was er dus erg over te sprekenquote:Gisteren in de sneak:
Vet hard
Na 5 jaar in de gevangenis te hebben gezeten komt Bennie (Jack Wouterse) vrij. Hij komt erachter dat zijn friture is verkocht en dat z`n pa op sterven ligt. De laatste wens van de vader is om z`n zoon, die gevangen zit in de zwaarst beveiligde gevangenis van Belgie. Aan Bennie en co. om hem te bevrijden en opzoek te gaan naar een nieuwe lever donor voor z`n pa...
Vooraf had ik niet al te hoge verwachtingen van deze nieuwe Nederlandse film. Maar het viel me echt helemaal mee. Dit is gewoon een hele, hele leuke comedy geworden. Het verhaal, dat niet al te sterk is, dient eigenlijk meer als kapstok om alle grove en slapstick achtige grappen die er bestaan met elkaar te verbinden. En dat lukt. De grappen zijn soms erg grof, vaak heel erg flauw maar zo flauw dat t wel leuk wordt. En blijft. Vooral dat laatste is erg knap gedaan door debuterend regisseur Tim Oliehoek. De hele film blijft t leuk. En alhoewel t een klein beetje minder wordt na de pauze, wordt t na t einde toe weer heel grappig. Het acteerwerk van Jack Wouterse is cool, net als van de rest van de cast.
Zo mogen wel meer Nederlandse films worden gemaakt. Petje af voor de regisseur, die hiermee wel degelijk z`n visitekaartje afgeeft![]()
![]()
IMDB Cijfer: -
Mijn Cijfer: 7,0/10
Bracha ziet er gaaf uit inderdaad.. ze heeft ook een erg leuke uitstralingquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Bracha is een best mooie meid volgens mij hè? Heb gisteren een paar shotjes van 'r gezien in de Making Of Vet Hard, op BNN... vond het er niet onaardig uitzien
Heb je 'm gezien?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:04 schreef Mixed-Martial-Arts het volgende:
deze film is wel zo slecht! alleen de trailer is al te triest voor woorden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |