abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14786293
er is al een topic over ACN, een grote discussie of het nu wel of niet een goed bedrijf is en of het nu wel of niet mogelijk is om daar geld mee te verdienen.

er zijn daar dus heel wat verschillende meningen over hebben we kunnen lezen en denk dat iedereen wel zijn eigen mening nu erover kan uit brengen.

zijn er mensen die er nu ook intresse hebben gekregen en die het mischien willen gaan proberen, of er iig verder op in willen gaan en het uitzoeken of het nou wel iets voor je is.

dat zou ik dus graag willen weten, ik zelf zit daar nog zwaar over na te denken want opzich lijkt het me dus wel iets. en zou dus wel in contact willen komen met mensen die het opzich wel een intresant idee vinden en dus verder willen kijken of het mogelijkheden bied.

ikzelf heb in het andere discussie topic een heel verhaal geschreven hoe het volgens mij wel kan werken, en dat is dus om er veeeel moeite voor te doen...lees daar maar ff door.

mensen die weer meningen hebben dat het een slecht bedrijf is, dat het oplichterij, illegaal is of dat het niet werkt, ga daar mee door in het andere topic. dit is dus voor mensen die het wel intresant vinden en willen kijken wat de mogelijkheden zijn.

gr.

donderdag 20 november 2003 @ 13:39:33 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_14787296
Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')