We zitten nu bij aflevering 712 All About Mormons
quote:
South Park - Butt outAfter Representatives from the anti-smoking campaign do their song and dance for the children of South Park Elementary, the boys take up the nasty habit.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 23-11-2003 16:33]
quote:idd niet zo'n sterke aflevering ja. Hopelijk is die van deze week wat leuker.
Op zondag 23 november 2003 16:31 schreef d4rkl1ght het volgende:
Vond 712 niet echt geweldig trouwensNiet zo leuk als de 3 daarvoor
Hoeveel afleveringen gaat seizoen 7 eigenlijk krijgen?
South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
quote:Dat is al 14 afleveringen geleden, je loopt achter
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinds tijden ook maar weer eens een southpark afleveirng gedownload en gekeken:South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
idd een geinige aflevering ja, met Butters als Gollem. My Precious
We're playing Harry Potter
- Ha! Fags!
quote:Ja!
Op maandag 24 november 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Towelie moet weer terugkomen
As you can see from the posted date above, there will be no Thanksgiving episode of South Park next week. Hellen Keller! The Musical will be airing next Wednesday for your Holiday pleasure. Gobbles!!!
quote:Was wel geinig?? Das een van mijn all time favorites.
Op maandag 24 november 2003 18:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinds tijden ook maar weer eens een southpark afleveirng gedownload en gekeken:South Park - The Return Of The Fellowship Of The Ring To The Two Towers
was wel geinig
How bad was it?
Back door sluts 9
oooh
quote:Nou, er wordt in dit topic al gepraat over de afleveringen 712 en 713, dus ik denk het allemaal van wel.
Op donderdag 27 november 2003 14:27 schreef Gabriel het volgende:
Dus er zijn weer nieuwe south park afleveringen?
Een half jaartje geleden heb ik alle afleveringen ge *ahum* download en toen waren ze bij "707 - Red Man's Greed", en nu zijn ze dus weer aan het uitzenden?
quote:Klik eens op 'next' onderaan.
Op donderdag 27 november 2003 14:31 schreef Gabriel het volgende:
laat maar
quote:
Op maandag 24 november 2003 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Towelie moet weer terugkomen
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:32 schreef Mike het volgende:[..]
Klik eens op 'next' onderaan.
quote:Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
Op donderdag 27 november 2003 14:37 schreef Gabriel het volgende:
ik ben erg benieuwd naar die nieuwe afleveringen* Gabriel heeft vanmiddag weer wat te doen
quote:Of gewoon op de goede volgorde.
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Menyo het volgende:[..]
Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
quote:South Park slaat een weekje over, op 3 december komt de nieuwe aflevering
Ik kan de nieuwe trouwens nog niet vinden
quote:huh!? wat vreemd.
Op donderdag 27 november 2003 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
South Park slaat een weekje over, op 3 december komt de nieuwe aflevering
quote:Ik vond het ook al vreemd ja, maar het staat toch op de site:
Op donderdag 27 november 2003 15:45 schreef spacemangraig het volgende:[..]
huh!? wat vreemd.
quote:
Episode 713: Butt Out
Air date: December 3, 2003
After Representatives from the anti-smoking campaign do their song and dance for the children of South Park Elementary, the boys take up the nasty habit...
quote:
Op donderdag 27 november 2003 15:52 schreef patty het volgende:
Niets vreemds aan. Er komt voetbal.
quote:hoezo dan, kun je ze kijken wanneer ze op de amerikaanse tv komen?
Op donderdag 27 november 2003 17:02 schreef Menyo het volgende:
Wel heel cheap, ik verheugde me al op een nieuwe SP vanavond.
quote:Ja, een paar uur na de uitzending in de States staat de aflevering online
Op donderdag 27 november 2003 17:38 schreef Gabriel het volgende:[..]
hoezo dan, kun je ze kijken wanneer ze op de amerikaanse tv komen?
quote:Maar die zenden de nieuwste afleveringen niet uit denk ik. Comedy Central is nu met seizoen 7 bezig
Op donderdag 27 november 2003 17:40 schreef Skwish het volgende:
Volgens mij zijn alle SP afleveringen al uitgzonden op canal+... helaas heb ik ze allemaal al gezien!
quote:heb net "708:South Park is Gay" en "709:Christian Rock Hard" gekeken, en ze zijn weer vanouds!!
Op donderdag 27 november 2003 14:59 schreef Menyo het volgende:[..]
Eerst it's all about the mormons kijken, die is het minst. Dan de aflevering over oude mensen met rijbewijs. Dan Christian rock hard en dan Cosa bonita
quote:709 is idd een erg sterke aflevering, Cartman is weer fantastisch op dreef! Token, you black asshole!
heb net "708:South Park is Gay" en "709:Christian Rock Hard" gekeken, en ze zijn weer vanouds!!
quote:idd, in 709 is Cartman weer helemaal op dreef
Op donderdag 27 november 2003 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
709 is idd een erg sterke aflevering, Cartman is weer fantastisch op dreef! Token, you black asshole!
708 vond ik dan weer een wat mindere aflevering.
quote:
Token: What?! We don't have a bass guitar.
Cartman: Your family's black, Token! There's bound to be a bass guitar in your basement somewhere!
quote:
Token: I don't know how to play bass.
Cartman: Token, how many times do we have to go through this? You're black. You can play bass.
Token: I'm gettin' sick of your stereotypes!
Cartman: Be as sick as you want, just give me a God-damned bass line!
Cartmann joins NAMBLA is cool.
"Dude, you have sex with children".
Deed me denken aan deze discussie
quote:Go play with that Harry-pussy-buthole-potter-nerds
Op maandag 24 november 2003 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is al 14 afleveringen geleden, je loopt achter
idd een geinige aflevering ja, met Butters als Gollem. My Precious
We're playing Harry Potter
- Ha! Fags!
quote:Nog 3 uur, dan kan ik kijken
Op donderdag 4 december 2003 14:30 schreef Evil_Jur het volgende:
De nieuwe aflevering 'but out' was echt leuk, weer lekker de ouderwetse south park humor!
quote:Ja ik ook zoiets... cant wait
Op donderdag 4 december 2003 14:56 schreef Menyo het volgende:[..]
Nog 3 uur, dan kan ik kijken
quote:Volledig mee eens. All about mormons viel me ook erg tegen helemaal omdat die afleveringen daarvoor gewoon ontzettend goed waren.
Op donderdag 4 december 2003 15:48 schreef Reignman het volgende:
Hij was iig beter dan de vorige die dus ECHT SUPER SLECHT was.... deze is wel OK... Christian Rock & Casa Bonita zijn de echte coole van de afgelopen tijd... daar heb ik echt dubbel bij gelegen...
quote:Net gezien, erg leuk ja!
Bij mrtwig kun je nu ook VH1 goes inside: South Park halen. Erg leuk om te zien.
quote:http://us.imdb.com/name/nm0001661/
Op vrijdag 5 december 2003 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Redelijk vermakelijke episode deze keer. Wie was die dikke gozer trouwens? Bestaat die in het echt ook?
Wel maf trouwens want in die VH1 docu prijzen ze "all in the family", een serie waarmee die reiner bekend is geworden.
Of als je niet rookt zie je er net zo uit als ons
quote:In South Park wordt vrijwel iedereen afgezeken, zelfs al Matt en Trey er fan van zijn denk ik.
Wel maf trouwens want in die VH1 docu prijzen ze "all in the family", een serie waarmee die reiner bekend is geworden.
quote:Ze overdrijven alleen een beetje waarschijnlijk.
Op vrijdag 5 december 2003 22:21 schreef Evil_Jur het volgende:
volgens de trivia op imdb wel, en south park kennende lullen ze niet over dergelijke dingen, ze maken alleen de boel belachelijk.
Het was wel duidelijk dat de makers van South Park er duidelijk moeite mee hebben dat er zo veel wordt gekeken naar de rokers terwijl Amerika per jaar zo ontzettend veel dikker wordt.
Hart- en vaatziekten blijft nog altijd een grotere doodsoorzaak dan roken.
quote:Ik vind het toch een beetje appels met peren vergelijken hoor.
Op maandag 8 december 2003 18:10 schreef Mike het volgende:
Redelijk leuke aflevering.Het was wel duidelijk dat de makers van South Park er duidelijk moeite mee hebben dat er zo veel wordt gekeken naar de rokers terwijl Amerika per jaar zo ontzettend veel dikker wordt.
Hart- en vaatziekten blijft nog altijd een grotere doodsoorzaak dan roken.
quote:Dat valt wel mee...Trey en Matt storen zich er schijnbaar aan dat iedereen continu over de rokers valt, terwijl iedereen zich volpropt met Big Macs. Met deze aflevering wilden ze laten zien hoe hypocriet dat is.
Op maandag 8 december 2003 19:07 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ik vind het toch een beetje appels met peren vergelijken hoor.
quote:Jawel, maar als ik een Big Mac eet dan krijgt mijn buurman daar geen hart en vaat ziekten van. Als ik een peuk rook, dan kunnen anderen daar wel longkanker van krijgen.
Op maandag 8 december 2003 19:09 schreef Mike het volgende:[..]
Dat valt wel mee...Trey en Matt storen zich er schijnbaar aan dat iedereen continu over de rokers valt, terwijl iedereen zich volpropt met Big Macs. Met deze aflevering wilden ze laten zien hoe hypocriet dat is.
Maar over sp: ik vond deze aflevering wel aardig, maar zeker niet de beste van het seizoen.
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:13 schreef JedaiNait het volgende:[..]
Jawel, maar als ik een Big Mac eet dan krijgt mijn buurman daar geen hart en vaat ziekten van. Als ik een peuk rook, dan kunnen anderen daar wel longkanker van krijgen.
Het gaat erom dat er een grotere doodsoorzaak is en dat niemand zich daar druk om lijkt te maken.
Dat vond ik wel goed gedaan (ik ben overigens zelf geen roker).
quote:Voor amerikaanse begrippen zijn ze zeker niet rechts eigenlijk. Ze zijn gewoon erg liberaal. Ik heb nog geen enkele aflevering gezien waar ik aanstoot van nam, volgens mij denk ik wel ongeveer hetzelfde als de makers over de betreffende zaken.
Op maandag 8 december 2003 18:03 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Ze overdrijven alleen een beetje waarschijnlijk.
Ik vind de makers eigenlijk een beetje te rechts, maarja dat neem ik voor lief.
quote:Lijkt mij wel leuk, de aktuele onderwerpen zijn lachen maar af en toe zijn de persoonlijke problemen van de gang nog het leukst. En butters is natuurlijk geweldig
#714 - Raisins
"Stan is heartbroken when Wendy calls it quits in this week's brand new episode Raisins".After Wendy breaks up with Stan, the gang decides to cheer him up with a trip to "Raisins, a local restaurant known for its cheap food and hot girls. Later, as Stan tries desperately to win Wendy back, Butters believes hes found the girl of his dreams."
quote:Dat maakt 't juist zo leuk vind ik....
Op dinsdag 9 december 2003 19:04 schreef spacemangraig het volgende:
Mooi, die actuele onderwerpen komen me ondertussen een beetje de strot uit.
quote:The're all a bunch of nazi conforming cheerleaders
Op donderdag 11 december 2003 13:33 schreef Mike het volgende:
Het was wel een aardige aflevering: vooral de gothics waren heel leuk.
Ik heb maar één puntje van kritiek: De aflevering was me net niet grof genoeg, dat had af en toe best wat harder gekunt
quote:Ja das grappig idd
Op donderdag 11 december 2003 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:één stukje vond ik echt briljant, toen Jimmy wat tegen Wendy moest zeggen, dat van You're a continuous source of inspiration ofzo, maar door het gestotter kwam dat er dus uit als Stan says you're cuuhuunt, cunt. Your're a cunt!
Ik vond alleen het eind een beetje tegenvallen eigenlijk.
Maarja Butters wordt gewoon steeds stoerder
quote:Ik heb er al zin in, maar ik vrees dat dit de laatste van het seizoen is... Moeten we weer maandenlang alle oude afleveringen kijken
It's Christmas in CanadaThe Brovlofski family is dealt a devastating blow when Ike's Canadian birth parents show up unexpectedly and want their baby back. When the townspeople decide to forego Christmas gifts and take up a collection to get Ike home to South Park, the boys are distraught. Before all the money for their Christmas presents gets spent, they hightail it to Canada to bring Ike home themselves.
quote:Tja, die mensen hebben helaas ook wat tijd nodig om creatief weer op te laden...
Op woensdag 17 december 2003 16:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Morgen de kerstaflevering:
[..]Ik heb er al zin in, maar ik vrees dat dit de laatste van het seizoen is... Moeten we weer maandenlang alle oude afleveringen kijken
Maar in januari gaat Stargate weer verder, dus helemaal verloren is deze serie downloader niet...
Ik ben alleen benieuwd of southpark de arestatie van sadam nog gaat behandelen... sadam is in het SP universum immers sinds de film al dood...
quote:
And the world is still glad to be rid of him.
quote:Dit stukje was een van de leukste van die ep
Op donderdag 11 december 2003 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:één stukje vond ik echt briljant, toen Jimmy wat tegen Wendy moest zeggen, dat van You're a continuous source of inspiration ofzo, maar door het gestotter kwam dat er dus uit als Stan says you're cuuhuunt, cunt. Your're a cunt!
Leuke spoof op de bar "Hooters" in de US
Goed gelachen om Cartman en eindelijk weer Kenny!
Mischien leuk om dit topic te gebruiken om oude afleveringen op te hemelen, zo is Kenny Dies nog steeds heel tof.
spoiler:
quote:Geen problemen daarmee
Op donderdag 18 december 2003 18:10 schreef HomerJ het volgende:
nog meer mensen problemen met de .rm??
Dit topic is voor de serie zelf en niet waar je 'm vandaan haalt, de kwaliteit of de problemen die je hebt met afspelen.
quote:Hahaha supervet he, de joden werden erg afgezeken door Cartman ja, en zeker "het gevecht" op het einde was ook lache
Op donderdag 18 december 2003 11:50 schreef prinsrob het volgende:
I think maybe this is what your family gets for being jewish at christmas time...
Echt geweldige aflevering
Dikke Wizard of Of stijl
spoiler:
Maare op een gegeven moment zei kyle zo: I will never get my brother, Cartman : i wil never get presents en Kenny zei ook wat. Wat zei hij trouwens?
quote:I will never get laid.
Op donderdag 18 december 2003 20:17 schreef HomerJ het volgende:
WHAHAHAEcht geweldige aflevering
Dikke Wizard of Of stijl
spoiler:
SaddamMaare op een gegeven moment zei kyle zo: I will never get my brother, Cartman : i wil never get presents en Kenny zei ook wat. Wat zei hij trouwens?
quote:aaaargh... ga weg joh!!!!
Op donderdag 18 december 2003 18:19 schreef patty het volgende:
super aflevering, beste van het seizoen
dat zijn zeker Christian Rock & Casa Bonita.... verreweg de beste (allebei )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 18-12-2003 22:17]
Deze aflevering was een waardige afsluiter voor het seizoen, jammer dat we de komende weken zonder South Park zitten. Maar al te lang hoeven we gelukkig niet te wachten, seizoen 8 start namelijk op 17 maart 2004
quote:spoiler:
Op donderdag 18 december 2003 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkelijk een briljante episode
Echt prachtig, Cartman was weer heerlijk bezig tegen Kyle en ook Canada werd weer flink op de hak genomen.
En de ontknoping was natuurlijk echt briljant. spoiler:Saddam
Klein detail dat Saddam allang in de hemel zat in South Park, maar ja
En de makers hebben hun rust wel even verdiend, maar ik vind het toch nog een behoorlijke tijd wachten tot maart Maar ik sla me er wel doorheen
Op naar seizoen 8!
quote:Helemaal mee eens, de hoogtepunten van seizoen 7
Op donderdag 18 december 2003 20:42 schreef Reignman het volgende:[..]
aaaargh... ga weg joh!!!!
dat zijn zeker Christian Rock & Casa Bonita.... verreweg de beste (allebei
)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze laatste komt bij mij op een goede 3de plaats .
OK, Christian Rock Hard en Casa Bonita waren beter, maar vooral dat laatste stuk waarin spoiler:
Vond het begin en het midden niet zo bijsterend goed maar heb erg gelachen om Cartman. " Alright you, you're gonna get it now mother*piep*, alright, give it to me, give it to me"
Het was iig een geweldige aflevering. Ik denk wel de beste van de 2e helft van het seizoen, maar op de voet gevolgd door Christian rock hard.
quote:Je hebt 'the Wizard of Oz' niet gezien zeker?
Op vrijdag 19 december 2003 12:44 schreef Evil_Jur het volgende:
spoiler:Ik denk trouwens dat ze met het originele script scott als de nieuwe PM van Canada hadden laten worden, maar dat ze dat na de vangst van Saddam dat snel veranderd hebben. Het is maar speculatie dus reken me er niet op af.Het was iig een geweldige aflevering. Ik denk wel de beste van de 2e helft van het seizoen, maar op de voet gevolgd door Christian rock hard.
Wizard of Oz South Park
--------------------------------------------------------------------------------
Oz (het land) Canada
Witch Scott
Vogelverschrikker Canadian mountie
Tin man Mime speler
Cowardly Lion Newfoundlander
Wizard of Oz MP (Saddam Hussein)
Scott kan dus niet en 'Witch' , en 'MP' zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 19-12-2003 15:47]
quote:hmmm, je hebt gelijk, het is ook alweer zolang geleden
Op vrijdag 19 december 2003 15:31 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Je hebt 'the Wizard of Oz' niet gezien zeker?
Wizard of Oz South Park
--------------------------------------------------------------------------------
Oz (het land) Canada
Witch Scott
Vogelverschrikker Canadian mountie
Tin man Mime speler
Cowardly Lion Newfoundlander
Wizard of Oz MP (Saddam Hussein)
Scott kan dus niet en 'Witch' , en 'MP' zijn.
quote:Ik vond het leuk dat we chef eindelijk weer es zagen, al was het maar even. Ik hoop dat die man volgend seizoen meer te doen heeft, altijd grappig
Op vrijdag 19 december 2003 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook wel leuk dat Kenny eindelijk weer eens dood ging en dat Mr. Garrison weer eens voorstelde om alle Mexicanen te dumpen
Wel super dat ze die saddam er nog in hadden weten te wurmen... of zouden Tray en Matt meer weten dan wij
quote:Moet ik nog steeds zien
Op vrijdag 2 januari 2004 15:13 schreef kinky_queen het volgende:
Al jullie southpark fans zouden CANNIBAL! THE MUSICAL moeten zien!
[afbeelding]
quote:Is daar die aflevering Hellen Keller - The musical! op gebasseerd?
Op vrijdag 2 januari 2004 15:13 schreef kinky_queen het volgende:
Al jullie southpark fans zouden CANNIBAL! THE MUSICAL moeten zien!
[afbeelding]
quote:Denk het niet, Cannibal is een film die de Matt en Tray hebben gemaakt voor ze southpark deden... schijnt vol te zitten met de zelfde zinlose humor, en zelfs stemmen van de SP karakters zouden er in zitten...
Op vrijdag 2 januari 2004 16:14 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Is daar die aflevering Hellen Keller - The musical! op gebasseerd?
Vanavond ga ik hem denk ik ff kijken...
Van matt n trey's andere werk heb ik tot nu toe alleen orgazmo en basekettball gezien, allebei lachen maar kunnen niet tippen aan South Park.
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 06-01-2004 18:04]
quote:Ja, jammer dat het zo lang duurt voor de volgende komt...
Op dinsdag 6 januari 2004 17:58 schreef Aurelium het volgende:
[knip]
-That's not being nice Cartman, that's just putting on a nice sweather.
*I don't see the difference.
quote:Inderdaad erg leuk,
Op donderdag 15 januari 2004 03:42 schreef sweek het volgende:
Casa Bonita is echt erg leuk!.
-That's not being nice Cartman, that's just putting on a nice sweather.
*I don't see the difference.
-Do you really think that beatin upp a handicapt kid is nice?
Die film is echt verschrikkelijk; de acteurs kunnen dat dus niet.
De belichting is rot, en het geluid... gemiddelde nederlandse film uit de jaren 80...
Maar, die film is echt fantastisch voor elke Southpark liefhebber. De liedjes die er in zitten zijn heel duidelijk in de zelfde (hoewel vroege) stijl als de huidige liedjes in Southpark.
De humor is ook fantastisch, en hoewel ik het vermoeden heb dat ik ruim de helft van de grappen niet mee gekregen heb, moest ik meerdere keren erg hard lachen...
Kortom, een aanrader voor allen.
Ik ben eigenlijk al een tijd op zoek naar de aflevering waarin Cartman Steve nadoet:
"I am gonna put my thumb up his ass and he's gonna bee really pissed!"
Welke aflevering is dat en uit welke serie?
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:54 schreef JedaiNait het volgende:
Volgens mij is dat Prehistoric Iceman, een van de laatste afleveringen uit het 2e seizoen... (weet het niet helemaal zeker)
quote:airdate volgende aflevering is 24 maart
Op zaterdag 14 februari 2004 09:02 schreef George-Butters het volgende:
Wanneer komen er in de VS weer nieuwe afleveringen?Ik ben eigenlijk al een tijd op zoek naar de aflevering waarin Cartman Steve nadoet:
"I am gonna put my thumb up his ass and he's gonna bee really pissed!"
Welke aflevering is dat en uit welke serie?
bron: -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 15-02-2004 11:20]
quote:Cool
Op zaterdag 14 februari 2004 10:58 schreef Mobster273 het volgende:[..]
airdate volgende aflevering is 24 maart
bron: [-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 15-02-2004 11:20]
Heel toevallig heb ik die gisteren nog gezienquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:15 schreef sweek het volgende:
Heb net een paar oude achter elkaar gekeken, uit seizoen 4.
Degene waarin Cartman "mature friends" gaat zoeken is echt erg leuk.
Als je Comedy Central ontvangt welquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:19 schreef HomerJ het volgende:
Reminder:
Vanavond dus
Wat ik me even afvraag,quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:44 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Als je Comedy Central ontvangt wel
Ik zal tot morgen moeten wachten.![]()
In Juni komt trouwens seizoen 4 uit op regio 1 DVD. Bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=1242
prachtig, ongelooflijk de lul jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik had trouwens wel een beetje medelijden met buuters, hij is vaak de lul, maar nu wel heel erg
Sweeeetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
Animation maand op MTV ROCKS!!
Maandag 22 maart 22.00-23.00
VH1 goes inside South Park
Ik heb 'm al gezien maar toch : WWIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH![]()
Komt SP op tv dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:43 schreef jojomen4 het volgende:
hey, welke channel komt SP op?![]()
Het kwam op C+ ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:49 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Komt SP op tv dan?
Ahumquote:
NEW!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het kwam op C+ ja.
Waar kijken jullie het dan?
Typo... en ik was craig vergeten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
AhumDit zijn Jimmy, clyde, token en craig.
En waar wij het kijken, wat denk je?! Ik geef je één hint: niet via de televisie...
Nyeh nyeh nyeh nyeh nyeh nyeh, now you are a chicken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:02 schreef HomerJ het volgende:
@jojomen4
Add me maar op MSN(staat in profiel) dan zal ik je wel wat handigs geven
Geweldige afleveringVooral als Cartman alle krachten wil en krijgt hij niet dan zie je die ninja's zo huilen
OF krijgt hij alle krachten verandert hij Kyle in een kip
6 weken langquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef Dr_Evil het volgende:
Heb 'm ook gezien... En idd een hele leuke episode..
What's next? Elke week nu een nieuwe aflevering?
Geen seizoen stop, midden van t seizoen dan weer een paar maandjes wachten en dan het einde van t seizoen... dan weer wachten en dan seizoen 9... weer 15 eps vol lol... kan haast niet wachten!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:22 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
6 weken lang![]()
en daarna helaas weer een seizoen stop
quote:Episode 802 - Up The Down Steroid
Timmy, Jimmy and Cartman prepare to compete in a prestigious sporting event in an all-new episode of "South Park," entitled "Up The Down Steroid,".
Timmy is crushed when he discovers that Jimmy has been using steroids to increase his chances of winning. Meanwhile, Cartman feels he can easily take first place competing against Jimmy. He just has to convince the qualifying committee that he’s handicapped.
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:21 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ja! Of Kyle in een kip verandert!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:18 schreef Mike het volgende:
Erg leuk...vooral het moment waarop CartMan z'n kracht om onzichtbaar te worden gebruikt.
haha sucky sucky 5 dollarquote:Op maandag 22 maart 2004 22:21 schreef Aurelium het volgende:
Ik ben nu dat ding op MTV aan het kijken. echt zwaar toevallig, zat net om 10 uur na een maand dit topic door te lezen... zie ik opeens dat vanavond die VH1 southpark gedoe komt
Btw de nieuwe episode was geweldig![]()
Vooral als cartman in het begin zo dom zit te lachen als ie die kermis rotjes voor kyle zn voeten gooit.
oh my god you guys, this is so funny hehehehehe
Echt geweldig hoe Cartman dat doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:07 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Nyeh nyeh nyeh nyeh nyeh nyeh, now you are a chicken.
briljant![]()
eehe die aflevering van die gele beesten die enorm irritant zijn. seizoen 2 d8 ik. Ik kan nu niet op www.southparkstudios.com kijken, moet jij maar eff kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig in welke ep Cartman het "i hate you guys" liedje zingt?
Die met die Jakovasaurs? aflevering 305 (s3e5)... daarin zingt ie t, cartman rules!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:56 schreef HomerJ het volgende:
www.
[..]
eehe die aflevering van die gele beesten die enorm irritant zijn. seizoen 2 d8 ik. Ik kan nu niet op www.southparkstudios.com kijken, moet jij maar eff kijken
aaargh wordt dat nog herhaald of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Clyde_Frog het volgende:
Animation maand op MTV ROCKS!!
Maandag 22 maart 22.00-23.00
VH1 goes inside South Park
ja, dat is op het internet te vinden (de standaard southpark site)quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:30 schreef MadScientist het volgende:
[..]
aaargh wordt dat nog herhaald of zo?![]()
of is dat ergens op internet te vinden?
btw geniale aflevering idd 801vette graphics
ik heb hem al gevonden... en gezien. leuke behind the scenes infoquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:03 schreef superheist het volgende:
ja, dat is op het internet te vinden (de standaard southpark site)
Misschien heb jij hun IP geblockt door een Protowall of PeerGuardian o.i.d.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Edit: Nog vreemder, als ik via anonymizer surf doet ie het wel! Dus kennelijk hebben ze mijn ip geblocked, maar waarom!? grrrr....
http://new.wavlist.com/tv/070/305_cartmanblues1.wavquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Weten jullie toevallig in welke ep Cartman het "i hate you guys" liedje zingt?
Deden ze vorig seizoen ook een keer, dan zenden ze gewoon in een andere volgorde uit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:21 schreef BJB het volgende:
Maar what about episode 802?
Kewl.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:46 schreef HomerJ het volgende:
http://new.wavlist.com/tv/070/305_cartmanblues1.wav
Thanxquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
http://new.wavlist.com/tv/070/305_cartmanblues1.wav
heb ik ook, majah boeiuhhhhquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:48 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
redelijke episode, maar de vorige was een stuk grappiger.
tijdens de toespraak van Jimmy komt ineens een stem erdoorheen. dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, 't lijkt wel de aankondiging van het volgende programma. heb ik een verkeerde download te pakken of hoort het zo?
idem hier, waarschijnlijk was dat op comedy central zoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:48 schreef Dr.Zoidberg het volgende:
redelijke episode, maar de vorige was een stuk grappiger.
tijdens de toespraak van Jimmy komt ineens een stem erdoorheen. dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, 't lijkt wel de aankondiging van het volgende programma. heb ik een verkeerde download te pakken of hoort het zo?
De vorige 2 hadden het er ook al over. Het stelt me teleur van hen dat ze dit uitgemolken onderwerp nog verder uitmelken.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:12 schreef spacemangraig het volgende:
[afbeelding]
De volgende gaat over the Passion of the Christ...
Ik had juist wel verwacht dat ze er iets mee zouden doen. Zoiets uit de actualiteit moet er gewoon in.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:54 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De vorige 2 hadden het er ook al over. Het stelt me teleur van hen dat ze dit uitgemolken onderwerp nog verder uitmelken.
Gobbles..quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
Timmy zei volgens mij ook voor het eerst iets anders dan "Timmy!!!!!!"
quote:
804: The Passion of the Jew
Kyle finally sees "The Passion" and is forced to admit Cartman has been right all along. Meanwhile many of the film's hardcore fans band together under Cartman's leadership to carry out it's message.
...Meanwhile, Stan and Kenny also see the movie and embark upon a quest to find Mel Gibson.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:38 schreef Clyde_Frog het volgende:
Oh no...
[..]
quote:Het Noord Nederlands Toneel (NNT) brengt een theaterversie van de controversiële Amerikaanse tekenfilmserie South Park. Het stuk, dat Zuiderpark is gedoopt, gaat vrijdag in première in Groningen. Het bestaat uit een mix van originele tekenfilmbeelden, een Nederlandse nasynchronisatie en een onderdeel dat op het toneel wordt opgevoerd.
De acteurs geven hierin hun eigen podiuminterpretatie van de serie. Het toneelstuk Zuiderpark baseert zich grotendeels op de aflevering ‘Cartman’s mom is still a dirty slut’, waarin het egocentrische karakter Cartman er achter komt dat zijn moeder een hermafrodiet is. Het is voor zover bekend de eerste keer dat er een toneelversie van de tekenfilmserie wordt gemaakt.
eff bij de mc donalds halenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:48 schreef spacemangraig het volgende:
haha dat is wel erg gaaf. die Spits/Metro moet ik hebbennnnnn
Psies vooral de stemmen zijn belangrijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb ernstig mijn twijfels over een theater versie, de animatie en originele stemmen zijn essenttieel voor de show. We zullen wel zien...
Jr kunt hem ook altijd online lezen als je wilt...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:59 schreef Aurelium het volgende:
[..]
eff bij de mc donalds halendaar ligt ie
Dat wil ik dus helemaal nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:30 schreef sweek het volgende:
[..]
Jr kunt hem ook altijd online lezen als je wilt....
Motherfokker, erger dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:17 schreef Clyde_Frog het volgende:
[afbeelding]
Dit motiveert het iig niet echt om naar de voorstelling te gaan
Maar kwam er via het forum achter dat het om een 1 april grap ging.... damnquote:804 - The Passion of the Jew
Warning! Bad news everyone. The new episode is a total joke. Do you remember episode 201, where, instead of telling us who Cartmans dad was, they aired a whole Terrance & Philllip episode instead? Well, they just did it again, only ten times worse. This time, it is a whole episode of the supposed T&P cartoon, as seen in the "Behind The Blow" episode, as illustrated in the image below. This episode sux balls. Trust me, you are better off not seeing it. Which is why I have descided NOT to release it.
Oh well, by popular demand, here it is anyway.
*ril*quote:Op donderdag 1 april 2004 19:02 schreef Duiveltja het volgende:
aangekondigt word
ow ik vond dat gedeelte over hitler juist wel geinig gedaan dat van Mel Gibson vond ik weer weinig aan.... maar ja zal wel aan mijn liggenquote:Op donderdag 1 april 2004 19:03 schreef spacemangraig het volgende:
Ik vond dat hele gedoe met Hitler nou niet bepaald grappig :| Mel Gibson daarentegen wel.
Jesus is doodgegaan, weet je nogquote:Ik was er niet van onder de indruk. Het einde was wel grappig, maar ik miste één karakter in deze aflevering: Jesus! Daar hadden ze iets mee moeten doen.
In de episode Pink Eye was ie ook verkleed als Hitler, compleet met snor en zelfs met hakenkruis dacht ikquote:ik vond em niet echt geweldig.... alleen dat cartman weer als hitler was verkleed vond ik leuk maar ze zullen em wel geen snorretje hebben mogen geven omdat dat weer te schokkend en te gelijkend aan hitler zou zijn.
Weet ik, dat was inderdaad een pracht afleveringquote:Op donderdag 1 april 2004 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de episode Pink Eye was ie ook verkleed als Hitler, compleet met snor en zelfs met hakenkruis dacht ik
En ook hoe ie in z'n gedachten de Duitse troepen commandeerde, prachtigquote:Weet ik, dat was inderdaad een pracht aflevering
Now that does it young man, im gonna make you a new costume
En dan pakt die principle victoria een laken om een spook van em te maken en dat is dan zo'n ku klux klan geval
quote:Op zaterdag 3 april 2004 16:51 schreef Clyde_Frog het volgende:
Als het aan mij lag kwamen er meer episodes als Towelie, lil' crime stoppers, T&P; behind the blow etc. Waar de 4 als een groep zo droog reageren op de absurde reacties van de buitenwereld, en niet eentje (meestal Cartman) buiten de groep valt. En Kenny meer tekst geven uiteraard ipv 'yeah', 'i agree', 'hi'.
Het is wel weer eens een originele hoek. Ik heb er zin in.quote:Op maandag 5 april 2004 21:19 schreef spacemangraig het volgende:
Episode 805: You Got F'd In The A
[afbeelding]
Stan "gets served" when a group of kids from Orange County challenge him to a dance-off in an all-new episode of "South Park," entitled "You Got F'd In The A." In this week's episode, it's up to Stan to put a team of South Park's best dancers together to compete against a rival troupe from Orange County. While Butters has won awards for his dancing, he refuses to help Stan out, as he hasn't been able to dance since the tragic death of eight audience members at his last competition.
of de film "Bring it on"quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef HomerJ het volgende:
The O.C word belachelijk gemaakt
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
of de film "Bring it on"
AAN IEDERE SOUTPARKFAN DOWNLOAD DIT FILMPJE VAN CARTMAN!!!
Download
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
of de film "Bring it on"
AAN IEDERE SOUTHPARKFAN DOWNLOAD DIT FILMPJE VAN CARTMAN!!!
Download
Volkomenkut.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:00 schreef Clyde_Frog het volgende:
Waar komt dit filmpje vandaan?
DUDE! geen wonder dat dat stukje nooit uitgezonden isquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
of de film "Bring it on"
AAN IEDERE SOUTHPARKFAN DOWNLOAD DIT FILMPJE VAN CARTMAN!!!
Download
Alt. link kun je vinden op spscriptorium of SP Informer.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:39 schreef Roi het volgende:
Kan er een mirror geregelt worden? Ik heb gisteren trouwens gezien How to eat whit your butt en vandaag The Simpson allready did it, vooral van de eerste heb ik plat gelegen ! Vooral het einde
!
Lemmiwinks.... omg... dat vond ik zo'n lomp ietsquote:Op donderdag 8 april 2004 19:36 schreef spacemangraig het volgende:
Ik vond 'm geweldig. South Park op z'n best. Tapdancing massacre![]()
edit: Volgende week de eerste South Park easter special, met de return van Lemmiwinks!! bron: http://www.spscriptorium.com
Dat laatste moet ik even hebben gemist of niet goed hebben gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
"I've got something in my front pocket for you, why don't you reach out at my pocket, and see what It is. There bla bla just for you, you only have to squeeze and say how do you do. There's something in my front pocket, there's something in my front pocket, there's something in my front pocket ..."
Zoiets, die stem van die gast was soms echt te lam om het te kunnen verstaan. En dan die gast die op de grond ligt en ze darmen terug in ze buik probeert te trekken, parodie op saving private ryan.
lijk veel op de stem die dat nummer van sexual herrasment panda 'zong'quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
"I've got something in my front pocket for you, why don't you reach out at my pocket, and see what It is. There bla bla just for you, you only have to squeeze and say how do you do. There's something in my front pocket, there's something in my front pocket, there's something in my front pocket ..."
Zoiets, die stem van die gast was soms echt te lam om het te kunnen verstaan. En dan die gast die op de grond ligt en ze darmen terug in ze buik probeert te trekken, parodie op saving private ryan.
Verschillende p2p programma's helpen wel om ze snel te vinden, maar dat kan een paar dagen duren.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:14 schreef HomerJ het volgende:mijn Bittorrent doet het niet meer goed(ja ik heb alles geprobeerd poorten opengezet, opnieuw geinstalled, geupdated, andere versie.
Weet iemand waar je telkens de nieuwste afleveringen kan krijgen zonder Bittorrent?
Op welke zender komt dit??quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:39 schreef Aurelium het volgende:
Next episode
[afbeelding]
802 - AWESOM-O
Airdate: 2004-04-14
Cartman hatches his next genius plan for picking on Butters when he becomes AWESOM-O. In this week's episode, Cartman dresses up like a robot, calls himself AWESOM-O, and moves in with Butters. His plan is to learn all of Butter's innermost secrets and then use them against him. While Butters is thrilled to have found a new best friend, the Army believes AWESOM-O is some new secret weapon, and Hollywood is after the phony robot to develop their next big blockbuster.
http://www.mr-nasty.com is een erg informatieve site...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:14 schreef HomerJ het volgende:mijn Bittorrent doet het niet meer goed(ja ik heb alles geprobeerd poorten opengezet, opnieuw geinstalled, geupdated, andere versie.
Weet iemand waar je telkens de nieuwste afleveringen kan krijgen zonder Bittorrent?
FTP en IRCquote:Op woensdag 14 april 2004 18:14 schreef HomerJ het volgende:mijn Bittorrent doet het niet meer goed(ja ik heb alles geprobeerd poorten opengezet, opnieuw geinstalled, geupdated, andere versie.
Comedy Centralquote:Op woensdag 14 april 2004 18:48 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Op welke zender komt dit??![]()
Probeer eens shadow bittorent of azureus te downloaden. Dat zijn ook bittorent clients. Misschien dat die het wel doen.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:14 schreef HomerJ het volgende:mijn Bittorrent doet het niet meer goed(ja ik heb alles geprobeerd poorten opengezet, opnieuw geinstalled, geupdated, andere versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |