Ik vind Oz een van de beste series van deze tijd! Weet iemand of dit herhalingen zijn of zijn het kersverse nieuwe afleveringen (Wishful Thinking waarschijnlijk)
www.omroep.nl --> klik op tv gids
Dit is de aflevering beschrijving:
Gedramatiseerde documentaireserie over het harde en soms ontroerende leven in het Amerikaanse huis van bewaring, de Oswald Maximum Security Prison, dat door de gevangenen simpelweg OZ wordt genoemd. Afl.1 : De prijs. In de repercussies van de opstand die aan twee bewakers en zes gevangenen het leven kostte, wordt OZ hermetisch van de buitenwereld afgesloten. Een speciaal comité onderzoekt de rellen en de voorzitter, rechtenprofessor Alvah Case, ondervraagt alle gevangenen en bewakers. Ondertussen probeert de gevangene James Robson Beecher tot orale bevrediging te dwingen. Een vergissing waarvoor hij een pijnlijke prijs moet betalen. Rolverdeling: Leo Glynn: Ernie Hudson. Tim McManus: Terry Kinney. Agustus Hill: Harold Perrineau. Kareem Said: Eamonn Walker. Sister Peter Marie Reimondo: Rita Morena e.a.
Graag gedaan!
quote:Oeee !!
Op maandag 11 juni 2001 12:41 schreef m_vruggink het volgende:
Het zijn geen herhalingen. Het gaat verder vanaf de opstand.
[..]
quote:Gaaf, had niet verwacht dat de nieuwe afleveringen hier ooit op TV zouden komen.
Op maandag 11 juni 2001 12:41 schreef m_vruggink het volgende:
Het zijn geen herhalingen. Het gaat verder vanaf de opstand.
Yorin roels
quote:shit dan is seinfeld ook.. nou ja word weer allebei opnemen
Op maandag 11 juni 2001 12:05 schreef Elbutre het volgende:
Vanavond op Yorin om 23.15Ik vind Oz een van de beste series van deze tijd! Weet iemand of dit herhalingen zijn of zijn het kersverse nieuwe afleveringen (Wishful Thinking waarschijnlijk)
Kon een pijnscheut bij mezelf niet onderdrukken
Ook mooi hoe die Beecher daarna tot twee keer toe een stukje geslachtsdeel uitspuugde!
quote:Inderdaad hehe... Dat is trouwens de acteur die ook Chat, chet of chad speelt in Weird Science.. In ieder geval herken je hem bijna niet meer.
Op woensdag 13 juni 2001 11:53 schreef Elbutre het volgende:
Ook mooi hoe die Beecher daarna tot twee keer toe een stukje geslachtsdeel uitspuugde!
Als ik me het goed kan herinneren dan werd Beecher in het vorige seizoen nogal misbruikt door die kale arier met dat ooglapje.
Hoe lang is het geleden dat ze het op VOO hebben uitgezonden? Twee jaar alweer ofzo?
quote:Bedankt dat je me eraan herinnerd. Ik was al bang dat het gisteren was geweest! Phew!
Op maandag 18 juni 2001 14:11 schreef Elbutre het volgende:
* schop*vanavond aflevering 2: 23.20 uur op Yorin!
Gisteren was dus aflevering drie! Het blijft ontzettend cool! Wat ik echt geweldig vindt is dat censuur voor deze serie niet lijkt te bestaan. En dat voor een Amerikaanse serie!
quote:Komt omdat het een HBO serie is. HBO is een kabelzender en die krijg je alleen maar als je er lekker voor dokt. Er wordt over het algemeen veel gecensureerd in programmas van publieke zenders als WB, UPN enzo. Sex and the City is bijv ook van HBO, daarom wordt daar in gescholden en zie je weleens blote borsten voorbij komen. Het is trouwens best een goede zender. Keek er elke dag naar toen ik 3 jaar geleden in de VS was. Toen keek ik al naar Oz. Vond het toen al ranzig, maar wel goed.. hehe
Op dinsdag 26 juni 2001 11:42 schreef Elbutre het volgende:
Ben gisteren vergeten te *schoppen*Gisteren was dus aflevering drie! Het blijft ontzettend cool! Wat ik echt geweldig vindt is dat censuur voor deze serie niet lijkt te bestaan. En dat voor een Amerikaanse serie!
quote:Hey ik ben er toch!!!
Op maandag 02 juli 2001 14:30 schreef Elbutre het volgende:
Ben ik de enige die deze onwijs goeie serie volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |