Lekkerste: Dr Oetker's Big americans en Ristorante: goede toppings, lekkere saus en een perfecte bodem.
De vieste: de standaard diepvriesvak-pizza's van Albertheijn en Aldi. Met ingredienten die als rubber smaken en een tomatensaus die zo slecht is, dat men hem maar heeft voorzien van 3 kilo oregano
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 21-11-2003 16:03]
Iglo tonijn, is net te kort/weinig.
Die eigen pizza's van de vomar zijn ook ok!!
Het TS je bent een lul, ik wil nu een pizza
quote:Is dat zo'n grote rechthoekige ????
Op vrijdag 21 november 2003 16:01 schreef alki het volgende:
Ik vind die van de Duitse Aldi heerlijk. Weet alleen ff de naam niet
quote:Toch een ronde
Op vrijdag 21 november 2003 16:03 schreef TeazNutz het volgende:[..]
Is dat zo'n grote rechthoekige ????
![]()
![]()
quote:De pizza opzich is best te eten. Alleen zijn ze veel te somber dus niet vullend.
Op vrijdag 21 november 2003 16:03 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Pizza Crossa
quote:Oh ik daacht altijd als ik een pizza at, Wat zijn die dingen hard zeg
Je weet toch wel dat je die dingen eerst moet ontdooien he
quote:Ligt er maar net aan welke je hebt
Op vrijdag 21 november 2003 16:49 schreef Salie het volgende:
die van de albert heijn zijn heerlijk
Vies:
Naj aik heb het niet zo op die Americanpoep met die superdikke bodems.
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 21-11-2003 17:55]
Niet zo lang geleden waren er ovenpizza's bij de c1000 te koop die net als echte pizza's zouden smaken volgens de reclame. Die dingen waren flauw, leek net of je karton zat te knagen.
Ik kan mij het merk niet meer voor de geest halen maar er zat toen der tijd zo'n pizzawiel/snij ding bij.
quote:Inderdaad.
Op vrijdag 21 november 2003 16:03 schreef Sputnik het volgende:
Oetkers "Calzone" pizza's zijn lekker.
Best wel lekker, maar het hele huis was vergeven van een shoarmatent-lucht
quote:Die bedoel ik dus
Op vrijdag 21 november 2003 19:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
De allergoedkoopste Margarita's van de AH.
weet iemand btw hoe dit Pza kip Tandoori van iglo is. is ie een beetje binnen te houden
quote:Ik vind het een zeer vreemde combinatie, maar hij "werkt" wel. Ik vind 'm goed te eten.
Op dinsdag 2 december 2003 16:16 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ristorante Mozarella
Venetia Grossa van Igloweet iemand btw hoe dit Pza kip Tandoori van iglo is. is ie een beetje binnen te houden
quote:Een Calzone pizza IS toch juist met shoarma?
Op vrijdag 21 november 2003 16:03 schreef Sputnik het volgende:
Oetkers "Calzone" pizza's zijn lekker.vieze pizza: elke pizza met vis of shoarma.
quote:Nou niet perse toch?
Op dinsdag 2 december 2003 17:38 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Een Calzone pizza IS toch juist met shoarma?
Ik heb van Dr Oetker verder een keer een dunne gehad die ook erg lekker was. Een Ristorante pizza met een hoop kaas en veel knoflook, ik kan zo even niet op de naam komen.... Ik heb hem thuis nooit meer mogen maken omdat mijn ouders niet tegen de knoflooklucht konden.
Smerigst: Pizza bolognese van O'Lacys (onder meer bij de Jumbo te koop). Groot uitgevallen sjoelschijf (ook qua massiviteit) volgegooid met gft-afval en een paar piepkleine stukjes vlees die je met het blote oog bijna niet kunt zien. Smaakt onnatuurlijk en stinkt vreselijk. Ik heb daarna nooit meer een pizza van dit merk durven te proberen. Zijn enige pluspunt: De prijs.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 02-12-2003 23:12]
Die goedkope rotdingen bij de dirk vd broek voor 79 euro cent ofzo zijn echt niet te vreten. Gooide ( lees frisbee-de ) em meteen het raam uit en vervolgens de sloot in.
quote:Zeker ook zo'n dunne die veel lijkt op die vieze die ik hierboven beschreef.
Op dinsdag 2 december 2003 23:08 schreef Mask0rz het volgende:
Die goedkope rotdingen bij de dirk vd broek voor 79 euro cent ofzo zijn echt niet te vreten. Gooide ( lees frisbee-de ) em meteen het raam uit en vervolgens de sloot in.
Volgens mij worden vrijwel alle huismerken (zoals O' Lacys) in dezelfde fabriek gemaakt en verschilt enkel het labeltje.
quote:vin die van pza van iglo altijd lekker vooral die nwe gyros
Op vrijdag 21 november 2003 15:59 schreef Goodluck het volgende:
Wat vinden jullie nou de lekkerste/vieste diepvriespizza's ?Lekkerste: Dr Oetker's Big americans en Ristorante: goede toppings, lekkere saus en een perfecte bodem.
De vieste: de standaard diepvriesvak-pizza's van Albertheijn en Aldi. Met ingredienten die als rubber smaken en een tomatensaus die zo slecht is, dat men hem maar heeft voorzien van 3 kilo oregano
quote:eensch
Op vrijdag 21 november 2003 15:59 schreef Goodluck het volgende:
Lekkerste: Dr Oetker's Big americans en Ristorante: goede toppings, lekkere saus en een perfecte bodem.De vieste: de standaard diepvriesvak-pizza's van Albertheijn en Aldi. Met ingredienten die als rubber smaken en een tomatensaus die zo slecht is, dat men hem maar heeft voorzien van 3 kilo oregano
quote:nope, zit vanalles in maar geen shoarma
Op dinsdag 2 december 2003 17:38 schreef Bonnie_R het volgende:[..]
Een Calzone pizza IS toch juist met shoarma?
quote:Die vind ik dus de *aller*lekkerste
Op vrijdag 21 november 2003 16:06 schreef Roonaan het volgende:
edah american zijn ook wel okee.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Lekker:
Die van de AH, met grote plakjes aubergine en euh euh... nog iets.
De oven is nu aan het opwaremen, met afstand de lekkerste!
quote:Ja, die dunne.
Op dinsdag 2 december 2003 23:11 schreef postinggirl het volgende:[..]
Zeker ook zo'n dunne die veel lijkt op die vieze die ik hierboven beschreef.
Volgens mij worden vrijwel alle huismerken (zoals O' Lacys) in dezelfde fabriek gemaakt en verschilt enkel het labeltje.
Heb es die gekocht omdat ik niet genoeg geld had voor die (invergelijking) dure crossa. Niet te vreten!
Ristorante is ook erg lekker, met name de mozzerella.
Dunne bodem en een goed belegde bovenkant.
Alle goedkopere huismerkpizzas zijn idd veel van hetzelfde, al moet ik zeggen dan O lacy niet eens zulke slechte pizzas verkoopt.
Deze pizzas zijn overigens wel aardig te doen als je snachts thuiskomt en ff snel honger hebt.
De steenoven pizza van de Aldi vind ik trouwens wel weer lekker!
elke pizza waar garnalen of champignons op zitten vind ik vies...
De AH Steenoven pizza Caprese (maar ik sloop wel de meeste tomaatjes eraf )
De Oetker Ristorante Mozzarella is mijn nummer 2
Minst lekker vind ik die Iglo PZA's .
En ik houd er ook niet zo van als er champignons op zitten.
Laatst een keer zelf pizza gebakken, was ook wel lekker, maar wie heeft er een tip voor lekkere kaas voor erop. We hadden gewone mozzarella maar daar zit niet zoveel smaak aan... Iemand lekkere combi's?
[Dit bericht is gewijzigd door Nijna op 09-12-2003 11:19]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |