abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14790578
quote:
Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede
tja, ligt er maar net aan hoe je het ziet he, er kunnen ook 10 topics over een auto gaan, 1 over de banden, 1 over de ramen, enz... begrijp je al waar ik heen wilt ?

vind je een beetje een waardeloze mod... of mag ik dat niet zeggen ?

denk toch echt dat dat topic heel duidelijk en dat de VRAAG die ik daar stelde ABSOLUUT anders was dan de andere 2 topics. of hou je er nou gewoon van topics te closen?

vroeg ik of iemand het bedrijf ACN kende ? vroeg ik naar meningen over ACN ????

nee, ik vroeg of mensen intresse hadden om daar nou ook aan mee te doen. leek me niet verstandig om dat midden in een topic te doen waar druk gediscuseerd werd over het hele bedrijf, wel een aparte topic waard.

als ik nou vroeg of mensen mee wouden gaan doen met wat PTL aanbied, (niet dat het hele bedrijf bestaat maar okey, gaat om JOU idee denk ik dan maar) zou je dat topic wel open laten omdat de naam anders is maar verder bedoel ik er precies hetzelfde mee ?

er staat zelfs duidelijk in wat woor reacties ik liever niet zie, een hele nette, duidelijke simpele topic waar niemand last van heeft lijkt mij als ze er niets te zoeken hebben.

owjah, jou antwoord "Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede" klopt ook helemaal he.

waar zie jij in hemelsnaam 3 dezelfde onderwerpen als ik vragen mag, voor zover ik weet zijn het 3 onderwerpen die totaal verschillend zijn over 1 bedrijf. sorry dat ik geen intresse had om met een ander bedrijf in zee te gaan, anders had je het zeker weten laten staan of niet.

donderdag 20 november 2003 @ 15:33:10 #2
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_14790660
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:30 schreef Ev3rQueST het volgende:

[..]

tja, ligt er maar net aan hoe je het ziet he, er kunnen ook 10 topics over een auto gaan, 1 over de banden, 1 over de ramen, enz... begrijp je al waar ik heen wilt ?

vind je een beetje een waardeloze mod... of mag ik dat niet zeggen ?

denk toch echt dat dat topic heel duidelijk en dat de VRAAG die ik daar stelde ABSOLUUT anders was dan de andere 2 topics. of hou je er nou gewoon van topics te closen?

vroeg ik of iemand het bedrijf ACN kende ? vroeg ik naar meningen over ACN ????

nee, ik vroeg of mensen intresse hadden om daar nou ook aan mee te doen. leek me niet verstandig om dat midden in een topic te doen waar druk gediscuseerd werd over het hele bedrijf, wel een aparte topic waard.

als ik nou vroeg of mensen mee wouden gaan doen met wat PTL aanbied, (niet dat het hele bedrijf bestaat maar okey, gaat om JOU idee denk ik dan maar) zou je dat topic wel open laten omdat de naam anders is maar verder bedoel ik er precies hetzelfde mee ?

er staat zelfs duidelijk in wat woor reacties ik liever niet zie, een hele nette, duidelijke simpele topic waar niemand last van heeft lijkt mij als ze er niets te zoeken hebben.

owjah, jou antwoord "Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede" klopt ook helemaal he.

waar zie jij in hemelsnaam 3 dezelfde onderwerpen als ik vragen mag, voor zover ik weet zijn het 3 onderwerpen die totaal verschillend zijn over 1 bedrijf. sorry dat ik geen intresse had om met een ander bedrijf in zee te gaan, anders had je het zeker weten laten staan of niet.

ah
verkeerde forum n00b
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:34:13 #3
20023 Retro
studio bruxelles
pi_14790695
Leuk ook, zo'n quote zonder username.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:35:14 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14790723
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:33 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ah
verkeerde forum n00b

Juiste forum, het had alleen in [Centraal] Feedback over het WGR forum thuisgehoord.

En je vangt met stroop nog altijd meer vliegen dan met azijn .

Edit: ACN discussie geweest (gaande) intresse iemand ? is het betreffende topic.

TS komt meer op de FP waar geen quote knop is ingebouwd en het handmatig getagged moet worden.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_14790915
quote:
ah
verkeerde forum n00b
had je nog iets nuttigs te melden.... of ????

n00b

pi_14791004
maar okey, om maar ff een serieuse vraag te stellen. waar mag ik mijn vraag dan wel stellen als ik vragen mag ?

of hoe mag ik me topic noemen, want nogmaals, ben het er niet mee eens dat mijn topic onder dezelfde categorie valt als de andere 2 over ACN, nogmaals, het gaat over het zelfde bedrijf maar is heel wat anders.

kan iemand me daar ook een normaal antwoord op geven ?

donderdag 20 november 2003 @ 15:46:21 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14791043
In het feedback topic waar ik al eerder naar linkte kan je om opheldering vragen en toelichting geven waarom je vindt dat jouw topic weer open moet.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_14791857
ty

toch wel vreemd dat ze er er zo speedy bij was om mijn topic te closen maar nu helemaal nix zegt. maar okey. zal het wel fok beleid zijn...

donderdag 20 november 2003 @ 16:25:18 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14792013
Eten, vergadering, op weg van werk naar huis, boodschappen, sporten, ook mods hebben een leven buiten Fok!
  donderdag 20 november 2003 @ 16:26:19 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_14792038
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:25 schreef Dagonet het volgende:
ook mods hebben een leven buiten Fok!
! Bron? Link?

pi_14797352
Slotje, kan verder in het feedback topic.

Daarnaast mag je best op een vriendelijkere manier reageren.

En inderdaad wij hebben ook een leven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')