abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14822527
Vervolg op Zwangerschap en Geboorte deel 15

A.s. papa's en mama's:

12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2004: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
5 april 2004: ezzi
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
2 juli 2004: Xeliana
* 3 juli 2004: pluisje en rickmans
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
26 juli 2004: Little-Angel
6 augustus 2004: Sjeen en to_Davy

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 03-12-2003 21:31]

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_14822597
Zo, netjes een nieuwe geopend!! Ik zal komend weekend niet op internet te vinden zijn, dus ik lees jullie zondagavond weer!! Fijn weekend allemaal!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:44:49 #3
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_14822803
Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest om bij de gyn te bespreken hoe en wat, we gaan een keizersnede doen en die is gepland op 2 december a.s.

Met de kleine was alles goed, met mij minder, mijn bloeddruk was veel te hoog (144/100) en ik moest gelijk opnieuw urine en bloed inleveren, om daarna een uur aan de meetapparatuur te liggen. Hier werd het hartslagje van de kleine opgemeten, activiteiten in de buik en mijn bloeddruk om de 10 minuut, deze daalde lichtjes naar beneden, verder was de bloeduitslag goed, maar in de urine vonden ze eiwit deze keer.
Ik mocht naar huis (na ruim 3 uren in het ziekenhuis te zijn geweest, ik zat op de grens, anders moest ik gelijk blijven), maar ik moet morgenvroeg terug komen voor opnieuw een bloeddruk- en hartslagmeting en urine onderzoek, dus blijft spannend. Hopenlijk voel ik me morgen beter......

p.s. als ik niet meer verschijn deze week dan weten jullie dat ik in het ziekenhuis verblijf.

&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_14823260
Yfke fijn dat er een knoop is doorgehakt, weet je tenminste waar je aan toe bent. Goh 2 december al, dat is best snel! Alles al klaar ervoor? Doe je het nu alsjeblieft rustig aan met je zwangerschapsvergiftiging. Ik heb het zelf ook gehad, elke dag richting ziekenhuis, elke dag jezelf afvragen of je weer naar huis toe mag, elke keer weer een beetje meer eiwitten in de urine en de bloeddruk nog een stukje hoger. Zijn geen fijne dagen. Volgens mijn gyn was het enige dat kan helpen is rust. Ik moest op bed/de bank gaan liggen en doen alsof ik een griep had, alleen overeind voor de wc. Anders kom je misschien al voor je bevalling in het ziekenhuis te liggen en die dagen na de keizersnee zijn al genoeg ziekenhuis voor 1 x.
heb je iemand die ons misschien op de hoogte kan houden, ik denk dat we anders flink ongerust worden als we een tijdje niets van je horen
  vrijdag 21 november 2003 @ 18:09:53 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_14823288
Ow Yfke, das ff schrikken hoor!
Ik hoop dat alles goed gaat en als je er niet meer bent straks: heel veel sterkte en succes voor de ks. We wachten hier in spanning af!
Maar ik hoop dat je bloeddruk e.d zich even inhouden en dat je nog even thuis bent.
wel een opluchting denk ik dat je nu weet dat je 2 december je kindje gaat krijgen?
stormy waters...
sailin'
pi_14824455
yfke, sterkte ermee en héél voorzichtig aan nu he.

lewis, heb je hier misschien iets aan?

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 november 2003 @ 19:06:31 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14824526
Yfke, ik heb dat ook gehad. Wat helpt om zo lang mogelijk thuis te blijven is rusten, rusten en nog eens rusten. En dan letterlijk met je voeten omhoog en zo weinig mogelijk doen.

Mijn bloeddruk was ook te hoog en ik moest wel meteen het ziekenhuis in. Heb er een week gelegen, door het rusten was mijn bloeddruk eigenlijk al heel snel weer op peil, dus dat helpt echt. Ik mocht alleen opstaan om naar de wc en de douche te gaan

Na een week mocht ik weer naar huis en weer een week later begon de bevalling. Mijn bloeddruk bleef verder gelukkig goed (er was ook een duidelijke aanleiding voor de verhoging: een sterfgeval in mijn vriendenkring). Wel moest ik om de dag voor een CTG en bloeddrukmeting komen.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_14825767
Yfke, echt je rust nemen hoor. Ook ik heb hetzelfde gehad, en na 2x nog net naar huis gemogen te hebben was het de derde keer raak en moest ik blijven. Ik mocht daarna ook niet meer naar huis en na anderhalve week achteraf best wel snel, maar toen leek het wel eeuwen hebben ze me ingeleid.
In ieder geval weet je al een datum waar je naar toe kan leven.
Ik hoop je hier iig nog dagelijks te zien tot 2 december, dan weten we dat het goed gaat, en anders alvast heel veel succes en sterkte en alles.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_14825867
Yfke wat spannend, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

Ok, ik ga morgen op pad om een nieuwe auto te kopen. Een gezellige gezinsauto, 5 deurs want dan kan je makkelijker bij het kinderzitje op de achterbank. Terwijl we op auto-jacht gaan, zal ik mijn nieuwe positiebroek dragen.

Twee maanden geleden voelde ik me nog 10 jaar jonger
maar ik geniet er zo enorm van

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 november 2003 @ 20:56:54 #10
13151 crew  Rewimo
pi_14827595
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:56 schreef pluisje het volgende:
Ok, ik ga morgen op pad om een nieuwe auto te kopen. Een gezellige gezinsauto, 5 deurs want dan kan je makkelijker bij het kinderzitje op de achterbank.
Daar kwam ik ook achter toen Christan geboren was Ik heb mijn (mijn vaders ) Polo verruild voor een Opel Agila. Aanrader als je een kleine maar toch ruime auto zoekt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 november 2003 @ 23:56:26 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14832661
Hoi ik heb weinig verstand van forum's maar bij deel 15 kon ik geen berichtje meer plaatsen. Hier zijn in ieder geval de foto's van Job de zoon van livelink en Co. Livelink maakt het nog steeds goed en mag hoogstwaarsschijnlijk zondag naar huis. Dit is nog even afhankelijk van Job, hij is op het ogenblik nog een beetje sloom met eten/drinken. Maar de artsen maken zich nog geen zorgen. Livelink heeft het er wel een beetje moeilijk mee dat het allemaal zoals ze zelf zegt nog niet volgens het boekje gaat.

Groetjes Co livelink

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_14832715
Wat een heerlijk koppie zeg!!!
En hoe vind zijn zussie het allemaal?
En Livelink er gaat NIKS volgens het boekie he

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 22-11-2003 01:28]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 22 november 2003 @ 01:16:23 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14834576
Wat een heerlijk frummeltje zeg, die Job!

Geef Livelink maar een van ons allemaal!

zaterdag 22 november 2003 @ 08:20:09 #14
24188 Belana
kloon van belana
pi_14836133
Ach wat een moppie!!!
stormy waters...
sailin'
pi_14836290
Yfke, je krijgt je kindje op een mooie datum, precies de dag dat ik ook jarig ben heel veel sterkte nog de komende weken!
pi_14836403
Oeh wat een lekker ding die Job. Geef livelink maar een knuffel en hopen maar dat ze snel opknapt.

Bedankt Bix voor de link, ik ga daar even inspiratie opdoen, en heb vanmorgen Hubby ook even voor het blok gezet dat ik toch wel wat hulp nodig heb, uiteindelijk is hij diegenen die het allemaal gaat uitprinten en het wordt ook uit zijn naam gestuurd de kaartjes, dus dat vondt ik een goed excuus.

Ik had al in het geboorte kaartjes topic gekeken en heb wel een kaartje gevonden wat me aansprak. Alleen vindt ik het moeilijk momenteel om met die adobe photoshop om te gaan en een goed begin te maken. Maar goed we komen er wel uit.

Yfke, meid heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal goed gaat met jouw en baby. Ik hoop maar dat je niet naar het ziekenhuis hoeft om daar te blijven, want anders lig je daar zo lang, maar ja als de rust je goet zou doen is dat natuurlijk beter. In ieder geval sterkte.

Bij mij gaat het allemaal wel, gisteren een dag vol maagzuur, maar vandaag valt het wel weer even mee. Wel veel last van kramperig gevoel, en weet vaak niet hoe ik moet zitten of liggen. Maar goed dat hoort erbij. We zitten trouwens nu te overwegen om een birthing pool te gaan huren en een thuis geboorte te doen. Kost wel wat maar het zou mij zoveel meer geruststellen aangezien bij mij wel alles volgens het boekje gaat met de zwangerschap en ik krijg echt de creeps van een ziekenhuis. Dus ik ga dit maandag met de vk overleggen.

Clauwhee, wat is dat toch joh met die kids bij jouw in de familie, 41.5 koorts is voor een kleine wel erg hoog. Maar hopen dat dat snel af gaat zakken, en nou ja geef ze een dikke zoen, misschien dat dat helpt.

pi_14838008
oooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Nou Livelink, ik vond Job toch wel heel erg de moeite waard: wat een ellende heb je af en toe gehad, maar je hebt een heul mooi kindje gebakken!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14839760
Waarom kan ik dat scheetje nou niet zien dan ben nu wel erg nieuwsgierig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 november 2003 @ 15:47:54 #19
13151 crew  Rewimo
pi_14841663
Ik heb Job ook nog niet gezien... Wat jammer!
  zaterdag 22 november 2003 @ 16:00:59 #20
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_14841947
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en een uur aan de meetapparatuur. Bloeddruk nog te hoog, maar stabiel hoog en van sporen van eiwit kon ze nu niet in de urine terugvinden.
Ik mocht dus gelukkig weer naar huis op voorwaarde rustig aan te doen en ik moet dinsdag en donderdag terugkomen voor opnieuw alles te controleren. Als ik me ook maar enigsinds anders voelde moest ik gelijk bellen (dag en nacht) en dan was de kans groot dat ik daar echt werd gehouden, dus blijf onder strengere controle tot aan de geplande keizersnede op 2 dec.

En ik volg jullie goeie tips maar op en zal nog meer rust op bank en bed in acht nemen en rustig de daagjes aftellen naar 2 december (1 dec. wordt ik opgenomen).

&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 november 2003 @ 16:03:27 #21
13151 crew  Rewimo
pi_14842005
Yfke, gelukkig dat alles er nu weer vrij goed uitzag. Let vooral op verschijnselen als hoofdpijn, een opgejaagd gevoel of het gevoel van een strakke 'band' om je buik. Die kunnen wijzen op een stijging van je bloeddruk. En rustig aan maar, probeer het lekker thuis uit te zitten tot de 1e!
pi_14843112
Even een vraag: er heerst toch griep he? Buikpijn, misselijk, moe, diarree en zo? Want de afgelopen week heb ik daar last van (idd een strakke buik bij inspanning bijv.) maar dat lijkt natuurlijk ook op bloeddrukproblemen. Moet ik nu maandag meteen de dokter bellen of wacht ik het nog even af? Het gaat langzaamaan met rust en zo beter.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 november 2003 @ 17:08:51 #23
13151 crew  Rewimo
pi_14843420
Toot, er heerst griep ja. Maar als je het niet vertrouwt gewoon even naar de vk bellen of ze je bloeddruk even wil meten en je urine nakijken. Doen ze echt wel even hoor
  zaterdag 22 november 2003 @ 18:02:17 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_14844668
Fijn Yfke dat alles redelijk ok is. Doe maar rustig aan idd, en hou het zo tot 2 december.
stormy waters...
sailin'
pi_14846081
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 19:56 schreef pluisje het volgende:
Yfke wat spannend, ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

Ok, ik ga morgen op pad om een nieuwe auto te kopen. Een gezellige gezinsauto, 5 deurs want dan kan je makkelijker bij het kinderzitje op de achterbank. Terwijl we op auto-jacht gaan, zal ik mijn nieuwe positiebroek dragen.

Twee maanden geleden voelde ik me nog 10 jaar jonger
maar ik geniet er zo enorm van

Ben je al aan het uitdijen dan( je buik dan ) ? Heerlijk, hoe eerder die buik zichtbaar is hoe beter( kunnen anderen er tenminste rekening mee houden!!!)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')