Ik heb de collectie gezien en het bevindt zich in zeer goede staat.
Die gozer waar ik het van overkoop verzamelde deze destijds en draaide ze amper. Puur voor eigen gebruik.
Iedere hoes is zelfs nog voorzien van een plastic kaft en er zitten nagenoeg geen krassen op. Nu die gaat verhuizen wil hij dus van zijn hele collectie af.
Er zaten flink wat bootlegs tussen en zeer exclusieve remixen uit die tijd (gehaald destijds bij USA Import), eerste persing gevallen etc.
Mijn vraag aan hem was om enkel deze versies voor mezelf op cd te zetten en daarna terug te brengen, maar dat wilde hij niet. Nu kan ik het niet laten om de platencollectie volledig over te kopen, de exclusieve gevallen mooi op cd te branden en de collectie door te verkopen omdat ik het zonde vind hier een rits platen te hebben staan waar ik nagenoeg weinig mee doe.
Wat levert zo een, in zeer goede staat verkerende, (exclusieve) collectie tegenwoordig nog op?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-11-2003 08:56]
quote:Op marktplaats ?
Op donderdag 20 november 2003 06:52 schreef Conflict het volgende:
ik denk 500 euro ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 20-11-2003 08:57]
quote:nee, gewoon, de waarde.
Op donderdag 20 november 2003 06:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Op marktplaats ?
quote:mooi...
Op donderdag 20 november 2003 06:57 schreef Conflict het volgende:[..]
nee, gewoon, de waarde.
waar op internet kan ik de collectie precies te koop aanbieden ?
quote:Hier!
Op donderdag 20 november 2003 07:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
mooi...
dat wordt hier dus even een kamertje vrijmaken....waar op internet kan ik de collectie precies te koop aanbieden ?
quote:Op (rommel-)marktplaten.com
Op donderdag 20 november 2003 07:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
mooi...
dat wordt hier dus even een kamertje vrijmaken....waar op internet kan ik de collectie precies te koop aanbieden ?
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
Op donderdag 20 november 2003 07:03 schreef Rennus het volgende:[..]
Op (rommel-)marktplaten.com
Open de introductiepagina www.(rommel-)marktplaten.com en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt. Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
Probeer het volgende:
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken
HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer
quote:1 euro per stuk??
Op donderdag 20 november 2003 07:33 schreef sig000 het volgende:
Als het echt aparte zijn 1 euro p/st..
Het is nogal afhankelijk van de verzamelaars.
.
zou nog maar eens goed kijken want unieke platen kunnen makkelijk 30-40 euro per stuk of meer opleveren, afhankelijk van de conditie en of je er een verzamelaar voor vind.
Ik zou niet de hele rits in 1x wegdoen, dan wil iedereen het alleen maar voor een prikkie hebben. Ik zou opzoek gaan naar verzamelaars en rondkijken wat zulke platen nog opleveren door eens met een lijst met platen die je dan hebt langs een platenbeurs te gaan!
Niet naar marktplaats o.i.d. gaan, dan krijg je er niets meer voor.
Ok sommige zijn misschien niet veel waard, maar hij zal er maar net tussen zitten...die ene plaat
quote:Inderdaad, als je ziet wat je op een platenbeurs voor een gemiddelde plaat betaalt, word je niet vrolijk. Die 30 a 40 euro is voor een unieke exemplaren vrij normaal, maar het kan af en toe nog meer zijn (platen voor een paar honderd euro per stuk). Zeker als de conditie van de platen erg goed is, kun je er relatief veel voor vragen.
Op donderdag 20 november 2003 07:42 schreef djkoelkast het volgende:
1 euro per stuk??
tsss...zou nog maar eens goed kijken want unieke platen kunnen makkelijk 30-40 euro per stuk of meer opleveren, afhankelijk van de conditie en of je er een verzamelaar voor vind.
quote:Ik ben rijk.
Op donderdag 20 november 2003 08:44 schreef MSXUser het volgende:[..]
Inderdaad, als je ziet wat je op een platenbeurs voor een gemiddelde plaat betaalt, word je niet vrolijk. Die 30 a 40 euro is voor een unieke exemplaren vrij normaal, maar het kan af en toe nog meer zijn (platen voor een paar honderd euro per stuk). Zeker als de conditie van de platen erg goed is, kun je er relatief veel voor vragen.
Voor 1000 stuks vinyl 400 a 500 euro?? Zet er maar gerust nog eens een nul achter, dat komt al meer in de richting.
quote:Nu alleen nog de juiste personen zien te vinden die hier hun geld aan willen spenderen...
Op donderdag 20 november 2003 08:49 schreef sig000 het volgende:[..]
Ik ben rijk.
.
quote:De hele collectie of niks...
Op donderdag 20 november 2003 08:52 schreef ClioSporT het volgende:
als je de remix van jantje smit - pappie waar ben je nou in hard house versie heb hoor ik het wel
quote:Maak een website met die collectie.
Op donderdag 20 november 2003 08:52 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Nu alleen nog de juiste personen zien te vinden die hier hun geld aan willen spenderen...
Zitten er platen van Nik Kershaw tussen?
quote:Precies... eerst zorgen dat ik die collectie in huis krijg voordat iemand mij voor is. Die vent heeft ook helemaal niet in de gaten watvoor platen hij in zijn bezit heeft...
Op donderdag 20 november 2003 08:55 schreef sig000 het volgende:[..]
Maak een website met die collectie.
.
quote:Dat wordt niks dan, of iemand moet ze willen kopen om weer voor meer te verkopen...
Op donderdag 20 november 2003 08:55 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
De hele collectie of niks...
quote:Ik heb vluchtig een keer er doorheen gekeken, maar volgende week weet ik meer, dan zal ik de titels op mijn website zetten zoals ik al zei.
Op donderdag 20 november 2003 08:59 schreef MikeyMo het volgende:
de hele collectie in een keer is altijd moeilijk, vooral al het veel verschillende stijlen zijn.Zitten er platen van Nik Kershaw tussen?
quote:Goed plan.
Op donderdag 20 november 2003 09:04 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Ik heb vluchtig een keer er doorheen gekeken, maar volgende week weet ik meer, dan zal ik de titels op mijn website zetten zoals ik al zei.
quote:Dat is volgens mij nog het meest leuke van zo een aanschaf, het doorbladeren van de collectie en het bekijken van de platenhoezen !
Op donderdag 20 november 2003 09:09 schreef sig000 het volgende:[..]
Goed plan.
.
quote:Verkoop je ze dan per stuk of wat? Laat het dan maar weten wanneer je klaar bent hier.
Ik heb vluchtig een keer er doorheen gekeken, maar volgende week weet ik meer, dan zal ik de titels op mijn website zetten zoals ik al zei.
quote:Ok ik wacht af
quote:Als ik jullie een groot plezier kan doen met een bepaald exemplaar dan wel, maar het liefst wil ik ook weer alles (in één keer) verkopen. Het gaat mij nl. in principe ook maar om enkele exemplaren of speciale versies die ik op cd wil hebben. Het 'hebben' van de platen zelf daar kan ik vrij weinig meer mee dan.
Op donderdag 20 november 2003 09:11 schreef klaus_beyer het volgende:[..]
Verkoop je ze dan per stuk of wat? Laat het dan maar weten wanneer je klaar bent hier.
quote:Wat voor stijl is de collectie?
Op donderdag 20 november 2003 09:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Als ik jullie een groot plezier kan doen met een bepaald exemplaar dan wel, maar het liefst wil ik ook weer alles (in één keer) verkopen. Het gaat mij nl. in principe ook maar om enkele exemplaren of speciale versies die ik op cd wil hebben. Het 'hebben' van de platen zelf daar kan ik vrij weinig meer mee dan.
quote:Ik heb er een hard hoofd in, want hijzelf is al 42 geloof ik...
Op donderdag 20 november 2003 09:15 schreef DJ_Robbie het volgende:
Weet niet of je zelf ook nog de platen verkoopt
Mocht de plaat: OT Quartet - Hold that sucker down (builder skycraper rmx) er tussen zitten heb ik daar best wat voor over
quote:Beetje waar Ben Liebrand's mixen mee bekend zijn geworden, dat soort muziek.
Op donderdag 20 november 2003 09:18 schreef sig000 het volgende:[..]
Wat voor stijl is de collectie?
quote:Ah ok, aangezien er tussen haakjes ook (90') stond
Op donderdag 20 november 2003 09:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Ik heb er een hard hoofd in, want hijzelf is al 42 geloof ik...
Lijkt me sterk dat hij in '93 nog dat soort muziek kocht. Denk toch dat het hoofdzakelijk jaren '80 zal zijn...
quote:Misschien kun je delen van je collectie kwijt per muzieksoort.
Op donderdag 20 november 2003 09:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Als ik jullie een groot plezier kan doen met een bepaald exemplaar dan wel, maar het liefst wil ik ook weer alles (in één keer) verkopen. Het gaat mij nl. in principe ook maar om enkele exemplaren of speciale versies die ik op cd wil hebben. Het 'hebben' van de platen zelf daar kan ik vrij weinig meer mee dan.
quote:Disco.
Op donderdag 20 november 2003 09:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Beetje waar Ben Liebrand's mixen mee bekend zijn geworden, dat soort muziek.
quote:Jep... maar dat komt omdat ik nog niet alles gezien heb...
Op donderdag 20 november 2003 09:20 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Ah ok, aangezien er tussen haakjes ook (90') stond
quote:Ja en dan vooral ook niet eind jaren '70 vergeten met waarschijnlijk de daarbij horende DMC-mixen.
Op donderdag 20 november 2003 09:22 schreef sig000 het volgende:[..]
Disco.
.
quote:Daar zijn vast wel liefhebbers voor.
Op donderdag 20 november 2003 09:25 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Ja en dan vooral ook niet eind jaren '70 vergeten met waarschijnlijk de daarbij horende DMC-mixen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |