abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_40797507
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een hele smalle ultra vibrerend butplugje.... niets zo lekker als daar op zitten!! En dat je partner dan de control in handen heeft en hem uit doet, aan, beetje trillen, heel erg trillen...
En andersom kan mijn vent daar ook enorm van genieten

Als het naar binnen gaan wat 'lastig' gaat, probeer dan een klein beetje te persen als de vinger of het speeltje tegen de anus wordt geduwd. Dan gaat het stukken makkelijker.

Ipv glijmiddel kun je ook boter gebruiken. Dat weet ik overigens niet uit eigen ervaring, ik gebruik glijmiddel, maar een vriendin van mij is vreselijk allergisch voor allerlei dingen en die gebruikt dus altijd echte boter.
Het is overigens wel aan te bevelen om iets te gebruiken als je anaal gepenetreerd wordt. Het voorkomt kleine wondjes aan de anus en je blijft meestal wat 'schoner'.

Wat schoner betreft... met vingeren heb je meestal niet echt veel problemen, maar ja er kan af en toe iets bruins aanzitten of het ruikt. NOU EN??? Dat hoort erbij hoor, sex zonder luchtjes is beetje raar. Wat je wel kan doen is zorgen dat je ruim van te voren heel goed naar het toilet bent gegaan, dat vermindert de kans op kleurtjes. En een klisma wil natuurlijk ook wel helpen. Die kan je bij de meeste sexshops wel kopen. En anders bij de drogist of apotheek ofzo.

De meeste mannen die zo fobisch doen over anale stimulatie denken meestal dat het ietsis voor homo's. En stel je toch voor dat je geassocieerd wordt met iets wat een homostempel heeft!! Ieuww!!! Eng!!
Goed, dat zijn denk ik zowiezo geen mannen waar je sex mee wilt hebben want experimenteren staat meestal niet hoog op de verlanglijst.
Overigens heeft anale stimulatie natuurlijk helemaal niets te maken met het feit dat je wel of niet homo bent of zelfs bicurieus. Alsof een man die het lekker vindt dat zn tepels gestimuleerd worden een verkapte transexueel is
Sexualiteit is genieten van het lichaam (en geest) en gebruik maken van alle lekkere plekjes waar wij mensen mee gezegend zijn. Zonde toch om een plekje dat je zo vreselijk veel genot en plezier en geiligheid kan geven, niet te gebruiken omdat je homofoob bent?? Oke, massa's mensen die 'helemaal geen homofoob zijn!! ' en dus smoesjes gebruiken als daar is dat gat niet voor...
Nee, maar heel typisch, wij mensen zijn sterren in het bedenken en produceren van dingen die niet direct nodig zijn voor een goed en/of nuttig functioneren van het lichaam, maar wel heel leuk en lekker. Heeft te maken met het feit dat wij mensen zou eenmaal bloednieuwsgierig zijn.

En gelukkig ben ik op en top mens
Ben ik helemaal met je eens. Goed verwoord
pi_40799466
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40799557
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
Geldt zowel voor mannen als vrouwen
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:00:49 #154
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40802996
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:50 schreef lesley het volgende:

[..]

en wat vind het meiske ervan?
Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.
"Oh... dus ik neem aan dat we dit in onze seksueele avontuurtjes gaan opnemen?"
I love my girlfriend!

@Erodome: Nouhou... nu maak je mij wel heel nieuwschierig met je (zeer gewaardeerde) directheid betreft een buttplug... eentje halen dan maar? Zo ja, gewoon de kleinste die er is?
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:27:17 #155
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_40803941
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waard

In korte tijd geloof ik dat jij ongeveer overal verstand van hebt op sexgebied, uh, wat is een mannelijke G-spot?
...he would be dead by now.
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:32:43 #156
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40806445
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef _Stefan_1980 het volgende:

[..]

Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waard

In korte tijd geloof ik dat jij ongeveer overal verstand van hebt op sexgebied, uh, wat is een mannelijke G-spot?
De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40807054
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.
"Oh... dus ik neem aan dat we dit in onze seksueele avontuurtjes gaan opnemen?"
I love my girlfriend!

@Erodome: Nouhou... nu maak je mij wel heel nieuwschierig met je (zeer gewaardeerde) directheid betreft een buttplug... eentje halen dan maar? Zo ja, gewoon de kleinste die er is?
Ik ben zelf met de kleinste begonnen, maar die heeft het nadeel dat hij er ook weer snel uitschiet, dat inbreng gedeelte zeg maar is niet echt veel dikker dan de overgang(wat bij het pootje zit, dat is wat dunner waardoor de buttplug blijft zitten), mijn man heeft er met die kleinste ook "last" van dat hij eruit schiet, want tja, tijdens het neuken hou je dat ding niet vast.

Ik heb dan ook wat grotere maten, het was even zoeken toendertijd naar een leuke tussenmaat(de kleinste was dan wat te klein, degene die erboven kwamen vond ik toen nog wat te groot), maar die blijft wel gewoon zitten en dat is wel erg prettig.

Die wat grotere maten zijn alleen wat teveel van het goede voor mijn betere helft, kost erg veel moeite om hem zover te krijgen dat dat gaat zonder dat het een nare ervaring zou worden

Dus tja, ik weet niet wat je kan hebben als alles goed gaat, maar als je ontspanningsstukje goed zit zou ik zelf een grotere maat nemen, degene die direct na de kleine komt zeg maar.

Wat misschien ook een leuk idee is als je verder als die hele kleine maat toch wel eng vindt is zo'n kralensnoer, maar dan 1tje waar er geen balletjes aan touwtjes zitten, maar dat het een geheel is, met steeds groter wordende balletjes(zal zo eens zien of ik een plaatje kan vinden), dan kan je zover gaan als je zelf prettig vindt en heb je iets dat wel goed blijft zitten onderweg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40807176
Zo'n soort ding bedoel ik....



Die heb je in vele vormen en maten, met echt mooie afgevlakte balletjes(dus zonder ribbeltjes enzo), beginnend met hele kleine balletjes en dat oplopend naar fiks, nou ja, vanalles dus...

Deze ziet er trouwens ook wel leuk uit....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:52:57 #159
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40821260
Bedankt voor je uitgebreide feedback Erodome!
Hier kan ik zeker wat mee!
Maar als ik het dus goed begrijp, laat je zo'n buttplug tijdens het vrijen gewoon erin zitten?
En als dat ding passief bij mij erin zit, geeft dat al de nodige stimulatie als ik mijn vriendin penetreer?
(Ik neem aan dat als ik een "G-spot orgasme" wil hebben, dan toch die buttplug zachtjes "in and out" moet laten bewegen?)

Overigens, ik weet niet of ik die balletjes / kraaltjes wat ga vinden.
Wel heb ik gehoord over het overweldigende effect als je deze snel eruit trekt op het moment van climax?
Maar ik zal zeker even naar de beschikbare maatjes gaan kijken betreft de plugjes.
Bij Christine le Duc zag ik alleen een redelijk fors model.
(Kort in lengte, maar wel redelijk breed.)
Waar ik ook bang voor ben is mijn sluitspier.
Maar met de kleinste en ena-kleinste of ik mij in iedergeval geen zorgen te maken toch?
pi_40825688
Ja als je dat inbrengt en gewoon laat zitten tijdens het neuken dan geeft dat een hele leuke extra sensatie....

Je hoeft de buttplug niet heen en weer te bewegen, door de vorm raakt hij al vanalles, door de bewegingen die je zelf maakt tijdens het neuken stimuleert dat al heel aardig, als je wat extra wil zou ik eerder voor een vibrerende gaan als heen en weer halen(wat lekkerder is als heen en weer halen, is erop tikken met de topjes van je vingers )....

Die balletjes zijn erg prettig al zeg ik het zelf, gaat makkelijker dan je denkt
Wat het eruit trekken betrefd, dat varieert een beetje van mens tot mens, ik ken mensen die er helemaal dol op zijn, ikzelf vind het maar zo zo als je dat zo ineens eruit plopt, dat ploperdeplopgedoe is niet echt mijn ding, ik laat hem er liever langzaam uittrekken.

Maar je bent bang voor je sluitspier, hoe bedoel je dat, dat die uit gaat lubberen ofzo?
Hoef je in het geheel niet bang voor te zijn, wil je dat ding beschadigen dan gaat het heel erg auw doen, zolang het geen pijn doet komt er geen schade aan de sluitspier.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:48:33 #161
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_40837313
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?
Ok, dan had ik de vraag beter moeten stellen, waarom adverteert Aneros met een prostaat-stimulator en is een ander model de male G-spot stimulator? Blijkbaar vinden de fabrikanten dat er een verschil in zit.
...he would be dead by now.
pi_40841219
Er is een groeiende markt voor homosuelen, daarom.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 15:38:28 #163
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_42773090
Ik heb dan toch een trillende buttplug besteld en uitgeprobeerd. Eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen. Het trilt op zich wel prettig, maar zelfs op z'n hoogste stand niet mega-intens, maar ik geloof niet dat m'n prostaat er door werd gestimuleerd.

Jammer maar helaas.......
...he would be dead by now.
pi_42773120
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef _Stefan_1980 het volgende:
Ik heb dan toch een trillende buttplug besteld en uitgeprobeerd. Eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen. Het trilt op zich wel prettig, maar zelfs op z'n hoogste stand niet mega-intens, maar ik geloof niet dat m'n prostaat er door werd gestimuleerd.

Jammer maar helaas.......
oftewel: vingers is nog steeds het beste
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:17:44 #165
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_42774340
En goedkoper Nee helaas, ik weet niet of ik dit vaker ga gebruiken. Dat blijft het lastige met sexspeeltjes, je kunt ze van te voren niet uitproberen natuurlijk.

Dit is het 1e wat ik ooit gekocht heb, zou verder eigenlijk niet iets weten wat ik zou willen hebben of uitproberen, of er moeten betere anale speeltjes zijn.
...he would be dead by now.
pi_42774872
Er zijn speciale prostaat vibratirs, of g-spot vibrators, deze zijn wat krom en kan je dus goed richten op prostaat/g-spot(bioj man of vrouw dus ).

Die geeft hetzelfde effect als die "kom hier" beweging, alleen dan met trilling, werkt wel goed...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 18:47:01 #167
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_42779313
Waar komt nou eigenlijk precies het voorvocht vandaan? De prostaat of die klier die daarboven ligt (achter de blaas)? Het moet in ieder geval een vrij forse klier ( ) zijn want soms druppelt het er gedurende lange tijd bijna continu uit.

Dat spul is je natuurlijke glijmiddel dus waarom zou je dat niet gebruiken als je aan je prostaat wil zitten?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_42783625
Cowperse klier

De cowperse klieren zijn twee klieren die, onder invloed van opwindende gedachten, enige tijd voor de ejaculatie het voorvocht afscheiden, voordat het sperma via de urinebuis het lichaam verlaat. Het geproduceerde slijm neutraliseert eventueel achtergebleven urine in de urinebuis. Hierdoor wordt sterven van spermacellen in de urinebuis voorkomen. Dit slijm is kristalhelder en is bovendien een uitermate goed werkend smeermiddel.

De Cowperse klieren komen overeen met de klieren van Bartholini bij de vrouw.



Anatomie van de mannelijke geslachtsorganen
1=urineblaas, 2=schaambeen, 3=penis, 4=zwellichaam, 5=eikel, 6=voorhuid, 7=urinebuis, 8=dikke darm, 9=endeldarm, 10=zaadblaas, 11=zaadleider, 12=prostaat, 13=Cowperse klier, 14=anus, 15=zaadleider, 16=bijbal, 17=teelbal, 18=scrotum

Zo, het even opzoeken en dan wat knippen en plakken is makkelijker dan het zelf uitleggen, bij deze einde biologieles van juf erodome
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:54:13 #169
1234 HiZ
Istanbullu
pi_42783949
Ik denk dat ik dit topic het meest ga missen van de sex die ik had met mijn ex.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:31:17 #170
155085 _Stefan_1980
If Elvis were still alive..
pi_42869087
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:31 schreef erodome het volgende:
Er zijn speciale prostaat vibratirs, of g-spot vibrators, deze zijn wat krom en kan je dus goed richten op prostaat/g-spot(bioj man of vrouw dus ).

Die geeft hetzelfde effect als die "kom hier" beweging, alleen dan met trilling, werkt wel goed...
Hmm, nou moet ik misschien daar nog eens een goede van vinden. Eerst maar eens met die pot glijmiddel gewoon weer het ouderwetste vingerwerk weer opvijzelen.
...he would be dead by now.
pi_42878025
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry hoor, maar de prostaat laten jubelen is geweldig, hetero mannen missen daar echt een heel stuk.
ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 22 oktober 2006 @ 04:40:20 #172
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_42879256
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 02:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_42880729
Naar aanleiding van dit topic zou ik het eigenlijk wel eens willen proberen. Maar toch, ik heb nooit echt de behoefte gevoeld om m'n prostaat te stimuleren. Lijkt me eigenlijk veel leuker icm. een vriendin (lees: sekspartner).

Ik weet niet, misschien dat ik het eens doe als ik eraan denk ik de douche.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2006 11:29:03 ]
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:46:05 #174
155383 VinoTinto
That\'s me.
pi_42880996
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door NanKing op 22-10-2006 16:02:57 (Mag achterwege blijven hoor.) ]
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42881508
He hou op we hebben die foto al zoooo vaak gezien.

Ik heb laatst een jongen gevingerd! Hihi voelde wel grappig aan zeg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')