Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen van deze scholen.
Studierichting SPH
Verder de voor- en nadelen van een voltijd en een duaalstudie
In Zwolle is het uitgaansleven niet zo leuk... weet ik uit eigen ervaring !
open dagen
meeloopdagen
Er zijn uitschieters maar veelal is er niet een 'betere' school. Je moet een school vinden die bij je past.
Enne, trouwens, het uitgaansleven in Zwolle is ook leuk hoor! En dat weet ik uit eigen ervaring!
quote:Die ervaring deel ik niet
Op maandag 24 november 2003 12:15 schreef AKnynke het volgende:
Enne, trouwens, het uitgaansleven in Zwolle is ook leuk hoor! En dat weet ik uit eigen ervaring!
Toen ik moest kiezen voor het hbo, gingen massa's naar Hanzehogeschool,\Mijn havo-decaan zei al, dat die school niet goed bekend staat.
Met journalistiek in het vooruitzicht had ik daar weinig te zoeken, en ben naar Windesheim gegaan.
quote:heb je het over het feit dat de Hanzehogeschool niet goed bekend staat? Of op het gebied van journalistiek ofzo?
Op maandag 24 november 2003 21:13 schreef PetraV het volgende:
WindesheimToen ik moest kiezen voor het hbo, gingen massa's naar Hanzehogeschool,\Mijn havo-decaan zei al, dat die school niet goed bekend staat.
Met journalistiek in het vooruitzicht had ik daar weinig te zoeken, en ben naar Windesheim gegaan.
Verder: ts, een vriend van mij heeft sph gedaan in groningen, zeer tevreden over, over de opleiding zelf dus..... maar ja das voor iedereen persoonlijk natuurlijk, hij is ook goed terechtgekomen qua stage en werk enzo....
Succes met je keuze!
quote:Waar stonden die precies beter aangeschreven?
Op zaterdag 29 november 2003 19:37 schreef PetraV het volgende:
ik had het over de Hanzehogeschool in het algemeen. Alle opleidingen die zowel op de Hanzehogeschool als het CHN/NHL (Leeuwarden) werden gegeven, stonden de friese scholen beter aangeschreven.
De pabo op de Hanzehogeschool hoor ik alleen maar drama verhalen over, idem voor de MER.
quote:daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.... en de MER opzich, of bepaalde onderdelen ervan?
Op maandag 1 december 2003 12:59 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Waar stonden die precies beter aangeschreven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |