quote:Wat een slechte aankoop van de Bulls, ze hadden beter Doc Rivers gehuurd... man die gaan daar spijt van hebben!!!
Op vrijdag 28 november 2003 09:30 schreef Robertje het volgende:
Scott Skiles wordt de nieuwe coach van de Chicago Bulls.
quote:Ik denk dat de Bulls een goeie keuze hebben genomen. Time will tell
Op vrijdag 28 november 2003 10:45 schreef ANTWORX het volgende:[..]
Wat een slechte aankoop van de Bulls, ze hadden beter Doc Rivers gehuurd... man die gaan daar spijt van hebben!!!
Heeft iemand ergens een biografie van Elson en Gadzurdic ?
quote:Hoe kun je nu voor de Pacers zijn? Die ploeg doet mij helemaal niks...
Op vrijdag 28 november 2003 12:13 schreef F1Bas het volgende:
Mijn cluppie doet het erg goed, go Pacers
Ik vraag me nog erger af wat je met Ajax moet
Voor t westen is het wat moeilijker maar k heb drie kandidaten
1. SHAQ
2. Bryant
3. Garnett (die verdient hem eigenlijk het meeste)!!!!
quote:De site van Dan Gadzuric' collegeploeg, de Bruins, heeft nog een heleboel stats en weetjes liggen van zijn college-days:
Op vrijdag 28 november 2003 12:45 schreef Choller het volgende:
Heeft iemand ergens een biografie van Elson en Gadzurdic ?
En natuurlijk de playerfiles op NBA.com:
http://www.nba.com/playerfile/dan_gadzuric/index.html?nav=page
http://www.nba.com/playerfile/francisco_elson/index.html?nav=page
quote:Ik heb anders een kruisje staan bij de Raptors in de toto hoor, niet bij de Magic!
Op donderdag 27 november 2003 23:45 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Vrijdagnacht gaan ze de Raptors verslaan
Ik denk dat de Bulls meer hebben aan Skiles dan aan Rivers, ze moeten een coach hebben die bereid is ze alle hoeken van de lockerroom te laten zien, geen playerscoach zoals Doc. Die verwaande kindertjes moeten een strenge leraar hebben... ![]()
Verder ben ik een Pacershater, die nieuwe retrojerseys zijn ook echt te erg, koeilelijk gewoon...
Ik denk dat Bryant en O'Neal sowieso geen MVP worden, meer iets voor Iverson, B.Davis, of Duncan of Garnett... Zou Davis echter met de trofee naar huis gaan, dan is hij misschien wel de slechte MVP in jaren...
quote:K weet ni welke NBA dat jij bekijkt maar Baron Davis is op het moment een van de beste spelers in da game...
Op vrijdag 28 november 2003 15:40 schreef Robertje het volgende:
Ik heb op de toto Magic gezetJe weet het maar nooit.
quote:Je quote de verkeerde.
Op vrijdag 28 november 2003 15:43 schreef ANTWORX het volgende:[..]
K weet ni welke NBA dat jij bekijkt maar Baron Davis is op het moment een van de beste spelers in da game...
Maar Garnett is ook erg goed, Iverson ook, natuurlijk Duncan, en ik denk dat New Jersey wel weer gaat draaien en Kidd ook weer een kans maakt.
quote:MVP wordt je alleen als je team een overwinning of 50 haalt of als je team een flinke verbetering maakt t.o.v. vorig jaar... Anders niet. Dus het wordt afwachten wie daarvoor in aanmerking komen. Denk dat Duncan en Garnett de grootste kans maken. Davis is een goede speler maar nadeel aan hem is dat ie slecht 41% raak schiet...
Op vrijdag 28 november 2003 22:25 schreef Omega het volgende:
Baron Davis is dit seizoen erg goed, en als hij deze vorm houdt, dan zou het terecht zijn dat hij MVP wordt.
Misschien als Detroit het nog wat beter gaat doen dat Wallace ook een goede kans maakt...
quote:En dinsdag is hij bij Canal+. Ik ben benieuwd.
Op zaterdag 29 november 2003 11:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Elson gaat lekker met zijn Nuggets
met de komende week de Clippers,Cavaliers en 2x de GS Warriors als tegenstander moet de koppositie in de midwestern divison toch haalbaar zijn voor de Niggets
En okee, Baron Davis staat aan de top met een heleboel statistieken, en misschien is hij dan toch wel de waardevolste speler in de league, maar vergeleken met vroegere MVP's is hij niet zoveel waard, maar ja alles is afwachten tot de terugkeer van Jamal...
Ennuh mijn gok in de toto op Toronto heeft toch maar weer goed uitgepakt!
Nobody Fucks With The Raps! Tweedes in de toto!
Da's een imposant rijtje, niet?? Wat volgens mij het verschil is tussen de teams waar deze spelers in zaten, en die waar Baron in zit, is dat de Hornets helemaal niet zo ver zullen komen in de playoffs... De Pistons, Nets, Pacers en zelfs Sixers maken volgens mij veel meer kans op de Semifinals...
Theoretisch gezien krijgen de Raps nu twee man die 20 punten gemiddeld moeten kunnen scoren, maar allebei hebben ze een twijfelachtige reputatie... Baxter is altijd leuk om te hebben, moet ook wel 10 punten en 5 rebounds in kunnen leggen...
Afscheid nemen van Davis zal niet meevallen, hij was de ongetwijfelde leider van de Raptors in moeilijke Carterloze dagen, maar als hij gelukkiger denkt te zijn in Chicago dan moet hij daar maar heengaan... Ook Jerome was één van mijn favorieten, met zijn harde werken en zijn capriolen, maar ja, hij en Jefferies konden niet consistent scoren, net als Davis dit seizoen eigelijk...
We moeten vooruit, en ik hoop dat 'we' de playoffs nog kunnen halen, al is het wel afwachten ofdat Rose uberhaupt wel de grens over wil steken, omdat hij zich daar eerder al negatief over had uitgelaten...
Allen Iverson lekker op dreef met 50 punten in een overwinning op Atlanta...
Het was zijn 9e wedstrijd waarin hij 50 punten of meer scoorde.
Toch een supertalent die Iverson!!! K denk dat ie zijn klein gestalte goed uitspeelt in de NBA door supersnelle moves en ongelofelijke gevoel voor de basket te hebben... als ie zo'n tempo volhoudt dan heeft ie goed kans om met de MVP te lopen
Pacers kansloos bij de Lakers, Nets ingemaakt door de Kings (rust 28-60!!!).
quote:Donyell Marshall is een goede voor de raptors een beetje een speler zoals Jerome maar iets langer en een betere touch, maar Jerome had meer energy en werklust. Ik vind het een goede trade voor de raptors.
Op zondag 30 november 2003 11:21 schreef Easy-E het volgende:
En ja hoor, het is bekend gemaakt dat de Bulls Jalen Rose, Donyell Marshall en Lonny Baxter naar Toronto sturen voor Antonio Davis, Jerome Williams en Chris Jefferies...Theoretisch gezien krijgen de Raps nu twee man die 20 punten gemiddeld moeten kunnen scoren, maar allebei hebben ze een twijfelachtige reputatie... Baxter is altijd leuk om te hebben, moet ook wel 10 punten en 5 rebounds in kunnen leggen...
Afscheid nemen van Davis zal niet meevallen, hij was de ongetwijfelde leider van de Raptors in moeilijke Carterloze dagen, maar als hij gelukkiger denkt te zijn in Chicago dan moet hij daar maar heengaan... Ook Jerome was één van mijn favorieten, met zijn harde werken en zijn capriolen, maar ja, hij en Jefferies konden niet consistent scoren, net als Davis dit seizoen eigelijk...
We moeten vooruit, en ik hoop dat 'we' de playoffs nog kunnen halen, al is het wel afwachten ofdat Rose uberhaupt wel de grens over wil steken, omdat hij zich daar eerder al negatief over had uitgelaten...
Paar weken terug verloor LA van New Orleans en Detroit, toen was het oosten ook niet meteen beter dan het westen.
Nogmaals je hebt helemaal gelijk dat het westen beter is, maar ik vind gisteravond nou niet helemaal eerlijk om dat als bewijs op te brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door Omega op 01-12-2003 16:08]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |