She-Deviltje, wo bisto toch!
ET ik mis je buikkie....
quote:BUIKFOTO!!!
Op donderdag 27 november 2003 13:02 schreef pluisje het volgende:
We vertrekken over 10 minuutjes, ik geef zo snel mogelijk een update(bibber)
Er was geen enkele oorzaak voor het bloedverlies te zien, ws ben ik dus gewoon wat "gevoelig". De echo was inwendig, en kwam er zonder bloed weer uit
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:01 schreef pluisje het volgende:
We hebben een hartje gezien
En een heel klein mensje van 2 cm
Die het precies volgens planning deed
Met navelstreng en al
En het deed leuk met het hoofdje knikken als we er naar keken
En buikje deed ook bewegen
En pluisje deed beetje huilen van opluchting.....Er was geen enkele oorzaak voor het bloedverlies te zien, ws ben ik dus gewoon wat "gevoelig". De echo was inwendig, en kwam er zonder bloed weer uit
Gefeliciteerd met jullie echte-echte-echte zwangerschap
![]()
En nu goed broeden op een lookalikeDuukje hè?
quote:1 foto, en 2 minuten videobeeld
Op donderdag 27 november 2003 14:09 schreef Karin het volgende:
Wat ontzettend fijn Pluisje en Rickmans! Nu echt gaan genieten hoor!
Hebben jullie nog fotootjes meegekregen zodat wij ook mee kunnen genieten?
Ik ga zo even kijken of ik de foto online kan krijgen
Het is niet heel scherp, en een redelijk groot bestand (160kb), maar het is een foto van een foto, dus vandaar
quote:Het is eigenlijk niks om me zorgen over te maken, alleen als ik te snel ga of wil, val ik om of flauw! Het heeft ook te maken met mijn bloedsuikerspiegel en ijzergehalte; al met al niet te snel willen, anders lig ik op mijn gezicht! Voor de frummel kan het niet zoveel kwaad, mijn lichaam zorgt er wel voor dat al het nodige daar terecht komt ten koste van mij........het is dus voor een goed doel, zullen we maar zeggen. Mijn dokter (de grapjas
Op donderdag 27 november 2003 09:53 schreef Belana het volgende:
.......
Moots, rustig aan met je lage bloeddruk! Wat houdt dat in? Ik ken wel de te hoge bloeddruk en weet dat je dan rustig aan moet doen, hoe zit dat als ie te laag is? Fijn dat het verder goed met je gaat!
Trouwens Belana, evengoed veel plezier vanavond!!
quote:Duidelijk genoeg hoor!
Op donderdag 27 november 2003 14:25 schreef pluisje het volgende:
http://www.lyndsey.nl/humpie/humpie.jpgHet is niet heel scherp, en een redelijk groot bestand (160kb), maar het is een foto van een foto, dus vandaar
LadyS, als je bij zwangerschap en geboorte deel 10 op de eerste pagina kijkt (http://forum.fok.nl/showtopic.php/384861) dan staat daar mijn echo van 10 weken en 2 dagen. Dit was ook een inwendige echo.
Het eerste bezoek bij de verloskundige is (zoals al aangegeven) vooral veel vragen beantwoorden. Ik kreeg een week van te voren een lijst met vragen thuisgestuurd, zodat ik die alvast kon invullen. Tijdens het eerste bezoek werd die lijst door de vk nagelopen. Verder werd mijn bloeddruk opgemeten en probeerden ze met de doptone het hartje te vinden. Helaas lukte dat toen nog niet omdat hij/zij nog te klein was en er nog voor weg kon zwemmen. Mocht het hartje dus nog niet te horen zijn maak je dan geen zorgen.
quote:Wat fijn joh!
Met navelstreng en al
En pluisje deed beetje huilen van opluchting.....Er was geen enkele oorzaak voor het bloedverlies te zien, ws ben ik dus gewoon wat "gevoelig". De echo was inwendig, en kwam er zonder bloed weer uit
Moots, krijg je dan geen staalpillen e.d. om het te verhelpen?
Rickmans, kalm aan, het is nu allemaal ok! Verwen jij je vrouw maar, dan komt het helemaal goed!
quote:ships, ben ik nog vergeten rickmans een buikfoto te laten maken
Op donderdag 27 november 2003 15:50 schreef Catootje het volgende:
leuk hoor, al die beginners weer!! Leuk he die echo! Van harte en voor de rest: niet omvallen, geen BI, en vooral veel heel veel mooie kindjes maken!
Hij is nu naar zijn werk tot laat, morgen zal ik er aan proberen te denken
quote:OI!!! Je hebt verplichtingen hoor!!
Op donderdag 27 november 2003 15:51 schreef pluisje het volgende:[..]
ships, ben ik nog vergeten rickmans een buikfoto te laten maken
Hij is nu naar zijn werk tot laat, morgen zal ik er aan proberen te denken
Waar blijven al die verse buikjes nouhou!
(ik moest trouwens nog net aan mijn eerste echo denken..ik op lucht zwevend naar buiten en mijn vriend maar over koetjes en kalfjes praten. In de auto zei hij toen nog zoiets dat hij het wel interessant maar niet bijzonder vond...ik nog steeds daas van geluk
)
Ik was ondertussen nog druk traantjes aan het drogen enzo
quote:Ja, maar door je bloedingen was het bij jou natuurlijk zoooo spannend!!
Op donderdag 27 november 2003 15:55 schreef pluisje het volgende:
Haha, vriendlief was er helemaal stil van hier, en ging zodra we buiten waren meteen zijn ouders bellenIk was ondertussen nog druk traantjes aan het drogen enzo
Oe, de eerste echo...vergeet ik nooit meer hoor. Allebei traantjes van geluk en een trotse oma!
quote:
Met navelstreng en al
*weer verder lurkt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |