abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14785910
Of is er al 1 open?

Speeltuinbankje: 14e bedrijf

Hier hadden we nog maar 14 bankjes...

[Dit bericht is gewijzigd door Syrena op 20-11-2003 12:57]

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 14:10:26 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_14788184
Lady-wrb wat ongelovelijk klote!! Als je er wel de behoefte aan hebt kan je misschien zelf een topic openen. Volgens mij zijn hier toch ook wel gescheiden ouders, of in ieder geval alleenstaande ouders te vinden.

Sterkte meid

Nou ik hoefde niet in mijn nakende niksie hoor Alleen ondergoed was (erg) genoeg

Deze arts past helemaal in mijn straatje, niet snijden, wegprikken of peuteren, werkt toch allemaal niet. Ik ga beginnen met 1 of ander smeersel en kan straks dózen verbandmiddelen ophalen Rewimo, tis inderdaad weer een drama.

Ook raadde hij me aan om bepaalde pillen te gaan slikken (weet even niet welke) maar daarmee gaat de stiekeme wens-hoop-weet ik veel wat van een kadootjes-kindje ook weg... Als ik tijdens dat medicijngebruik zwanger zou raken zou het kindje zékér weten misvormd-gehandicapt zijn, zonder ook maar 1 overlevingskans.... Peet gaat morgen bellen voor een doorverwijzing voor de knoopjes... Gelukkig hadden we het er al maanden over en kwam dit niet als een donderslag bij heldere hemel. We hebben 2 gezonde kindjes, wat zouden we nog op ons nek halen... nu nog een redelijk gezonde mama, helemaal beter zal het nooit worden.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 november 2003 @ 14:23:26 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_14788492
Een arts die niet gelijk met scalpels en naalden klaarstaat? Nu heb ik echt alles gezien Maar wat een heftige pillen krijg je dan...Ik hoop dat ze verder geen vervelende bijwerkingen hebben?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 14:40:06 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_14789030
Sommige artsen krijgen zelfs pretoogjes en pakken kwijlend een scalpel

Ik moet het boekje nog lezen, als dit middel niet werkt kan ik nog malariapillen krijgen Helpt dat niet, ga ik door naar een academisch ziekenhuis.

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2003 @ 15:07:13 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14789919
Wat een narigheid Mous... Een vriendin van me is er ook al eens aan geopereerd, ik geloof wel dat het geholpen heeft (zal het eens vragen, ik spreek haar niet zo vaak). Als je van die enge pillen moet slikken is een knoopje bij Peet leggen wel erg verstandig.

Lady-wrb, er zijn beslist mensen die mee kunnen praten over een scheiding en alles wat erbij komt kijken. Iemand stelde al voor om er een topic over te openen, lijkt me een goed plan (als je dat wilt uiteraard). Ik wens je in elk geval heel veel sterkte. Mijn ouders zijn gescheiden en ik weet wel dat er in zo'n geval heel wat op je af komt

En dan nog even leuk nieuws: ik heb zulk leuk behang gekocht voor Christan! Het is lichtblauw vinylbehang met gele sterretjes, en die geven licht in het donker Enige nadeel is, dat het ook nog op de muur moet En onze behang-opa zit voorlopig in Spanje

Misschien ook iets voor jou, Kirpeknots? Te koop bij Hornbach.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 november 2003 @ 15:12:48 #6
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14790067
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:40 schreef moussy het volgende:
Sommige artsen krijgen zelfs pretoogjes en pakken kwijlend een scalpel
de sadisten!
patat ftw :)
pi_14790692
Misschien niet de juiste plaats voor mijn vraag, maar ik heb nu een leuk computertje besteld en wil toch best wel graag internet thuis. Alleen gaan wij over 5 maanden verhuizen. Als ik nu een kabelaansluiting van een of andere internetprovider neem moet ik dan straks nog extra kosten betalen wanneer ik ga verhuizen? En welke providers zijn goed en snel zonder al te duur te zijn?
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 17:18:28 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_14793142
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Wat een narigheid Mous... Een vriendin van me is er ook al eens aan geopereerd, ik geloof wel dat het geholpen heeft (zal het eens vragen, ik spreek haar niet zo vaak). Als je van die enge pillen moet slikken is een knoopje bij Peet leggen wel erg verstandig.
Vaak halen ze dan de huid weg, maar dan moeten ze bij mij zo veel weghalen dat ze beter mn kop op een ander lijf kunnen zetten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2003 @ 17:39:08 #9
13151 crew  Rewimo
pi_14793591
Volgens mij hebben ze bij haar zweetklieren onder haar oksels weggehaald. Die waren steeds ontstoken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_14793650
Mous klinkt allemaal maar griezelig....Lady-wrb: heeel jammer en moeilijk ook zeg! He bah, en een rottijd ook zo voor de 'feest'dagen (alhoewel feestdagen met een vent die je niet kunt luchten of zien is veul erger: -ervaringsdeskundige)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14794617
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:40 schreef moussy het volgende:
Ik moet het boekje nog lezen, als dit middel niet werkt kan ik nog malariapillen krijgen Helpt dat niet, ga ik door naar een academisch ziekenhuis.
Zijn die malariapillen geen Plaquenil? Dit zijn ontstekingsremmers en werken ook bij sommige huidaandoeningen idd. Heb vorige week nog de bijsluiter gelezen. Ik slik ze zelf ook tegen ontstekingen. Mijn arts verteld altijd dat deze pillen al 60 jaar gebruikt worden, dus dat er al veel over bekend is, hij is er erg positief voor (in mijn geval dan) Maak maar altijd een grapje dat ik nu ook tegen malaria beschermd ben
Sterkte! iig, Die onderzoeken zijn nooit leuk. Heb zelf ook een ervaring met een dermatoloog, kon 2 dagen niet zitten omdat ze een huidbiopt uit mijn bil gehaald hadden

Verder heb ik zo'n goed nieuws! Ik ben aangenomen voor een stageplek. Had dinsdag een gesprek en ze zouden me begin volgende week bellen, en nu belden ze vanavond al Eindelijk daar ook geen zorgen meer over.

edit: typfoutje

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_14795654
Lady wrb ontzettend veel sterkte. En zoals de anderen ook al zeggen.Wil je ff je gal spuien of wat dan ook, plof neer op het bankje of open een topic.

Moussy hopelijk slaan de pillen aan!!!!

Waarom staat elke winkel nou vol met pepernoten chocola kruidnootjes enz enz zo lukt het lijnen nauurlijk nooit. Tis elke maand wel wat

Ik heb gisteren weer de docu a miracle of love gezien. Kreeg weer traantjes hoor en besefte maar weer al te goed dat het krijgen van een kindje zo'n groot wonder is.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_14796670
staat nog steeds een k te weinig in de titel..

Hhmhmhmh...de school heeft nog steeds niet gebeld dat ik mag komen solliciteren. Dus nu weet ik nog niks, en ik heb tegen onze locatiemanager gezegd dat ik deze week nog ff langs zou komen (contract huidige baan zou verlengd worden tot juni 2004, anders loopt het af per dec 2003).

Nou ja, afwachten maar. Ondertussen zou ik dus mooi aan mijn scriptie kunnen typen. Ik was vandaag om 13.20 thuis, maar ja.... eeeeven naar het Kruitvat voor wat cadeautjes...even zus...even zo. En nu heb ik geen zin meer. Ik las net dat Livelink een zoontje heeft, en toen dacht ik weer: Ikwilooooooook!

voor Mous, hopelijk helpt het smeren, moet je jezelf nou helemaal inpakken met die zwachtels en zalf? Heb dat es op TV gezien bij twee jongetjes, dat was een zooi.

Ik had zo'n snijgrage huisarts, heeft een moedervlek op m'n tiet weggesneden..... wel goed gedaan, maar *ieh*

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 20 november 2003 @ 20:08:06 #14
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14797223
poe poe, al die medische verhalen... sterkte iedereen die het nodig heeft!
  donderdag 20 november 2003 @ 20:14:58 #15
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14797439
* daniman doet weer es gek en eet op een bankje zijn schaaltje chocoladevla met slagroom op
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2003 @ 20:16:26 #16
13151 crew  Rewimo
pi_14797494
Goed dat je het zegt!

*Haalt toetje uit koelkast en komt ermee naast Daniman zitten*

donderdag 20 november 2003 @ 20:18:10 #17
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14797553
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:16 schreef Rewimo het volgende:
Goed dat je het zegt!

*Haalt toetje uit koelkast en komt ermee naast Daniman zitten*

gezellie!!!!

wat extra slagroom op je toetje? *slagroomspuitbus pakt*

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 november 2003 @ 20:19:25 #18
13151 crew  Rewimo
pi_14797592
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:18 schreef daniman het volgende:

[..]

gezellie!!!!

wat extra slagroom op je toetje? *slagroomspuitbus pakt*

Nee dank je, ik vind mijn Griesstraum met chocola zo al lekker genoeg
  donderdag 20 november 2003 @ 20:20:20 #19
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14797624
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee dank je, ik vind mijn Griesstraum met chocola zo al lekker genoeg

OK! *slagroomspuitbus weer opbergt*
  Jubileum moderator donderdag 20 november 2003 @ 20:23:21 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_14797728
Zow, titel aangepast (typvautjes eruit) en opgeschoond.

lady wrb heel veel sterkte, dit lijkt me geen makkelijke tijd voor je, zo vlak voor de feestdagen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 november 2003 @ 20:25:42 #21
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14797806
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:23 schreef Lois het volgende:
Zow, titel aangepast (typvautjes eruit) en opgeschoond.
ik dacht al, hoe kan het dat ik eerst een reactie zag van iemand op page 2, toen mijn reactie daarop als eerste van page 2, en daarna zag ik nog een keer dat er 22 posts in dit topic waren, die daarna 20 werden.

Da was jij dus

donderdag 20 november 2003 @ 20:48:30 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14798483
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:08 schreef jessie het volgende:Ik heb gisteren weer de docu a miracle of love gezien. Kreeg weer traantjes hoor en besefte maar weer al te goed dat het krijgen van een kindje zo'n groot wonder is.
Ik heb 'em eindelijk ook gezien. Viel er per ongeluk in.
Wat een prachtige Docu.
Moest bij 6 weekjes wel even slikken, toen ging het bij m'n zusje mis.
Wat ongelofelijk klein dan nog, maar toch al zo echt.
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 21:13:44 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_14799108
Mariposa, dat middel waar de dermatoloog het over had heet Dapson

Ik heb het boekje van de Neotigason (wordt meestal voorgeschreven bij hele erge psoriases) helemaal gelezen, nu ga ik zo even zoeken naar dat dapson gedoe, maar ik denk dat ik liever aan de dapson ga. Zal je net zien dat er één fanatieke cel bij een ei van mij op bezoek gaat...

donderdag 20 november 2003 @ 21:18:44 #24
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_14799266
ff afkoelen hier... zit weer flink te schelden hier achter mijn computer!

Want ik ben bezig met een eigen spelletje op mijn site (extra levels maken), maar soms krijg ik een foutmelding en die wil ik dan wegklikken, maar dan opent ie een programma die het internet venster afsluit als je dat programma weer afsluit. Heel irritant!

pi_14799392
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:13 schreef moussy het volgende:
Mariposa, dat middel waar de dermatoloog het over had heet Dapson

Ik heb het boekje van de Neotigason (wordt meestal voorgeschreven bij hele erge psoriases) helemaal gelezen, nu ga ik zo even zoeken naar dat dapson gedoe, maar ik denk dat ik liever aan de dapson ga. Zal je net zien dat er één fanatieke cel bij een ei van mij op bezoek gaat...

Dapson ken ik niet, misschien is er wel nog een middel dat ook voor malaria gebruikt wordt en voor jou goed is.

Ik weet iig dat plaquenil bij zwangerschap afgeraden wordt daarbij slik ik nog iets tegen hoge bloeddruk wat echt niet goed is voor een vruchtje en waarvoor ik tegen die tijd moet overstappen. Dus ik snap je angst voor nog een kindje heel goed. Ben zelf ook ontzettend bang, dat ondanks mijn maatregelen er toch een eitje bevrucht wordt.

heb er nog ff de bijsluiter bij gepakt, de werkzame stoffen in Plaquenil zijn: hydroxychloroquinesulfaat. Misschien dat dit een andere naam is voor hetzelfde. Ik weet dat er ergens op het internet ook sites zijn waar medicijnen en de werkzame stoffen genoemd staan, weet alleen niet waar misschien via google.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')