijn autotje wel een fiat panda
Wat een verslaving zeg, vind dat drift gedoe wel geestig. In het begin vaak op medium gespeeld, nu vaak op hard. Soms wel eens moeten restarten hoor, jesus rij je 3 x achter elkaar in zo'n stomme bestelbus ofzo, stom verkeer. Of met drag race tegen zo'n trein aan
Begonnen met een Mazda (rx7?) die met lvl1 parts helemaal blits gemaakt, en nu overgestapt in een Hyundai Tiburon (europese benaming: Tuscani).
Nu nog de betere parts krijgen uiteraard, turbo kit, vettere NOS etc. etc.
Wel een lachen spel. Maar zelfs de intro filmpjes enzo, ow zo 2F2F
quote:Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef flappiewappie het volgende:[..]
na event 90 ongeveer, is hard echt niet meer leuk hoor
dan lijkt mijn autotje wel een fiat panda
owjah, ik weet niet of dit voor veel mensen van toepassing is maar: schakel aub met de hand! dat maakt het spel een stuk leuker..,
quote:My thoughts exactly, ik heb nu de Mazda Miata MX-5 en die is nu haast al beter
Op dinsdag 25 november 2003 08:58 schreef DaFan het volgende:[..]
Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
quote:Heb ik ook idd...ik vind t niet zo'n mooie auto, maar totdat je de Skyline GT-R unlocked kan je het wel vergeten volgens mij.
Op dinsdag 25 november 2003 09:15 schreef Rieuwert het volgende:[..]
My thoughts exactly, ik heb nu de Mazda Miata MX-5 en die is nu haast al beter
![]()
Het is volgens mij de beste en (iig minimaal tot level 50 de duurste) wagen trouwens, ik heb er nu net een die sneller is maar die boet weer in aan acceleratie en handling.
quote:cool, ga ik vanavond effe uitproberen!
Op maandag 24 november 2003 22:09 schreef DaFan het volgende:[..]
Iemand in dit topic zei vierkantje als je in het 'hoofdvinylmenu' bent. Dus waar je de 4 layers naast elkaar ziet, dan staan op degeen die je wil kleuren, en dan vierkantje.
quote:Tjah dat idee had ik ook, maar dat vind ik toch ook weer zonde... In het echte leven zou ik dat ook niet doen
Op dinsdag 25 november 2003 08:58 schreef DaFan het volgende:[..]
Misschien moet je ff je auto inruilen voor een auto met een betere acceleration.
Ik blijf wel bij mijn Golf GTI...
quote:damn vette wagens, welke vinyls zijn dat?
Op dinsdag 25 november 2003 13:40 schreef -DeathBlade- het volgende:
dit is mijn skyline waar ik heb mee heb uitgespeeld, ander is civic waar ik nu bij 70 ben ofzo... ver van af dus
pics zijn van xbox met digi-cam, dus b-tje daar maar goed!
-= edit: fout urletje =-
quote:Uurtje of 7/8 op Easy. Medium wel wat langer denk ik...nog niet helemaal uitgespeeld.
Op dinsdag 25 november 2003 15:30 schreef Nealz het volgende:
Vraagje voor de mensen die hem hebben uitgespeeld, 111 race's dus... hoelang in uren zijn jullie bezig geweest?
ik ben nu voor mn gevoel al lang bezig en zit op race 36
quote:Gaaf! Misschien moet je ff stock hood proberen om die unique vinyl helemaal door te laten lopen (dus ook op de hood). Al gaat je reputation daar wel iets van achteruit.
Op dinsdag 25 november 2003 15:53 schreef Coolfire het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 15:30 schreef Nealz het volgende:
Vraagje voor de mensen die hem hebben uitgespeeld, 111 race's dus... hoelang in uren zijn jullie bezig geweest?
ik ben nu voor mn gevoel al lang bezig en zit op race 36
quote:zonde dat je m op easy speelt
Uurtje of 7/8 op Easy. Medium wel wat langer denk ik...nog niet helemaal uitgespeeld.
draggen op medium met traffic en construction suxt een beetje :/
net als endurance races...
quote:Inderdaad, niet moeders mooiste
Op dinsdag 25 november 2003 09:41 schreef DaFan het volgende:[..]
Heb ik ook idd...ik vind t niet zo'n mooie auto, maar totdat je de Skyline GT-R unlocked kan je het wel vergeten volgens mij.
En ohja, tot race 50 komen op niveau "hard" heeft mij tot nu toe een uurtje of 5-6 gekost denk ik.
De AI spiegelt zich aan jouw auto. Heb jij alles op max, heeft de AI dat ook. Daarom is het zelfs een bijna onmogelijk level als je bijv. de 'infinite NOS' trainer gebruikt. Jij heel snel, AI ook heel snel.
Nou wat je doet is het volgende. Je maakt de performance upgrades allemaal stock, behalve tires, brakes en suspension. Dan rij je 'even' die 7 laps compleet foutloos en je bent erdoor. Zelfs op hard.
Thank me later... .
Geen idee hoelang ik heb zitten spelen. Maar wat me wel opvalt is de AI die is niet echt super. Onder het motto in een endurance race rij de eerste 5 rondjes van de 7 rustig in de rondte met 190 op de teller en geef flink gas de laatste 2 rondjes en klaar is klara.
Maar voor de rest is het wel een super spel.
gayburn, trainer wat is dat?
Tja, erg simpel, geen gekke stickers enzo. Gewoon mooi.
Edit : spelen jullie ook online?
[Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 25-11-2003 16:58]
quote:Dat zijn in feite gewoon cheats. Ik gebruik ze zelf niet, maar las op een ander forum dat ze er wel zijn. Zo ook een 'infinite NOS'
Op dinsdag 25 november 2003 16:34 schreef TheNiker het volgende:
grayburn, trainer wat is dat?
Oh en de slechte kwaliteit van de screenshots hier komt doordat het menu maar in 800x600 is.
2e ronde Miata vanaf het begin, alles op hard ben nu ergens bij 80.
wat aan te doen ? BVD
quote:Hier gaat iemand blij wezen met de Momo-vinyl
Op dinsdag 25 november 2003 18:05 schreef sosaman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door apengek op 25-11-2003 18:34]
quote:url bestaat niet?
Op dinsdag 25 november 2003 18:34 schreef apengek het volgende:
ik heb ff een filmpie gemaakt van mn autoipv screens
http://ikdedinges.250free.com/nfsu/nfsu1.avi
quote:doet et gewoon hier.... probeer eens save as ofzo
Op dinsdag 25 november 2003 18:43 schreef -Xaer0- het volgende:[..]
url bestaat niet?
quote:Uhm, Notorious, wat heb je hier precies aan ge-edit
Op maandag 24 november 2003 19:57 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Gewoon een vinyl selecteren, en dan op X rammen, staat er linksonder wel bij, ergens verstopt
quote:tank joe
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef -Xaer0- het volgende:
Ah nu doet ie het ineens wel
je auto heeft wel coole kleuren
quote:doet ut niet
Op dinsdag 25 november 2003 19:12 schreef apengek het volgende:[..]
tank joe
quote:Oudere drivers gebruiken. Stond hier ook al eerder...
Op dinsdag 25 november 2003 19:29 schreef Frasier het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk. Maar zodra ik 'm opstart hangt ie gelijk vast in een soort flikkerend loading-scherm. Mensen die dit probleem herkennen? Ik gebruik een ATI Radeon 9800 Pro videokaart.
quote:Was vanmiddag bij iemand en daar gebeurde dat toevallig ook, maar even rebooten en opnieuw starten en het probleem was verholpen, sorry, kan je dus niet verder helpen...
Ik heb hem ook eindelijk. Maar zodra ik 'm opstart hangt ie gelijk vast in een soort flikkerend loading-scherm. Mensen die dit probleem herkennen? Ik gebruik een ATI Radeon 9800 Pro videokaart.
Ik heb de game nu ook en wát een topper! Op het moment vind ik het drag-racen het vetste, heel het beeld gaat trillen en shaken en het komt aan op millimeters, echt super!
quote:mooi hoor
Op dinsdag 25 november 2003 19:21 schreef apengek het volgende:
nieuwe link:
http://members.home.nl/ikdedinges/nfsu1.avi
welke paint is dat, dat het zo veranderd van kleur als je van hoek veranderd?
quote:parlecent ofzo is level 3 paint
Op dinsdag 25 november 2003 19:36 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
mooi hoor
welke paint is dat, dat het zo veranderd van kleur als je van hoek veranderd?
quote:Ik heb alle 3 de paints al, als je dan zo'n paint als base doet, is hij dan zo uhm, 'kameleon-achtig'?
Op dinsdag 25 november 2003 19:39 schreef apengek het volgende:[..]
parlecent ofzo is level 3 paint
quote:volgens mij heeft het pc ook nog te maken met het detail level at je instelt, op lage detail levels laat hij veel details weg.
Op dinsdag 25 november 2003 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb alle 3 de paints al, als je dan zo'n paint als base doet, is hij dan zo uhm, 'kameleon-achtig'?
quote:moet je gewoon een mooie uitzoeken... er zijn wel aardig wat verschillende kleuren... btw ik draai alles op high
Op dinsdag 25 november 2003 19:45 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb alle 3 de paints al, als je dan zo'n paint als base doet, is hij dan zo uhm, 'kameleon-achtig'?
quote:<-- xbox, als ik die lvl 3 paints op mijn velgen gebruik, heeft het wel dat 'kameleon effect' dus ben bang dat je dat effect gewoon niet op de base hebt
Op dinsdag 25 november 2003 19:51 schreef koeskoes het volgende:[..]
volgens mij heeft het pc ook nog te maken met het detail level at je instelt, op lage detail levels laat hij veel details weg.
quote:thx, daar heb ik wat aan
Op dinsdag 25 november 2003 20:26 schreef -DeathBlade- het volgende:
druk op de witte of zwarte toetsen... krijg je metallic paint en daarna parelmoer, of kameleonpaint
-xbox-version-
quote:Opgelost. CD 2 zat er niet in
Wat een ongelooflijk vet spel zeg
Alleen een vraag: ligt het aan mij of zit er geen netwerk optie in ?
quote:http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp
Op dinsdag 25 november 2003 20:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
hey, waar kan je nu die patch halen voor online play??
Alles optimaal (wat op dat moment mogelijk is) getuned.
Maar ik kom fucking niet voorbij die tering knock out en circuit.
En dat te bedenken dat ik bijna elke ronde niet 1 vangrail of wat dan ook raak en zoveel mogelijk vol gas geef.
En daar komt nog 's bij dat alles op easy niveau is :S
Echt frustrerend
Ik rij op het moment in een Miata
[Dit bericht is gewijzigd door KolNedra op 25-11-2003 23:05]
quote:Ik weet precies hoe je je voelt
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef KolNedra het volgende:
Ik ben nu ondertussen bij race 81Alles optimaal (wat op dat moment mogelijk is) getuned.
Maar ik kom fucking niet voorbij die tering knock out en circuit.En dat te bedenken dat ik bijna elke ronde niet 1 vangrail of wat dan ook raak en zoveel mogelijk vol gas geef.
Echt frustrerendIk rij op het moment in een Miata
probeer RX-7 of Skyline, daar moet het wel mee lukken, maar het blijft idd frustrerend
quote:Hehe tnx, maar ik heb net het circuit gehaald.
Op dinsdag 25 november 2003 22:59 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik weet precies hoe je je voelt
probeer RX-7 of Skyline, daar moet het wel mee lukken, maar het blijft idd frustrerend
quote:Ik vergeet mijn NOS altijd, zo van, nou, gefinished, oh 100% NOS
Op dinsdag 25 november 2003 23:05 schreef KolNedra het volgende:[..]
Hehe tnx, maar ik heb net het circuit gehaald.
Veel liefde gaat uit naar mijn NOS level 2
quote:Golf alles op hard
Op dinsdag 25 november 2003 22:54 schreef KolNedra het volgende:
Ik ben nu ondertussen bij race 81Alles optimaal (wat op dat moment mogelijk is) getuned.
Maar ik kom fucking niet voorbij die tering knock out en circuit.En dat te bedenken dat ik bijna elke ronde niet 1 vangrail of wat dan ook raak en zoveel mogelijk vol gas geef.
Echt frustrerendIk rij op het moment in een Miata
Tijd voor een plaatje van het monster:
quote:Voor het verhaal hoef je het inderdaad niet te doen...dan kan je beter Tony Hawk Underground nemen, das Lord of the Rings vergeleken NFSU.
Op woensdag 26 november 2003 10:21 schreef Nealz het volgende:
Ik heb gisteren van 25 naar 49 gespeeld, maar ik vind het een beetje tegenvallen dat je alleen maar raced en raced, af en toe een leuk filmpje met die chick zou ook wel leuk zijn, maar dat zijn er maar weinig.
Maar vanavond even doorracen
V.
quote:Dat ligt eraan welke auto je neemt en waarmee je hem upgrade... De een stuurt HEEL zwaar de ander juist HEEL licht, tis dus aan jou de keus om de auto te nemen met de handling die bij jou past...
Op woensdag 26 november 2003 11:18 schreef Verbal het volgende:
Hoe is de handling van die auto's? Want ik heb bijvoorbeeld een demo van Midnight Club II gespeeld en dat vond ik verschrikkelijk kwa besturing. Is het daarmee te vergelijken of is het heel anders...?V.
quote:Nou, waarover ik het had was dat het heel raar en onnatuurlijk stuurde in MCII. Ik zwabberde echt over de straat...
Op woensdag 26 november 2003 11:24 schreef Yawgmoth het volgende:[..]
Dat ligt eraan welke auto je neemt en waarmee je hem upgrade... De een stuurt HEEL zwaar de ander juist HEEL licht, tis dus aan jou de keus om de auto te nemen met de handling die bij jou past...
Maar ik vertrouw er eigenlijk wel op dat een spel waarover iedereen zo lyrisch is wel okee is. Ik wil wel effe lekker een beetje racen
V.
quote:is NIET te vergelijken met MC2, die ligt echt tig niveaus lager. NFSU is de grote broer van MC2, echt ALLES is beter.
Op woensdag 26 november 2003 11:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Nou, waarover ik het had was dat het heel raar en onnatuurlijk stuurde in MCII. Ik zwabberde echt over de straat...
Maar ik vertrouw er eigenlijk wel op dat een spel waarover iedereen zo lyrisch is wel okee is. Ik wil wel effe lekker een beetje racen
V.
quote:Tja de besturing is best aardig, het is dan niet zoals in collin mcrea rally. Maar het past helemaal in de arcade style van het spel.
Nou, waarover ik het had was dat het heel raar en onnatuurlijk stuurde in MCII. Ik zwabberde echt over de straat...
V.
quote:De besturing van MCII is juist erg lekker met stuurtje....
V.
quote:Mooi. Bedankt.
Op woensdag 26 november 2003 11:57 schreef Henkmanz het volgende:[..]
is NIET te vergelijken met MC2, die ligt echt tig niveaus lager. NFSU is de grote broer van MC2, echt ALLES is beter.
V.
quote:Oneens...sorrie maar het zijn 2 verschillende spellen..MCII stuurt veel beter...en met MCII kun je overal rijden..met NFSU alleen binnen de grenzen van de track.
is NIET te vergelijken met MC2, die ligt echt tig niveaus lager. NFSU is de grote broer van MC2, echt ALLES is beter.
quote:Hij had het over de Handling, niet over waar je wel en niet kan rijden. De handling van MC2 is gewoon raar.
Op woensdag 26 november 2003 12:03 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Oneens...sorrie maar het zijn 2 verschillende spellen..MCII stuurt veel beter...en met MCII kun je overal rijden..met NFSU alleen binnen de grenzen van de track.
quote:NFSU realistich???
Op woensdag 26 november 2003 12:06 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Hij had het over de Handling, niet over waar je wel en niet kan rijden. De handling van MC2 is gewoon raar.
Je raakt er wel aan gewend, en op den duur leer je het wel waarderen, maar realistisch is toch écht wat anders.
NFSU handlet veel realistischer. Kun je gewoon niet om heen.
quote:Doe es niet zo suggestief! de HANDLING is een stuk realistischER dan MC2!
Op woensdag 26 november 2003 12:08 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
NFSU realistich???
Nou wees blij dat het zo niet in het echt is...
quote:Laten we het erop houden dat beide even onrealistisch rijden.
Op woensdag 26 november 2003 12:14 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Doe es niet zo suggestief! de HANDLING is een stuk realistischER dan MC2!
Pff, tis niet zó moeilijk...
Van zwabberen zal dan ook zeker geen sprake zijn met deze spellen, behalve misschien bij NFS 5: Porsche Unleashed. En dan nog alleen met de wat oudere Porsches. Maar dat was ook (en tamelijk succesvol) als realistisch bedoeld.
Toch wel een verslavend spelletje zeg... racen begint te vervelen maar ik wil alles hebben
quote:Jongens, jongens geen ruzie.
Op woensdag 26 november 2003 12:17 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Laten we het erop houden dat beide even onrealistisch rijden.
Het verschil is minimaal vind ik.
Ik ga NFSU gewoon aanschaffen, stap in een Civicje en ga lekker scheuren
V.
quote:
Echt niet dus. Midnight Club is echt een stuk beter dan NSFU. Op alle gebieden!! (misschien wint nsfu het alleen op Grafisch gebied).
De AI van MC is een stuk beter. Je moet eens weten hoe vaak ik races overnieuw heb gedaan. Ik heb mijn bank er zelfs van kapot geslagen als ik een race weer eens op tienden van seconden verloor.
Verder kun je bij MC echt overal rijden, je kan je eigen route bepalen, veel meer bewegingsvrijheid dus. Ook heb je drie steden met een heel andere lay-out waardoor het spel een stuk gevarieerder is.
Dan is MC ook nog eens echt een race-spel. Bij nsfu hebben ze voor de variatie draften en drag erbij gedaan, wat ik niks met echt racen te maken vind hebben. Bij MC hadden ze ook dat je checkpoints moest halen, maar dat je zelf kon bepalen in welke volgorde. Variatie, maar het blijft racen!
Schade speelt ook nog een geen enkele rol bij Nsfu, je kan de gestoordste dingen doen, maar je auto blijft heel. Als je wilt kun je bijn full power de bocht in, je wordt door de muur toch wel in de goede richting gestuurd. Niet zo bij MC, daar ben je kapot.
MC II is naar mijn mening echt een van de beste race games ever. Het heeft jammer genoeg niet de aandacht gekregen die het verdiende. Nsfu krijgt deze wel, alleen de naam is al goed voor meer verkochte spellen.
Nsfu is een goed spel, maar haalt het echt niet bij MC II !!!!!!
quote:Printscreen?
Op woensdag 26 november 2003 13:54 schreef Michael_T het volgende:
Effe een vraagje , hoe maken Jullie die screenshots ?
quote:PrintScreen en dan plakken in Photoshop/Paint/iets wat jij wil.
quote:Fraps is ook erg makkelijk
quote:Zo mee eens
Op woensdag 26 november 2003 13:50 schreef Hare het volgende:[..]
Echt niet dus. Midnight Club is echt een stuk beter dan NSFU. Op alle gebieden!!
(misschien wint nsfu het alleen op Grafisch gebied).
De AI van MC is een stuk beter. Je moet eens weten hoe vaak ik races overnieuw heb gedaan. Ik heb mijn bank er zelfs van kapot geslagen als ik een race weer eens op tienden van seconden verloor.
Verder kun je bij MC echt overal rijden, je kan je eigen route bepalen, veel meer bewegingsvrijheid dus. Ook heb je drie steden met een heel andere lay-out waardoor het spel een stuk gevarieerder is.
Dan is MC ook nog eens echt een race-spel. Bij nsfu hebben ze voor de variatie draften en drag erbij gedaan, wat ik niks met echt racen te maken vind hebben.
Bij MC hadden ze ook dat je checkpoints moest halen, maar dat je zelf kon bepalen in welke volgorde. Variatie, maar het blijft racen!
Schade speelt ook nog een geen enkele rol bij Nsfu, je kan de gestoordste dingen doen, maar je auto blijft heel. Als je wilt kun je bijn full power de bocht in, je wordt door de muur toch wel in de goede richting gestuurd. Niet zo bij MC, daar ben je kapot.
MC II is naar mijn mening echt een van de beste race games ever. Het heeft jammer genoeg niet de aandacht gekregen die het verdiende. Nsfu krijgt deze wel, alleen de naam is al goed voor meer verkochte spellen.
Nsfu is een goed spel, maar haalt het echt niet bij MC II !!!!!!
Wat is het plezier van in 1 keer door een spel heen 'racen' ? Het zou gewoon een baggerspel zijn als de AI weinig tot geen tegenstand zou bieden. Ok toegegeven, bij sommige maps (95,103) is het een beetje belachelijk, maar zeer zeker niet onmogelijk om te halen.
Driften had voor mij trouwens ook niet gehoeven, de dragraces daarentegen vind ik persoonlijk super. Enige frustrerende is dat als je gelijk over de streep komt de AI het voordeel van de twijfel krijgt, is me al diverse malen overkomen .
[Dit bericht is gewijzigd door Tranquile op 26-11-2003 15:00]
quote:Vind dat driften wel vet eigenlijk
Op woensdag 26 november 2003 14:28 schreef Grayburn het volgende:
Even een vraag voor de mensen die de AI soms te moeilijk vinden en klagen dat ze een level over moeten doen.Wat is het plezier van in 1 keer door een spel heen 'racen' ? Het zou gewoon een baggerspel zijn als de AI weinig tot geen tegenstand zou bieden. Ok toegegeven, bij sommige maps (95,103) is het een beetje belachelijk, maar zeer zeker niet onmogelijk om te halen.
Driften had voor mij trouwens ook niet gehoeven, de dragraces daarentegen vind ik persoonlijk super. Enige frustrerende is dat als je gelijk over de streep komt de AI het voordeel van de twijfel krijgt, is me al diverse malen overkomen
.
mijn auto komt eraan later vandaag
oja nog een leuk filmpje
even offtopic
mms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/playstation-gravitybomb.asf
quote:Ik heb em op TV gezien... Hijs idd echt lachen!!
Op woensdag 26 november 2003 16:21 schreef CecilBDemented het volgende:
was mijn save game kwijt geraakt beschadigt moes ik helemaal opnieuw beginnen. was al klaar ook
heb er nu lekker een gestolenmijn auto komt eraan later vandaag
oja nog een leuk filmpje
even offtopicmms://windowsmedia.dvlabs.com/adcritic/playstation-gravitybomb.asf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |