quote:Special D
Op zaterdag 22 november 2003 22:07 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Serieus? Wat is z'n nick?
quote:Wel op de beat van de nieuwslezer
Op zaterdag 22 november 2003 22:07 schreef hp22 het volgende:[..]
Hij danst niet op de maat van mn ambient mp3s
quote:Hij heet pooley, en is gewoon een vlaamse TA, dat plaatje was bedoelt als grap.
Op zaterdag 22 november 2003 22:06 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Gaaf, daar wil ik wel een diepte-interview mee doen. Komt volgens mij heel veel zinnigs uit die gast.
quote:BWHAHAHAHAHAHA
Op zaterdag 22 november 2003 22:07 schreef swopfile het volgende:[..]
Special D
quote:Verrader!
Op zaterdag 22 november 2003 22:08 schreef MarkzMan_X het volgende:begint goed!
*betrapt zichzelf op kippenvel
*
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 22-11-2003 22:12]
quote:uhm volgens mij was dat toch niet zo maar weet het niet zeker de enige die dat ooit heeft gezegd ben ik namelijk geloof ik als grap :p
Op zaterdag 22 november 2003 22:08 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Hij heet pooley, en is gewoon een vlaamse TA, dat plaatje was bedoelt als grap.
quote:Nare hartsteil grappen!
Op zaterdag 22 november 2003 22:11 schreef Jantjeuh het volgende:
Klinkt erg goed!Motorcycle - As The Rush Comes (DJ Luna Hardstyle Remix)
quote:Zit daar woensdags op vrijwillige basis iedere week van 22-24! Ik presenteer een zeer gevarieerd programma genaamd Various Vibes. Met daarin veel aandacht voor de charts (hits, hits, hits
Op zaterdag 22 november 2003 22:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
@Tomaz: leg 's uit wat je doet bij Betuweradio!
Tevens 1 keer in de maand met een vriend presenteren we Dance Attack en zoals de naam het al zegt alleen maar dance dan. Dan combineer ik VV ook altijd met Dance Attack en werken we bijvoorbeeld in 4 uur tijd van club naar hardcore. Erg leuk om te doen!
Hebben af en toe gasten! Dj Zany, X-razz, Ernesto, MC D zijn al langs geweest. En Vince en Darkraver hebben al laten weten ook een keer van de partij te zullen zijn!
Al met al geweldig dus als muziek je zo raakt! Ik houd van zoveel verschillende muziek, dus ik zit d'r echt goed!
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 22:11 schreef arj1o1 het volgende:[..]
uhm volgens mij was dat toch niet zo maar weet het niet zeker de enige die dat ooit heeft gezegd ben ik namelijk geloof ik als grap :p
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 22-11-2003 22:14]
quote:Fuck, ik luisterde nog naar ets! Was ie lekker??
Op zaterdag 22 november 2003 22:11 schreef Jantjeuh het volgende:
Klinkt erg goed!Motorcycle - As The Rush Comes (DJ Luna Hardstyle Remix)
quote:Jan maakt nare grappen
Op zaterdag 22 november 2003 22:14 schreef Tomaz het volgende:[..]
Fuck, ik luisterde nog naar ets! Was ie lekker??
quote:Ik las de beschrijving van dat Dance Attack op de site, en was verbaasd over de kwaliteit en aanbod wat ze draaien (voor een lokale zender).
Op zaterdag 22 november 2003 22:12 schreef Tomaz het volgende:[..]
Zit daar woensdags op vrijwillige basis iedere week van 22-24! Ik presenteer een zeer gevarieerd programma genaamd Various Vibes. Met daarin veel aandacht voor de charts (hits, hits, hits
), maar vaak 't 2e uurtje wat meer dancegericht.
Tevens 1 keer in de maand met een vriend presenteren we Dance Attack en zoals de naam het al zegt alleen maar dance dan. Dan combineer ik VV ook altijd met Dance Attack en werken we bijvoorbeeld in 4 uur tijd van club naar hardcore. Erg leuk om te doen!
Hebben af en toe gasten! Dj Zany, X-razz, Ernesto, MC D zijn al langs geweest. En Vince en Darkraver hebben al laten weten ook een keer van de partij te zullen zijn!
Al met al geweldig dus als muziek je zo raakt! Ik houd van zoveel verschillende muziek, dus ik zit d'r echt goed!
Best leuk al met al. Ik zou het moeten kunnen ontvangen, aangezien ik op de Veluwe woon.
quote:Wat een rotzakje!
Op zaterdag 22 november 2003 22:14 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Jan maakt nare grappen
.
quote:Seborik zou 'm moeten bannen.
Op zaterdag 22 november 2003 22:14 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Jan maakt nare grappen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |