quote:Die's nog van ons he
Op woensdag 3 december 2003 19:17 schreef Thetallguy het volgende:
Liever Denneboom
Dan liever Mols of desnoods Bombarda...
quote:gefeliciteerd met de punten,we hadden niet veel in te brengen.........en als ze wel wat in te brengen hebben,staat er "iets"in het doel met vangvrees.........zijn echt zijn nadagen
Op woensdag 3 december 2003 19:19 schreef SCH het volgende:[..]
Die's nog van ons he
Ik vond dit geen blunder, afgelopen thuis wedstrijd maakte hij wel echt een blunder hij had die bal moeten vangen en mocht daarna blij zijn dat hij geen penalty tegen kreeg want hij dook eerst op (nicky hofs) de speler van Vitesse en toen pas naar de bal
quote:Utrecht zal wel naar die 1e vissen en Bombarda zal er wel mee kappen. Was die eigenlijk al van plan tot Feyenoord hem ineens vroeg.
Op woensdag 3 december 2003 19:44 schreef Reddiablo het volgende:
Denneboom zuigt.Dan liever Mols of desnoods Bombarda...
quote:Sarcastisch of serieus? Vertel eens...
ADO publiek was lekker vriendelijk trouwens.
Dat die Janssen er nog steeds in staat vind ik best onbegrijpelijk. Ik zie natuurlijk niet alles van hem, maar hij lijkt echt punten te verspelen voor Den Haag. Denk dat die inmiddels ook niet veel zelfvertrouwen meer heeft nu hij landelijk bekend staat als een onzekere grabbelaar.
quote:Serieus
Op donderdag 4 december 2003 02:54 schreef Cruoninga het volgende:
Sarcastisch of serieus? Vertel eens....
Jansen moest wel lachen hoorde ik toen sch-supporters 'Jansen in Oranje' scandeerden nadat ie een mooie duikende redding maakte.
quote:Sarcastisch dus
Op donderdag 4 december 2003 02:57 schreef Fulton het volgende:[..]
Serieus
'Jansen rot op, jansen rot op!' was de leus terwijl Jansen in de rust naar de kleedkamers liep.
quote:Vervanger van Vonk dan maar. Veel zal het er toch niet op achteruit gaan
Jansen moest wel lachen hoorde ik toen sch-supporters 'Jansen in Oranje' scandeerden nadat ie een mooie duikende redding maakte.
Mijn geduld is ook op nu, vorig jaar was Jansen een held, en een foutje kan gebeuren, maar als je niet in vorm bent, moet je banken.
quote:Liever niet zeg
Op woensdag 3 december 2003 17:31 schreef mitt het volgende:
ik zie overigens Wotte wel volgend jaar trainer zijn bij ADO.
quote:Inderdaad. Tegen Vitesse ging ie ook de fout in, kostte toen gelukkig geen tegengoal, maar meteen erna deed ie alsof ie een vuiltje in z'n oog had of zo, ja ja, zoveel blunders op zoveel cruciale momenten (het heeft je al zeker 3 punten gekost zo tegen RBC en NAC) zijn gewoon te veel van het goede, en komt het vertrouwen dat je als verdediging in je keeper moet hebben ook niet ten goede.
Op donderdag 4 december 2003 12:00 schreef Hagenees het volgende:
Hij moet nu gewoon oprotten, heeft lang genoeg geduurd die poppenkast!
Passeren dus die hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |