Wat een geile passes ... en Stojakovic schiet 3 op 5 driepunters (waarvan eerst 3 op 3 en daarna 0 op 2), maar ook net zo makkelijk een backdoor afronden met een lay-up. Hij miste alleen een alley-oop.
Want de ploeg had maar weinig sterke lange mannen, maar nu Mutombo laat zien nog wel degelijk te kunnen basketballen en een goede McDyess is het toch een ander verhaal. Al zal het nog wel een tijdje duren voor hij weer op niveau is en ook weer een respectabel aantal minuten kan maken. Want Cheney had al aangegeven de forward rustig te willen brengen.
En vannacht Elson op Canal+....:P
Vannacht een hele leuke wedstrijd... Cleveland tegen Denver. Carmelo tegen Lebron, (en Lebron tegen Elson). Denver zal wel gaan winnen denk ik aangezien Cleveland 31 uitwedstijden al niet gewonnen heeft!
quote:Om 4 uur?
Op dinsdag 2 december 2003 13:46 schreef Colplay het volgende:
En McDyess was er idd weer vannacht en wel voor 13 minuten. Een echt succes was het (natuurlijk) nog niet. 2 punten en 0-5 van het veld met 2 TO's. Wel drie rebounds en een block. Maar dit duurt nog wel een paar weken voor hij weer beetje in ritme is.En vannacht Elson op Canal+....:P
quote:Nee, 2 uur al
Op dinsdag 2 december 2003 19:23 schreef Barca het volgende:[..]
Om 4 uur?
quote:Mooi, dat hou ik wel vol, 4 uur was wat aan de late/vroege kant voor mij
Op dinsdag 2 december 2003 23:56 schreef Colplay het volgende:Nee, 2 uur al
quote:pech Tony,zie TT C+ pag 700 het wordt toch 0400
Op dinsdag 2 december 2003 23:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mooi, dat hou ik wel vol, 4 uur was wat aan de late/vroege kant voor mij
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:13 schreef SpankSpankeronie het volgende:
pech Tony,zie TT C+ pag 700 het wordt toch 0400
Nuggets vs Cavaliers begint vannacht om 0300 West Europese tijd
en dan krijg je er ook nog het gebruikelijke uurtje vertraging van C+ erbij
Da's balen, dan morgen de herhaling maar kijken
Een nieuwe ploeg. De NBA krijgt komend seizoen 6 divisies: Atlantic, central en Southeast in het oosten. Southwest, Northwest en Pacific in het westen.
Eastern Conference
Atlantic Division: Boston Celtics, New Jersey Nets, New York Knicks, Philadelphia 76ers, Toronto Raptors
Central Division: Chicago Bulls, Cleveland Cavaliers, Detroit Pistons, Indiana Pacers, Milwaukee Bucks
Southeast Division: Atlanta Hawks, Charlotte Bobcats, Miami Heat, Orlando Magic, Washington Wizards
Western Conference
Southwest Division: Dallas Mavericks, Houston Rockets, Memphis Grizzlies, New Orleans Hornets, San Antonio Spurs
Northwest Division: Denver Nuggets, Minnesota Timberwolves, Portland Trail Blazers, Seattle SuperSonics, Utah Jazz
Pacific Division: Golden State Warriors, Los Angeles Clippers, Los Angeles Lakers, Phoenix Suns, Sacramento Kings
Zie verder http://www.nba.com/news/realign_031117.html
code:Verrassende overwinning van Carter & Co. in Philly. Door deze nederlaag is er geen enkel team in de Atlantic Divsion met een positief record.Orlando - New Orleans 91-100
Philadelphia - Toronto 88-95
Atlanta - Milwaukee 94-106
Dallas - Washington 97-72
Orlando is bezig aan een dramatisch seizoen, vannacht de 16e nederlaag in 17 duels
Gadzuric 6 op 6 field goals!
Stel je voor, een line-up met Bosh, Marshall, Mcgrady, Carter en Rose, dat moet toch goed zijn voor een Conference Title, als je het mij vraagt... Zeker in de zwakke East...
Marshall speelde zeker geweldig! En Rose viel ook niet tegen, mager schot, maar veel assists, en Carter gooide ook noges een career high in assists... Zelfs Alvin Williams schoot 6 uit 6, en het is net alsof er een geheel nieuw team op de vloer staat, ik ben er zeer tevreden mee, tot dus ver dan he, en de Raps hebben zeker de betere deal gesloten...

Ow nu lees ik op www.hoopshype.com weer dat Mcgrady erom moest lachen toen men hem vroeg of hij terug wilde naar Toronto, dus wat is nu waar???
De eerste keer dat ik Denver bezig zag dit seizoen en opeens vind ik hun resultaten helemaal niet verrassend. Goed team dat een aantal sterren en een aantal goede werkers heeft. duidelijk een play-off kandidaat
Begint er steeds meer op te lijken dat Anthony de award voor beste rookie voor de neus van James wegkaapt... En terecht! Gister weer 26 punten.
quote:Als Carmelo op deze tempo blijft spelen en de Nuggets de playoffs halen zie ik Carmelo wel Rookie of the Year worden maar k vind persoonlijk Lebron wel véél beter als speler zit gewoon een KUT ploeg ...
Op donderdag 4 december 2003 12:57 schreef Zwansen het volgende:
Vannacht hebben de Nuggets weer laten zien dat ze echt een goed team zijn. Weer gewonnen, staan nu op 12-6!Begint er steeds meer op te lijken dat Anthony de award voor beste rookie voor de neus van James wegkaapt... En terecht! Gister weer 26 punten.
wat ik wel zeker is dat King James een echte grote gaat worden wacht maar binnen dit en drie of vier jaar dan gaat ie unstoppable worden ...
quote:Vond Carmelo dinsdag veel beter in de onderlinge confrontatie. Vooral omdat hij echt een teamspeler is en de belangrijke dingen doet. Het leek wel of de Cavs elkaar op het veld voor het eerst zagen.
Op donderdag 4 december 2003 14:28 schreef ANTWORX het volgende:[..]
Als Carmelo op deze tempo blijft spelen en de Nuggets de playoffs halen zie ik Carmelo wel Rookie of the Year worden maar k vind persoonlijk Lebron wel véél beter als speler zit gewoon een KUT ploeg ...
wat ik wel zeker is dat King James een echte grote gaat worden wacht maar binnen dit en drie of vier jaar dan gaat ie unstoppable worden ...
1. Iverson: .402
2. Mc Grady: .429
3. Davis: .397
6. Carter: .408
7. Pierce: .402
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Valt me ook op dat er dit jaar weinig scorers zijn... Iverson staat 1e met 28.8 en 2e staat Mc Grady met "slechts" 24.5... Waar is de tijd gebleven dat spelers nog 35 punten gemiddeld scoorden en dat er wel altijd 2, 3 spelers boven de 30 gemiddeld haalden? Ook de schotpercentages zijn belachelijk laag:
Van de eerste 7 op de topscorerslijst zijn er 5 met een schotpercentage waarvan je niet echt blij wordt...K zou zeggen
![]()
Ze verdedigen enorm harder met de jaren en er word nog enorm gescoord maar méér verdeeld , vroeger had je de sterspelers die 30 punten maakte en de rest hielp hem om te scoren, maar tegenwoordig is de spreiding enorm in de ploegEen goed voorbeeld zijn Lakers, Mavericks, Kings, enz....
1. Iverson: .402
2. Mc Grady: .429
3. Davis: .397
6. Carter: .408
7. Pierce: .402
code:3 teams in het westen met een negatief record, waaronder de Spurs, dat is toch redelijk verrassend. Lebron speelt in het op één na slechtste team van de NBA, dat hadden ook weinigen verwachtEastern Conference:
Atlantic Division: Central Division:
1.Philadel. 20-.500 1.Indiana 19-.789
2.Boston 18-.389 2.Detroit 20-.700
3.N.Jersey 18-.389 3.N.Orleans 19-.684
4.New York 19-.368 4.Toronto 18-.556
5.Washingt. 17-.353 5.Milwaukee 18-.500
6.Miami 18-.278 6.Atlanta 19-.316
7.Orlando 18-.056 7.Chicago 18-.278
8.Cleveland 19-.211
Western Conference:
Midwest Division: Pacific Division:
1.Denver 18-.667 1.LA Lakers 19-.842