abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14837675
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
dleh
pi_14837683

ontopic: neen Wij hoeven daarvoor geen speciale dag in te lassen

Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
  Moderator zaterdag 22 november 2003 @ 12:01:41 #3
18653 crew  D.
pi_14837692
doe maar niet
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:01:41 #4
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837693
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:00 schreef leber het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
pi_14837715
Hmm is mayb wel een goed idee...
Ik vraag me alleen af of je dan niet enorme ruzie krijgt? Of hebben jullie dat afgesproken dat dat niet mag gebeuren?
pi_14837718
quote:
Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar? Of ben ik nu ouderwets? Is dit misschien een nieuw idee over het hebben van een relatie?
pi_14837723
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...

je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
dleh
pi_14837745
Wij hebben elke dag eerlijkheids dag, maar de rest van de tijd lieg je tegen haar en zij tegen jou?
lekkere relatie
maar euh ik weet heus wel dat dit een een domme topic is en jij vast blauw ligt van het lachen om de reacties, mocht het toch serieus zijn, ga naar de dokter
Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
pi_14837752
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7

Ik hoop het toch wel eigenlijk En haar kennende is ze ook altijd eerlijk
pi_14837769
Dus de andere dagen van de maand liggen jullie met anderen in bed enzo
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14837774
Natuurlijk ben je over het algemeen altijd eerlijk tegen je vriend/vriendin maar ik denk dat de tp gewoon van die kleine irritaties bedoelt die je liever niet altijd zegt om de ander niet te kwetsen.
Dat lijkt me heel normaal hoor in een goede relatie.
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:06:55 #12
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837783
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:
Jawel.. waarom niet
pi_14837789
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:05 schreef Utmenke het volgende:

[..]

Ik hoop het toch wel eigenlijk En haar kennende is ze ook altijd eerlijk

pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
dleh
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:07:49 #14
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14837800
quote:
Haha, bedankt, dit had ik net ff nodig.
pi_14837804
Als je daar een speciale dag voor nodig hebt, vind ik dat behoorlijk droevig!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_14837819
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:

[..]

Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!

Helemaal mee eens!
pi_14837826
quote:

[..]

je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!

Nee dan ben je gewoon een huichelaar

Eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie, hoe kun je anders je partner volledig vertrouwen

zaterdag 22 november 2003 @ 12:09:56 #18
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837840
quote:
Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
pi_14837854
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef Syl68 het volgende:

[..]

Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar?

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_14837883
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:09 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....

er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.

Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.

dleh
pi_14837913
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:

[..]

en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.

Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.

Sjezus hey, dus jij beweert dat ik tegen haar lieg??? Wie ben jij eigenlijk om dat zomaar eventjes over mij te zeggen

Ontopic: Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriendin, wat heb ik eraan om over iets te liegen? Leugens worden altijd achterhaald en dan heb je nog meer zeik....

zaterdag 22 november 2003 @ 12:15:59 #22
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_14837926
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazen

Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd

Niet eerlijk zijn kan in vele gradaties.. volgens mij verwarren de zeikerds het hier met snoeihard ergens over liegen.. that's not what's ment here.. pff.. use the gray cells..

Laat je niet gek maken Leber... you're right.

p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag

Grunn o/
pi_14837947
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazen

Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd

Laat je niet gekmaken Leber... you're right.

p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag

heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003
dleh
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:18:38 #24
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837960
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:

Waarom zou ik mijn vriend nooit kunnen vertrouwen als ie eerlijk is? Want dat is hij altijd en ik ook...
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie want jij vind dit en ik vind dat, iedereen heeft gewoon zijn eigen mening. En als jij dingen gaat zeggen over mij en mijn vriend (terwijl jij ons niet eens kent) die niet eens kloppen, heeft dit alles geen zin. Want jij weet helemaal nix over onze relatie... Voor jou werkt het op die manier, en voor ons niet... Dus iedereen moet maar doen wat het beste werkt voor hun...

[Dit bericht is gewijzigd door Dreuzel op 22-11-2003 12:19]

pi_14837967
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:

[..]

heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003

Waar ook jij zeker niet op een onaardige plaats zult eindigen
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:19:30 #26
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_14837971
je vergat mn edit, tamelijk essentieel:
"Niet eerlijk zijn kan in vele gradaties.. volgens mij verwarren de zeikerds het hier met snoeihard ergens over liegen.. that's not what's ment here.. pff.. use the gray cells."
Grunn o/
pi_14837980
dus jullie maken van tevoren een lijstje wat jullie op zo'n dag willen bespreken?en moet je altijd wachten met iets zeggen tot het weer eerlijkheidsdag is "nou schat, 2 weken terug zei je iets wat mij enorm pijn deed, vandaar dat ik beetje koel deed daarna. Nu weet je waarom"
pi_14837999
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
En wijsheid is...we moeten liegen en het is maar goed ook dat we het doen?

Dan hoor ik liever "naieve tieners" die zich tegen een dergelijke opstelling willen verzetten dan "wijze volwassenen" die menen dat negatieve eigenschappen inherent zijn aan een gelukkig leven en dus maar als zodanig geaccepteerd moeten worden.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_14838019
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:19 schreef Emel het volgende:
dus jullie maken van tevoren een lijstje wat jullie op zo'n dag willen bespreken?en moet je altijd wachten met iets zeggen tot het weer eerlijkheidsdag is "nou schat, 2 weken terug zei je iets wat mij enorm pijn deed, vandaar dat ik beetje koel deed daarna. Nu weet je waarom"
je mag ook eerder eerlijk zijn hoor.
en het is geen lijstje, je zegt gewoon wat je kwijt wil en that's it.
dleh
pi_14838082
quote:
Tja... je moet ergens beginnen, natuurlijk.
Als het huis er nog staat na die ene dag en één van jullie niet op IC ligt, kun je eens overgaan op twee dagen in de maand, daarna drie dagen enz.
Doe je dat een jaar, dan heb je toch mooi al 12 dagen in de maand dat je eerlijk tegen elkaar bent.

Als je dan nog bij elkaar bent, that is...

zaterdag 22 november 2003 @ 12:30:18 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838102
houdt dat dan in dat je de rest van de maand naar hartelust mag liegen?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_14838118
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:30 schreef Abbadon het volgende:
vraag ik me ook af
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:31:57 #33
19242 yavanna
Results may vary.
pi_14838124
Er zijn natuurlijk nogal wat gradaties in liegen.
En iedereen schijnt wel eens te liegen, hoe klein en onschuldig dan ook...

wbt zo'n dag, ik zou er geen kwaad in zien, je kunt op die manier juist dingen kwijt, terwijl je niet geirriteerd oid bent en open staat voor een gesprek..prima toch

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_14838127
quote:
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie.
quote:
Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
Dus jij houdt je mond over dat soort dingen, maar op jullie eerlijkheidsdag gooi je het je vriendin alsnog allemaal voor de voeten?
'Zegeltjes sparen' heet dat: net als vroeger bij Albert Heyn, alles opsparen en in één keer inruilen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_14838131
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:30 schreef Abbadon het volgende:
liegen klinkt niet goed.
de waarheid verzwijgen klinkt beter.
dleh
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:33:03 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838147
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:31 schreef Emel het volgende:
vraag ik me ook af
denk dat een relatie dat dan niet lang volhoudt....

eerlijkheidsdag

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_14838183
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

denk dat een relatie dat dan niet lang volhoudt....

eerlijkheidsdag

idd

ik overweeg niet eens om zoiets in mijn relatie in te voeren dat betekent meteen 'Daaaaag relatie'

zaterdag 22 november 2003 @ 12:35:36 #38
19242 yavanna
Results may vary.
pi_14838184
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

[..]

Dus jij houdt je mond over dat soort dingen, maar op jullie eerlijkheidsdag gooi je het je vriendin alsnog allemaal voor de voeten?
'Zegeltjes sparen' heet dat: net als vroeger bij Albert Heyn, alles opsparen en in één keer inruilen.

Misschien is het niet altijd even gemakkelijk om meteen ergens over te beginnen, situatie die niet uit komt ed....
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:36:45 #39
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838202
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:35 schreef Emel het volgende:
idd

ik overweeg niet eens om zoiets in mijn relatie in te voeren dat betekent meteen 'Daaaaag relatie'

precies...gewoon altijd liegen werkt veel beter

zaterdag 22 november 2003 @ 12:37:37 #40
55900 GM
vind ik dan toch
pi_14838224
quote:
Ja, 24/7 , 365 dagen per jaar...

wat een onzin om daar een aparte dag voor af te spreken... de andere 30 dagen kunnen jullie er dus tegen elkaar op los liegen?

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_14838245
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef Abbadon het volgende:

[..]

precies...gewoon altijd liegen werkt veel beter

liegebeest
pi_14838273
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:37 schreef GM het volgende:

[..]

Ja, 24/7 , 365 dagen per jaar...

wat een onzin om daar een aparte dag voor af te spreken... de andere 30 dagen kunnen jullie er dus tegen elkaar op los liegen?

nee verzwijgen
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:40:49 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838298
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:38 schreef Emel het volgende:
liegebeest
tegen jou zou ik nooit liegen!

of althans niet zodat je het zou merken....

mensen die claimen altijd eerlijk te zijn liegen.....

zaterdag 22 november 2003 @ 12:41:17 #44
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14838308
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:35 schreef yavanna het volgende:
Misschien is het niet altijd even gemakkelijk om meteen ergens over te beginnen, situatie die niet uit komt ed....
Oké in een overvolle kroeg of discotheek ga ik ook niet mijn frustraties bespreken met mijn vriend maar dan wacht je tot je samen thuis bent en er dan rustig over kan praten. Ik ga er toch niet mee wachten tot een afgesproken dag?
pi_14838347
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:40 schreef Abbadon het volgende:

[..]

tegen jou zou ik nooit liegen!

of althans niet zodat je het zou merken....

mensen die claimen altijd eerlijk te zijn liegen.....

mee eens.....iedereen liegt wel's

wat leuk dat we elkaar weer tegen komen op fok en lief dat je zo 'eerlijk' bent

pi_14838440
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:41 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Oké in een overvolle kroeg of discotheek ga ik ook niet mijn frustraties bespreken met mijn vriend maar dan wacht je tot je samen thuis bent en er dan rustig over kan praten. Ik ga er toch niet mee wachten tot een afgesproken dag?

Precies.
Het komt op mij over alsof TS en vriendin niet de guts hebben om elkaar te confronteren met irritaties. En omdat het ze tóch niet lekker zit, is er een dag afgesproken.

Als je irritaties hebt, hup, zo snel mogelijk uitspreken. Zo niet, dan ook niet later erover gaan miepen. Ouwe koeien enzo.

zaterdag 22 november 2003 @ 12:49:16 #47
55900 GM
vind ik dan toch
pi_14838442
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:39 schreef Emel het volgende:

[..]

nee verzwijgen

Da's alleen maar vermoeiend, moet je nog onthouden wat je wel en niet verteld hebt ook
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:50:29 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838462
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:43 schreef Emel het volgende:
mee eens.....iedereen liegt wel's

wat leuk dat we elkaar weer tegen komen op fok en lief dat je zo 'eerlijk' bent

ik denk zelfs dat liegen (op het juiste moment) net zo belangrijk kan zijn voor een relatie als eerlijkheid....

cynisch?

ik lief? takes one to know one, zullen we maar zeggen ....leuk je weer eens tegen te komen idd....nog steeds 'bijna drs.' zie ik?

zaterdag 22 november 2003 @ 12:51:05 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838469
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef GM het volgende:

[..]

Da's alleen maar vermoeiend, moet je nog onthouden wat je wel en niet verteld hebt ook

oefening baart kunst
pi_14838483
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:52:20 #51
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14838486
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef Moonah het volgende:
Precies.
Het komt op mij over alsof TS en vriendin niet de guts hebben om elkaar te confronteren met irritaties. En omdat het ze tóch niet lekker zit, is er een dag afgesproken.

Als je irritaties hebt, hup, zo snel mogelijk uitspreken. Zo niet, dan ook niet later erover gaan miepen. Ouwe koeien enzo.

Ben ik het helemaal mee eens!
pi_14838491
quote:

[..]

Precies.

zonde van een dag samen lijkt mij....i.p.v. een eerlijkheidsdag te doen, kun je beter een dag extra van elkaar genieten.
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:53:08 #53
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838498
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:52 schreef Emel het volgende:

[..]

zonde van een dag samen lijkt mij....i.p.v. een eerlijkheidsdag te doen, kun je beter een dag extra van elkaar genieten.

romanticus?
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:54:14 #54
38942 kennydies
ken je me nog?
pi_14838508
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef D.Rose het volgende:
doe maar niet

idd beter van niet hehehe
En zo is het ...
pi_14838546
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik denk zelfs dat liegen (op het juiste moment) net zo belangrijk kan zijn voor een relatie als eerlijkheid....

cynisch?

ik lief? takes one to know one, zullen we maar zeggen ....leuk je weer eens tegen te komen idd....nog steeds 'bijna drs.' zie ik?

hangt ervan af waarover je liegt...

nee ben niet cynisch scriptie wel af, alleen bezig met 'perfect' maken. Nog maar 1 weekje

Hoe is het met jou? Wel braaf geweest sinds ik je niet meer gesproken heb?

pi_14838560
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:53 schreef Abbadon het volgende:

[..]

romanticus?

ja that's me
jij niet?
  zaterdag 22 november 2003 @ 13:04:39 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838681
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:56 schreef Emel het volgende:
hangt ervan af waarover je liegt...
da's duidelijk ja....over belangrijke dingen moet je wel eerlijk zijn, anders is je relatie eigenlijk nergens op gebaseerd...
quote:
nee ben niet cynisch scriptie wel af, alleen bezig met 'perfect' maken. Nog maar 1 weekje

Hoe is het met jou? Wel braaf geweest sinds ik je niet meer gesproken heb?

perfect maken? da's prettig, de laatste loodjes enzo...

ik ben braaf geweest hoor en jij?

[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 22-11-2003 13:06]

zaterdag 22 november 2003 @ 13:05:41 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838700
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:57 schreef Emel het volgende:
ja that's me
jij niet?
absoluut.....zo onderhand lijkt het wel tegen beter weten in, maar ik hou gewoon vol
pi_14838745
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's duidelijk ja....over belangrijke dingen moet je wel eerlijk zijn, anders is je relatie eigenlijk nergens op gebaseerd...
[..]

perfect maken? da's prettig, de laatste loodjes enzo...

ik ben braaf geweest hoor en jij?

Ik ben altijd braaf dat je dat nog vraagt

bijna naar werk,blehh geen zin

pi_14838756
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

absoluut.....zo onderhand lijkt het wel tegen beter weten in, maar ik hou gewoon vol

goedzo jongen ik ben trots op je!! niet opgeven
  zaterdag 22 november 2003 @ 13:11:04 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838788
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:08 schreef Emel het volgende:
Ik ben altijd braaf dat je dat nog vraagt

bijna naar werk,blehh geen zin

ach....zolang er een kleine kans is dat je zegt 'ik ben stout geweest, Abbadon, straf me!' probeer ik het gewoon

(te eerlijk? )

werk?

zaterdag 22 november 2003 @ 13:12:47 #62
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_14838815
moet je niet altijd eerlijk tegen elkaar zijn???
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
  zaterdag 22 november 2003 @ 13:12:50 #63
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838818
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:09 schreef Emel het volgende:
goedzo jongen ik ben trots op je!! niet opgeven
jouw steun geeft mij de kracht om door te zetten!

lijkt het maar zo, of hebben we alweer van een topic een prive-gesprek gemaakt?

zaterdag 22 november 2003 @ 13:13:21 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838826
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:12 schreef danielluh het volgende:
moet je niet altijd eerlijk tegen elkaar zijn???
doe niet zo naief
pi_14838844
quote:
wegens oneerlijkheid heb ik de relatie be-eindigd
Complex problems have simple, easy to understand wrong answers...
pi_14838860
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:11 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ach....zolang er een kleine kans is dat je zegt 'ik ben stout geweest, Abbadon, straf me!' probeer ik het gewoon

(te eerlijk? )

werk?

'te eerlijk' is OK beter dan liegen maar jammer voor jou dat ik dan zo braaf ben geweest

ja moet werken tot 23 uur.Morgen ook.

pi_14838886
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:12 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jouw steun geeft mij de kracht om door te zetten!

lijkt het maar zo, of hebben we alweer van een topic een prive-gesprek gemaakt?

daar ben ik blij om hoor

en ja, we hebben een topic weer verpest

zaterdag 22 november 2003 @ 13:18:42 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838917
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:14 schreef Emel het volgende:
'te eerlijk' is OK beter dan liegen maar jammer voor jou dat ik dan zo braaf ben geweest

ja moet werken tot 23 uur.Morgen ook.

naja....het kan niet altijd meezitten, net zoals jij vast niet altijd braaf zal zijn....hoop doet leven

tot 23 uur? da's minder....gelukkig heb je veel vrije tijd nu je scriptie bijna klaar is

zaterdag 22 november 2003 @ 13:20:37 #69
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14838950
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:16 schreef Emel het volgende:
daar ben ik blij om hoor

en ja, we hebben een topic weer verpest

een goed begin van de dag lijkt me zo!

volgende keer misschien maar MSN ofzo?....wel zo sociaal ergens...

pi_14839026
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

een goed begin van de dag lijkt me zo!

volgende keer misschien maar MSN ofzo?....wel zo sociaal ergens...

Ok, ik moet nu wel afscheid van je nemen. Nog een fijne dag he?

Ik moet opschieten!!!!

zaterdag 22 november 2003 @ 13:25:57 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_14839053
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:24 schreef Emel het volgende:

[..]

Ok, ik moet nu wel afscheid van je nemen. Nog een fijne dag he?

Ik moet opschieten!!!!

parting is such sweet sorrow.....

pi_14840559
quote:

[..]

Precies.

dat durven we dus wel. Maar slechts 1 keer per maand vallen we elkaar daar mee lastig. Dan kan het zijn dat je 1 keer per maand wat irritaties hebt ipv meerdere keren per maand.
dleh
pi_14841337
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 14:44 schreef leber het volgende:

[..]

dat durven we dus wel. Maar slechts 1 keer per maand vallen we elkaar daar mee lastig. Dan kan het zijn dat je 1 keer per maand wat irritaties hebt ipv meerdere keren per maand.

Dus je bespaart de ander het uitspreken van irritaties. Ondertussen blijf je er zelf wél mee rondlopen, met de kans dat de ander nogmaals het irriterende gedrag vertoont, want die is zich immers nergens van bewust. Plus dat eea nog eens lekker kan gaan broeien in je hoofd.
Ik vind het allemaal nogal geforceerd en erg omslachtig overkomen, maar goed, als het voor jullie werkt...
pi_14841523
En ik maar denken dat het morgen zondag is...
pi_14842220
Ik was net tijdens mijn eigen irritatie (de afwas ) nog eens aan het denken over dit fenomeen. En ik heb nog een aantal vragen aan TS, omdat ik me er werkelijk niets bij kan voorstellen.

-Praten jullie eea ook uit op zo'n dag (of blijft het bij het uitwisselen van irritaties)
-Wordt dat dan vette ruzie, of gewoon een goed gesprek?
-Gaan jullie de verdediging in?
-Kun je je altijd herinneren welke situatie je partner bedoelt?
-Is zo'n irritatie niet gekleurd door het humeur dat je op het moment van de irritatie had (maw, als je chagrijnig bent, ben je sneller geïrriteerd. Da's niet zo eerlijk als je partner dat pas op eerlijkheidsdag voor de voeten krijgt).
-Of is zo'n irritatie niet gekleurd door de tijd? Omdat het is gaan broeien in je hoofd?
-Hoe lang duurt zo'n uitwisseling van irritaties? Een hele dag? Of ben je met een kwartiertje klaar?
-Worden er eigenlijk nog meer zaken besproken/gemeld behalve irritaties?

Just curious.

pi_14842359
De naam alleen al...
Als je je irritaties steeds verzwijgt en opspaard voor 1 dag vind ik dat zoals vele met mij in dit topic nou niet echt goed... laat staan eerlijk..
Als je een goede relatie hebt is het iedere dag 'eerlijkheidsdag' (nee niet de hele dag lopen zeuren bedoel ik )
Als ik ergens mezelf aan erger dan zeg ik dat. Anders kan het nog veel hoger oplopen misschien!
Maargoed, zelf weten..
pi_14858670
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 16:17 schreef Moonah het volgende:
Ik was net tijdens mijn eigen irritatie (de afwas ) nog eens aan het denken over dit fenomeen. En ik heb nog een aantal vragen aan TS, omdat ik me er werkelijk niets bij kan voorstellen.

-Praten jullie eea ook uit op zo'n dag (of blijft het bij het uitwisselen van irritaties)
-Wordt dat dan vette ruzie, of gewoon een goed gesprek?
-Gaan jullie de verdediging in?
-Kun je je altijd herinneren welke situatie je partner bedoelt?
-Is zo'n irritatie niet gekleurd door het humeur dat je op het moment van de irritatie had (maw, als je chagrijnig bent, ben je sneller geïrriteerd. Da's niet zo eerlijk als je partner dat pas op eerlijkheidsdag voor de voeten krijgt).
-Of is zo'n irritatie niet gekleurd door de tijd? Omdat het is gaan broeien in je hoofd?
-Hoe lang duurt zo'n uitwisseling van irritaties? Een hele dag? Of ben je met een kwartiertje klaar?
-Worden er eigenlijk nog meer zaken besproken/gemeld behalve irritaties?

Just curious.

jeetje wat een hoop vragen

- natuurlijk praten we het een en ander uit anders heeft het ook geen zin
- het is een goed gesprek dat ook wel eens uitmond in een bijna ruzie, maar het valt wel mee en we gaan meestal goed uit elkaar totdat alle gemoederen bedaard zijn.
- natuurlijk gaan we ook de verdediging in, en we kunnen niet altijd alles herinneren. Maar het gaat niet om kleine dingen, maar meer over grote lijnen
- en soms duurt het 10 minuten en soms wel ruim een uur. en er wordt van alles besproken. Zo zei ik eens dat het horloge dat ze voor me kocht en een klotekado was en die gaf ik haar terug.

dleh
pi_14858680
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:19 schreef leber het volgende:

[..]
Zo zei ik eens dat het horloge dat ze voor me kocht en een klotekado was en die gaf ik haar terug.

pi_14858738
1 dag in de maand, en verder kun je gratis maar wat aan klooien? Ja zo kan ik het ook
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_14859012
Toch vind ik het maar vreemd zo'n dag.

Die leugentjes om bestwil zijn toch bedoeld om de ander niet te kwetsen.... Maar op zo'n eerlijkheidsdag doe je dat dan wel.

Dan is het toch veel makkelijker om zoiets gewoon gelijk te zeggen, weten jullie meteen beide waar je aan toe bent ipv weken laten te horen krijgen dat het kado wat je gaf niks aan was.

Nou vroeg ik mij nog een ding af: Je zegt dat mensen die beweren dat hun partner en zij altijd eerlijk zijn in hun relatie naief zijn. Maar hoe weet jij zo zeker dat jouw vriendin de waarheid vertelt tijdens die eerlijkheidsdag??

pi_14861337
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:49 schreef Chickje het volgende:
Toch vind ik het maar vreemd zo'n dag.

Die leugentjes om bestwil zijn toch bedoeld om de ander niet te kwetsen.... Maar op zo'n eerlijkheidsdag doe je dat dan wel.

Dan is het toch veel makkelijker om zoiets gewoon gelijk te zeggen, weten jullie meteen beide waar je aan toe bent ipv weken laten te horen krijgen dat het kado wat je gaf niks aan was.

Nou vroeg ik mij nog een ding af: Je zegt dat mensen die beweren dat hun partner en zij altijd eerlijk zijn in hun relatie naief zijn. Maar hoe weet jij zo zeker dat jouw vriendin de waarheid vertelt tijdens die eerlijkheidsdag??

ik weet dat ze niet alles verteld, en ik vertel ook niet alles. Alleen een aantal dingen, maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!
dleh
pi_14861942
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:46 schreef leber het volgende:

[..]

ik weet dat ze niet alles verteld, en ik vertel ook niet alles. Alleen een aantal dingen, maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!

Dan heeft zo'n eerlijkheidsdag dus ook geen nut...
Wat heeft het voor zin om je vriendin te vertellen dat haar kado klote was (onnodig kwetsen), als je de dingen die echt belangrijk zijn verzwijgt?
pi_14862021
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:46 schreef leber het volgende:

maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!

Naaah sorry hoor, maar dit is werkelijk de waanzin voorbij. Dit kan je toch niet sereus menen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_14864558
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:

[..]

heel verstandig.

De naïeviteitsprijs gaat al meer dan tien jaar naar de nederlandse overheid vanwege het schrijnende probleem met onze gekleurde medemensen ... of was dat nou de kop-in-het-zand prijs!

Altijd eerlijk, met een leugentje-om-liefde zo nu en dan ...

zondag 23 november 2003 @ 17:26:38 #85
11682 Moonah
Jolie femme
pi_14866356
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:19 schreef leber het volgende:
jeetje wat een hoop vragen
En bedankt voor je antwoorden.

Ik ben benieuwd, wat was de opbrengst van vandaag?

pi_14874600
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Naaah sorry hoor, maar dit is werkelijk de waanzin voorbij. Dit kan je toch niet sereus menen?

natuurlijk wel.
dleh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')