abonnement Unibet Coolblue
pi_14788314
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:06 schreef PaulJambers het volgende:
Wat plezant, un naamtopique.
hoezo ga jij mij?
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_14788562
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:12 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

Dat durven wij omdat je een belg bent..

denk ik...


Gevaarlijke uitspraak.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_14788742
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:25 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Gevaarlijke uitspraak.


[jambers]
Vandaag zijn we bij klaasklapschaats zo op het eerste gezicht een doodnormale kerel. Maar klapschaats houd ervan om op the edge te leven.. Hij daagt alles en iedereen uit met zeer gewaagde uitspraken.[/jambers]

[klaasklapschaats]
Ja het zit zo ik vind het plesant mensen uit te lokken. Zo heb ik laatst tegen een jonge deerne gezegd ge hept een knap rokske aan maar ik zou een andere kleur gekozen hebben! Vervolgens spring ik in mijn gereedstaande vehikel en bel mijn moeder. Dit doe ik zo'n 4 x per week.
Dit is uiterst plesant en na afloop drink altijd een bakske thee met mun moederr.. Op goeie dagen zeg ik dan zomaar ineens gadverdamme die thee is lauw, dan spring ik in mijn gereedstaande vehikel en bel mijn vader.................[/klaasklapschaats]

  donderdag 20 november 2003 @ 14:39:37 #29
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14789008
Vul aan:

[Jambers] Vandaag zijn we op bezoek bij Mariska, een 34 jaar oude vrouw die...

pi_14790186
Krijg ik nog antwoord of niet??
pi_14791005
Op donderdag 20 november 2003 14:39 schreef Zwansen het volgende:

Vul aan:

[Jambers] Vandaag zijn we op bezoek bij Mariska, een 34 jaar oude vrouw die...

Die eigenlijk uit amsterdam komt en is geboren op 17 januari 1977 en van beroep...visagiste is. 2'e naam Mylene en op fok ook wel Schatje genoemd. "mariska" * (*zo zullen we haar verder noemen in de uitzending) Houdt er van om elke zondag alle bloemen buiten te zetten. Het liefst bij de buren voor de deur. Tevens jaagt ze bejaarden op de kast. Deze ouwe mensjes moeten vervolgens door de brandweer uit hun benarde positie verwijderd worden. Verder spoort ze niet ! Nee zij gaat liever in haar oude golf diesel file-rijden. Als er wat meer mensen zouden sporen(trein-reizen) zou het een stuk beter gaan met het milieu.
Maar hier heeft "mariska" geen boodschap aan. Nee "mariska" heeft zoiets van hoe minder bomen hoe harder ik kan rijden... Volgende week het verhaal van de buren. Hoe is het om in de leef-omgeving van een " ontspoord" iemand te wonen...

pi_14791028
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:16 schreef schatje het volgende:
Krijg ik nog antwoord of niet??
He jij staat 2e als topposter van gister, moet je raden wie der bovenaan staat .

Geilllllll .

pi_14793961
Kick!

donderdag 20 november
VTM 22:10-23:10 Jambers, 10 jaar later



Speciaal voor schatje

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14794070
[jambers]We zijn vandaag bij een man , een man met naar eigen zeggen bijzondere gaven. Zijn omgeving kent hem al jaren als God.
Ongeloof en spot achtervolgen hem , maar Frans , in het normale leven groenteboer is er doof voor. Elke zaterdag plant hij nucleare bommen bij overheidsinstanties, tenminste , dat denkt Frans , het zijn echter ongevaarlijke appelkratjes. Maar de fantasie is hem in dit geval meester[/jambers]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14794090
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[jambers]We zijn vandaag bij een man , een man met naar eigen zeggen bijzondere gaven. Zijn omgeving kent hem al jaren als God.
Ongeloof en spot achtervolgen hem , maar Frans , in het normale leven groenteboer is er doof voor. Elke zaterdag plant hij nucleare bommen bij overheidsinstanties, tenminste , dat denkt Frans , het zijn echter ongevaarlijke appelkratjes. Maar de fantasie is hem in dit geval meester[/jambers]
  donderdag 20 november 2003 @ 18:02:29 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14794103
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:00 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[jambers]We zijn vandaag bij een man , een man met naar eigen zeggen bijzondere gaven. Zijn omgeving kent hem al jaren als God.
Ongeloof en spot achtervolgen hem , maar Frans , in het normale leven groenteboer is er doof voor. Elke zaterdag plant hij nucleare bommen bij overheidsinstanties, tenminste , dat denkt Frans , het zijn echter ongevaarlijke appelkratjes. Maar de fantasie is hem in dit geval meester[/jambers]

Hoe bedenk je het!!!!!!!!!!

  donderdag 20 november 2003 @ 18:06:56 #37
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_14794208
hier een plaatje van de desbetreffende marco
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_14794211
[jambers]
Op deze koude gure avond staan we voor het huis van Hans. Hans lijkt op het eerste gezicht een doodnormale jongen echter Hans is opticien...
Hans leeft voor brillen verzamelt ze ook. Als we binnen zijn laat ie zijn grote trots zien. Een wc-bril uit 1968. Deze bril is zo van de pot gerukt en daarna niet meer gewassen. Dit is meteen ook het bijzondere aan de hobby van Hans. Hans verzamelt wc-brillen van alle bouwjaren als ze maar zo van de pot gerukt zijn.. Naast de wc-brillen hobby is Hans een liefhebber van dakpannen. Werkelijk zijn hele huis ligt bezaaid met dakpannen...

[Hans] De laatste hobby heeft ook zo z'n voordelen... Voordat ik aan deze hobby begon had ik voortdurend lekkage. Maar sinds ik dakpannen spaar wordt het huis stukje bij beetje droger[/hans]

[jambers] Deze jonge excentriekeling heeft van de nood een deugd gemaakt en heeft zijn hobby gekoppeld aan een probleem. Over 10 jaar zullen we zien hoe het Hans vergaat..... [/jambers]

pi_14794239
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:06 schreef Angst het volgende:
[afbeelding] hier een plaatje van de desbetreffende marco

Ja dat is um !!
  donderdag 20 november 2003 @ 18:09:43 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14794270
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:06 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[jambers] Deze jonge excentriekeling heeft van de nood een deugd gemaakt en heeft zijn hobby gekoppeld aan een probleem. Over 10 jaar zullen we zien hoe het Hans vergaat..... [/jambers]
Wat een gaaf topic! Dit slaat echt nergens op!
pi_14794407
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:45 schreef dagizmo het volgende:

[..]

He jij staat 2e als topposter van gister, moet je raden wie der bovenaan staat .

Geilllllll .


Lijstje is foetsie hoor .
pi_14794485
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kick!

donderdag 20 november
VTM 22:10-23:10 Jambers, 10 jaar later



Speciaal voor schatje


Hallo??

VTM is hier niet te ontvangen. En op site van RTL4 staat er ook niet van.

pi_14794960
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Hallo??

VTM is hier niet te ontvangen. En op site van RTL4 staat er ook niet van.


Sorry , wist ik niet...
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14795033
[jambers]

we zijn hier in het pitoreske dorpje "den gat" en niemand kan vermoeden wat zich hier allemaal afspeelt .

het zal je verbazen wat er allemaal in sexclub den gat gebeurd.

etc. etc. etc. etc.

--> geen happy end <--

[/jambers]

pi_14795071
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:43 schreef Tiemie het volgende:
[jambers]

we zijn hier in het pitoreske dorpje "den gat" en niemand kan vermoeden wat zich hier allemaal afspeelt .

het zal je verbazen wat er allemaal in sexclub den gat gebeurd.

etc. etc. etc. etc.

--> geen happy end <--

[/jambers]


Ik vind die teasers van Jambers nix..

Ik doe het alleen voor de echte uitzendingen !

pi_14795146
[jambers] Op een ogenschijnlijk doodgewone zondag staat onze Christiaan bij de plaatselijke viskraam , enkel en alleen onzin uit te kramen. De bezoekers van de markt kennen hem al jaren en hebben hem liefkozend "de gek van de plaatselijke viskraam die alleen maar onzin uitkraamt" gedoopt. We zien Christiaan zijn hobby uitoefenen[/jambers]

[Christiaan] Koop hier uw accu-boormchines zonder accu! Verse meloenen bij de viskraam 4 voor de prijs van 31![/Christiaan]

[jambers] Christiaan uw zonderlinge hobby maakt sommige mensen eigenlijk een bietje bang he? Denkt u er niet over om met uwe 'passie'
te stoppen?[/jambers]

[Christiaan] Niet zolang ik mijne mond kan bewegen he, ik heb het al eens geprobeerd maar de plaatselijke markt ligt bij mij voor de deur, en ja dan lonkt deze zeg maar naar mij he? Het is een soort roeping geworden, en alee die grapjes die mensen maken raakt mij niet meer he , ik heb namelijk oordopjes in[/Christiaan]

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14795153
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Lijstje is foetsie hoor .


http://members.lycos.nl/vliegendevos/

Zoeken is niet je sterkste kant volgens mij... ( maar je kunt nie alles hebben natuurlijk )

pi_14795205
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[jambers] Op een ogenschijnlijk doodgewone zondag staat onze Christiaan bij de plaatselijke viskraam , enkel en alleen onzin uit te kramen. De bezoekers van de markt kennen hem al jaren en hebben hem liefkozend "de gek van de plaatselijke viskraam die alleen maar onzin uitkraamt" gedoopt. We zien Christiaan zijn hobby uitoefenen[/jambers]

[Christiaan] Koop hier uw accu-boormchines zonder accu! Verse meloenen bij de viskraam 4 voor de prijs van 31![/Christiaan]

[jambers] Christiaan uw zonderlinge hobby maakt sommige mensen eigenlijk een bietje bang he? Denkt u er niet over om met uwe 'passie'
te stoppen?[/jambers]

[Christiaan] Niet zolang ik mijne mond kan bewegen he, ik heb het al eens geprobeerd maar de plaatselijke markt ligt bij mij voor de deur, en ja dan lonkt deze zeg maar naar mij he? Het is een soort roeping geworden, en alee die grapjes die mensen maken raakt mij niet meer he , ik heb namelijk oordopjes in[/Christiaan]


Hahahah die is geweldig
pi_14795378
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:48 schreef Klaasklapschaats het volgende:

[..]

http://members.lycos.nl/vliegendevos/

Zoeken is niet je sterkste kant volgens mij... ( maar je kunt nie alles hebben natuurlijk )


Zeg, doe eens niet zo brutaal.
pi_14795383
[jambers] Vandaag zijn wij in een groen groen knollen knollen land. U zult wel denken wat heeft paul.. Maar ik ben vandaag op bezoek bij Jan en Ellie. Jan en Ellie boeren de hele dag kinderliedjes. Jan is huisarts en Ellie is part-time postbode. Wij gingen een dag mee om te kijken of deze vreemde gewoonte geen belemmeringen oplevert tijdens hun dagelijkse werkzaamheden...[/jambers]

[jan]Burrpp burrppp buurrppp Ik deed hier in het huis van tante lieneke.. Wat de patienten er van vinden.. Ach ik weet dat niet als ik eenmaal boer hoor ik nix meer door de diepe trilling die door mijn hele lijf gaat.. Ik denk dat mijn patienten er aan gewend zijn geraakt. Natuurlijk hou ik wel rekening met deze vreemde hobby. Zo hebben wij ons hele eet-patroon aangepast.. geen knoflook of uien voor ons.[/jan]

[ellie] De mensen kijken je wel aan als je kinderliedjes op straat loopt op te boeren echter ik let daar niet meer op. Ik doe dit nu ruim 20 jaar en ik kan er niet meer zonder.. Er is wel eens een tijd geweest dat ik ermee wou stoppen. Toen heb ik mij geconcentreerd op de top40. Echter die is aan zulke veranderingen onderhevig dat het een te grote opgave naast het werk werd om dit uit mijn kopke te leren.. En het is dan ook om die reden dat ik toch maar weer ben terug gevallen op de kinderliedjes..[/ellie]

[jamber]Jan en Ellie wat zijn ze gelukkig en wat is het een plesante boel thuis bij dit leuke koppeltje.. Jan en Ellie zijn volmaakt gelukkig.. en beste mensen vind u ook niet. Als niemand er last van heeft en het werk heeft er niet onder te lijden..waarom laten we ze dan niet in hun waarde..[/jambers]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')