ontopic: neen Wij hoeven daarvoor geen speciale dag in te lassen
quote:Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
Op zaterdag 22 november 2003 12:00 schreef leber het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
quote:Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar? Of ben ik nu ouderwets? Is dit misschien een nieuw idee over het hebben van een relatie?
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
quote:je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
quote:Ik hoop het toch wel eigenlijk
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:[..]
je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
quote:Jawel.. waarom niet
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:
je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
quote:pff dat is behoorlijk naief.
Op zaterdag 22 november 2003 12:05 schreef Utmenke het volgende:[..]
Ik hoop het toch wel eigenlijk
En haar kennende is ze ook altijd eerlijk
quote:Haha, bedankt, dit had ik net ff nodig.
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:[..]
Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
quote:Nee dan ben je gewoon een huichelaar
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:[..]
pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
Eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie, hoe kun je anders je partner volledig vertrouwen
quote:Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:
pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef Syl68 het volgende:[..]
Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar?
quote:er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
Op zaterdag 22 november 2003 12:09 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
quote:Sjezus hey, dus jij beweert dat ik tegen haar lieg??? Wie ben jij eigenlijk om dat zomaar eventjes over mij te zeggen
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:[..]
er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
Ontopic: Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriendin, wat heb ik eraan om over iets te liegen? Leugens worden altijd achterhaald en dan heb je nog meer zeik....
Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd
Niet eerlijk zijn kan in vele gradaties.. volgens mij verwarren de zeikerds het hier met snoeihard ergens over liegen.. that's not what's ment here.. pff.. use the gray cells..
Laat je niet gek maken Leber... you're right.
p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag
quote:heel verstandig.
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazenZullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd
Laat je niet gekmaken Leber... you're right.
p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag
quote:Waarom zou ik mijn vriend nooit kunnen vertrouwen als ie eerlijk is? Want dat is hij altijd en ik ook...
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:
er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dreuzel op 22-11-2003 12:19]
quote:Waar ook jij zeker niet op een onaardige plaats zult eindigen
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:[..]
heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003
quote:En wijsheid is...we moeten liegen en het is maar goed ook dat we het doen?
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd
Dan hoor ik liever "naieve tieners" die zich tegen een dergelijke opstelling willen verzetten dan "wijze volwassenen" die menen dat negatieve eigenschappen inherent zijn aan een gelukkig leven en dus maar als zodanig geaccepteerd moeten worden.
quote:je mag ook eerder eerlijk zijn hoor.
Op zaterdag 22 november 2003 12:19 schreef Emel het volgende:
dus jullie maken van tevoren een lijstje wat jullie op zo'n dag willen bespreken?en moet je altijd wachten met iets zeggen tot het weer eerlijkheidsdag is"nou schat, 2 weken terug zei je iets wat mij enorm pijn deed, vandaar dat ik beetje koel deed daarna. Nu weet je waarom"
quote:Tja... je moet ergens beginnen, natuurlijk.
Als je dan nog bij elkaar bent, that is...
quote:vraag ik me ook af
Op zaterdag 22 november 2003 12:30 schreef Abbadon het volgende:
houdt dat dan in dat je de rest van de maand naar hartelust mag liegen?
wbt zo'n dag, ik zou er geen kwaad in zien, je kunt op die manier juist dingen kwijt, terwijl je niet geirriteerd oid bent en open staat voor een gesprek..prima toch
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie.
quote:Dus jij houdt je mond over dat soort dingen, maar op jullie eerlijkheidsdag gooi je het je vriendin alsnog allemaal voor de voeten?
Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
quote:liegen klinkt niet goed.
Op zaterdag 22 november 2003 12:30 schreef Abbadon het volgende:
houdt dat dan in dat je de rest van de maand naar hartelust mag liegen?
quote:denk dat een relatie dat dan niet lang volhoudt....
Op zaterdag 22 november 2003 12:31 schreef Emel het volgende:
vraag ik me ook af
eerlijkheidsdag
quote:idd
Op zaterdag 22 november 2003 12:33 schreef Abbadon het volgende:[..]
denk dat een relatie dat dan niet lang volhoudt....
eerlijkheidsdag
ik overweeg niet eens om zoiets in mijn relatie in te voeren dat betekent meteen 'Daaaaag relatie'
quote:Misschien is het niet altijd even gemakkelijk om meteen ergens over te beginnen, situatie die niet uit komt ed....
Op zaterdag 22 november 2003 12:32 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
![]()
[..]Dus jij houdt je mond over dat soort dingen, maar op jullie eerlijkheidsdag gooi je het je vriendin alsnog allemaal voor de voeten?
'Zegeltjes sparen' heet dat: net als vroeger bij Albert Heyn, alles opsparen en in één keer inruilen.
quote:precies...gewoon altijd liegen werkt veel beter
Op zaterdag 22 november 2003 12:35 schreef Emel het volgende:
iddik overweeg niet eens om zoiets in mijn relatie in te voeren
dat betekent meteen 'Daaaaag relatie'
quote:Ja, 24/7 , 365 dagen per jaar...
wat een onzin om daar een aparte dag voor af te spreken... de andere 30 dagen kunnen jullie er dus tegen elkaar op los liegen?
quote:liegebeest
Op zaterdag 22 november 2003 12:36 schreef Abbadon het volgende:[..]
precies...gewoon altijd liegen werkt veel beter
quote:nee verzwijgen
Op zaterdag 22 november 2003 12:37 schreef GM het volgende:[..]
Ja, 24/7 , 365 dagen per jaar...
wat een onzin om daar een aparte dag voor af te spreken... de andere 30 dagen kunnen jullie er dus tegen elkaar op los liegen?
quote:tegen jou zou ik nooit liegen!
Op zaterdag 22 november 2003 12:38 schreef Emel het volgende:
liegebeest
of althans niet zodat je het zou merken....
mensen die claimen altijd eerlijk te zijn liegen.....
quote:Oké in een overvolle kroeg of discotheek ga ik ook niet mijn frustraties bespreken met mijn vriend maar dan wacht je tot je samen thuis bent en er dan rustig over kan praten. Ik ga er toch niet mee wachten tot een afgesproken dag?
Op zaterdag 22 november 2003 12:35 schreef yavanna het volgende:
Misschien is het niet altijd even gemakkelijk om meteen ergens over te beginnen, situatie die niet uit komt ed....
quote:mee eens.....iedereen liegt wel's
Op zaterdag 22 november 2003 12:40 schreef Abbadon het volgende:[..]
tegen jou zou ik nooit liegen!
![]()
of althans niet zodat je het zou merken....
mensen die claimen altijd eerlijk te zijn liegen.....
wat leuk dat we elkaar weer tegen komen op fok en lief dat je zo 'eerlijk' bent
quote:Precies.
Op zaterdag 22 november 2003 12:41 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Oké in een overvolle kroeg of discotheek ga ik ook niet mijn frustraties bespreken met mijn vriend maar dan wacht je tot je samen thuis bent en er dan rustig over kan praten. Ik ga er toch niet mee wachten tot een afgesproken dag?
Als je irritaties hebt, hup, zo snel mogelijk uitspreken. Zo niet, dan ook niet later erover gaan miepen. Ouwe koeien enzo.
quote:Da's alleen maar vermoeiend, moet je nog onthouden wat je wel en niet verteld hebt ook
Op zaterdag 22 november 2003 12:39 schreef Emel het volgende:[..]
nee verzwijgen
quote:ik denk zelfs dat liegen (op het juiste moment) net zo belangrijk kan zijn voor een relatie als eerlijkheid....
Op zaterdag 22 november 2003 12:43 schreef Emel het volgende:
mee eens.....iedereen liegt wel'swat leuk dat we elkaar weer tegen komen op fok
en lief dat je zo 'eerlijk' bent
cynisch?
ik lief? takes one to know one, zullen we maar zeggen ....leuk je weer eens tegen te komen idd....nog steeds 'bijna drs.' zie ik?
quote:oefening baart kunst
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef GM het volgende:[..]
Da's alleen maar vermoeiend, moet je nog onthouden wat je wel en niet verteld hebt ook
quote:Ben ik het helemaal mee eens!
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef Moonah het volgende:
Precies.
Het komt op mij over alsof TS en vriendin niet de guts hebben om elkaar te confronteren met irritaties. En omdat het ze tóch niet lekker zit, is er een dag afgesproken.Als je irritaties hebt, hup, zo snel mogelijk uitspreken. Zo niet, dan ook niet later erover gaan miepen. Ouwe koeien enzo.
quote:zonde van een dag samen lijkt mij....i.p.v. een eerlijkheidsdag te doen, kun je beter een dag extra van elkaar genieten.
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef Moonah het volgende:[..]
Precies.
Het komt op mij over alsof TS en vriendin niet de guts hebben om elkaar te confronteren met irritaties. En omdat het ze tóch niet lekker zit, is er een dag afgesproken.Als je irritaties hebt, hup, zo snel mogelijk uitspreken. Zo niet, dan ook niet later erover gaan miepen. Ouwe koeien enzo.
quote:romanticus?
Op zaterdag 22 november 2003 12:52 schreef Emel het volgende:[..]
zonde van een dag samen lijkt mij....i.p.v. een eerlijkheidsdag te doen, kun je beter een dag extra van elkaar genieten.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef D.Rose het volgende:
doe maar niet
quote:hangt ervan af waarover je liegt...
Op zaterdag 22 november 2003 12:50 schreef Abbadon het volgende:[..]
ik denk zelfs dat liegen (op het juiste moment) net zo belangrijk kan zijn voor een relatie als eerlijkheid....
cynisch?
ik lief? takes one to know one, zullen we maar zeggen
....leuk je weer eens tegen te komen idd....nog steeds 'bijna drs.' zie ik?
nee ben niet cynisch scriptie wel af, alleen bezig met 'perfect' maken. Nog maar 1 weekje
Hoe is het met jou? Wel braaf geweest sinds ik je niet meer gesproken heb?
quote:ja that's me
Op zaterdag 22 november 2003 12:53 schreef Abbadon het volgende:[..]
romanticus?
quote:da's duidelijk ja....over belangrijke dingen moet je wel eerlijk zijn, anders is je relatie eigenlijk nergens op gebaseerd...
Op zaterdag 22 november 2003 12:56 schreef Emel het volgende:
hangt ervan af waarover je liegt...
quote:perfect maken? da's prettig, de laatste loodjes enzo...
nee ben niet cynischscriptie wel af, alleen bezig met 'perfect' maken. Nog maar 1 weekje
Hoe is het met jou? Wel braaf geweest sinds ik je niet meer gesproken heb?
ik ben braaf geweest hoor en jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 22-11-2003 13:06]
quote:absoluut.....zo onderhand lijkt het wel tegen beter weten in, maar ik hou gewoon vol
Op zaterdag 22 november 2003 12:57 schreef Emel het volgende:
ja that's me
jij niet?
quote:Ik ben altijd braaf
Op zaterdag 22 november 2003 13:04 schreef Abbadon het volgende:[..]
da's duidelijk ja....over belangrijke dingen moet je wel eerlijk zijn, anders is je relatie eigenlijk nergens op gebaseerd...
[..]perfect maken? da's prettig, de laatste loodjes enzo...
ik ben braaf geweest hoor
en jij?
bijna naar werk,blehh geen zin
quote:goedzo jongen
Op zaterdag 22 november 2003 13:05 schreef Abbadon het volgende:[..]
absoluut.....zo onderhand lijkt het wel tegen beter weten in, maar ik hou gewoon vol
quote:ach....zolang er een kleine kans is dat je zegt 'ik ben stout geweest, Abbadon, straf me!' probeer ik het gewoon
Op zaterdag 22 november 2003 13:08 schreef Emel het volgende:
Ik ben altijd braafdat je dat nog vraagt
bijna naar werk,blehh geen zin
(te eerlijk? )
werk?
quote:jouw steun geeft mij de kracht om door te zetten!
Op zaterdag 22 november 2003 13:09 schreef Emel het volgende:
goedzo jongenik ben trots op je!! niet opgeven
lijkt het maar zo, of hebben we alweer van een topic een prive-gesprek gemaakt?
quote:doe niet zo naief
Op zaterdag 22 november 2003 13:12 schreef danielluh het volgende:
moet je niet altijd eerlijk tegen elkaar zijn???
quote:wegens oneerlijkheid
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:11 schreef Abbadon het volgende:[..]
ach....zolang er een kleine kans is dat je zegt 'ik ben stout geweest, Abbadon, straf me!' probeer ik het gewoon
(te eerlijk?
)
werk?
ja moet werken tot 23 uur.Morgen ook.
quote:daar ben ik blij om hoor
Op zaterdag 22 november 2003 13:12 schreef Abbadon het volgende:[..]
jouw steun geeft mij de kracht om door te zetten!
lijkt het maar zo, of hebben we alweer van een topic een prive-gesprek gemaakt?
en ja, we hebben een topic weer verpest
quote:naja....het kan niet altijd meezitten, net zoals jij vast niet altijd braaf zal zijn....hoop doet leven
Op zaterdag 22 november 2003 13:14 schreef Emel het volgende:![]()
'te eerlijk' is OK
beter dan liegen
maar jammer voor jou dat ik dan zo braaf ben geweest
ja moet werken tot 23 uur.Morgen ook.
tot 23 uur? da's minder....gelukkig heb je veel vrije tijd nu je scriptie bijna klaar is
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:16 schreef Emel het volgende:
daar ben ik blij om hooren ja, we hebben een topic weer verpest
volgende keer misschien maar MSN ofzo?....wel zo sociaal ergens...
quote:Ok, ik moet nu wel afscheid van je nemen. Nog een fijne dag he?
Op zaterdag 22 november 2003 13:20 schreef Abbadon het volgende:[..]
een goed begin van de dag lijkt me zo!
volgende keer misschien maar MSN ofzo?....wel zo sociaal ergens...
Ik moet opschieten!!!!
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 13:24 schreef Emel het volgende:[..]
Ok, ik moet nu wel afscheid van je nemen. Nog een fijne dag he?
Ik moet opschieten!!!!
parting is such sweet sorrow.....
quote:dat durven we dus wel. Maar slechts 1 keer per maand vallen we elkaar daar mee lastig. Dan kan het zijn dat je 1 keer per maand wat irritaties hebt ipv meerdere keren per maand.
Op zaterdag 22 november 2003 12:49 schreef Moonah het volgende:[..]
Precies.
quote:Dus je bespaart de ander het uitspreken van irritaties. Ondertussen blijf je er zelf wél mee rondlopen, met de kans dat de ander nogmaals het irriterende gedrag vertoont, want die is zich immers nergens van bewust. Plus dat eea nog eens lekker kan gaan broeien in je hoofd.
Op zaterdag 22 november 2003 14:44 schreef leber het volgende:[..]
dat durven we dus wel. Maar slechts 1 keer per maand vallen we elkaar daar mee lastig. Dan kan het zijn dat je 1 keer per maand wat irritaties hebt ipv meerdere keren per maand.
-Praten jullie eea ook uit op zo'n dag (of blijft het bij het uitwisselen van irritaties)
-Wordt dat dan vette ruzie, of gewoon een goed gesprek?
-Gaan jullie de verdediging in?
-Kun je je altijd herinneren welke situatie je partner bedoelt?
-Is zo'n irritatie niet gekleurd door het humeur dat je op het moment van de irritatie had (maw, als je chagrijnig bent, ben je sneller geïrriteerd. Da's niet zo eerlijk als je partner dat pas op eerlijkheidsdag voor de voeten krijgt).
-Of is zo'n irritatie niet gekleurd door de tijd? Omdat het is gaan broeien in je hoofd?
-Hoe lang duurt zo'n uitwisseling van irritaties? Een hele dag? Of ben je met een kwartiertje klaar?
-Worden er eigenlijk nog meer zaken besproken/gemeld behalve irritaties?
Just curious.
quote:jeetje wat een hoop vragen
Op zaterdag 22 november 2003 16:17 schreef Moonah het volgende:
Ik was net tijdens mijn eigen irritatie (de afwas) nog eens aan het denken over dit fenomeen. En ik heb nog een aantal vragen aan TS, omdat ik me er werkelijk niets bij kan voorstellen.
-Praten jullie eea ook uit op zo'n dag (of blijft het bij het uitwisselen van irritaties)
-Wordt dat dan vette ruzie, of gewoon een goed gesprek?
-Gaan jullie de verdediging in?
-Kun je je altijd herinneren welke situatie je partner bedoelt?
-Is zo'n irritatie niet gekleurd door het humeur dat je op het moment van de irritatie had (maw, als je chagrijnig bent, ben je sneller geïrriteerd. Da's niet zo eerlijk als je partner dat pas op eerlijkheidsdag voor de voeten krijgt).
-Of is zo'n irritatie niet gekleurd door de tijd? Omdat het is gaan broeien in je hoofd?
-Hoe lang duurt zo'n uitwisseling van irritaties? Een hele dag? Of ben je met een kwartiertje klaar?
-Worden er eigenlijk nog meer zaken besproken/gemeld behalve irritaties?Just curious.
- natuurlijk praten we het een en ander uit anders heeft het ook geen zin
- het is een goed gesprek dat ook wel eens uitmond in een bijna ruzie, maar het valt wel mee en we gaan meestal goed uit elkaar totdat alle gemoederen bedaard zijn.
- natuurlijk gaan we ook de verdediging in, en we kunnen niet altijd alles herinneren. Maar het gaat niet om kleine dingen, maar meer over grote lijnen
- en soms duurt het 10 minuten en soms wel ruim een uur. en er wordt van alles besproken. Zo zei ik eens dat het horloge dat ze voor me kocht en een klotekado was en die gaf ik haar terug.
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:19 schreef leber het volgende:[..]
Zo zei ik eens dat het horloge dat ze voor me kocht en een klotekado was en die gaf ik haar terug.
Die leugentjes om bestwil zijn toch bedoeld om de ander niet te kwetsen.... Maar op zo'n eerlijkheidsdag doe je dat dan wel.
Dan is het toch veel makkelijker om zoiets gewoon gelijk te zeggen, weten jullie meteen beide waar je aan toe bent ipv weken laten te horen krijgen dat het kado wat je gaf niks aan was.
Nou vroeg ik mij nog een ding af: Je zegt dat mensen die beweren dat hun partner en zij altijd eerlijk zijn in hun relatie naief zijn. Maar hoe weet jij zo zeker dat jouw vriendin de waarheid vertelt tijdens die eerlijkheidsdag??
quote:ik weet dat ze niet alles verteld, en ik vertel ook niet alles. Alleen een aantal dingen, maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!
Op zondag 23 november 2003 11:49 schreef Chickje het volgende:
Toch vind ik het maar vreemd zo'n dag.Die leugentjes om bestwil zijn toch bedoeld om de ander niet te kwetsen.... Maar op zo'n eerlijkheidsdag doe je dat dan wel.
Dan is het toch veel makkelijker om zoiets gewoon gelijk te zeggen, weten jullie meteen beide waar je aan toe bent ipv weken laten te horen krijgen dat het kado wat je gaf niks aan was.
Nou vroeg ik mij nog een ding af: Je zegt dat mensen die beweren dat hun partner en zij altijd eerlijk zijn in hun relatie naief zijn. Maar hoe weet jij zo zeker dat jouw vriendin de waarheid vertelt tijdens die eerlijkheidsdag??
quote:Dan heeft zo'n eerlijkheidsdag dus ook geen nut...
Op zondag 23 november 2003 13:46 schreef leber het volgende:[..]
ik weet dat ze niet alles verteld, en ik vertel ook niet alles. Alleen een aantal dingen, maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:46 schreef leber het volgende:maar je gaat natuurlijk geen relatie op het spel zetten door de waarheid te vertellen, we zijn niet gek hoor!
quote:De naïeviteitsprijs gaat al meer dan tien jaar naar de nederlandse overheid vanwege het schrijnende probleem met onze gekleurde medemensen ... of was dat nou de kop-in-het-zand prijs!
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:[..]
heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003
Altijd eerlijk, met een leugentje-om-liefde zo nu en dan ...
quote:En bedankt voor je antwoorden.
Op zondag 23 november 2003 11:19 schreef leber het volgende:
jeetje wat een hoop vragen
Ik ben benieuwd, wat was de opbrengst van vandaag?
quote:natuurlijk wel.
Op zondag 23 november 2003 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
![]()
Naaah sorry hoor, maar dit is werkelijk de waanzin voorbij. Dit kan je toch niet sereus menen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |