abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2003 @ 05:25:07 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15712368
Onverwacht

Lakers 87 Rockets 99

Na bijna elf maanden verliezen The Lakers weer een thuiswedstrijd bijna geheel door een superverdediging van Houston.

Bryant werd even wakker (3rd qt, LA kwam even voor) maar viel weer in slaap, Yao niet meer gezien en Francis stond op.

Nice game, good defense

Morgenavond weer twee wedstrijden

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:18:32 #227
67205 Colplay
How you doin??
pi_15712850
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 05:25 schreef popolon het volgende:
Onverwacht

Lakers 87 Rockets 99

Na bijna elf maanden verliezen The Lakers weer een thuiswedstrijd bijna geheel door een superverdediging van Houston.

Bryant werd even wakker (3rd qt, LA kwam even voor) maar viel weer in slaap, Yao niet meer gezien en Francis stond op.

Nice game, good defense

Morgenavond weer twee wedstrijden

Was inderdaad niet verwacht dat Lakers zouden verliezen ja. Maar is niet de eerste thuisnederlaag dit seizoen hoor. Twee weken geleden verloren ze thuis ook al van Dallas. Maar is Malone dan echt zo belangrijk voor de Lakers of is de rest gewoon hopeloos uit vorm?? Nederlaag van Sacto ook niet echt een verrassing als Stojakovic geschorst (duwen ref) is. Op ESPN werd hij genoemd als MVP in the Western Conference tot nu toe.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15713814
Tsja, nou moet ook wel gezegd worden dat Gerald Wallace wel erg goed voor Stojakovic inviel: 16 punten (7 uit 11) 11 rebounds en 3 blocks, terwijl ie normaal 2,2 punten en 2,5 rebounds pakt! Daaruit blijkt maar weer dat elke Kings-speler bulkt van het talent...

Brad Miller heeft ondertussen een break-outseason, die gast is een van de beste centers in de NBA (hoewel hij met het wegvallen van Webber PF speelt), en zonder twijfel de best passende in de NBA... Maar als je dan ziet hoe laag hij staat in de All-Star ballots:
Shaquille O'Neal (LAL) 835,331
Yao Ming (Hou.) 693,272
Radoslav Nesterovic (S.A.) 122,079
Vlade Divac (Sac.) 102,060
Brad Miller (Sac.) 99,052

Waarom krijgt Nesterovic meer stemmen dan Miller??? En hetzelfde geldt voor Divac, alhoewel die gast als center ongeveer meer assists gooit dan dat hij rebounds pakt (5,2 tegen 5,6)!

vrijdag 26 december 2003 @ 11:51:31 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15713904
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 11:46 schreef Easy-E het volgende:
Waarom krijgt Nesterovic meer stemmen dan Miller??? En hetzelfde geldt voor Divac, alhoewel die gast als center ongeveer meer assists gooit dan dat hij rebounds pakt (5,2 tegen 5,6)!
Dat zijn Europeanen (Slovenie en Servie respectievelijk volgens mij) dus zullen veel stemmen krijgen van hun landgenoten.... Net zoals Ming, er zijn een miljard Chinezen dus ook niet gek dat die gast zoveel votes krijgt! Die Amerikanen hebben veel meer keus he!
pi_15714115
Over die All-Star balloting, er zijn wel meer spelers die (naar mijn mening) of teveel of te weinig stemmen krijgen, eens kijken:

Eastern Forwards:
Tsja, Vince Carter staat weer op één, daar kun je je vraagtekens bij hebben, de man is een showman, maar is niet de beste in de NBA... Erger is echter het feit dat Scottie Pippen op vier staat! Die vent heeft nog niets gedaan dit seizoen, hij verdient echter misschien wel een laatste ASG, voordat ie met pensioen gaat, maar hij staat boven sterren zoals Artest, A-Rahim en Odom. Verder kan gezegd worden dat Kukoc niet in het rijtje thuishoort, maar Kroatie zal wel flink op hem gestemd hebben...

East Guards
Valt niet veel over te zeggen, alleen het feit dat Lebron James boven Baron Davis staat... Davis kan ook dunken hoor! (misschien nog wel beter dan James ook)

East Centers
Het aanbod is beperkt, maar Alonzo Mourning op de tweede plaats is gewoon onzin, of ook hij moet zijn laatste ASG krijgen... Mutombo komt niet op de lijst voor, en Antonio Davis is sinds de trade ook niet echt meer een voor de hand liggende keuze...

West Forwards
Karl Malone staat maar liefst vierdes, en dat terwijl Stojakovic pas zevendes staat, en Webber (zonder gespeeld te hebben) zelfs achtstes staat... P.S. waar is Zach Randolph??

West Guards
Opmerkelijk is hier dat Emanuel Ginobili vijfdes staat, boven teammaat Tony Parker, Mike Bibby en Stephon Marbury...

West Centers
Sja, Brad Miller op de vijfde plaats slechts, is jammer...

vrijdag 26 december 2003 @ 12:15:08 #231
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_15714327
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:02 schreef Easy-E het volgende:
Over die All-Star balloting, er zijn wel meer spelers die (naar mijn mening) of teveel of te weinig stemmen krijgen, eens kijken:

Eastern Forwards:
Tsja, Vince Carter staat weer op één, daar kun je je vraagtekens bij hebben, de man is een showman, maar is niet de beste in de NBA... Erger is echter het feit dat Scottie Pippen op vier staat! Die vent heeft nog niets gedaan dit seizoen, hij verdient echter misschien wel een laatste ASG, voordat ie met pensioen gaat, maar hij staat boven sterren zoals Artest, A-Rahim en Odom. Verder kan gezegd worden dat Kukoc niet in het rijtje thuishoort, maar Kroatie zal wel flink op hem gestemd hebben...

East Guards
Valt niet veel over te zeggen, alleen het feit dat Lebron James boven Baron Davis staat... Davis kan ook dunken hoor! (misschien nog wel beter dan James ook)

East Centers
Het aanbod is beperkt, maar Alonzo Mourning op de tweede plaats is gewoon onzin, of ook hij moet zijn laatste ASG krijgen... Mutombo komt niet op de lijst voor, en Antonio Davis is sinds de trade ook niet echt meer een voor de hand liggende keuze...

West Forwards
Karl Malone staat maar liefst vierdes, en dat terwijl Stojakovic pas zevendes staat, en Webber (zonder gespeeld te hebben) zelfs achtstes staat... P.S. waar is Zach Randolph??

West Guards
Opmerkelijk is hier dat Emanuel Ginobili vijfdes staat, boven teammaat Tony Parker, Mike Bibby en Stephon Marbury...

West Centers
Sja, Brad Miller op de vijfde plaats slechts, is jammer...

Eastern Forwards:
Vince is inderdaad een showman maar waar dacht je dan dat de All-Star wedstrijd om ging? Hij kan dunken als de beste! En dat wil het publiek zien!
En Scottie Pippen verdient idd zijn laatste ASG... Niemand van de huidige NBA-spelers heeft meer bereikt dan hem.

East Guards
De hype rondom Lebron is er niet voor niks... Die man gaat schandalig goed worden. Zoals Mc Grady gister zei: "He's unbelievable," McGrady said, following the first career meeting between the two. "If he continues to work hard and stay hungry, it could be ugly. It's scary how good he really could be."
Davis is ook goed maar niet het talent wat James is!

West Forwards
Malone gaat volgend seizoen topscorer aller tijden worden en een 2-voudig MVP mag best op plaats 4 staan boven Stojakovic...

West Guards
Ginobili is een leuke speler om naar te kijken en een Argentijn he... Dus 5e plek, waarom niet?

pi_15718092
Ja, ik snap best dat al die spelers geweldig waren of worden, maar ik kies All-Stars op de prestaties die ze dit seizoen leveren, dat lijkt me toch logischer... Natuurlijk wordt Lebron een hele goeie, en ik wil hem ook zeker zien in de ASG, maar Baron Davis is al het hele seizoen MVP-kandidaat, die lange tijd bovenaan stond/staat in de statslijsten... Dat geldt net zo goed voor Stojakovic, die op dit moment topscorer is in de NBA...

Achja, wat maakt het ook allemaal uit, er worden per conference toch maar 5 spelers gekozen, en de rest wordt door de coaches gekozen, waardoor een Stojakovic waarschijnlijk toch boven een Malone gekozen zal worden, en een Davis boven een James...

Zoals het er nu uitziet worden dit de line-ups:

West
C O'Neal
F Duncan
F Garnett
G Bryant
G Francis

East
C Wallace
F O'Neal
F Carter
G Mcgrady
G Iverson

Het is wederom hartverwarmend om te zien hoe elk jaar weer dezelfde starters worden gekozen...:P

zaterdag 27 december 2003 @ 13:33:49 #233
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_15740199
4 minuten speeltijd voor Gadzuric
Dan schuift ook steeds meer richting verkeerde kant van de bank
don't call to the bullpen
  zaterdag 27 december 2003 @ 19:55:22 #234
41234 Flaw
Only the strong
pi_15749510
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 12:02 schreef Easy-E het volgende:
East Guards
Ondanks z'n 'geringe' lengte (1.93m) kan Davis spectaculair dunken. Hij heeft ook meegedaan aan de dunkcontest, ik meen in 2001 toen won Desmond Mason. Alleen LeBron is wel een klasse apart hoor. Als je die hebt zien dunken dan ben je het wel met me eens dat ie dat beter kan dan Baron. Desalniettemin vind ik dat Davis wel van Allstar-kaliber is. 23.6 punten (6e in de NBA), 8.4 assists (3e in de NBA), 4.3 rebs, 2.73 steals (2e in de NBA) per wedstrijd is natuurlijk geen kattenpis!

[Dit bericht is gewijzigd door Flaw op 27-12-2003 20:03]

pi_15757445
De meeste teams hebben nu wel zo rond de 30 wedstrijden gespeelt, nu worden de krachtsverhoudingen langszaam duidelijk
code:
1.N.Jersey  28-.536 1.Indiana   30-.700
 2.Boston    30-.500 2.N.Orleans 30-.633
 3.Philadel. 29-.483 3.Detroit   29-.552
 4.Miami     29-.414 4.Milwaukee 29-.517
 5.New York  30-.367 5.Toronto   28-.500
 6.Washingt. 27-.296 6.Cleveland 30-.300
 7.Orlando   31-.258 7.Chicago   28-.286
                     8.Atlanta   31-.258
 Western Conference:                    
 Midwest Division:   Pacific Division:  
 1.S.Antonio 31-.677 1.LA Lakers 27-.741
 2.Minnesota 28-.643 2.Sacram'to 28-.714
 3.Denver    29-.621 3.G.State   27-.519
 4.Dallas    28-.571 4.Portland  27-.519
 5.Houston   29-.552 5.Seattle   26-.500
 6.Utah      29-.552 6.LA Clipp. 25-.480
 7.Memphis   29-.517 7.Phoenix   30-.333

In het Westen valt Dallas tegen en presteren de Nuggets en de Warriors verrassend goed. In het Oosten staan de verwachte ploegen bovenaan. Cleveland valt toch ligt tegen, Orlando begint langzaam te draaien en Miami heeft kans op de playoffs.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15762572
Mijn all stars:

East:
Allen Iverson G
Tracy McGrady G
Ron Artest F
Jermaine O'Neal F
Ben Wallace C

West:
Steve Nash G
Kobe Bryant G
Predrag Stojakovic F
Dirk Nowitzki F
Shaq O'Neal C

pi_15769488
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:55 schreef Flaw het volgende:

Ondanks z'n 'geringe' lengte (1.93m) kan Davis spectaculair dunken. Hij heeft ook meegedaan aan de dunkcontest, ik meen in 2001 toen won Desmond Mason.

Dat was idd in 2001, waarin hij in de finale geblinddoekt (door zijn headband weliswaar) probeerde te slammen, maar de ring miste. De dunk was een imitatie van slamdunkwinnaar Cedric Ceballos in 1992, die er wel de contest mee won...

Wil je de dunk van Ceballos nog eens zien, kijk dan op:
http://www.cedricceballos.com/cgi-bin/start.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 28-12-2003 18:24]

pi_15769706
Het is toch nog wel een lange weg voor de Magic hoor, en Miami en ook NY doen het beter dan verwacht... Hoe dat de Knicks zoveel wedstrijden weten te winnen is mij een raadsel... Ze hebben trouwens Slavko Vranes ontslagen, en gaan ook Clarence Weatherspoons contract afkopen, waarna Isiah Thomas waarschijnlijk heel het team vol gaat stoppen met atletische lange mannen, net als in Indiana...

New Orleans is ook wel een echte verrassing, ze winnen veel, zelfs zonder Mashburn, maar ik vraag me echt af of ze wel iets kunnen uitrichten tegen teams als San Antonio, Sacramento, LA Lakers of Dallas... Dat geldt eigenlijk wel voor alle East teams... Chicago had ik ook net even iets beter verwacht...

De Midwest Division zit vol met verrassingen: allemaal winning records! Denver, Utah en Memphis doen het erg goed, de Wolves ook trouwens... De Clippers en Warriors lijken ook eindelijk uit de kelder te komen, en tot mijn schrik valt Phoenix er recht in... Maarrr, als Amare en Zarko er weer bij zijn....

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 28-12-2003 18:37]

pi_15784845
quote:
Op zondag 28 december 2003 12:43 schreef CIS-E het volgende:
Mijn all stars:

East:
Allen Iverson G
Tracy McGrady G
Ron Artest F
Jermaine O'Neal F
Ben Wallace C

West:
Steve Nash G
Kobe Bryant G
Predrag Stojakovic F
Dirk Nowitzki F
Shaq O'Neal C

Garnett moet er echt wel bij hoor vind ik..
Check z'n stats! WTF! Hij is goed voor 24,5 ppg.. Kan je mee thuis komen als NBA-speler
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_15787591
Garnett is dan ook gewoon een geweldige speler. Die man is gewoon magistraal. Die moet gewoon spelen. Verder vind ik toch wel dat Jason Kidd moet spelen. Als je ziet wat hij kan. Helaas maakt hij te weinig punten, als zijn schot beter word kan niemand hem stoppen.
  maandag 29 december 2003 @ 08:33:58 #241
67205 Colplay
How you doin??
pi_15788059
Garnett, Duncan en Stojakovic verdienen alle drie om te starten in de All Star Game omdat zij de leiders van hun ploeg zijn en hun ploeg ook echt goed draait. Spelers van Dallas verdienen het niet vind ik, want zij vallen ontzettend tegen met zoveel goede spelers.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_15807008
Tja ... Kidd zou er inderdaad in moeten. In plaats van ... doe maar Iverson. Hoewel de 7sixers het beter doen dan de Magic. Maar McGrady speelt nog wel goed.

Garnett, Duncan en Stojakovic? Welke Laker haal je er dan uit? KB8 of Shaq? De Dallas spelers spelen wel een leuk spel voor zo'n all star game. Veel fast breaks. Run and gun.

Goed ... da Kid krijgt een plekje. Shaq mag op de bank beginnen.

Even iets anders: onze landgenoten Gadzuric en Elson spelen steeds minder. Volgens mij moeten ze maar naar een ander team. Je zou wensen een topteam (New Jersey, Detroit of Indiana) maar dat is denk ik niet mogelijk.

Golden State is misschien wel een leuke ploeg. Speedy Claxton, Jason Richardson en Mike Dunleavy mogen dan de acties en de scores maken. Gadzuric en Elson knappen het vuile werk op onder de borden. Een jonge basis 5. Lijkt me goed voor onze mannen.

maandag 29 december 2003 @ 23:17:34 #243
67205 Colplay
How you doin??
pi_15810675
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:11 schreef CIS-E het volgende:
......
Garnett, Duncan en Stojakovic? Welke Laker haal je er dan uit? KB8 of Shaq? De Dallas spelers spelen wel een leuk spel voor zo'n all star game. Veel fast breaks. Run and gun.
......
De drie staan alle drie als Forwards op het ballot, dus een van de drie zal af moeten vallen en Shaq mag dus wel starten
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:52:07 #244
6146 SpankSpankeronie
pi_15813028
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:11 schreef CIS-E het volgende:

Even iets anders: onze landgenoten Gadzuric en Elson spelen steeds minder. Volgens mij moeten ze maar naar een ander team. Je zou wensen een topteam (New Jersey, Detroit of Indiana) maar dat is denk ik niet mogelijk.

Golden State is misschien wel een leuke ploeg. Speedy Claxton, Jason Richardson en Mike Dunleavy mogen dan de acties en de scores maken. Gadzuric en Elson knappen het vuile werk op onder de borden. Een jonge basis 5. Lijkt me goed voor onze mannen.

laat Elson maar mooi bij de Nuggets zitten die krijgt daar nog wel voldoende speeltijd met dat blessuregevoelige zooitje daar

en Gadzuric ja die heeft pech dat Skinner weer fit is en zal blij mogen zijn met iedere minuut die hij nu meepakt,maar verhuizen naar de GS Warriors schiet ook niet op met Dampier daar onder het bord,en Dampier had al bij Musselman geklaagt dat die meer speeltijd wil

pi_15817356
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:17 schreef Colplay het volgende:

[..]

De drie staan alle drie als Forwards op het ballot, dus een van de drie zal af moeten vallen en Shaq mag dus wel starten

Je kan ook met 3 forwards spelen. Zo'n stembiljet is voor de vorm. Een coach kan anders beslissen.
pi_15817372
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:52 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

laat Elson maar mooi bij de Nuggets zitten die krijgt daar nog wel voldoende speeltijd met dat blessuregevoelige zooitje daar

en Gadzuric ja die heeft pech dat Skinner weer fit is en zal blij mogen zijn met iedere minuut die hij nu meepakt,maar verhuizen naar de GS Warriors schiet ook niet op met Dampier daar onder het bord,en Dampier had al bij Musselman geklaagt dat die meer speeltijd wil

Zo goed lijken die centers van de Warriors mij niet. Op dit moment speelt Elson niet veel.
  dinsdag 30 december 2003 @ 13:53:42 #247
67205 Colplay
How you doin??
pi_15824005
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:28 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Je kan ook met 3 forwards spelen. Zo'n stembiljet is voor de vorm. Een coach kan anders beslissen.

Dat geldt toch niet voor de basisopstelling?? Daar spelen toch de spelers die gekozen worden op hun positie??
pi_15825552
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:29 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Zo goed lijken die centers van de Warriors mij niet. Op dit moment speelt Elson niet veel.

Hahaha je hebt het hier wel over Erick Dampier hoor, die gast is vijfdes in rebounding (11,4 per game) in de league, en tweedes in offensive rebounds (4,4 per game)! Hij heeft zijn beste spel in jaren, en dat in slechts 31 minuten gemiddeld!

Dan heb je nog vele andere qualityspelers die op de center kunnen: Troy Murphy (na blessure nu goed voor 9 punten en 8 rebounds gemiddeld), Cliff Robinson (11 punten, 4 rebounds gemiddeld), Brian Cardinal (uit het niets zomaar ineens goed voor 9 punten en 4 rebounds gemiddeld), en dan heb je nog Adonal Foyle (één van NBA's beste shotblockers), Popeye Jones, en Evan Eschmeyer als opties...

Elson en Gadzuric zijn beter dan Eschmeyer, Jones, Cardinal en Robinson, maar ik denk toch echt niet dat de Warriors plannen hebben om een center aan te nemen, ze zouden echt geen tijd krijgen in GS...

Verder mag er bij de ASG niet gesjoemeld worden met posities, maar als de coach van de Western Conference (wie gaat dat eigenlijk worden??) liever Dirk, Peja en Kevin in zijn frontcourt wil hebben, dan gooit ie toch gewoon Shaq in de eerste minuut van de center af, simpel zat, alleen dan krijgt die coach weer de fans op zijn dak!

In de basisvijf staat in ieder geval 1 center, 2 forwards en 2 guards, zoals ze op het biljet staan...

[Dit bericht is gewijzigd door Easy-E op 30-12-2003 14:46]

dinsdag 30 december 2003 @ 14:56:38 #249
6146 SpankSpankeronie
pi_15825938
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:29 schreef CIS-E het volgende:

[..]

Gadzuric speelt dan wel uitgerekend tegen de Warriors zijn beste wedstrijd in de NBA maar ze hebben nog steeds geen trade voorgesteld om van Exel tegen hem te ruilen
en op het Bucks forum klagen ze ook al dat Dan te weinig speeltijd krijgt
ze zijn daar wel tevreden met Dan gezien het feit dat hij bovenaan staat in de Which player has been the biggest surprise for the Bucks this season? poll
nu maar hopen dat Terry Porter Dan een beetje speeltijd geeft vannacht tegen de Mavericks

en Elson kreeg de laatste 2 wedstrijden toch alweer 13 en 14 minuten speeltijd,ik neem aan dat Elson daar van te voren voor had getekend

dinsdag 30 december 2003 @ 16:23:28 #250
67205 Colplay
How you doin??
pi_15828807
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:43 schreef Easy-E het volgende:

[..]

Verder mag er bij de ASG niet gesjoemeld worden met posities, maar als de coach van de Western Conference (wie gaat dat eigenlijk worden??) liever Dirk, Peja en Kevin in zijn frontcourt wil hebben, dan gooit ie toch gewoon Shaq in de eerste minuut van de center af, simpel zat, alleen dan krijgt die coach weer de fans op zijn dak!

In de basisvijf staat in ieder geval 1 center, 2 forwards en 2 guards, zoals ze op het biljet staan...

Wie zat er vorig jaar ook al weer op de bank in het Westen?? Dat was toch Adelman?? Phil lijkt dan de grootste kanshebber omdat je niet twee jaar achter elkaar in de ASG mag coachen. Alleen wil hij dat wel??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')