en mijn eigen mening tja, bij sommige mensen staat het wel cool, maar ik hoef er geen 1
http://huiswerk.scholieren.com/werkstukken/verslag.php?verslagid=1853
beter zoeken... http://www.google.nl/search?q=piercings+++geschiedenis&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=lang_nl
quote:hij is er boos over...
Op vrijdag 21 november 2003 16:58 schreef WeirdMicky het volgende:
in klaagbaak
ik heb een gat in mijn buik -> ook heel trendy.
quote:Ik heb zelf een neuspiercing een pierging boven in mijn oor en in dat stukje kraakbeen dat boven je oorlel zit
Op vrijdag 21 november 2003 16:54 schreef jefwit het volgende:
Ik moet voor Nederlands een presentatie gaan houden. Over piercings maar ik kan weinig vinden hierover. Weet er iemand hoe deze zijn ontstaan. aan het einde van onze presentatie gaat er een discussie over piercings en nu zou ik me even willen voorbereiden. Dit wou ik doen om van jullie je reacties over piercings te horen, vind je ze mooi waar wel\niet heb je er zelf
Ik vind piercings echt harstikke mooi, als het maar te veel word.
quote:* mee eens is
Op vrijdag 21 november 2003 16:58 schreef succubus het volgende:
ik vind het ontsierend maar dat is persoonlijk
Wat is de algemenen opinie over gezichtspiercings? (tong, wenkbrauw, etc), moet dat overal als de normaalste zaak van de wereld geaccepteerd worden? Kan/mag een werkgever verlangen dat voor een bepaalde baan/functie je zie niet draagt?
En dan nog een vraag, waarom laat men piercings zetten? Is het om op te vallen? is het zodat je samen met 10000 anderen kunt roepen dat je anders bent? wel benieuwd
quote:Men laat piercings zetten omdat ze het mooi vinden, vroeger werd het gebruikt om aan te geven dat je iets had zoals macht egypte, moed romeinen. Dit gebeurd nu ook nog wel kijk maar naar de zeevaart maar het wordt wel minder.
Op vrijdag 21 november 2003 18:04 schreef Emmeau het volgende:
ik vind piercings in het gezicht anders dan oorbellen afstotelijk.
een bellybutton piercing is leuk voor meisjes van 16.
Piercings in de (vrouwelijke) tepels en geslachtsdelen vind ik daarentegen wel weer aantrekkelijk.Wat is de algemenen opinie over gezichtspiercings? (tong, wenkbrauw, etc), moet dat overal als de normaalste zaak van de wereld geaccepteerd worden? Kan/mag een werkgever verlangen dat voor een bepaalde baan/functie je zie niet draagt?
En dan nog een vraag, waarom laat men piercings zetten? Is het om op te vallen? is het zodat je samen met 10000 anderen kunt roepen dat je anders bent? wel benieuwd
*meer het tattoo typje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |