quote:...en nog bijgelovig ook, die rare lui
Op maandag 11 juni 2001 20:10 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb Jomanda al gebeldEr wordt ingestraald op het moment hoor!
V.
quote:[offtopic]
Op maandag 11 juni 2001 19:44 schreef the-O het volgende:[..]
nah, erger: Nijmegen.
maar nu we toch offtopic gaan: fraai intro op je homepage
* merulez moet wel bekennen dat ie et niet met flash5 heeft gemaakt, maar met swish
, flash5 gaf nml een ongeldige bewerking als ie et op wilde starten ![]()
[/offtopic]
Laten zien wat voor k
eien er hier op fok! rondlopen?? (zo ja, dem, ben ik er ook ingetrapt
)
Of is dit nu serieus bedoeld??
Want echt serieus, dit gaat heeeeeeeelemaal nergens over, dis net zoiets als dat de amerikanen denken dat wij hier met klompen aan stoned over de wallen lopen, wij denken dat iedereen in Amerika dik vet JERRY JERRY roepend over straat lopen, Japanners denken dat wij allemaal met zo'n lange stok over de sloten aan't fierljeppen zijn met een kaas onder onze arm en klompen (alweer?? Ja alweer) aan, wij denken dat alle jappaners met een kimono, slippers en een groot fototoestel rondlopen, etc. etc. etc.
Dit is dus behooooooorlijk kortzichtig hier, dussss...
(ALS dit serieus bedoeld is dan)
Kan hier IEMAND, NORMAAAAAAL antwoord op geven??
Dank jullie wel, den trotsen Eindhovenaar.....
p.s. En neej wij lopen ECHT niet met een overall aan onze koeien te melken, en NEEJ we gaan OOK niet op de trekker naar school ipv met een scooter, en JAAH hier is gabber ook passé, en JAAH hier (trug naar brabant, want tot nu toe is eindhoven buiten de rellen om gedraaid) wordt ook gevochten, maar denk ff na en rmmbr Beverwijk, nieuwjaarsnacht in Groningen, de Marokkanen in Rotterdam, de Pyromaan in Enschede (neej niet die van het vuurwerk) etc etc etc......
Eindconclusie 1
Dem ben ik ff een eikel dat ik erin trap ![]()
Eindconclusie 2
<H1>DENK NA, EN DOE NIET ZO: "IK LOOP MET EEN BETONNEN PAAL VOOR MIJN KOP ROND"</H1>
Want echt dit gaat nergens over......
Einde, dank u wel voor die 15 min aandacht, en excuses voor de lap tekst.
* blieblie buigt
quote:Laat Gellarboy het maar niet zien.
Op maandag 11 juni 2001 20:23 schreef blieblie het volgende:
* blieblie buigt
quote:V.
Op maandag 11 juni 2001 20:16 schreef Verbal het volgende:[..]
...en nog bijgelovig ook, die rare lui
V.
quote:Zo'n mooie kont voor een brabantse ?
Op maandag 11 juni 2001 20:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Laat Gellarboy het maar niet zien.
Tis wat, met die Brabander profielen
quote:
Op maandag 11 juni 2001 20:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Laat Gellarboy het maar niet zien.
quote:
Op maandag 11 juni 2001 20:31 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Zo'n mooie kont voor een brabantse ?
quote:wedde dat ie mooi is, beetje behaard maar wel mooi
Op maandag 11 juni 2001 20:31 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Zo'n mooie kont voor een brabantse ?
Hedde wah
quote:in tegenstelling tot wat men in de randstad denkt, betaald iedereen in nederland even veel premies... dus je moet niet zeuren
Op maandag 11 juni 2001 20:34 schreef Koekepan het volgende:
Wat ik ook zo belachelijk vind is dat die Brabanders ónze gezondheidszorg misbruiken. Wie weet wat voor vreemde katholieke diëten ze erop na houden, en dan mogen ze na het carnaval of een andere zuiporgie eventjes ONZE wachtlijsten komen bezetten, waarvoor wij ons het leplazarus aan premie betalen. Laatst was er een hartpatient uit Breda in Amsterdam geopereerd! En daarna direct weer naar dat achterlijke gat van 'm!! Nu vraag ik je.
quote:Maar wij eten normaal en we doen minder idiote roekeloze dingen. Dus dat is geen argument.
Op maandag 11 juni 2001 20:39 schreef waspman het volgende:
in tegenstelling tot wat men in de randstad denkt, betaald iedereen in nederland even veel premies... dus je moet niet zeuren
quote:ik eet ook normaal en ik doe helemaal geen idiote roekeloze dingen
Op maandag 11 juni 2001 20:40 schreef Koekepan het volgende:[..]
Maar wij eten normaal en we doen minder idiote roekeloze dingen. Dus dat is geen argument.
quote:Ja doei!
Op maandag 11 juni 2001 20:39 schreef waspman het volgende:[..]
in tegenstelling tot wat men in de randstad denkt, betaald iedereen in nederland even veel premies... dus je moet niet zeuren
Die premie is afhankelijk van het inkomen. En die brabo's zijn te lui (of te stom?) om te werken, dus verdienen ze minder, dus betalen ze ook minder premie.
Profiteurs zijn het!
quote:Jij hebt echt het IQ van een
Op maandag 11 juni 2001 20:34 schreef Koekepan het volgende:
Wat ik ook zo belachelijk vind is dat die Brabanders ónze gezondheidszorg misbruiken. Wie weet wat voor vreemde katholieke diëten ze erop na houden, en dan mogen ze na het carnaval of een andere zuiporgie eventjes ONZE wachtlijsten komen bezetten, waarvoor wij ons het leplazarus aan premie betalen. Laatst was er een hartpatient uit Breda in Amsterdam geopereerd! En daarna direct weer naar dat achterlijke gat van 'm!! Nu vraag ik je.
Amen
quote:Ach, de welvaart in Brabant ligt ook niet ver boven het Nederlandse gemiddelde, jij bent echt
Op maandag 11 juni 2001 20:41 schreef Dinosaur_Sr het volgende:[..]
Ja doei!
Die premie is afhankelijk van het inkomen. En die brabo's zijn te lui (of te stom?) om te werken, dus verdienen ze minder, dus betalen ze ook minder premie.
Profiteurs zijn het!
quote:inderdaad...
Op maandag 11 juni 2001 20:43 schreef blieblie het volgende:
noknok, wij betalen net zo goed mee om die krengen (ziekenhuizen) te bouwen, dus we hebben net zo goed recht om der heen te gaan, en het is net zo goed andersom, jullie mensen van boven de rivieren komen hier ook naar ziekenhuizen omdat het daar te druk is, EN IS ER ÉÉN BRABO DIE DAAAAR WAT VAN ZEGT????
Ga der maar vanuit dat er heel wat geld van brabo's in de randstad zit in wegen, ziekenhuizen, spoorrailzen en andere belastingzooi, dus doe es normaal asjeblieft, en lees dat stuk van mij hierboven maar es een keer, misschien brengt je dat tot bezinning
Amen
quote:Dat mocht idd ook wel een keer, als tegenprestatie.
Op maandag 11 juni 2001 20:43 schreef blieblie het volgende:
Ga der maar vanuit dat er heel wat geld van brabo's in de randstad zit in wegen, ziekenhuizen, spoorrailzen en andere belastingzooi
Sorry hoor, alleen als ik Brabant aan denk wordt het me al te kwaad, ik stop even met dit topic.
quote:Doe dat, want je bent echt DOM!
Op maandag 11 juni 2001 20:45 schreef Koekepan het volgende:[..]
Dat mocht idd ook wel een keer, als tegenprestatie.
Sorry hoor, alleen al als ik Brabant aan denk wordt het me al te kwaad, ik stop even met dit topic.
quote:En de processor is gemaakt met een machine van ASML. Alhoewel dat net zo Philips is als Origin.
Op maandag 11 juni 2001 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En die kloteserver loopt ook alsmaar te stuiteren. Zitten zeker batterijtjes van Philips in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |