En de opties zullen ook wel weer stuk meer waard zijn
quote:
Volgens welingelichte bronnen zou ex-Idol Jim uit de kleren gaan! En wel op 1 december, tijdens Love Dance in Paradiso. Sterker nog: zijn boxershort zou wel eens kunnen worden verloot - zo wordt met aan de waarheid grenzende waarschijnlijkheid beweerd.
quote:Ik moet er niet aan denken.
In de webpoll van vorige week gaf 33,10 procent van de stemmer aan wel eens in de boxer van Jim te willen neuzen.
quote:Goedemorgen
Op zondag 23 november 2003 01:26 schreef tech het volgende:
Goeienavond allemaal!
quote:allemaal dingen die ik niet lust
Op zondag 23 november 2003 12:15 schreef Great_Expectations het volgende:
Geperste sinasappelsap, brood uit de oven, marmalade, zachtgekookte eitjes en versgezette koffie.
quote:Ik lust het merendeel ook niet, maar het zou wel aardig zijn als je het op bed zou krijgen
Op zondag 23 november 2003 13:12 schreef ajuu het volgende:[..]
allemaal dingen die ik niet lust
ow, en in made en omstreken zijn verdacht veel gevallen van kanker, wat komt door de amer centrale, ze zijn het aan het onderzoeken... .
quote:We zijn weer helemaal up to date!
Op zondag 23 november 2003 13:50 schreef Jerruh het volgende:
jaaaaa
trug van werk!
ik heb 5 euro fooi gehad van een bezoeker, ruzie gehad met de ontbijtvrouw die achte3r me rug om zat te zeggen da ik de hele tijd niks deed, waardoor ze ruzie met iedreen kreeg omdat iedreen weet dat dat nie waar is!.
ow, en in made en omstreken zijn verdacht veel gevallen van kanker, wat komt door de amer centrale, ze zijn het aan het onderzoeken...
.
quote:Nog een specifieke vorm? Ben je nu in paniek?
Op zondag 23 november 2003 13:50 schreef Jerruh het volgende:
ow, en in made en omstreken zijn verdacht veel gevallen van kanker, wat komt door de amer centrale, ze zijn het aan het onderzoeken....
quote:nee, van alles... echt straten waarin gewoon drie buren naast elkaar kanker hebben...in een of ander kliniek gericht op kankerbehandeling liggen procentueel gezien ook meer mensen uit de gemeente drimmelen dan andere gemeentes..
Op zondag 23 november 2003 13:56 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Nog een specifieke vorm? Ben je nu in paniek?
quote:Niet echt een geruststellende gedachte
Op zondag 23 november 2003 14:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee, van alles... echt straten waarin gewoon drie buren naast elkaar kanker hebben...in een of ander kliniek gericht op kankerbehandeling liggen procentueel gezien ook meer mensen uit de gemeente drimmelen dan andere gemeentes..
.
quote:och, ik heb al een gezwel achter de rug (nou ja, een gezwelleke
Op zondag 23 november 2003 14:06 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Niet echt een geruststellende gedachte
.
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
nee, van alles... echt straten waarin gewoon drie buren naast elkaar kanker hebben...in een of ander kliniek gericht op kankerbehandeling liggen procentueel gezien ook meer mensen uit de gemeente drimmelen dan andere gemeentes..
.
quote:de amer centrale is een van de weinige grote elektriciteitscentrales die nog op kolen werkt in nederland. met schoorstenen van om en nabij de 170 meter hoog en een koeltoren waar de domtoren zowel horizontaal als verticaal in past..
Op zondag 23 november 2003 14:17 schreef REsquire het volgende:
de amer centrale? daar heb ik nog nooit van gehoord! is dat een lokaal iets?
[..]
pas geleden is in een van de stoomketels trouwens een ongeluk gebeurd..
quote:blah me!
Op zondag 23 november 2003 14:18 schreef Cybart het volgende:
reeeeeeeeeeeset your brain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |