Als de grootste outsider aan de play-offs begonnen en dan door een klinkende 1-0 en een knappe 2-2 naar het EK.
Daarom .... feliciteer hier Letland! Knappe prestatie
knap van ze,
EEN DING
waar en wanneer komt de herhaling?
quote:Wat mij betreft mag deze wel blijven staan
Op woensdag 19 november 2003 21:33 schreef LoveHenk het volgende:
modje laat deze bloos staan of ik stuur je adres naar een turks koffiehuis en zeg dat je een let bentknap van ze,
EEN DING
waar en wanneer komt de herhaling?
Als Catalunya een eigen land was hadden we het ook gehaald
quote:jullie hebben goede wielrenners (toch?), je kunt nie alles hebben
Op woensdag 19 november 2003 21:46 schreef El_Catalan het volgende:
Geniaal!!!!!!!Als Catalunya een eigen land was hadden we het ook gehaald
quote:edit
Op woensdag 19 november 2003 21:57 schreef DonStefano het volgende:
Letland
jammer voor turkije
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 19-11-2003 22:08]
quote:Niet eens rechtstreeks.
Op woensdag 19 november 2003 22:38 schreef Doc het volgende:
Samenvatting NU op Duitsland...
Ik had veel liever de Turken gehad. Op basis van sympathie had ik liever Wales dan Letland op het EK gezien.
Letland
Ihr seit nich dabei (wat de duitser in 2002 over on zeiden)
Jullie zijn er niet bij
+
Zonder Turkije gaan we naar het EK
Nu 3x verliezen in de voorronde en kssst terug naar huis.
Maar toch gefeliciteerd.
J.
Turkije en België
*lange neus trekt.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 00:47 schreef Devano het volgende:
Dubbel feest, een voetbaldwerg die zich met mazzel plaatst en nog wel ten koste van de Turken ook. Je zou in alle vreugde bijna Oranje vergeten.
Fok die Turken lang en hard. Ik ben dat lompe getoeter niet vergeten! Ik moet die gasten sowieso al niet en dit gun ik ze van harte. Ook die vreselijk onbesuisde actie van die doelman tegen de Engelsen
Letland
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-11-2003 17:09]
quote:Rigaspor was gewoon beter in de afwerking
Op donderdag 20 november 2003 07:35 schreef ClioSporT het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-11-2003 17:10]
quote:Volgens mij heb jij slecht gelezen wat ik schreef: beter in de afwerking. Anders hadden ze er in totaal geen drie gemaakt tegenover twee voor de ploeg die niet meegaat naar Portugal.
Op donderdag 20 november 2003 07:42 schreef ClioSporT het volgende:
euhh duidelijk dus dat jij de wedstrijd niet heb gezien..
quote:Jij durft
Op donderdag 20 november 2003 07:35 schreef ClioSporT het volgende:
edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 20-11-2003 17:12]
quote:Holle vaten klinken het hardst
Op donderdag 20 november 2003 07:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij durft
quote:Als je dan toch gaat inleggen leg dan 1000 euro in
Op donderdag 20 november 2003 07:59 schreef hetsjhokleek het volgende:
Hoeveel zou ik krijgen als een euro in leg op Letland? 1:2000 of zo goede inverstering
1000 x 2000 = 2.000.000 x 2.20371 = 4.407.420,= gulden! Das pas een goede inverstering!
Nederland wint met 6-0 en nog steeds is het saai in Nederland.
Ga toch een keertje uit je dak doe toch een keertje gek...
Alleen maar werken werken werken en pilsje drinken.
Hebben jullie niets anders
Maar toch gefeliciteerd, want ben toch blij dat Nederland doorgaat want kunnen we weer in de zomer overal oranje vlaggetjes zien, maar Turkije mog deze keer ook wel doorgaan met deze spelers maar ja als je niet scoort dan blijf je thuis !!!
Nederland - Letland
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 20-11-2003 14:14]
quote:Idd. Een allochtoon bash-voetbaltopic
Op donderdag 20 november 2003 12:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wel triest dat toeterende Turken een reden moet zijn om een mooi voetballend land er niet bij te willen hebben.
quote:
Wel triest dat toeterende Turken een reden moet zijn om een mooi voetballend land er niet bij te willen hebben.
quote:Dat mooi voetballlend valt wel mee hoor.
quote:idd,ze hebben een aardig WK gedraaid en voor de rest valt het allemaal wel mee.
Op donderdag 20 november 2003 12:33 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat mooi voetballlend valt wel mee hoor.
quote:Qua voetbal zie ik toch liever de technische Turken dan de zwoegende Letten, hoewel ik het wel fantastisch vind voor zo'n klein land
Op donderdag 20 november 2003 12:33 schreef zjroentje het volgende:Dat mooi voetballlend valt wel mee hoor.
quote:Ja, maar dit is wat anders dan wat je zei.
Op donderdag 20 november 2003 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Qua voetbal zie ik toch liever de technische Turken dan de zwoegende Letten, hoewel ik het wel fantastisch vind voor zo'n klein land
Hoeveel Letten hebben wij eigenlijk in Nederland en hebben zij toeterend door de straten rijden als hobby?
quote:Als je twee wedstrijden de tijd hebt om van Letland te winnen en je redt het nog niet dan heb je gewoon niets te zoeken op een EK. Eén slechte dag kan nog maar twee,... In mijn optiek had Turkije gewoon antiek in het veld staan en is de coach te laat begonnen met verjongen. De tijden van Hakan Sükür zijn voorbij, Rüstü zit bij Barça op de bank en over de rest valt ook al weinig positiefs te schrijven. Uithuilen en opnieuw beginnen. Gezien ook de jeugd erg weinig liet zien kan het nog even duren voordat Turkije bovenin de wereldtop meedraait.
Op donderdag 20 november 2003 12:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Qua voetbal zie ik toch liever de technische Turken dan de zwoegende Letten, hoewel ik het wel fantastisch vind voor zo'n klein land
De enigen die deze week rondom het voetbal wat lieten zien in Turkije was het publiek. Ook dit onderscheidde zich niet in positieve zin. Ik durf daarom rustig te stellen dat het afhaken van Turkije geen verlies is voor het EK. Natuurlijk is het jammer voor de Turkse natie maar er zijn meer afvallers.
Gauw on-topic: Het is natuurlijk leuk voor Letland dat ze zich hebben geplaatst. Ik gun hen tijdens het EK een overwinning maar heb er een hard hoofd in dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Holland en Spanje waren wat dat betreft iets overtuigender bij hun 2e kans op plaatsing.
En door Letland uitgeschakeld worden, dan hoor je er gewoon niet bij. Hard en jammer, maar helaas. Misschien hebben ze zichzelf gewoon overschat.
quote:Zo'n uitleg kan ik wel hebben, maar blij zijn dat een team er niet is omdat je anders zo'n last hebt van toeterende auto's is absurd. In 2 wedstrijden verliezen van Letland is idd een blamage en dus is Turkije er terecht niet bij, maar ik zie liever een speler als Hasan Sas dan een Let waarvan ik de naam niet ken, gewoon als liefhebber van het spelletje
Op donderdag 20 november 2003 13:41 schreef twi het volgende:
Inderdaad, als Turkije nou echt zo goed was, hadden ze zich via de zwakste EK kwalificatiepoule wel kunnen kwalificeren. Met alle respect, Engeland schaar ik niet onder de beste teams van Europa.En door Letland uitgeschakeld worden, dan hoor je er gewoon niet bij. Hard en jammer, maar helaas. Misschien hebben ze zichzelf gewoon overschat.
Vind het trouwens wel leuk dat Letland zich geplaatst heeft. Altijd leuk als zo'n klein landje het redt. Bovendien ben ik van mening dat Turkije niet bij Europa hoort, maar dat is een heel andere discussie.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn welgemeende felicitaties aan Letland die de Turkse monden wisten te snoeren wat natuurlijk altijd leuk is
En in Portugal zijn ze ook blij: geen Turkije - Engeland mogelijk.
quote:Maar ik blijf het irritant vinden: de hele binnenstad vol toeterende mensen met zwaaiende vlaggen enzo
Op donderdag 20 november 2003 13:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zo'n uitleg kan ik wel hebben, maar blij zijn dat een team er niet is omdat je anders zo'n last hebt van toeterende auto's is absurd. In 2 wedstrijden verliezen van Letland is idd een blamage en dus is Turkije er terecht niet bij, maar ik zie liever een speler als Hasan Sas dan een Let waarvan ik de naam niet ken, gewoon als liefhebber van het spelletje
quote:Ik heb ook een pleurishekel aan die Frans Bauer fans die de hele straat Oranje verven, maar totaal geen verstand van voetbal hebben, maar toch vind ik het niet erg dat Nederland zich gekwalificeerd heeft.
Op donderdag 20 november 2003 13:52 schreef pfaf het volgende:Maar ik blijf het irritant vinden: de hele binnenstad vol toeterende mensen met zwaaiende vlaggen enzo
![]()
quote:ik kan niet begrijpen dat je zoiets irritant vindt..
Op donderdag 20 november 2003 13:52 schreef pfaf het volgende:[..]
Maar ik blijf het irritant vinden: de hele binnenstad vol toeterende mensen met zwaaiende vlaggen enzo
![]()
zeg dan gewoon dat je niet van turkse mensen houdt en al helemaal niet als ze uit blijdschap zulke dingen doen..
of hou gewoon je kop en zeg helemaal niks, nog beter uiteraard
Die 3e plek zegt niks...
Terecht dat de Letten hun opwachting gaan maken op het EK...
Ze hebben het puur verdiend!
Gefeliciteerd..
En verder: ik vind het ook HEERLIJK dat die mafkezen niet toeter-de-toeter door de straten banjeren...Is menselijk denk ik
HOLLAND
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik heb ook een pleurishekel aan die Frans Bauer fans die de hele straat Oranje verven, maar totaal geen verstand van voetbal hebben, maar toch vind ik het niet erg dat Nederland zich gekwalificeerd heeft.
Precies, dat vind ik eerlijk gezegd nog veel erger dan claxoneren en met vlaggen door de stad rijden.
Die "oranje"-waas voor de ogen hebbende randdebielen.
quote:die prestatie van korea zei meer over de arbitrage dan over de kwaliteit van andere landen of korea zelf
Op donderdag 20 november 2003 15:59 schreef Esteban het volgende:
Turkije is een zwaar overschat elftal.
Op het kwalitatief minst sterke WK ooit in Korea, lukte het zelfs Zuid Korea bij de 'beste' 4 landen van de wereld te komen.
Dit zegt toch wel genoeg denk ik....
quote:Discussiewaarde: 0
Op donderdag 20 november 2003 16:20 schreef mabit het volgende:
Ja, en wat is de discussiewaarde hiervan?
Tevredenheid:
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:22 schreef Posdnous het volgende:[..]
Idd. Een allochtoon bash-voetbaltopic
En specifieke groep van provocerende voetballiefhebbende Turken op straat met vlaggen die het verkeer ontregelen staat gelijk aan een gehele allochtonenbash?
Lees de topictitel nog eens door.
quote:'
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef ClioSporT het volgende:[..]
ik kan niet begrijpen dat je zoiets irritant vindt..
zeg dan gewoon dat je niet van turkse mensen houdt en al helemaal niet als ze uit blijdschap zulke dingen doen..
of hou gewoon je kop en zeg helemaal niks, nog beter uiteraard
Dus als je zegt dat je niet van provocerend toeterende Turken houdt op straat, doe je eigenlijk aan rassenhaat. Waarom? Omdat het Turken zijn?
Dat ik hier nog serieus op in ga. Je wilt mensen een slecht gevoel aanpraten dat nergens op gebaseerd is behalve dan op jouw achterdochtige fantasie.
quote:En als je zegt dat je de oranje heisa te ver vind gaan ben je direct een landverrader, dat is een beetje meten met 2 maten
Op donderdag 20 november 2003 16:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Dus als je zegt dat je niet van provocerend toeterende Turken houdt op straat, doe je eigenlijk aan rassenhaat. Waarom? Omdat het Turken zijn?
quote:Ten eerste wie zegt dat je een landverrader bent als je de oranjeheisa te ver vind gaan? En wie is degene die met 2 maten meet? Ik niet iig.
Op donderdag 20 november 2003 16:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En als je zegt dat je de oranje heisa te ver vind gaan ben je direct een landverrader, dat is een beetje meten met 2 maten
quote:Ik bedoelde jou niet persoonlijk, maar als je gisteren zag dat mensen die voor Schotland waren NSB'er genoemd worden door mensen die nu helemaal blij zijn omdat er geen toeterende Turken rond de straat rijden. Dat is hypocriet en dan heeft het niks met voetballen te maken, maar met haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep
Op donderdag 20 november 2003 16:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ten eerste wie zegt dat je een landverrader bent als je de oranjeheisa te ver vind gaan? En wie is degene die met 2 maten meet? Ik niet iig.
De teletoeter die een Schotse fan voor NSB'er uitmaakte is, oh ironie, zelf een NSB'er
quote:Dat heeft niks te maken met haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen maar met liefde voor je eigen land. Als er dan op 2 verschillende wijzen provocerend wordt gereageerd door ofwel Nederlanders met Schotse icoontjes danwel Turken in het verkeer knooppunten opzoeken om te ontregelen vind ik het begrijpenlijk dat men zich hiervan afkeert.
Op donderdag 20 november 2003 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik bedoelde jou niet persoonlijk, maar als je gisteren zag dat mensen die voor Schotland waren NSB'er genoemd worden door mensen die nu helemaal blij zijn omdat er geen toeterende Turken rond de straat rijden. Dat is hypocriet en dan heeft het niks met voetballen te maken, maar met haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep
De teletoeter die een Schotse fan voor NSB'er uitmaakte is, oh ironie, zelf een NSB'er
Dacht je serieus dat ik het wel ok zou vinden als het Duitsers of Engelsen waren geweest die het verkeer ophouden omdat ze zo nodig juist aan iedereen moeten laten zien dat hun elftal heeft gewonnen?
Dat veel mensen met een wijzende vinger straffen om dit soort reacties komt het de Turken hier zo gevoelig liggen in Nederland. Als het om Turken gaat is het discriminatie. Als het om Turken gaat is het rassenhaat, zijn we opeens allemaal kleine Adolfjes.
Ik neem mensen dat ernstig kwalijk als ze je zo slecht neer willen zetten omdat het toevallig Turken zijn.
quote:Gelukkig maak je niet de elementaire fout om over trots op je afkomst te beginnen ofzo
Op donderdag 20 november 2003 16:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat heeft niks te maken met haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen maar met liefde voor je eigen land. Als er dan op 2 verschillende wijzen provocerend wordt gereageerd door ofwel Nederlanders met Schotse icoontjes danwel Turken in het verkeer knooppunten opzoeken om te ontregelen vind ik het begrijpenlijk dat men zich hiervan afkeert.
quote:Maar dan mogen Nederlanders het ook niet doen. En vrachtwagen chauffeurs die willen staken omdat ze het ergens niet mee eens zijn ook niet, omdat het niet uitmaakt van welke nationaliteit ze zijn.
Dacht je serieus dat ik het wel ok zou vinden als het Duitsers of Engelsen waren geweest die het verkeer ophouden omdat ze zo nodig juist aan iedereen moeten laten zien dat hun elftal heeft gewonnen?
quote:Het heeft niks met rassenhaat te maken, maar met een dubbele moraal. Jij je zin, als je het maar met me eens bent dat het hypocriet is dat de Frans Bauer fans hun straten oranje mogen kalken en de Turkse supporters niet met vlaggen rond mogen rijden
Dat veel mensen met een wijzende vinger straffen om dit soort reacties komt het de Turken hier zo gevoelig liggen in Nederland. Als het om Turken gaat is het discriminatie. Als het om Turken gaat is het rassenhaat, zijn we opeens allemaal kleine Adolfjes.
Ik neem mensen dat ernstig kwalijk als ze je zo slecht neer willen zetten omdat het toevallig Turken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |