De mensen die wel gaan
De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigen
Mensen die niet mee kunnen
Datum
Zondag 30 november
Dus:
11:00:
Carpoolsplaats Papendrecht (Vanaf Rotterdam afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten links, en dan de parkeerplaats achter de rotonde. Daar staan SuperFour, ik, Susnuki en Patrick (Moet ie nog effe bevestigen) Als je uit ZH komt is dit de beste plek om samen naar het tweede punt te rijden. We wachten uiterlijk tot 11:15 voor we vertrekken, maar bedoeling is 11:00 wegrijden, zodat we rond 11:30 bij Slichtenhorst zijn.
Ca. 11:30:
Tankstation Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Ca. 12:30:
Dan gaan we naar het tweede, centrale afspreekpunt, tankstation Bloemheuvel bij Veenendaal. Vanuit hier rijden we gezamelijk naar Ede, waar de route begint. Aan de route wordt nog gewerkt door mij en SuperFour! Mijn voorstel is om uiterlijk 13:30 te vertrekken om de route te gaan rijden!
-Onder voorbehoud-
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:34 schreef Faithz het volgende:
Ik baal ervan dat ik nu mn rijbewijs nog niet heb en ook nog geen motor
quote:Zeker!
Op zondag 23 november 2003 11:38 schreef gekketurk het volgende:
Is aprilia 125cc rs goedgekeurd?
Iedereen is welkom.
Jou bijschrijven in het lijstje dat komt?
quote:Nee doe maar niet.. Ik weet niet of ik dan wel tijd heb.. ach we zien wel..
Op zondag 23 november 2003 11:43 schreef ZX9R het volgende:[..]
Zeker!
Iedereen is welkom.
Jou bijschrijven in het lijstje dat komt?
Zal wel.. Zo, vandaag weer effe 230km gereden
quote:gaat automatisch, na 11 pages zit ie vol.
Op zondag 23 november 2003 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Weer een nieuw topic? Waarom in hemelsnaam komt er een slotje (Zonder reden/tekst) op een topic met 11 pagina'sZal wel..
Zo, vandaag weer effe 230km gereden
Vandaag stukje gecrossed met de CB1000-club...
Ik kan niet wachten to volgende week, heb er erg veel zin in...! Als nu het weer ook nog een beetje meewerkt... zou helemaal fantastisch zijn.
quote:wel geinige platen rietvaerder! alleen niet mijn type motor, maar dat wist je
Op zondag 23 november 2003 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Watjuh.. gewoon zonder kenteken rijden, kan je nog geld schelen ookPa en ik vandaag @ Schiphol
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 23-11-2003 20:22]
quote:Talking to me...? Leg alleen uit waarom ik deze motor heb..
Op zondag 23 november 2003 20:17 schreef SuperFour het volgende:
Alstjeblieft zeg... bespaar me dit... niet weer die Blade-discussie...
Doe dat maar in het andere topic...!
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:17 schreef SuperFour het volgende:
Alstjeblieft zeg... bespaar me dit... niet weer die Blade-discussie...
Doe dat maar in het andere topic...!
quote:ik bedoelde er niets mee, hoor
Op zondag 23 november 2003 19:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Platen
Boeit me niet echt veel waar ik op begin.. assut maar goed rijdt en vooral dat ik er goed op leer rijden, erg belangrijk
Echt mooie motor koop ik wel als ik daadwerkelijk goed kan rijden...en als ik geen 25kw meer hoef.
quote:idd!!
Op maandag 24 november 2003 00:47 schreef generalist het volgende:
Die FJR op de foto is ook een beest van een machine!
quote:Idd....
Op maandag 24 november 2003 00:47 schreef generalist het volgende:
Die FJR op de foto is ook een beest van een machine! Die mag je vast nog niet rijden van paps
Net overleg gehad met de arts en hij achtte het onverstandig als ik met de motor een eind zou gaan rijden.
Vooral nu ik kalmerende geneesmiddelen krijg. Deze kunnen het reactievermogen ernstig beïnvloeden.
Voor komende zondag moet ik helaas verstek laten gaan. Maar als er een volgende meet komt ben ik er zeker bij.
En dat beloof ik jullie!
Dus:
Carpoolsplaats Papendrecht (Vanaf Rotterdam afslag Papendrecht/Dordrecht, bij stoplichten links, en dan de parkeerplaats achter de rotonde. Daar staan SuperFour, ik, Susnuki en Patrick (Moet ie nog effe bevestigen) Als je uit ZH komt is dit de beste plek om samen naar het tweede punt te rijden. We wachten uiterlijk tot 11:15 voor we vertrekken, maar bedoeling is 11:00 wegrijden, zodat we rond 11:30 bij Slichtenhorst zijn.
Tankstation Slichtenhorst (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Dan gaan we naar het tweede, centrale afspreekpunt, tankstation Bloemheuvel bij Veenendaal. Vanuit hier rijden we gezamelijk naar Ede, waar de route begint. Aan de route wordt nog gewerkt door mij en SuperFour! Mijn voorstel is om uiterlijk 13:30 te vertrekken om de route te gaan rijden!
-Onder voorbehoud-
Jammer dat je niet meegaat ZX9R!
quote:geen idee, weet niet of we oppas kunnen krijgen (hebben 2 babies)
Op dinsdag 25 november 2003 10:16 schreef Rietvaerder het volgende:
En jij?
Zaterdag is het echter wel droog+zon. Zullen we het zaterdag doen? Of is dat een probleem..
Zaterdag:
quote:Hai, 3 daagjes (soort van) buikgriep achter de rug .. en net een crematie.
Op dinsdag 25 november 2003 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Beste mensen.... het weer voor zondag ziet er niet echt lekker uit!Zaterdag is het echter wel droog+zon. Zullen we het zaterdag doen? Of is dat een probleem..
Zaterdag:
[afbeelding]
quote:En zondag met de weersverwachting ??
Op dinsdag 25 november 2003 20:47 schreef generalist het volgende:
komende zaterdag kunnen Mr_Mookey en ik ook niet, lijkt me dat er dan een erg kleine groep gaat rijden
[slowchat]Ik heb vanavond een stukje met de Bimota gereden..
Ze had stilgestaan sinds 16 Juni, meer dan 5 maanden dus.
Er kwam aardig wat zwart uit de uitlaat de eerste 10 minuten.
De kuip zit er nog niet op, evenals de luchtinlaten (pff dat is echt een rotklus), spiegels, knipperlichten e.d.
Ik heb dus nog aardig wat te doen.
Helaas kan ik morgenochtend niet mijn ketting laten doen omdat ik vroeger in het ziekenhuis moet zijn dan verwacht, hopelijk willen die gasten bij de motorzaak het ook s'middags doen.
Het klinkt nu net als een opstijgende straaljager qua herrie.
Daar kan ik geen toerrit mee gaan maken, krijgt een achterligger vroeg of laat een ketting om zijn nek.
Kep een Bandit 600N, maar wil volgende keer wel mee. Lijkt me gezellig.
hoopt dan trouwens op een R6 te rijden
quote:Hee.. jammer joh, anders reden er 2 Bandit N's mee!
Op dinsdag 25 november 2003 21:29 schreef ernie09 het volgende:
Lijkt me wel leuk, maar ik kan niet... 'Moet' naar Ajax - feyenoord.Kep een Bandit 600N, maar wil volgende keer wel mee. Lijkt me gezellig.
hoopt dan trouwens op een R6 te rijden
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hee.. jammer joh, anders reden er 2 Bandit N's mee!
Enne Patrick.. kan jij nou ook al misschien niet mee
quote:Net gebeld, en dat doen ze nog wel na uitleg ziekenhuis..
Helaas kan ik morgenochtend niet mijn ketting laten doen omdat ik vroeger in het ziekenhuis moet zijn dan verwacht, hopelijk willen die gasten bij de motorzaak het ook s'middags doen.
quote:Ken de weersverwachting niet, maar uit de reacties hier te lezen is het te verwachten dat het niet veel soeps wordt.
Op dinsdag 25 november 2003 21:27 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En zondag met de weersverwachting ??
<knip>
Op zich willen we met bewolking best rijden, maar we hebben toch een backup-datum gesteld (twee weken later) mocht het pest weer worden.
Ik zie niet in wat het grote probleem wordt
Met regen willen we wel, maar wordt het een enorme regendag (als in de gehele dag) dan gaat het waarschijnlijk niet door.
quote:Zaterdag zullen we beslissen (dat was namelijk al eerder besloten
Op donderdag 27 november 2003 14:46 schreef ZX9R het volgende:
En anders over twee weken rijden. Dan kan ik waarschijnlijk wel mee!!
Tot die tijd blijven we maar hopen op mooi weer, toch!
Veel plezier allemaal tijdens de enige echte 1e fok! motormeet. Drive save, have fun, burn some rubber y'all.
l8r
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oei dat is gaar... kan je hulp gebruiken?Zaterdag eventueel..
En hier in de verte : in de werkplaats gisteren voor de ketting en remvloeistof. (door een ruit heen) Allemaal GSM pics trouwens sorry.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 27-11-2003 20:17]
quote:Het is een naked nu, ook mooi toch!
Op donderdag 27 november 2003 20:13 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Maar ik weet nog niet hoe het gaat lopen hoor allemaal.
Vrijdagavond of zaterdag overdag even bij een andere zaak(en?) gaan shoppen voor beter passende kuiprubbers. Kan eventueel tips gebruiken.
Hieronder een overzichtje van hoe het er nu voorstaat.
(wil het topic niet vervuilen met zo'n beeldvullende foto)
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=519876
Een StreetFighter...
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:Het is een naked nu, ook mooi toch!
Enne.. heb zaterdag nog niks gedaan, en shoppen is wel leuk
Een StreetFighter...
quote:Zie de edit....
Op donderdag 27 november 2003 20:20 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je bedoelt nog niets te doen ?
Kom dan maar langs voor de middag, jij doet toch iets met vliegtuigen .. dus motor moet ook lukken.
Ik wil bij Safe in Rotterdam kijken, en anders langs een grote scooterzaak in het Centrum.
Dan kan het er begin van de middag allemaal op hoop ik.
PS: Wat ben je nou aan t sjouwen met MSN, online/offline
quote:Kijk.
Op vrijdag 28 november 2003 08:14 schreef gemeenkaboutertje het volgende:
Ik zie dat ik op de verwacht-lijst sta. Echter heb ik het probleem dat de kleppen van mijn Kawa lek zijn. Hij staat momenteel bij de monteur. Gemeenkaboutertje dus niet mee zondag. Jammer.
Verstandig. Alleen jammer dat je lekke kleppen hebt.
Bij mijn andere motor ( Z 750 uit '80 ) is er op de 1 of andere manier een lek ontstaan in het brandstofsysteem. Die wordt op dit moment nagekeken. Ik denk dat ik niet zo handig ben geweest met het benzinekraantje. Op ON ipv PRI.
Maar de ZX9R Ninja loopt als een zonnetje. Net nieuwe achterband erop dus moet nog wel uitkijken.
Dus: 11:00: Ca. 11:30: Ca. 12:30: -Onder voorbehoud-
Datum
Zondag 30 november
Dit is het? 6 man. hmm..
Kunnen het eventueel ook een andere datum doen, gezien het weer en beperkt aantal mensen..
Tweede vraag, wie kunnen er over bijvoorbeeld twee weken wel die nu niet kunnen...? Dit is ook zeker handig om te weten in verband met het weer. Voor zondag hebben ze inmiddels al een iets beter weerbericht afgegeven, maar nog steeds 60% kans op regen...
quote:Volgens Teletekst NOS
Op vrijdag 28 november 2003 10:52 schreef SuperFour het volgende:
Kunnen de mensen die op het bovenstaande lijstje staan dit even bevestigen...?Tweede vraag, wie kunnen er over bijvoorbeeld twee weken wel die nu niet kunnen...? Dit is ook zeker handig om te weten in verband met het weer. Voor zondag hebben ze inmiddels al een iets beter weerbericht afgegeven, maar nog steeds 60%70% kans op regen...
quote:Zoals al eerder gezegd!
Op donderdag 27 november 2003 14:46 schreef ZX9R het volgende:
En anders over twee weken rijden. Dan kan ik waarschijnlijk wel mee!!
Maar uhhh....
Eigenlijk had er vandaag gereden moeten worden met dit mooie weer!
quote:Kan niet!
Op vrijdag 28 november 2003 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom maar
Zit nu op therapeutische basis op m'n werk! (eindelijk)
Morgen zien we of het komende zondag doorgaat, tot die tijd hopen we gewoon op hééél mooi weer!
quote:Tís maar wat je mooi noemt .. dit was nog wel voor de crash..
Op vrijdag 28 november 2003 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg Patrick.... volgens mij is dat ding van jou ECHT mooi!Ik durf het bijna niet te vragen...
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-11-2003 11:32]
quote:Mietje!
Op zaterdag 29 november 2003 11:32 schreef Kreator het volgende:
Lekker weer voor een motorritje van een paar honderd km. In de zomer zou ik misschien wel meedoen, maar nu denkt zelfs die ene haar op mijn hoofd aan warme chocolademelk.
Zeg nou eens eerlijk, wie wilt het morgen doen? En wie over 2 weken? Persoonlijk ben ik onzeker over het weer, en vind de groep te klein..
In ieder geval, als ik niks gehoord heb morgen blijf ik thuis.
quote:Terugkrabbelen
Op zaterdag 29 november 2003 15:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Krijg een beetje het idee dat de intresse weg is... vind 6 man sowieso een klein goep.Zeg nou eens eerlijk, wie wilt het morgen doen? En wie over 2 weken? Persoonlijk ben ik onzeker over het weer, en vind de groep te klein..
Nee hoor, morgen gewoon door laten gaan. Dat de groep klein zou worden wisten we volgens mij al. Ik vind 6 man ook leuk rijden.
Mr_Mookey en ik komen in elk geval. Over twee weken is de kans op rotweer net zo groot
Morgen, het wordt dolle pret
Datum
Zondag 30 november
Dus:
Tankstation Slichtenhorst Slagmaat (A12, net na Utrecht) te rijden, om vervolgens wat mensen uit NH etc. op te pikken (o.a. Generalist en Mr. Mookey).
Ik had de naam van het tankstation na Utrecht fout gezien de eerste keer, dat is dus Slagmaat.
Heb een volle tank en geen geld meer.. Moet effe iets zien te lenen bij pa of ma
Generalist.. dat afspreekpunt bij Veenendaal heeft geen nut meer naar mijn inziens met dit groepje
Denk alleen dat we jou en Mookey moeten oppikken bij Utrecht..
quote:Jou stangen, telkens jou voorbij crossen
Op zaterdag 29 november 2003 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
En wat wordt het tempo dan
Heeft het zin met een motorscooter 15Kw..
quote:Tuurlijk heeft het zin, in de eerste plaats al omdat Rietvaerder dan blij is niet het minste vermogen te hebben
Op zaterdag 29 november 2003 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
En wat wordt het tempo dan
Heeft het zin met een motorscooter 15Kw..
We gaan toch niet doorrijden, ik rij zeker rustig, dat geldt ook voor Mr_Mookey. Verder zullen we alleen van- en naar de rit zelf snelweg rijden, dus dat zit wel snor
Desnoods wachten we gewoon op Patrick.. maar aan de andere kant, is dat niet echt leuk als iedereen flink vermogen heeft, en jij (Patrick dus niet)
Mij maakt het niet zoveel uit.. morgen of over 2 weken.
quote:Dan pak ik jullie een volgende meet wel gewoon terug.
Op zaterdag 29 november 2003 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:Desnoods wachten we gewoon op Patrick.. maar aan de andere kant, is dat niet echt leuk als iedereen flink vermogen heeft, en jij (Patrick dus niet)
quote:Toch niet doorrijden, dat hoop ik dan maar.
Op zaterdag 29 november 2003 21:37 schreef generalist het volgende:We gaan toch niet doorrijden, ik rij zeker rustig, dat geldt ook voor Mr_Mookey. Verder zullen we alleen van- en naar de rit zelf snelweg rijden, dus dat zit wel snor
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 29-11-2003 21:55]
SF stelt daarom ook voor een mini meet te regelen... voor morgen. Nader te bepalen route.. als daar nog tijd voor is
quote:Ik niet hoor....
Op zaterdag 29 november 2003 21:52 schreef Patrick281 het volgende:
(alleen geeft er 1 geluidsoverlast hehe)
quote:Wie is de ene helft
Op zaterdag 29 november 2003 21:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Zitten nu met een probleem. Ene helft ziet het wel zitten en andere helft vind 6 man niet zoveel opschieten... Ik ga niet helemaal naar de veluwe crossen om daar met z'n zessen even een uurtje te toeren en dan terug eigenlijkSF stelt daarom ook voor een mini meet te regelen... voor morgen. Nader te bepalen route.. als daar nog tijd voor is
quote:Ik heb hem al gekgemaakt : bij het stoplicht trek ik hem eruit met mijn CVT
Op zaterdag 29 november 2003 21:37 schreef generalist het volgende:Tuurlijk heeft het zin, in de eerste plaats al omdat Rietvaerder dan blij is niet het minste vermogen te hebben
Zeg t maar..
quote:Blablabla
Op zaterdag 29 november 2003 21:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik heb hem al gekgemaakt : bij het stoplicht trek ik hem eruit met mijn CVT
* Rietvaerder laat zich niet gek maken.
quote:Aha, dat was jij die niet op ICQ reageerde
Op zaterdag 29 november 2003 22:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Generalist, heb jij MSN?
quote:Ja, pff klikte per ongeluk op Decline message..
Op zaterdag 29 november 2003 22:16 schreef generalist het volgende:[..]
Aha, dat was jij die niet op ICQ reageerde
ICQ en IRC, icq staat bijna altijd aan
quote:Waar is de havenroute
Op zaterdag 29 november 2003 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er anders aan een mini-meet danStel voor gewoon de Havenroute te pakken.... is ook leuk, en zo'n 100km. Is alleen voor Generalist en Mookey eindje rijden (65km ofzo)
Zeg t maar..
Ik vind het best, als het maar een leuke omgeving is. Mr_Mookey en ik hebben vandaag de motoren bij de garage vandaan gehaald en even door de haven in Amsterdam gereden, erg leuk. Dus een haven of de Veluwe, maakt mij weinig uit.
Ik denk dat je met de havenroute R'dam bedoeld? Als het een beetje vindbaar is vind ik het OK, Zestienhoven vind ik zo
Omgeving Hoogvliegt.. staat met borden aangegeven zelfs langs de snelweg, Havenroute.
quote:Patrick op de motorscooter zeker?
Op zaterdag 29 november 2003 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.. havenroute is maasvlakte.... kan je lekker het gas opendraaien Patrick!Omgeving Hoogvliegt.. staat met borden aangegeven zelfs langs de snelweg, Havenroute.
quote:Een rijdend bankstel.
Op zaterdag 29 november 2003 22:35 schreef jbedankt het volgende:
- lang verhaal -
Maar zo'n ding rijdt stiekum toch wel erg lekker!!!
Maar we gaan toch nog wel een keertje rijden op een later tijdstip. Misschien over twee weken al. Dus.....
quote:Als de financiele problemen niet doorwerken ..
Op zaterdag 29 november 2003 22:47 schreef generalist het volgende:
Het wordt dus de Havenroute in Rotterdam
Het is afslag van de Texaco pomp aan de A-13 bij Delft trouwens.
(La Place is erachter) Dus nog voor het Kleinpolderplein vanaf Amsterdam.
Ik check morgenochtend of we gaan, aan mij zal het niet liggen.
quote:Post maar een bericht als jullie vertrokken zijn.
Op zaterdag 29 november 2003 23:18 schreef generalist het volgende:
12.00 bij de pomp dus, van tevoren allemaal nog even hier checken of het doorgaat in verband met mogelijk "heftige" regenval
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 23:50 schreef PatrickM het volgende:
Ik zal ff kijken of ik morgen ook van de partij ben... weet het nog niet 100% zeker...
quote:Great!
Op zaterdag 29 november 2003 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
yes heb 50 euro
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 30-11-2003 09:52]
quote:Hier druppelt het wat, maar geen hoosbuien ofzo.
Op zondag 30 november 2003 09:50 schreef generalist het volgende:
Het weer ziet er tot nu toe wel OK uit
quote:Gebruikelijk vaag dat KNMI
NU EN DAN REGENEen frontaal systeem in onze omgeving zorgt voor een bewolkte
dag met nu en dan regen. De temperatuur loopt geleidelijk
verder op tot zo'n 9 graden vanmiddag. De zuiden tot zuidoosten
wind is zwak tot matig en langs de kust waait het nu en dan
vrij krachtig www.knmi.nl
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 30-11-2003 10:02]
quote:edit: Typo
EERST NOG REGEN
Vanochtend is het bewolkt en regent of motregen het nog van tijd tot tijd. Het is verder nevelig, misschien ontstaat ook nog een mistbank. Vanmiddag verbetert het weer en wordt het van het westen uit droog. Op veel plaatsen blijft het bewolkt, maar in het westen breekt mogelijk de zon door. De temperatuur loopt op tot ca 9 graden. Maandag is het nog bewolkt en regenachtig. Daarna blijft het meest droog en schijnt soms de zon. Wel kan het soms mistig zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door generalist op 30-11-2003 10:11]
quote:Die klinkt goed, nu even mijn eigen hoosbui opzoeken.
Op zondag 30 november 2003 10:01 schreef generalist het volgende:
Born: www.weerkamer.nl
[..]
Ik zie niet hoe het zo snel nog droog gaat worden hier, zelfs als het stopt met regenen dan zijn de wegen nog uren zeiknat. Ik stel voor om gewoon even het weer in de gaten te houden over een week of twee. Dan zien we wel weer verder.
En over 2 weken hopelijk beter weer...
Nogmaals: als het echt regent heb ik er ook geen zin in.
quote:Tja... als er die-hards zijn die wel willen gaan... ik ga wel mee...
Op zondag 30 november 2003 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens mij druppelt het alleen maar een beetje, en het wordt alleen maar beter
Op de meeste stukken rijd je toch gemiddeld 80/90 met uitschieters naar de 170, of niet SuperFour
Maar.. het zou sowieso een rustig ritje worden, dus dat de wegen dan nat zijn maakt niet zoveel uit lijkt me.
quote:
Van website tv-rijnmond:Vandaag is er veel bewolking en vooral vanmorgen kan er plaatselijk nog enige lichte regen of motregen vallen. Vanmiddag blijft het vrijwel overal droog. Er kunnen enkele opklaringen voorkomen. De wind is overwegend matig uit zuidelijke richting. De temperatuur loopt op naar ongeveer 9 graden.
quote:Weet je die route een beetje uit je hoofd dan ?
Op zondag 30 november 2003 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM: route is 159km..Op de meeste stukken rijd je toch gemiddeld 80/90 met uitschieters naar de 170, of niet SuperFour
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 30-11-2003 10:52]
quote:Het was toch La Place?
Op zondag 30 november 2003 10:51 schreef PatrickM het volgende:
Laten we dan om 13.00 afspreken bij de Texaco benzine pomp langs de A13 ri Rotterdam. Als Rietvaerder dan de route ff uitlegt zie ik geen probs...
quote:Dat is bij dezelfde pomp iets verder het terrein op...
Op zondag 30 november 2003 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Het was toch La Place?
![]()
Patrick281 weet hoe je daar moet komen..
Btw... het is hier nu inmiddels droog en het wordt steeds lichter
/update
Het ziet er naar uit dat de bewolking gaat breken... ik zie vanuit mijn kamer al gloed van de zon
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 30-11-2003 11:04]
Dan draaien we rechts de A20 op, dan links de A4 richting Vlaardingen...dan weer rechts de snelweg richting Hoogvliet.. dan komen vanzelf bordjes van de Havenroute..
Same place, different time, 13:00 uur dus....?
Wie gaan er nu allemaal mee dan...?
Hoop dat ik het kan vinden..
quote:Motorrijden
Op zondag 30 november 2003 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij reageert niet... hij zei dat ie ging douchen.. zou wel andere dingen aan het doen zijn![]()
quote:Ja, Generalist op ICQ.
Op zondag 30 november 2003 11:47 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Motorrijden
Ben je niet in de war met mij .. of was het via de icq ?
quote:Ik neem ook iets te drinken bij La Place, anders hoef je daar ook niet af te spreken..
Op zondag 30 november 2003 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie heeft er zin om iets te gaan drinken bij een heel leuk zaakje in Rockanje, met leuke serveerstersHoop dat ik het kan vinden..
quote:Voor aan het einde bedoel ik....
Op zondag 30 november 2003 11:50 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik neem ook iets te drinken bij La Place, anders hoef je daar ook niet af te spreken..
tot dalijk (motorbroekkie is al aan )
quote:Mijn ex kwam nog even het schema in de war gooien
Op zondag 30 november 2003 12:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot zo!
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 30-11-2003 16:31]
Vind het jammer dat ik er niet bij was.
quote:Leuk groepje zo, 6 man :
Op zondag 30 november 2003 16:37 schreef ZX9R het volgende:
Met z'n hoevelen waren jullie? En wie waren er.Vind het jammer dat ik er niet bij was.
Mr_Mookey heeft alleen wat automobilisten bang gemaakt met een burn-out in het zand op de Maasvlakte.
quote:Fotows!!!
Op zondag 30 november 2003 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
Mr_Mookey heeft alleen wat automobilisten banggemaakt met een burn-out in het zand op de Maasvlakte.
Rietvaerder zou toch zijn digicam meenemen?
quote:Dus even wachten totdat die thuis is.
Op zondag 30 november 2003 16:45 schreef ZX9R het volgende:[..]
Fotows!!!
Rietvaerder zou toch zijn digicam meenemen?
quote:Jij hebt je sturen weer wat bij kunnen schaven en acceleratie uitgetest.
Op zondag 30 november 2003 17:03 schreef PatrickM het volgende:
Zo... ben ook weer thuis... nog net voor het donkerWas heel erg leuk!!!
Was wel aardig
O enne, met Generalist en Mr Mookey kan je pas lachen..
En Patrick281.... waar bleef je nou met je CVT bij t stoplicht?
Eerste stukje verkeerd gereden... had afslag Europoort moeten nemen Gelukkig had Patrick281 me geholpen
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 30-11-2003 17:28]
Mooie foto's Rietvaerder
Baal ervan dat ik er niet bij was.
Volgende keer (over twee weken?) beter!
quote:Hehehe, dat was idd leuk, ± 20mtr zandfontijn
Op zondag 30 november 2003 16:43 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Leuk groepje zo, 6 man :
* Rietvaerder
* Superfour
* PatrickM
* Mr_Mookey
* Generalist
* Ikke.Mr_Mookey Generalist heeft alleen wat automobilisten bang gemaakt met een burn-out in het zand op de Maasvlakte.
quote:Het was zeker goed om een beetje ervaring op te doen! Voelde me op het eind ook zekerder op de motor... Alleen blijf ik bochtjes met de sjopper een beetje raar gevoel vinden. Je kan niet echt lekker de bocht door 'hangen'. Maar ach... alles went
Op zondag 30 november 2003 17:17 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Jij hebt je sturen weer wat bij kunnen schaven en acceleratie uitgetest.
En acceleratie was best leuk en top viel me ook mee, 155 km p/h op de teller en er is gelukkig niet harder dan het wettelijk maximum gereden
. Ik had alleen wel het gevoel of er een olifant op mijn borst zat... Maar door je zithouding heb je wel een giga snelheidservaring
quote:He mafkees
Op zondag 30 november 2003 17:43 schreef generalist het volgende:
Ik kom trouwens nu net thuis ... heb vandaag 314.4km gereden
quote:Ik vond je prima rijden hoor!
Op zondag 30 november 2003 17:48 schreef PatrickM het volgende:[..]
Het was zeker goed om een beetje ervaring op te doen! Voelde me op het eind ook zekerder op de motor... Alleen blijf ik bochtjes met de sjopper een beetje raar gevoel vinden. Je kan niet echt lekker de bocht door 'hangen'. Maar ach... alles went
En acceleratie was best leuk
en top viel me ook mee, 155 km p/h op de teller en er is gelukkig niet harder dan het wettelijk maximum gereden
. Ik had alleen wel het gevoel of er een olifant op mijn borst zat... Maar door je zithouding heb je wel een giga snelheidservaring
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 30-11-2003 18:05]
quote:Laten we het zo zeggen "We hebben sommige stukken redelijk door kunnen rijden".
Op zondag 30 november 2003 17:55 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
He mafkees
Doe je snel man.... ben zelf pas een half uur thuis
Zit die andere knakker eigenlijk ook op Fok?
Ja, Mr_Mookey zit ook op FOK, hij komt zo wel online waarschijnlijk.
quote:Wacht maar als ik later groot ben (en een zak vol knaken heb om uit te geven bij de plaatselijke bromfietsenwinkel
Op zondag 30 november 2003 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ik vond je prima rijden hoor!
Ervaring groeit vanzelf.. enne, ik was ook weer blij dat ik niet de sloomste was met mn 25kw
![]()
Ach ik kon ook niet met de rest meekomen.. dus wachtte maar op de Patrick's
quote:Tegen die tijd heb ik ook weer iets anders... wil hierna een Thundercat of ZX6R
Op zondag 30 november 2003 18:18 schreef PatrickM het volgende:[..]
Wacht maar als ik later groot ben (en een zak vol knaken heb om uit te geven bij de plaatselijke bromfietsenwinkel
)...
Heb ondanks de regen toch nog stepje aan de grond gehad Viel me weer mee....
Ben zo FF pleite... aandacht geven aan het meisje.
Mocht je me willen MSN-EN... mijn adres is: mike_mighty@hotmail.com
Ben denk ik zo wel weer on-line.
Hey SuperFour... was wel lachen heh?
Riet... thnx voor de pics, PatrickM!! Ging op het einde idd een stuk beter.
Patrick281... ben blij dat je geen olie hoefde te checken bij de Mac
Ben zo FF pleite... aandacht geven aan het meisje.
Mocht je me willen MSN-EN... mijn adres is: mike_mighty@hotmail.com
Ben denk ik zo wel weer on-line.
Hey SuperFour... was wel lachen heh?
Riet... thnx voor de pics, PatrickM!! Ging op het einde idd een stuk beter.
Trouwens Mookey, met jou kan je echt lachen !
quote:Je kan altijd nog een kloon aanmaken ...
Op zondag 30 november 2003 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Why o why heb ik mezelf aangemeld als RietvaerderKon op dat moment niks zinnigs verzinnen... normaal heet ik Mr. Suzuki. Zullen ze dat hier op Fok! nog kunnen veranderen
![]()
quote:Dank je...Nu zijn mijn pillen uitgewerkt dus nu is het huilen met de pet op.
Op zondag 30 november 2003 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Why o why heb ik mezelf aangemeld als RietvaerderKon op dat moment niks zinnigs verzinnen... normaal heet ik Mr. Suzuki. Zullen ze dat hier op Fok! nog kunnen veranderen
![]()
Twee weekies weer???
quote:Bandit1200N !
Op zondag 30 november 2003 18:33 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil volgend jaar rond deze tijd (maar waarschijnlijk januari 2005 omdat mijn werkgever dan weer winstdeling uitkeert) voor een nieuwe cq andere machine kijken.
Ik was redelijk verliefd op de Suzuki Volusia 800 geworden, maar na vandaag ben ik bang dat er gewoon een flinke naked fiets gaat komen om lekker mee te gassen
was toch errug leuk
* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
Meisje vond het de plaatjes wel leuk Riet!!
quote:Ik weet niet wat de bestuursvoorzitter van ING in zijn vrije tijd doet (ik denk in zijn vermogen zwemmen
Op zondag 30 november 2003 18:39 schreef Mr_Mookey het volgende:
Geen Solex??? Nou ja... anders ga je toch ook voor een Voxan of zo?
Ik weet niet wat de baas doet in de vrije tijd. Die van mij koopt Porches dus geen winst voor de boekhouding. Hou het wel in op zijn Credit Card![]()
Meisje vond het de plaatjes wel leuk Riet!!
Maar je motor vind ik idd een zeer hoog kweilgehalte hebben.... echt supermooi ding... (EN een V-Twin )
Vond het model zo apart dat ik een kleine obsessie kreeg
Ik ben blij dat het vandaag toch nog is doorgegaan, heb echt mega gelachen... we konden flink doorgassen en het zandfontein was inderdaad hilarisch. Vooral ook omdat er gewoon nog lui in die auto zaten, die je aan het begraven was...
Over twee weken is er weer een Fok! Zondagrijders Toertocht heb ik begrepen... Dit maal verzorgen de heren uit Amsterdam de route...
Waarom weet ik niet
quote:We reden toch niet hard ? Ik vond het zeer rustig gaan.... 1 keer stepje aan de grond gehad, en 1 keertje 170km/h gereden.. moet kunnen
Op zondag 30 november 2003 19:29 schreef PatrickM het volgende:
Ik moest vandaag trouwens weer terugdenken aan de reacties van dit bericht: Motorrijder rijdt ruim 90 km per uur te hardWaarom weet ik niet
Maar mensen, vertel nou eens precies wat er gebeurde met generalist en die auto Iets met zand geloof ik...
quote:Ik...?
Op zondag 30 november 2003 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
We reden toch niet hard ? Ik vond het zeer rustig gaan.... 1 keer stepje aan de grond gehad, en 1 keertje 170km/h gereden.. moet kunnen
Ken gasten die anders rijden.... he SuperFour?Hint: boefje...
quote:Nee, zie de hint.. heb het over die gast die 1 wiel ontbreekt aan zn CB1000
Op zondag 30 november 2003 19:46 schreef SuperFour het volgende:[..]
Ik...?
Ik reed alleen maar rustig achter Mookey en Generalist aan...
quote:Ik vond het ook lekker rustig gaan. Maar ja... er zijn mensen die 230/240 (en 155
Op zondag 30 november 2003 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
We reden toch niet hard ? Ik vond het zeer rustig gaan.... 1 keer stepje aan de grond gehad, en 1 keertje 170km/h gereden.. moet kunnen
Ken gasten die anders rijden.... he SuperFour?Hint: boefje...
...
Wie vond mijn geluidje trouwens mooi?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 30-11-2003 19:54]
quote:Nou... wij 6-en iig niet
Op zondag 30 november 2003 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie dan?
Maar lees voor de gein die reacties maar... stelletje koeien zijn dat zeg...
quote:Ja... heb het gelezen, die weten niets van motoren joh. Stelletje moraalridders... ps: heb je nou MSN of niet?
Op zondag 30 november 2003 19:54 schreef PatrickM het volgende:[..]
Nou... wij 6-en iig niet
Maar lees voor de gein die reacties maar... stelletje koeien zijn dat zeg...
quote:Van mij mag je wel mee hoor
Op zondag 30 november 2003 18:38 schreef ondeugend het volgende:
Hey .... ziet er gezellig uit hoor !* ondeugend meldt zich voor in het voorjaar voor achterop
quote:Ik ben niet pissig, je kon mij best bijhouden tot 80 km/u
Op zondag 30 november 2003 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Patrick281 is pissig omdat zn CVT systeem hem in de steek liet![]()
Over 2 weken laat ik je mijn uitlaat wel even ruiken terwijl ik op mijn achterwiel voorbijkom. (tja.. rijke fantasie )
Ik heb alvast een afspreekpunt : de BP pomp voor de ring A-10.
Rijden we van daaruit gelijk (na een tankbeurt voor mij) de route die Generalist en Mr_Mooky ons voorschotelen.
p.s. gelukkig heeft de motor van PatrickM het verder gewoon gedaan.
Hij ging (zelf) inderdaad steeds beter rijden.
(al heeft niet iedereen dat kunnen zien door het gasgeven aan de kop hehe)
Ik ben er ook weer bij over 2 weken...
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:59 schreef PatrickM het volgende:[..]
Van mij mag je wel mee hoor
mijn motor kan (1) toch niet zo hard (2) er zit een sissybar op, dus zeg maar een rugleuning... dus kan je redelijk normaal zitten
(3) je bent een vrouw, een gozer moet ik niet achterop hebben (ik moet geen stok in me rug
)
quote:Ik bedoel het ook andersom.
Op zondag 30 november 2003 20:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Nouuu..Ik was nog zo beleefd op jullie te wachten
Ik geloof het zo ook wel, dat PatrickM beter ging rijden!Ik ben er ook weer bij over 2 weken...
quote:Jepz... kijk ff op mijn thuispagina... (blauwe huisje) het email adres wat je daar ziet kun je gebruiken voor MSN (Ben overigens niet zoveel online met MSN)
Op zondag 30 november 2003 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
ps: heb je nou MSN of niet?
quote:De truc was om gewoon de bordjes "haven route" te volgen
Op zondag 30 november 2003 20:09 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik bedoel het ook andersom.
En het was goed dat je wachtte, anders was ik op dat ene stuk er echt afgegaan bij dat bordje : "haven".
Wel verbaast dat die andere gasten -ondanks het korte stukje dat ze zo hard reden zo lang moesten wachten. (en zonder ons gingen stunten in dat zand)
quote:Wat a-sociaal. Zoiets zou ik echt nooit doen. Onverantwoord gewoon!
Op zondag 30 november 2003 19:29 schreef PatrickM het volgende:
Ik moest vandaag trouwens weer terugdenken aan de reacties van dit bericht: Motorrijder rijdt ruim 90 km per uur te hardWaarom weet ik niet
Over twee weken ... We stippelen wel een leuke boerenlandroute uit. Moet daar alleen wel even goed voor gaan zitten .... ach, misschien heeft de ANWB hier ook wel een leuke route vastgelegd
Waar is dat precies?
Ben namelijk totaal niet bekend in en om A'dam. Kom dan namelijk via de A1 of de A7(is toch vanaf Alkmaar).
Maar ik zal er alles aan doen om er dan bij te zijn.
quote:Of je neemt gewoon de goedkoopste (bijna dan) zoals ik
Op zondag 30 november 2003 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Vroeger... vroeger hadden ze geen keus in helmen. Dat is tegenwoordig wel ff anders!
Ik neem aan dat Rietvaerder er niet op staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 30-11-2003 20:53]
quote:... generalist ... met de Suzuki, Mr_Mookey met de Voxan
Op zondag 30 november 2003 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee.. ik maakte de foto.
VLNR: Mookey, generalist, Mr_Mookey, SuperFour, PatrickM en Patrick281.
edit: plus foto en plus wijziging ...
quote:Aan de gehele ring A10 is maar 1 tankstation ... je komt het dus vanzef tegen
Op zondag 30 november 2003 20:46 schreef ZX9R het volgende:
BP station aan de ring A10.Waar is dat precies?
Ben namelijk totaal niet bekend in en om A'dam. Kom dan namelijk via de A1 of de A7(is toch vanaf Alkmaar).Maar ik zal er alles aan doen om er dan bij te zijn.
Zonder grappen ... wanneer je uit het Noorder komt zal je inderdaad de A7 hebben, je rijdt dan niet langs Alkmaar (zou een behoorlijke omweg zijn), maar langs Hoorn, Purmerend, Zaandam (vanaf daar A8) en dan moet je na Zaandam de borden Amersfoort volgen.
Daarna is het (volgens mij) afslag s117, in elk geval Kadoelen.
Exacte locaties en tijden spreken we tegen die tijd wel weer af.
Lijkt me niet zo geschikt op een buikschuiver.
Laatst al eens 300 km gereden met haar. Ze was niet blij achterop.
Maar natuurlijk wel een leuk idee.
Mijn ouders gaan ieder jaar samen met een oom en tante van me met de motoren op een aanhanger naar het buitenland (vorig jaar Noorwegen) en dan daar met de motoren rondrijden.
Trouwens ... ik heb nou niet echt de motor waar je met comfort 2000km mee gaat rijden
quote:300 km op een dag toch wel
Op maandag 1 december 2003 15:01 schreef generalist het volgende:
Zomervakantie .... hoe weten jullie nu al wat je komende zomer gaat doenTrouwens ... ik heb nou niet echt de motor waar je met comfort 2000km mee gaat rijden
quote:Dan blijft me fiets staan en vlieg ik waarschijnlijk met 300 km p/h met mijn giegel over het asfalt... maar hey... ik haal jullie dan wel tenminste in
Op maandag 1 december 2003 19:59 schreef SuperFour het volgende:
Zeg, PatrickM... zodra jij die NOS-flesjes aan je fiets hebt hangen, haal je die 300 ook wel....
quote:Met jou erop niet, windvanger!
Op maandag 1 december 2003 19:59 schreef SuperFour het volgende:
Zeg, PatrickM... zodra jij die NOS-flesjes aan je fiets hebt hangen, haal je die 300 ook wel....
quote:Ja, dan gaan we dan wel halen ... maar dat is zo lullig voor jullie, wanneer ik al twee uur met de serveersters aan het spelen ben voordat jullie aan komen rijden
Op maandag 1 december 2003 19:49 schreef PatrickM het volgende:[..]
300 km op een dag toch wel
Bovendien... als je die luchtbegrenzer eruit haalt dan moet je het bijna in een uur kunnen rijden
quote:Hoor ik daar een lama schijten
Op dinsdag 2 december 2003 13:49 schreef generalist het volgende:[..]
Ja, dan gaan we dan wel halen ... maar dat is zo lullig voor jullie, wanneer ik al twee uur met de serveersters aan het spelen ben voordat jullie aan komen rijden
Ach, ik neem de FJR1300 van pa weleens mee.... zullen we dan eens zien wie er op wie moet wachten
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:00 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hoor ik daar een lama schijten
Ach, ik neem de FJR1300 van pa weleens mee.... zullen we dan eens zien wie er op wie moet wachten
... en zonder poehaa, maar ik denk dat ik nog steeds meer snelheid 265 heb met mijn machine dan met ik met een FJR-1300 240 zou hebben
FJR ook 260 op teller... (145pk/132nM/240kg)
Niet zo licht geraakt he
Neehh.. ding kom jij echt niet voorbij hoor Hij blijft iets achter bij de BlackBird.... alleen de top is lager. Acceleratie scheelt niet veel!
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 02-12-2003 14:22]
quote:Ik neem nooit frietjes bij de MAC .. plantaardige olie ..
Op zondag 30 november 2003 18:24 schreef Mr_Mookey het volgende:
Gekheid: dat is alleen met de Bimota ..
.. met de scooter gooi ik er gewoon elke 3.000 kilometer nieuwe in. wel 1.2 liter )
Morgen een date met de buurman om weer wat te monteren ..
quote:Er mag alleen geen bocht aankomen, want dan komt het op rijderkwaliteiten aan.
Op dinsdag 2 december 2003 14:13 schreef generalist het volgende:
Daar mag jij voorlopig alleen maar naar kijken... en zonder poehaa, maar ik denk dat ik nog steeds meer snelheid 265 heb met mijn machine dan met ik met een FJR-1300 240 zou hebben
quote:Wie is er lichtgeraakt ..
Op dinsdag 2 december 2003 14:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet je eerst je rubbers eruit halen![]()
FJR ook 260 op teller... (145pk/132nM/240kg)
Niet zo licht geraakt he
Neehh.. ding kom jij echt niet voorbij hoorHij blijft iets achter bij de BlackBird.... alleen de top is lager. Acceleratie scheelt niet veel!
quote:Ikkuh niet, zie de smileys
Op dinsdag 2 december 2003 22:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik neem nooit frietjes bij de MAC .. plantaardige olie ..
Dan maar een MACflubber met van die chocoladestukkie's.Gekheid: dat is alleen met de Bimota ..
.. met de scooter gooi ik er gewoon elke 3.000 kilometer nieuwe in. wel 1.2 liter)
Morgen een date met de buurman om weer wat te monteren ..
[..]Er mag alleen geen bocht aankomen, want dan komt het op rijderkwaliteiten aan.
![]()
[..]Wie is er lichtgeraakt ..
quote:Dat Generalist aangaf voorzichtig te zijn in de bochten.
Op dinsdag 2 december 2003 23:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijderskwaliteiten, hoe bedoel jeDat je met een FJR de bocht niet om kan?
quote:Dat is zonde van mijn bandjes als die gast erop gaat rijden
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
...
Valentino Rossi op de chopper van PatrickM kan niemand van ons bijhouden qua bochtenwerk.
...
Koplamp, voorspatbord en spiegels nog vastzetten.
Kuipruitje (vinden) monteren en de luchtinlaten spuiten. (originele passen niet )
quote:Mwoh... als je bedenkt dat ik zondag stepje ergens al aan de grond had.. weet ik niet wie van ons twee (generalist en ik) het wint in de bochten.. maar goed, tis natuurlijk geen wedstrijdje
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat Generalist aangaf voorzichtig te zijn in de bochten.
En op een recht stuk geeft het bijna niet wie er aan de handle zit te draaien.
Valentino Rossi op de chopper van PatrickM kan niemand van ons bijhouden qua bochtenwerk.
Al hebben we dan zo'n mooie Gixxer 750..
quote:Hee
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
Voortgang 3 December ..Koplamp, voorspatbord en spiegels nog vastzetten.
Kuipruitje (vinden) monteren en de luchtinlaten spuiten. (originele passen niet)
quote:Stepje aan de grond kan ook een kwestie van verkeerde bochtentechniek zijn.
Op woensdag 3 december 2003 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Mwoh... als je bedenkt dat ik zondag stepje ergens al aan de grond had.. weet ik [..] wie wint in de bochten..
quote:Tnx, ik ben zelf niet zo tevreden met haar looks. (verkopen denk ik)
Op woensdag 3 december 2003 22:51 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hee
Wat een mooi ding! Kuiprubbers te pakken zien te krijgen?
Net een mailtje uit Noorwegen, die heeft nog een kuipruitje voor 174,00 euro.
En een stickerset om op de kuip te doen .. prijs nog onbekend. (lees : veel)
Ik ga bij de bouwmarkt kijken of ik zelf iets kan maken van fiberglas plaat. Donker ruitje lijkt mij ook mooier.
quote:Bel WP voor een setje vervangingsveren, kun je gelijk doen als je keerringen moet vervangen.
Op donderdag 4 december 2003 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja lijkt mij ook mooier. En ja, ik heb slappe vering.. probleempje van de Bandit, helaas.
Gooi er wel Hyperpro onder als ik geld heb! In de zomer ofzo... nu maak je toch niet echt lekkere bochten.
quote:WP en hyperpro zal nog geen 40 euro verschil in zitten.
Op donderdag 4 december 2003 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb geen WP centjes...Gooi er wel Hyperpro onder als ik geld heb! In de zomer ofzo... nu maak je toch niet echt lekkere bochten.
quote:Inkoopprijs enzo....
Op donderdag 4 december 2003 11:17 schreef slashme het volgende:[..]
WP en hyperpro zal nog geen 40 euro verschil in zitten.
quote:Heb met mijn Supermotard weinig te zoeken daar denk ik, korte langzame bochten is er niemand die me dan zou bijhouden, op de rechte einden wordt ik weer ingehaald, behalve door 25 kw-ers dan.
Op donderdag 4 december 2003 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Inkoopprijs enzo....
Wie gaat er allemaal mee met de volgende meet?
Want, hoe meer zielen, hoe minder het kost, toch?
quote:Het is geen wedstrijd ofzo
Op donderdag 4 december 2003 11:42 schreef slashme het volgende:[..]
Heb met mijn Supermotard weinig te zoeken daar denk ik, korte langzame bochten is er niemand die me dan zou bijhouden, op de rechte einden wordt ik weer ingehaald, behalve door 25 kw-ers dan.
quote:Toeren vind kan nog wel als ik 60 ben of zo.
Op donderdag 4 december 2003 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Het is geen wedstrijd ofzo
quote:Nee het is geen wedstrijd.
Op donderdag 4 december 2003 11:42 schreef slashme het volgende:[..]
Heb met mijn Supermotard weinig te zoeken daar denk ik, korte langzame bochten is er niemand die me dan zou bijhouden, op de rechte einden wordt ik weer ingehaald, behalve door 25 kw-ers dan.
Onderschat een 250 cc motorscooter niet qua bochtgedrag en plakkerige banden.
En een bestuurder die vroeger kart wedstrijden won en alles weet van lijnen rijden..lullig scootertje is 12'de motor
Zoals Senna vroeger al zei : "I djust like winning..".
quote:
Op donderdag 4 december 2003 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie gaat er allemaal mee met de volgende meet?
Want, hoe meer zielen, hoe minder het kost, toch?
quote:Wat weegt zo'n plee nog dan?
Op donderdag 4 december 2003 12:05 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Nee het is geen wedstrijd.
Onderschat een 250 cc motorscooter niet qua bochtgedrag en plakkerige banden.
En een bestuurder die vroeger kart wedstrijden won en alles weet van lijnen rijden..lullig scootertje is 12'de motor
quote:129 kilo leeg, maar al het gewicht zit tussen de denkbeeldige wielijn.
Op donderdag 4 december 2003 12:10 schreef slashme het volgende:[..]
Wat weegt zo'n plee nog dan?
Qua uiterlijk is het een Opel Astra inderdaad.(ken je een beetje )
Geintje
Maar op de meeting vondt iedereen het wel een leuk ding trouwens.
Zo krijgen we de laatste pagina van dit topic wel vol.
quote:Details nog niet bekend, maar de wil is er bij alle "meeters" in Delft vorige week.
Op donderdag 4 december 2003 12:26 schreef ZX9R het volgende:
De 14de was er toch weer een meet in Amsterdam bij het BP tankstation aan de ring A-10?
quote:Dat is niet verkeerd inderdaad, ben alleen bang dat de kleine bandjes je gaan tegenwerken.
Op donderdag 4 december 2003 12:24 schreef Patrick281 het volgende:[..]
129 kilo leeg, maar al het gewicht zit tussen de denkbeeldige wielijn.
Dus alle ballast = lager dan laag, motorblok ligt naast het achterwiel e.d. Nou nog NOS erop ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |