quote:De Bobcats mogen volgend jaar niet helemaal vrij kiezen he. Elk team mag acht van de eigen spelers beschermen, waar Charlotte vanaf moet blijven. Maar van Dallas, Sacramento, Lakers zijn dan nog steeds wel aardige spelers te halen....
Op vrijdag 21 november 2003 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Zit natuurlijk wel wat in. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets kan bij een competitie als de NBA die afwerkt. Waarbij allemaal regels gelden als de beste nieuwelingen bij de slechtste teams.. En dat de Charlotte Bobcats volgend seizoen hun team mogen samen stellen door spelers te KIEZEN van andere teams. Voor een dergelijk 'probleem' moet dan toch ook een regel zijn, om alle 4 de gewesten in evenwicht te houden..?
quote:Ja I know, anders zou het wel een beetje té mooi zijn.. Maar ik wilde jullie niet vermoeien met een lange post
Op vrijdag 21 november 2003 23:09 schreef Colplay het volgende:[..]
De Bobcats mogen volgend jaar niet helemaal vrij kiezen he. Elk team mag acht van de eigen spelers beschermen, waar Charlotte vanaf moet blijven. Maar van Dallas, Sacramento, Lakers zijn dan nog steeds wel aardige spelers te halen....
Nu ga ik slapen!
quote:Shaq was sowieso al niet echt in topvorm.. Wel jammer dat ie nu licht geblesseerd is..
Op zaterdag 22 november 2003 10:11 schreef Colplay het volgende:
Shaq is vannacht geblesseerd geraakt. Nou is het niet ernstig, maar Jackson gaat er vanuit dat hij wel een paar wedstrijdjes zal missen. Wel benieuwd of de rest het echt zo makkelijk op kan pakken zonder hem.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:14 schreef ANTWORX het volgende:
[..]
Mooi lijstje en goede opmerkingen![]()
quote:Wauw, wat een positieve reacties!
Op vrijdag 21 november 2003 23:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Leuke lijst. Alleen zitten er natuurlijk ook wel een paar guards tussen, maar opvallend blijft dat toppers nog steeds van oost naar west gaan.
Portland, Chicago, Cleveland, Toronto, Dallas en New York zijn allemaal aan het onderhandelen met elkaar met de Raptors en Bulls voorop... De Bulls bieden Jalen Rose, Donyell Marshall, Marcus Fizer en Eddie Robinson aan voor Antonio Davis, Jerome Williams, Alvin Williams en Morris Peterson, maar niet per se allemaal in dezelfde trade...
Portland wil van de ongehoorzame Bonzi Wells af, en ook Rasheed Wallace en Ruben Patterson moeten geruimd worden, en Dallas biedt nu al Antawn Jamison en Tony Delk aan... Neem daarbij dat NY altijd nog Othella Harrington voor Morris Peterson wil ruilen... Ook in Cleveland weten ze zich geen raad meer met wie er nu leider moet zijn, Ricky Davis schijnt niet meer in het plaatje te passen, en kan waarschijnlijk naar Portland...
Wat de coaches betreft: Frank Johnson (Phoenix) en Bill Cartwright (Chicago) moeten oppassen voor hun job, Doc Rivers staat al klaar, hoewel hij volgend jaar waarschijnlijk NY gaat coachen...
En dan nog het meest frappante nieuwtje:
Alonzo Mourning en Kenyon Martin van NJ lopen nu al te ruzieën. Mourning klaagde bij de media over Martin, die door zijn verzwikte enkel zijn plicht als teamleider over het hoofd zou zien. Mourning uitte dit door zielig ''My ankle, my ankle!'' te kermen tegen de journalisten... Toen Kenyon dit hoorde van de journalisten, wist hij alleen te zeggen: ''My kidney, my kidney!'', waarmee hij doelde op de nierziekte van Mourning, die hem heel 2001 deden missen... To be continued!

Antoine Walker attempts to drive past Denver Nuggets Francisco Elson
wel weer starten en 27 minuten voor Elson maar zijn schot met 2 uit 9 was bagger
quote:Ja, dan hebben ze alleen nog "maar" Bryant, Malone en Payton...
Op zondag 23 november 2003 15:55 schreef Robertje het volgende:
Ik heb toch liever dat Shaq een bessure heeft in de play-offs
quote:Ik weet nog toen Miami en Orlando en Vancouver en Toronto erbij kwamen, dat elk team een aantal (volgens mij 7) spelers moet aanwijzen die niet gekozen mogen worden. The Bobcats zullen dus alleen benchplayers mogen kiezen.
Op vrijdag 21 november 2003 22:54 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Zit natuurlijk wel wat in. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zoiets kan bij een competitie als de NBA die afwerkt. Waarbij allemaal regels gelden als de beste nieuwelingen bij de slechtste teams.. En dat de Charlotte Bobcats volgend seizoen hun team mogen samen stellen door spelers te KIEZEN van andere teams. Voor een dergelijk 'probleem' moet dan toch ook een regel zijn, om alle 4 de gewesten in evenwicht te houden..?
quote:Als Bryant dan nog op vrije voeten is....
Op zondag 23 november 2003 15:56 schreef Zwansen het volgende:[..]
Ja, dan hebben ze alleen nog "maar" Bryant, Malone en Payton...
[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 23-11-2003 22:16]
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:50 schreef Omega het volgende:[..]
Ik weet nog toen Miami en Orlando en Vancouver en Toronto erbij kwamen, dat elk team een aantal (volgens mij 7) spelers moet aanwijzen die niet gekozen mogen worden. The Bobcats zullen dus alleen benchplayers mogen kiezen.
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Ja I know, anders zou het wel een beetje té mooi zijn.. Maar ik wilde jullie niet vermoeien met een lange post
quote:Er is natuurlijk het grootste gerucht dat als Kobe Bryant op vrije voeten blijft hij volgend seizoen zal getrade worden voor T-mac...
Op zaterdag 22 november 2003 19:36 schreef Easy-E het volgende:
De geruchtenmolen draait trouwens ook weer op volle toeren zeg:Portland, Chicago, Cleveland, Toronto, Dallas en New York zijn allemaal aan het onderhandelen met elkaar met de Raptors en Bulls voorop... De Bulls bieden Jalen Rose, Donyell Marshall, Marcus Fizer en Eddie Robinson aan voor Antonio Davis, Jerome Williams, Alvin Williams en Morris Peterson, maar niet per se allemaal in dezelfde trade...
Portland wil van de ongehoorzame Bonzi Wells af, en ook Rasheed Wallace en Ruben Patterson moeten geruimd worden, en Dallas biedt nu al Antawn Jamison en Tony Delk aan... Neem daarbij dat NY altijd nog Othella Harrington voor Morris Peterson wil ruilen... Ook in Cleveland weten ze zich geen raad meer met wie er nu leider moet zijn, Ricky Davis schijnt niet meer in het plaatje te passen, en kan waarschijnlijk naar Portland...
Wat de coaches betreft: Frank Johnson (Phoenix) en Bill Cartwright (Chicago) moeten oppassen voor hun job, Doc Rivers staat al klaar, hoewel hij volgend jaar waarschijnlijk NY gaat coachen...
En dan nog het meest frappante nieuwtje:
Alonzo Mourning en Kenyon Martin van NJ lopen nu al te ruzieën. Mourning klaagde bij de media over Martin, die door zijn verzwikte enkel zijn plicht als teamleider over het hoofd zou zien. Mourning uitte dit door zielig ''My ankle, my ankle!'' te kermen tegen de journalisten... Toen Kenyon dit hoorde van de journalisten, wist hij alleen te zeggen: ''My kidney, my kidney!'', waarmee hij doelde op de nierziekte van Mourning, die hem heel 2001 deden missen... To be continued!
quote:Ja sorry, ik reageerde al op het bericht pagina 1, zonder pagina 2 te lezen
Op zondag 23 november 2003 23:05 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik kopieer mijn reactie wel nog een keer..
quote:hoe zit die shit nu eigenlijk...? 'k heb half wat gehoord:?
Op zondag 23 november 2003 21:28 schreef Robertje het volgende:[..]
Als Bryant dan nog op vrije voeten is....
Ze hebben al een C en een PF, dus zou Davis van de bank af moeten komen, zou stom zijn, en PG's hebben ze al in Hinrich en Crawford, dus geen plaats voor de tevens versleten Alvin Williams. Nou en tot slot heeft Peterson een zeer matig seizoen tot nog toe, dus of de Bulls er op vooruit gaan???
Over die expansiedraft van Charlotte, ik heb gelezen dat de Nuggets al bekend hebben gemaakt Marcus Camby en de in Charlotte opgegroeide Rodney White niet te ''beschermen''. Maar of dit allemaal waar is moet nog blijken... Het is niet zo dat je alleen benchplayers kan kiezen hoor... (zie Camby)
Ligt het aan mij of spelen Elson en Gadzuric beter vanaf de bank dan in de basisvijf??
Of Kobe Bryant ooit nog geruild zal worden met Tracy Mcgrady betwijfel ik, Tracy wil net zo graag teamleider zijn als Kobe, dus zouden de Lakers er niks op vooruit gaan. En daarbij, Kobe heeft niks met Orlando, en Tracy heeft niks met LA. Een andere mogelijkheid zou zijn om Shaq terug naar Orlando te sturen, als free agent of in een trade, maarja, ook dan zouden ze Mcgrady aan moeten bieden...
Hoe het zit met die rechtzaak van Kobe interesseerd mij eigenlijk al lang niet meer, ik kan dus ook niet uitleggen wat er eigenlijk allemaal gebeurd is...
En ten slotte: Ja het is zielig voor Alonzo, zeker als je terugdenkt aan wat Kenyon zei over zijn nieren, die zal zich nu wel twee keer bedenken voordat ie zijn muil opentrekt...
quote:Zie paar posts hierboven voor meer info...
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef Robertje het volgende:
Ik las net dat Alonzo Mourning stopt met basketball. Zie Dacray voor meer info.
quote:Probleem is dat ze toch niet zo tevreden zijn over Curry en Chandler is blessure gevoelig. Antonio Davis is een erg goede speler die in het Oosten wel als center kan spelen. Veel ervaring en hij voelt zich thuis in Chicago aangezien zijn vrouw daar nog steeds een huis heeft. Peterson heeft een slecht jaar omdat de coach het niet in hem ziet zitten. Alvin Williams, die inmiddels uit de trade gehaald is vanwege zijn blessure en operaties in het verleden, zat erbij omdat Hinrich nog (lang) niet een NBA waardige guard is, en Crawford goed is, maar eigenlijk een SG en geen point guard. Vandaar dat Pippen vaak point forward speelt. Volgend jaar speelt Jay Williams weer maar dit seizoen niet.
Op maandag 24 november 2003 20:25 schreef Easy-E het volgende:
De Raps! Alleen Rose wil de Raps niet!Althans dat zegt ie zelf... Wellicht dat met de coachwissel in Chicago men gaat proberen meer uit de spelers te persen, en dat er betere resultaten geboekt gaan worden, maar het lijkt mij waarschijnlijker dat ze nog slechter zullen worden, en dan alsnog Rose en Marshall naar Toronto gaan sturen in ruil voor Davis, Williams en Peterson, wat mijns inziens een erg stomme deal is.
Ze hebben al een C en een PF, dus zou Davis van de bank af moeten komen, zou stom zijn, en PG's hebben ze al in Hinrich en Crawford, dus geen plaats voor de tevens versleten Alvin Williams. Nou en tot slot heeft Peterson een zeer matig seizoen tot nog toe, dus of de Bulls er op vooruit gaan???
Voor jou misschien wel leuk, maar er is een kans dat Ricky Davis (van Cleveland) naar Toronto gaat. Paul Silas wil hem kwijt omdat hij een headcase is. Maar talent heeft ie wel.
quote:Rodney White valt erg tegen, en Camby, misschien vanwege zijn verleden. Hij staat toch bekend als Cotton Camby. Geen enkel jaar 82 games gespeeld. Of anders misschien zijn contract, die is misschien te hoog. Verder zou een free agent (center) die ze op het oog hebben en misschien al te kennen heeft gegeven te willen komen. Maar toch vreemd om een starter gratis te laten gaan.
Over die expansiedraft van Charlotte, ik heb gelezen dat de Nuggets al bekend hebben gemaakt Marcus Camby en de in Charlotte opgegroeide Rodney White niet te ''beschermen''. Maar of dit allemaal waar is moet nog blijken... Het is niet zo dat je alleen benchplayers kan kiezen hoor... (zie Camby)
quote:Ik denk dat je helemaal gelijk hebt, Kobe for Tracy zal niet zo snel gebeuren om de redenen die jij al aangeeft. Ik denk dat Kobe of blijft of als free agent zal vertrekken. Ik denk dat hij genoeg geld heeft (denk aan het Adidas contract) en "paar extra dollars" wel laat schieten om lekker te gaan spelen waar hij wil spelen. Ik heb al gehoord dat een team als Memphis kans maakt omdat Jerry West daar GM is. Ben echt benieuwd, overigens heeft Kobe gezegd dat als hij weg gaat dat dat komt door Shaq.
Ligt het aan mij of spelen Elson en Gadzuric beter vanaf de bank dan in de basisvijf??Of Kobe Bryant ooit nog geruild zal worden met Tracy Mcgrady betwijfel ik, Tracy wil net zo graag teamleider zijn als Kobe, dus zouden de Lakers er niks op vooruit gaan. En daarbij, Kobe heeft niks met Orlando, en Tracy heeft niks met LA. Een andere mogelijkheid zou zijn om Shaq terug naar Orlando te sturen, als free agent of in een trade, maarja, ook dan zouden ze Mcgrady aan moeten bieden...
quote:Vond Alonzo opmerking ook niet slim. Hij maakte een denigrerende (spelling??) o[merking over de blessure van K-Mart. Maar Kenyon had er gewoon niet op moeten reageren, en zeker niet over de nieren van Zo.
En ten slotte: Ja het is zielig voor Alonzo, zeker als je terugdenkt aan wat Kenyon zei over zijn nieren, die zal zich nu wel twee keer bedenken voordat ie zijn muil opentrekt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |