quote:
Op vrijdag 21 november 2003 00:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hahaha, if you say so!
Heb er ook borden van. Gekregen van iemand. Geen idee dat 't Ikea-spul was..
dees toevallig??
quote:In dat geval: hoi
Op vrijdag 21 november 2003 00:22 schreef Waxxer het volgende:
iets nieuws is altijd leuk om mee te beginnen![]()
En nou slapen...
quote:trusten
Op vrijdag 21 november 2003 00:58 schreef damon_brooks het volgende:[..]
In dat geval: hoi
En nou slapen...
quote:Wat hij zegt
Op vrijdag 21 november 2003 07:13 schreef Vlarp het volgende:
werken
Mogguh
Laatste dagje vandaag
quote:Nope,
Op vrijdag 21 november 2003 08:26 schreef onetouch het volgende:
mogguhal wat anders in het vooruitzicht, andy?
quote:Mja, misschien wel, maar dan moet ik wel iets van werk hebben of zo, want cursussen en omscholing zijn niet goedkoop. Dus als een toekomstige werkgever het wil betalen prima, maar zelf ben ik bang dat ik het niet zomaar op kan brengen zonder werk
Op vrijdag 21 november 2003 08:40 schreef onetouch het volgende:
misschien tijd voor extra cursussen? omscholing?
quote:da's ook weer waar... ach er komt vast wel weer wat op je pad
Op vrijdag 21 november 2003 08:42 schreef Andyvie het volgende:Mja, misschien wel, maar dan moet ik wel iets van werk hebben of zo, want cursussen en omscholing zijn niet goedkoop. Dus als een toekomstige werkgever het wil betalen prima, maar zelf ben ik bang dat ik het niet zomaar op kan brengen zonder werk
quote:Weet je, ik vind het niet eens erg dat het niet gerelateerd is aan mijn studie. Na dit werk heb ik helemaal het idee gekregen dat mijn studie eigenlijk een grote vergissing is geweest. Ik vind dit zulk leuk werk om te doen (hoewel de laatste 2 weken heel erg saai waren). En meteo...tja, ik vind het leuk. En klimatologie kan ik heel lang volhouden, maar met de echte natuurkundekant van de meteo heb ik dus helemaal niks, terwijl daar juist de meeste banen in zijn te vinden
Op vrijdag 21 november 2003 08:45 schreef onetouch het volgende:[..]
da's ook weer waar... ach er komt vast wel weer wat op je pad
alleen jammer dat het niet meteen iets gerelateerd an je studie zal zijn, maar goed, werk = geld en geld = leven, zo werkt het helaas
quote:Ik herhaal:
Op vrijdag 21 november 2003 11:09 schreef onetouch het volgende:![]()
quote:kijk mensne die aan één woord genoeg hebben
Op vrijdag 21 november 2003 11:11 schreef tech het volgende:Ik herhaal:
![]()
voor wie het nog niet begrepen mocht hebben
quote:Henk Westbroek - Sinterklaas, wie kent hem niet (pepernoten, pepernoten, pepernoten)
Op vrijdag 21 november 2003 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Gary Moore - Still Got The Blues For You
.
quote:Titel klinkt als een cover
Op vrijdag 21 november 2003 11:25 schreef DennisMoore het volgende:
Gary Moore - Still Got The Blues For You
.
quote:Vanavond gaat jouw Surround 5.1 set zijn limieten opzoeken bij het bulderen van de klanken uit LOTR TTT SE.
Op vrijdag 21 november 2003 11:27 schreef onetouch het volgende:[..]
kijk mensne die aan één woord genoeg hebben
quote:DVD is nog niet binnen
Op vrijdag 21 november 2003 11:37 schreef tech het volgende:Vanavond gaat jouw Surround 5.1 set zijn limieten opzoeken bij het bulderen van de klanken uit LOTR TTT SE.
Ik ga vanavond de limieten van het budget opzoeken dat het bedrijf ter beschikking stelt om vanavond met de afdeling de kroeg in te gaan!
kijk als er een budget is, ga je toch opeens ook anders drinken
quote:Voldoende alternatieven?
Op vrijdag 21 november 2003 11:48 schreef onetouch het volgende:DVD is nog niet binnen
A-film heeft alles teruggehaald uit de winkels vanwege een fout in de 5e disc. misschien dattie vandaag wel op de deurmat valt. anders moeten we een alternatief zoeken
quote:Duurder drinken? Meer drinken? Niet indrinken?
quote:ruim 130 alternatieven
Op vrijdag 21 november 2003 11:56 schreef DennisMoore het volgende:Voldoende alternatieven?
quote:duurder drinken... geen bier van de tap bijv.
Duurder drinken? Meer drinken? Niet indrinken?
quote:Zoiets had ik al in gedachten ja.
Op vrijdag 21 november 2003 12:03 schreef onetouch het volgende:ruim 130 alternatieven
quote:Wie het breed heeft.
duurder drinken... geen bier van de tap bijv.
quote:ik ben niet voorspelbaar, que!
Op vrijdag 21 november 2003 12:04 schreef DennisMoore het volgende:Zoiets had ik al in gedachten ja.
quote:op andermans kosten is het goed drinken
Wie het breed heeft.
quote:Euhmmm, dat geldt toch alleen voor de NL versie? Of ook voor de DVD's die uit Engeland komen? :S
Op vrijdag 21 november 2003 11:48 schreef onetouch het volgende:[..]
DVD is nog niet binnen
A-film heeft alles teruggehaald uit de winkels vanwege een fout in de 5e disc. misschien dattie vandaag wel op de deurmat valt. anders moeten we een alternatief zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |