quote:
VET HARD! is een remake van de Deense gangsterkomedie OLD MEN IN NEW CARS van schrijver Anders Thomas Jensen. Deze film was door de vele sensationele stunts gecombineerd met humor een enorm commercieel succes in Denemarken met meer dan 350.000 bezoekers. Een genre wat tot een aantal jaren geleden ook een beproefde formule was van Tim Oliehoeks idool Dick Maas.Het verhaal
VET HARD! vertelt over gangster Bennie (Jack Wouterse)die uit de cel komt en een nieuw leven als restauranthouder wil beginnen. Zo snel als hij wordt ingehaald door zijn criminele verleden, zo snel volgen de actiescènes zich op en verzamelt hij steeds meer levende en dode idioten om zich heen.
Vet cool!! Titel had wel wat origineler gemogen
Ik ben benieuwd wat voor "sensationele stunts" erin zitten aangezien het budget meestal te laag is om een indrukwekkende stunt te laten zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 21-11-2003 23:10]
Voor de rest vind ik het plot niet zo heel intrigerend, maar wie weet. Bij Lek zat iedereen vantevoren ook te zeiken en volgens mij was dat toch een aardig gelukte actiefilm.
Verder is het natuurlijk onzin om te zeggen dat Nederlanders geen films kunnen maken. We hebben sinds 1988 notabene twee oscars gewonnen. Maar volgens mij is er al een discussie in een ander topic hierover.
Dan komt ie dus nooit uitquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:20 schreef sioux_ het volgende:
als het goed is komt 'ie in februari uit.
huh? hoezo dat? ik had het niet over 29 februari 2005!quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dan komt ie dus nooit uit
Het was een grapjequote:Op donderdag 23 september 2004 02:19 schreef sioux_ het volgende:
[..]
huh? hoezo dat? ik had het niet over 29 februari 2005!
ha ha haquote:Op donderdag 23 september 2004 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was een grapje
Je zei "als het goed is" (dat is ie imo niet dus komt ie ook niet uit) ha ha ha
ah tof! ik wil ook de testversie zien! where do i sign up?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:00 schreef BaantjerWebby het volgende:
Ik heb vandaag de testvoorstelling gezien. Het was een bijna affe versie, dus er moest nog wel het één en ander gebeuren aan geluid, beeld en SFX. Maar het ziet er al goed uit!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
quote:Op zaterdag 22 november 2003 13:44 schreef Renegade het volgende:
Die naam alleen al![]()
Nederlanders kunnen volgens mij sowieso geen films maken, ik heb nog nooit een leuke/goede Nederlandse film gezien.
Volgens mij komt er geen testvoorstelling meer...quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:37 schreef sioux_ het volgende:
[..]
ah tof! ik wil ook de testversie zien! where do i sign up?
De doelgroep zijn pubers.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:10 schreef Disorder het volgende:
Wat is dat toch met die namen? Vet hard! Costa! Schatjes! Cool! Naar de klote!
waarom die schreeuwerige puberale titels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |