Ja.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja.
En juist door jou topic kick is het topic bij veel ontwetende mannen in hun bestaan gekomen en hebben ze er baat bij, al zullen ze verder niks posten na het lezen eventueel.
Ironisch nietwaar?
Volgens mij wordt dit steeds bekender want er komen ook steeds meer speeltjes voor de man om de prostaat te kietelen. Kreeg vandaag deze via een nieuwsbrief binnen: ProstaatStimulator(linkje)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind het heel jammer en ook heel raar dat de prostaat zo onbekend is.
Ik heb dus wel eens gehoord dat homo's door anale seks veel lekkere seks hebben (omdat je dan lans de prostaat heen gaat)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:48 schreef Darkster het volgende:
onlangs weer eens een keer Road Trip gekeken.
in de film was een stuk dat Stiffmeister in een spermabank gemolken word.
de dame in kwestie gaat volgensmij met 2 vingers naar binnen in anus en "melkt de prostaat".
de film suggereert dus dat je alleen door anale stimulatie (melken van de prostaat) een orgasme kunt krijgen.
is dit echt mogelijk of maar een rare uitspatting van de filmmakers.
Stoer hoor.quote:
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef DrFeelgood het volgende:
-verhaal-
Het zit zo. Je kan blijkbaar klaarkomen zonder peniele stimulatie, door prostaatmassage alleen. Zelf heb ik daar (nog) geen ervaring mee. Zullen we maar eens proberen; je kan elke dag bijleren. Wij doen dat apart, eerst prostaatstimulatie, daarna een lekker rukje. Maar je hebt mensen die het gelijktijdig doen. Het hangt van jullie persoonlijke swung af. Bij gelijktijdige stimulatie toch voorzichjtig zijn met de prostaat om geen darmkwetsuren op te lopen. Die voorstanderklier zit net wel buiten de wand van de endeldarm aan.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Angst het volgende:
[..]
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.
want anale stimulatie tijdens he tklaarkomen is wat anders dan klaarkomen door stimulatie van de prostaat.
Toch?
denk dat dat wel duidelijk isquote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Cahir het volgende:
wtf doet dit topic in myat?
omdat veel mensen van mening zijn dat je als man zijnde niet aan je kont mag zittenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef GiantWorm het volgende:
Vanacht naar aanleiding van dit topic geprobeerd!
OWNAGE!
Serieus! Waarom ontdek ik dit nu pas![]()
Dit filmpje gaat dus over jouquote:Op zondag 2 september 2007 13:40 schreef Aneurism het volgende:
EEK!
je-zus, lees het topic eens door luie donder!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef pizza-tonijn het volgende:
hoe kun je dat hetbeste bij jezelf doen?
het vervelende is: ik heb geen vibratorquote:Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef merry77 het volgende:
Wat een watjes de meeste jongens hier.
Wel zeuren over dat het leuk lijkt om een vrouw anaal te nemen maar zelf niet durven.
Als je klein begint met een vibrator die de dikte van een balpen heeft gaat het prima. Zet de trilfunctie aan en hoppa. Je kan tot het plafond schieten.
Ik ben overtuigd hetero maar analae stimulatie is echt hemels.
Wie het nooit probeerd mist toch echt iets in zijn leven. Het gevoel van orgasme is 10x zo heftig en lekkerder dan een gewoon orgasme.
Dat wussy achtig gedoe van: het lijkt me eng, het doet pijn, ik wil niets in mijn anus is echt zielig. En dat pretendeerd dan echte mannen te zijn." />
Zucht...
Tja, die zijn nu eenmaal moelijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef jeroen072 het volgende:
[..]
het vervelende is: ik heb geen vibrator
Je kunt er met een vinger bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef JohnDDD het volgende:
Kan ik dit nou ook bij mezelf doen zonder vibrator/hulpmiddelen? of kom ik dan niet ver genoeg mijn aars in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |