quote:Ga je mee naar London?
Op donderdag 20 november 2003 01:03 schreef peaceman het volgende:
Het was wederom super! Wereldband, wereldconcert, volgende keer weer!!!!!!
quote:Nee ik heb er om moeten vragen en mijn mooiste Bambi ogen tevoorschijn moeten toveren
Op donderdag 20 november 2003 01:05 schreef Dirrrrk het volgende:Ja maar die gooiden ze geloof ik niet het publiek in
En daar zat vast geen zwart tape aan
Achja, is niet zo bijzonder zo'n setlist, maar wel een leuk souvenir, en mensen zijn soms met de kleinste dingen blij
quote:Ze hadden bij 2 nummers toch een alternatief? Bij Street Spirit en We suck Young Blood geloof ik. Ik ben wel blij dat ze Street Spirit hebben gekozen
Op donderdag 20 november 2003 01:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee ik heb er om moeten vragen en mijn mooiste Bambi ogen tevoorschijn moeten toveren
Achja, is niet zo bijzonder zo'n setlist, maar wel een leuk souvenir, en mensen zijn soms met de kleinste dingen blij
Het bier was trouwens schandalig duur. Je moest zo'n OHRA-kaart kopen voor ¤10 en daar kon je dan 4 biertjes van kopen
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 20-11-2003 01:19]
quote:Yup.
Op donderdag 20 november 2003 01:17 schreef Dirrrrk het volgende:Ze hadden bij 2 nummers toch een alternatief? Bij Street Spirit en We suck Young Blood geloof ik. Ik ben wel blij dat ze Street Spirit hebben gekozen
Het was How to disappear completly of Street spirit (gelukkig de laatste)
En Sail to the moon of We suck young blood!
quote:Ik moet over 7 uur weer op school zijn... Dus ikga maar eens slapen denk ik
Op donderdag 20 november 2003 01:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen de zanger op Ned.3 (herhaling Nova)
quote:Ik had Airbag eigenlijk ook wel willen horen... Speelden ze wel een heeeeeel klein beetje van bij het soundchecken
Op donderdag 20 november 2003 01:20 schreef thaleia het volgende:
How to disappear had ik best willen horen, maar niet in de plaats van Street Spirit. En Pyramid song miste ik. Och, je kunt niet alles hebben
Paranoid Android was trouwens ook erg mooi
1. There there
2. 2 + 2 = 5
3. Lucky
4. Myxomatosis
5. Where I end and u begin
6. Backdrifts
7. Fake plastic trees
8. Paranoid Android
9. I will
10. I might be wrong
11. Climbing up the walls
12. My iron lung
13. Sit down, Stand up
14. Scatterbrain
15. National Anthem
16. Exit music
17. Idioteque
eerste toegift
18. The gloaming
19. Go to sleep
20. The bends
21. Street spirit
tweede toegift
22. We suck young blood
23. Karma police
24. Everything in its right place
Asian Dub Foundation was ook superchill
Alleen beetje jammer dat bier 2,30 was en dan die 10-euro-kaarten: 4 bier=9,20euro Hou je dus 80 cent over. Geen probleem voor de rest, over 80 cent ga ik niet mierenneuken alleen wel jammer dat je gewoon wordt opgelicht..
damn wat heb ik genoten, ze speelden echt zo ongeveer de meest ultieme set die mogelijk is
tijdens veel nummers lekker uit mn dak gegaan, bij Karma Police was 't eind zoo geweldig, Thom + publiek a capella, super
tsja geen Creep, jammer had er een heel klein beetje op gehoopt...
voorprogramma was ook wel vet, alleen toen het net lekker op gang was waren ze alweer klaar helaas.
En t was ook nice tijdens Karma Police dat ze allemaal ff stopten omdat ze moesten lachen om de pianist (rechter gitarist, weet zn naam niet)
quote:en niet te vergeten het begin van 'where bluebirds fly'
Op donderdag 20 november 2003 01:25 schreef calvobbes het volgende:
Effe de setlist overtypen maar:1. There there
knip setlist
24. Everything in its right place
Ik wil nog een keer
inclusief beelden van de nieuwe Radiohead clip (2+2=5) en beelden van ';t concert van vanavond!
Heel goed concert, maar waarom heb ik die tracklist niet durven te vragen... nu kan die kutcalvobbes er de rest van z'n leven naar kijken.
Maar goed, het klonk toch heel goed.
quote:Ik vond het eik helemaal niet vermakelijk. Ze hadden nog beter Bonny St. Claire in het voorprogramma kunnen zetten. En die suffe bush is een terrorist praatjes maakten het er ook niet echt veel beter op. Maar goed, zo is het contrast duidelijk merkbaar.
Op donderdag 20 november 2003 01:13 schreef thaleia het volgende:
Nouja, wat ik dus nog wilde toevoegen aan mijn opmerking over Asian Dub Foundation: het was erg vermakelijk, maar niet zo gevarieerd, al bleef de show eromheen best boeien. De muziek alleen niet.
quote:Idioteque idd
Op donderdag 20 november 2003 02:28 schreef fractalis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het werkelijk een fantastisch goed concert vond! Vond alles ontzettend strak gespeeld, maar Idioteque vond ik toch DE climax van de avond! Niets dan lof verder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |