We hadden hier toch al een feli-topic?
quote:Ja, eentje van Hummerrr...Onze doemdenker en angsthaas voor mensen die er net wat anders zijn. Niet het leukste topic dus.
Op maandag 11 juni 2001 19:45 schreef bogus het volgende:
En bedankt Mr Big... je moest weer de eerste zijn natuurlijk?We hadden hier toch al een feli-topic?
slotje!
Toch aardig van je MrBig om zo hun eerste slotje op een presenteerbaaldje te geven .
Allebei gefelie.
Later zal ik mij even wat uitgebreider voorstellen en wat meer over mijn achtergronden onthullen.
Bedankt voor jullie vertrouwen.
Artikel in Nupas.nl
Zet er maar een slotje op Golfer, of verplaats hem maar naar onzin als je durft.
quote:Doc en golfer zijn hier de nieuwe moderators.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:33 schreef Midioot het volgende:
Kan er iemand mij misschien ff uitleggen waar deze topic over gaat, i'm missing the point op de een of andere manier.
quote:FOK! heeft er weer 2 nieuwe modjes bij
Op dinsdag 12 juni 2001 00:33 schreef Midioot het volgende:
Kan er iemand mij misschien ff uitleggen waar deze topic over gaat, i'm missing the point op de een of andere manier.
J.
quote:Ok, thanks, waar hebben ze dat aan te danken ?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:34 schreef Hummerr het volgende:Doc en golfer zijn hier de nieuwe moderators.
( serieuze vraag, en ik wil me niet naar voren schuiven als niet linksbal )
quote:Ik weet het niet.
Op dinsdag 12 juni 2001 00:38 schreef Midioot het volgende:[..]
Ok, thanks, waar hebben ze dat aan te danken ?
of is het louter vriendjes politiek ?
Waarom geven ze deze priveleges alleen aan linksballen ?
( serieuze vraag, en ik heb doel niet op mezelf als niet linksbal )
quote:Omdat er geen rechtsballen gesolliciteerd hebben?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:38 schreef Midioot het volgende:Waarom geven ze deze priveleges alleen aan linksballen ?
quote:Oe, pas op J. met het crossposten...hij heeft zijn hand op de rode knop
Op dinsdag 12 juni 2001 00:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Meteen maar even crossposten : zie Gefeliciteerd Golfer en Doc!!J.
Gefeliciteerd beide!
quote:Krijgen niet links only balkers die dan ook denk je ?
Op dinsdag 12 juni 2001 00:39 schreef Hummerr het volgende:Ik weet het niet.
Had het ook graag anders gezien maar we hebben het er maar mee te doen.
Laten we ze i.i.g een kans geven.
Spijt me zeer, dat ik erover door zeur, maar gelet op de huidige bezetting is die modcrew wel erg links.
Ik vind persoonlijk een mix tussen links en rechts, de enige juiste verhouding, anders kun je nooit spreken
over een eerlijke gang van zaken, omdat iedereen bevooroordeeld is, een mix van beide zorgt voor een neutraler beeld, althans das mijn mening.
Als ik kijk naar de betrokkenheid bij Fok vind ik het beter dat b.v. een R@b een van de mods zou zijn geworden, zoals ik opmaak uit zijn posts heeft die namelijk niet alleen maar lof over voor de multikul.
Maar ja ik zal het wel verkeerd zien......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |