Yorin gaat volgende week zaterdag NIET door met seizoen 4, in de plaats komt iets wat Walker heet...
![]()
Dus vanavond maar extra genieten!!! (Het beloofd een spannende aflevering te worden!)
quote:oh my god.. Gaan ze weer die seniele karate cowboy uitzenden...
Op zaterdag 15 juni 2002 20:08 schreef Gboy27 het volgende:
Yorin gaat volgende week zaterdag NIET door met seizoen 4, in de plaats komt iets wat Walker heet...![]()
Maaarrrr vanavond het eind van het seizoen, wat vast wel eindigd met een vette cliffhanger....
Wat een gave serie, jammer dat ik dit topic nog niet eerder heb ontdekt, en nu is het (blijkbaar?) te laat om er in de toekomst over door te jeremiėren.
quote:Ik had hem opgenomen, maar het is dus een herhaling!
Op woensdag 20 november 2002 01:12 schreef -TRIP- het volgende:
Ja, ja, Oz is weer begonnen!!! Nu op RTL 5 aflevering 4 van seizoen 3. Dus jullie missen niets... Seizoen 4 begint dus dinsdag 24 december 2002!!! Jippie!Wel weer op een belachelijk late tijd (rond 0.30 uur) Maar toch...
voor RTL 5
Nou ja, in ieder geval goed dat het weer uitgezonden wordt!
* Elbutre kan niet wachten tot 24 december!
Het gaat nu toch verder vanaf het punt dat "blank" en "zwart" tegenover elkaar komen te staan. Kan het me niet meer zo goed herinneren want het is al bijna een jaar geleden dat ze het laatste deel van serie 3 uitzonden.
"Spoiler"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
After getting pummeled by Khan in a boxing match, Kenny discovers his wife's infidelity and arranges a contract. Miguel prepares to meet his victim face to face. McManus' lawsuit starts taking it's toll as he wrestles with settling or going to court. New inmate Kosygin is mysterious at best and Stanislofsky keeps a safe distance. Busmalis gets a surprise in the mail. Hughes presses Glynn for more information about past deeds. Beecher and Andrew form an alliance that angers Schillinger and Poet and Junior get a hot reception.
Hier wat info over de DVD van seizoen 1: http://store.hbo.com/product/VMHHV0262/s.eQlsmooA
Ik heb de box van seizoen 1. Regio 1 en zonder ondertitels, maar ik ben er erg blij mee. Bij dvdboxoffice.com gekocht. Can$69,95 als ik het me goed herinner.
En hier in Nederland is ie toch niet uit?
quote:`
Op woensdag 4 december 2002 09:33 schreef MissX het volgende:
Ik zou dus ook echt super graag die dvd van serie 1 willen hebben. Maar ik heb alleen maar een dvd speler in me pc zitten. Die kan daar dan toch niet in of wel?En hier in Nederland is ie toch niet uit?
Ja die moet er wel in kunnen ligt eraan welke regio's enzo en met de juiste software ofcourse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |