Wij hebben naast onze gewone ambulance's ook verschillende piketvoertuigen.
ik heb hiervan al eens voorbeelden gepost, bijv. de Volvo en de Toyota (zie onder).
Nu krijgen we binnenkort een paar nieuwe auto's, en dat worden dan Volkswagen Touran's.
Hier zijn alleen nog geen foto's van beschikbaar (in piketuitvoering) behalve op een site die de tekeningen van de striping leverd :
Nu heb ik van het internet een paar gewone foto's van een touran geplukt, en nu hoop ik dat iemand hier die zo kan aanpassen als op bovenstaand plaatje, dus in't geel, met striping en lichtbalk.
Leuke uitdaging toch
Ik ben benieuwd....
omdat de gif van de lijntekening zo klein/slecht is ziet het er een beetje wollig uit.. maar ik denk dat je zo wel een beeld krijgt...
die van jwstoop is mooier... dat ga ik niet in korte tijd redden
[Dit bericht is gewijzigd door Skinkie op 23-11-2003 15:10]
En ik weet dat zoiets veel tijd kost, maar ik zag dat dat best veel gedaan werd hier, met wedstrijden enzo. dus vandaar dit topic.
Zeg maar tegen je ma dat je nu een extra groot stuk taart heb verdient
Nu nog wat streepjes op de voorkant (motorkap) en 'n lichtbalkje erop, en 'k kan 'm ophangen op de post.
quote:Zo, erg mooi gedaan zeg!
Op zondag 23 november 2003 15:06 schreef jwstoop het volgende:
mn moeder is jarig dus ik ga weer ff naar beneden maar als iemand hiermee verder wil gaan dan succes
Voor de mensen die er mee verder gaan...... denk ik aan de reflectie in het wegdek.
/edit
Waar blijft de donorauto .
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 23-11-2003 15:22]
quote:nicely done
Op zondag 23 november 2003 16:56 schreef jwstoop het volgende:
de taart was lekkernu issie wel af vind ik.
[afbeelding]
Hardstikke bedankt, deze hangt morgen aan 't prikbord op de post.
We krijgen de auto's pas over 'n paar maanden maar zodra ze er zijn zal 'k eens een echte foto posten.
Trouwens, doe eens een gokje wat dat werk wat jij met photoshoppen heb gedaan in't echt kost.
Dus 't geel spuiten, striping + letters, en zwaailicht + treafoon (sirene).
[Dit bericht is gewijzigd door Farao op 24-11-2003 02:29]
quote:uhmmm 4000-5000 euro? wilde gok
Op zondag 23 november 2003 23:55 schreef Farao het volgende:
Echt super !!!Hardstikke bedankt, deze hangt morgen aan 't prikbord op de post.
We krijgen de auto's pas over 'n paar maanden maar zodra ze er zijn zal 'k eens een echte foto posten.
Trouwens, doe eens een gokje wat dat werk wat jij met photoshoppen heb gedaan in't echt kost.
Dus 't geel spuiten, striping + letters, en zwaailicht + treafoon (sirene).
quote:Kunnen wij nog een gratis Tiffje krijgen van 29 Mb voor onze advertentie in het AD ?
Op maandag 24 november 2003 06:47 schreef jwstoop het volgende:[..]
uhmmm 4000-5000 euro? wilde gok
De directie.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 24-11-2003 10:36]
quote:Zeg maar gerust bijna 't 4dubbele.
Op maandag 24 november 2003 06:47 schreef jwstoop het volgende:[..]
uhmmm 4000-5000 euro? wilde gok
De Tourans zoals wij ze kopen (1.9 TJD, automaat + alle optie's) kosten zo'n ¤ 35.000 per stuk, en daar komt dan nog eens ¤ 18.000 bij voor 't spuiting, striping, en de signalen.
belachelijk he, ¤ 18.000 euro, daar koop je leuk 2e auto'tje voor. Maar ja, zolang de overheid meebetaald.
¤ 18.000,00
bohja..... lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |