abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2003 @ 17:21:06 #1
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_14866247
Heeft er iemand ervaring met de volgende scholen: Hanze Hogeschool Groningen of Windesheim in Zwolle.

Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen van deze scholen.

Studierichting SPH

Verder de voor- en nadelen van een voltijd en een duaalstudie

Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
  zondag 23 november 2003 @ 17:28:22 #2
69253 HermenJoostens
White or green, dude?
pi_14866385
Ik zit op de Hanzehogeschool Groningen, echt prima school! dr gaat niets boven Groningen en studenten/uitgaan !!!!!!

In Zwolle is het uitgaansleven niet zo leuk... weet ik uit eigen ervaring !

zondag 23 november 2003 @ 17:37:50 #3
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_14866572
Het gaat om de school en niet om het uitgaansleven. Dus graag wil ik iets weten over de school en niet over de steden.
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
  maandag 24 november 2003 @ 10:42:23 #4
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_14881592
http://www.keuzegids.org/

open dagen
meeloopdagen

Er zijn uitschieters maar veelal is er niet een 'betere' school. Je moet een school vinden die bij je past.

/-=]
|o-0
~~~`
  maandag 24 november 2003 @ 12:15:39 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_14884141
ik zit op Windesheim, maar niet op de SPH, het is een grote school, alles is over het algemeen zeer goed geregeld. Je krijgt alleen soms het gevoel dat het een 'leerfabriek' is, maar meestal valt dat me mee. Het bevalt me tot nu toe goed.

Enne, trouwens, het uitgaansleven in Zwolle is ook leuk hoor! En dat weet ik uit eigen ervaring!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 24 november 2003 @ 13:09:55 #6
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_14885502
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:15 schreef AKnynke het volgende:
Enne, trouwens, het uitgaansleven in Zwolle is ook leuk hoor! En dat weet ik uit eigen ervaring!
Die ervaring deel ik niet
tis geen groningen
maargoed dat zijn toch wel hele persoonlijke zaken
/-=]
|o-0
~~~`
pi_14899450
Windesheim

Toen ik moest kiezen voor het hbo, gingen massa's naar Hanzehogeschool,\Mijn havo-decaan zei al, dat die school niet goed bekend staat.
Met journalistiek in het vooruitzicht had ik daar weinig te zoeken, en ben naar Windesheim gegaan.

maandag 24 november 2003 @ 21:19:29 #8
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_14899714
heb zelf SPW gedaan, en heb toen gehoord dat SPH groningen een zooitje is als het om organisatie en cijferlijsten gaat. Zwolle is ook niet zo super , maar is beter dan Groningen ( heb ik horen zeggen) inderdaad, een open dag bezoeken, of beter een meeloopdag is het allerbeste. Het is een persoonlijke keuze, en je moet dus niet alleen maar afgaan op meningen. succes ermee, en laat je weten wat je eigen bevindingen zijn? ik ben ook wel benieuwd. wat wil je trouwens met je opleiding doen, in welke sector wil je werken?
  dinsdag 25 november 2003 @ 12:04:40 #9
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_14912516
Ik zit ook op Windesheim, en tot nu toe nog geen negatieve opmerkingen te maken erover
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_14969369
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:13 schreef PetraV het volgende:
Windesheim

Toen ik moest kiezen voor het hbo, gingen massa's naar Hanzehogeschool,\Mijn havo-decaan zei al, dat die school niet goed bekend staat.
Met journalistiek in het vooruitzicht had ik daar weinig te zoeken, en ben naar Windesheim gegaan.

heb je het over het feit dat de Hanzehogeschool niet goed bekend staat? Of op het gebied van journalistiek ofzo?
Want als je het over de Hanzehogeschool in z'n totaliteit hebt, dan was je havo-decaan wel een enorme knurft.

Verder: ts, een vriend van mij heeft sph gedaan in groningen, zeer tevreden over, over de opleiding zelf dus..... maar ja das voor iedereen persoonlijk natuurlijk, hij is ook goed terechtgekomen qua stage en werk enzo....
Succes met je keuze!

pi_15025595
ik had het over de Hanzehogeschool in het algemeen. Alle opleidingen die zowel op de Hanzehogeschool als het CHN/NHL (Leeuwarden) werden gegeven, stonden de friese scholen beter aangeschreven.
De pabo op de Hanzehogeschool hoor ik alleen maar drama verhalen over, idem voor de MER.
  maandag 1 december 2003 @ 12:59:43 #12
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_15057792
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 19:37 schreef PetraV het volgende:
ik had het over de Hanzehogeschool in het algemeen. Alle opleidingen die zowel op de Hanzehogeschool als het CHN/NHL (Leeuwarden) werden gegeven, stonden de friese scholen beter aangeschreven.
De pabo op de Hanzehogeschool hoor ik alleen maar drama verhalen over, idem voor de MER.
Waar stonden die precies beter aangeschreven?
/-=]
|o-0
~~~`
pi_15090967
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:59 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Waar stonden die precies beter aangeschreven?

daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.... en de MER opzich, of bepaalde onderdelen ervan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')