quote:Hopelijk wel, ja. Dan is er ook weer minder brabandersgeweld in Amsterdam.
Op maandag 11 juni 2001 12:40 schreef waspman het volgende:[..]
en gaat waarschijnlijk weer terug....
quote:ja, jullie hebben wel genoeg aan al dat marokkanen- en taxigeweld....
Op maandag 11 juni 2001 12:41 schreef links234 het volgende:[..]
Hopelijk wel, ja. Dan is er ook weer minder brabandersgeweld in Amsterdam.
quote:Dat is gedaan vanuit een commercieel perspectief. Het heeft niets te maken met dit onzinnige topic van je
Op maandag 11 juni 2001 12:39 schreef links234 het volgende:[..]
...maar is vertrokken naar Amsterdam.
quote:Als het aan jou lag niet he?
Op maandag 11 juni 2001 12:40 schreef Koekepan het volgende:[..]
En dat zou je erg vinden?
al staan we wel als kattenmepper bekend
Ik vind het erg knap hoor!
Jij verdient echt dé Fok!dagprijs voor het beste generaliseertopic vandaag.
Hulde.
quote:Ik wil helemaal niet zeggen dat ze allemaal moordenaars zijn of zo. Het valt me gewoon op dat het altijd weer die brabo's zijn die moeten knokken.
Op maandag 11 juni 2001 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Van wie heb jij zo goed leren generaliseren Links234 ?Ik vind het erg knap hoor!
Jij verdient echt dé Fok!dagprijs voor het beste generaliseertopic vandaag.Hulde.
quote:Hier valt het nog op ja, bij jou in de buurt is het allemaal standaard tegenwoordig. (Ajax
Op maandag 11 juni 2001 12:48 schreef links234 het volgende:[..]
Ik wil helemaal niet zeggen dat ze allemaal moordenaars zijn of zo. Het valt me gewoon op dat het altijd weer die brabo's zijn die moeten knokken.
Ik kom uit Brabant, maar woon nu in Maastricht en als brabos "net belgen zijn", woon ik nu zeker in Parijs?
Wat een onzin! Ik kom vaak zat in Eindhoven, maar met uitgaan heb ik pas 2* iets meegemaakt. 1* kwam er een buitenlander met een mes op me af toen ik net uit de kroeg kwam (random violence?!) en een keer een ruzietje in een bar.
Quote: "maar het is natuurlijk wel zo dat ze een stuk geweldadiger zijn dan echte Nederlanders. Het zijn tenslotte bijna Belgen."
Wat een grap...
quote:Het valt mij op dat er meer rellen zijn in Nederland de laatste tijd... Voorteken?
Op maandag 11 juni 2001 11:27 schreef links234 het volgende:
Het valt me de laatste tijd erg op dat er vaak rellen zijn in braboland. Rellen in den bosch, nu in tilburg, regelmatig moordpartijen en geweld in Oss. etc.Ik heb natuurlijk niets tegen brabanders, maar het is natuurlijk wel zo dat ze een stuk geweldadiger zijn dan echte Nederlanders. Het zijn tenslotte bijna Belgen.
quote:Niet rond de open haard, dat is slecht voor het milieu en kost bomen bovendien. Ik ben ook helemaal niet tegen televisie etc., maar ik vind dat sommige mensen al te hoog opgeven van technologische verworvenheden. Alsof dat een verdienste van onze cultuur is. R@b ook, die doet alsof de westerse cultuur uitblinkt in rationeel denken (alsof dat zo geweldig is), nuchterheid, tolerantie en wat niet nog meer. Nee wij westerlingen zijn een mooi zootje bij elkaar. Dan zeg ik: sodeflikker toch een end op man.
Op maandag 11 juni 2001 12:44 schreef Hummerr het volgende:
Wat jou betreft zitten wij iedere avond rond de openhaard te ganzenborden volgens de Marijnissen ideologie.
Als je dat uitgezocht hebt, mag je pas over "de brabo's" in het algemeen spreken vind ik.
Dat geldt overigens voor alles en iedereen waar je een mening over hebt.
Bovendien denken heel veel mensen zo hoor, in groepen en partijen en rassen en soorten en maten.
Wat een (cultuur)shock moet dat zijn als jij ineens een hele rustige, aardige, goed in het leven staande "brabo" tegen komt.
En voor de duidelijkheid, ik ben geboren en getogen in Utreg.
quote:Bron:Yorin
Op maandag 11 juni 2001 12:48 schreef links234 het volgende:[..]
Ik wil helemaal niet zeggen dat ze allemaal moordenaars zijn of zo. Het valt me gewoon op dat het altijd weer die brabo's zijn die moeten knokken.
quote:DUSSSSSSSSSSSSSSS????
Op maandag 11 juni 2001 12:53 schreef Hummerr het volgende:[..]
Bron:Yorin
quote:En de daders waren allemaal Brabanders.
Op maandag 11 juni 2001 12:53 schreef Hummerr het volgende:
(bla bla...) Amsterdam. In 2000 werden 2677 aangiftes gedaan bij dit bureau, van zakkenrollerij tot steekpartijen. (bla zwets..)
quote:wat dus ?
Op maandag 11 juni 2001 12:55 schreef links234 het volgende:[..]
DUSSSSSSSSSSSSSSS????
quote:Goh, die brabanders waren wel ver uit koers he.
Op maandag 11 juni 2001 12:53 schreef Hummerr het volgende:[..]
Bron:Yorin
Bij De Politie is een dertiendelige realityserie, waarin je de ervaringen ziet van het Wijkteam Nieuwmarkt. Bij dit team werken zeventig politiemensen, waarvan 22 vrouwelijk. Nieuwmarkt is het drukste district van Amsterdam. In 2000 werden 2677 aangiftes gedaan bij dit bureau, van zakkenrollerij tot steekpartijen. De camera volgt de agenten op de voet en maakt je getuige van hun wel en wee.
quote:Dat zeg ik!
Op maandag 11 juni 2001 12:57 schreef Bluezz het volgende:[..]
Goh, die brabanders waren wel ver uit koers he.
quote:Precies, wanneer leren ze nou eens hun portomonnee veilig op te bergen...
Op maandag 11 juni 2001 12:57 schreef Bluezz het volgende:[..]
Goh, die brabanders waren wel ver uit koers he.
quote:En dit is relevant want...
Op maandag 11 juni 2001 12:56 schreef links234 het volgende:
Ze rijden er ook in brommobieltjes over de snelweg!
quote:het toont eens te meer aan dat die brabo's zich niet aan de meest basale verkeersregels houden.
Op maandag 11 juni 2001 13:02 schreef VooDoo het volgende:[..]
En dit is relevant want...
quote:je topic ging toch over geweld??
Op maandag 11 juni 2001 13:03 schreef links234 het volgende:[..]
het toont eens te meer aan dat die brabo's zich niet aan de meest basale verkeersregels houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |