quote:OS en EK zijn volgns mij niet tegelijk. OS is meestal later in de zomer.
Op dinsdag 25 november 2003 16:16 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
OMG TONY
haal die avatar weg hehehe
Maar ik denk dat de OS dan helemaal overspoelt worden door het EK.
quote:EK is juni/juli, OS beginnen zo rond 11 Augustus
Op dinsdag 25 november 2003 16:17 schreef Doc het volgende:
OS en EK zijn volgns mij niet tegelijk. OS is meestal later in de zomer.
quote:Je hebt gelijk de OS zijn van 13 tot 29 augustus.
Op dinsdag 25 november 2003 16:17 schreef Doc het volgende:[..]
OS en EK zijn volgns mij niet tegelijk. OS is meestal later in de zomer.
quote:De zwartjes blijven ook meedenken hoor
Op dinsdag 25 november 2003 16:22 schreef golfer het volgende:
Leuk al dat meedenken maar voorlopig blijven Doc en ik bij ons besluit: het EK past prima binnen VBL.
quote:Dat is vrijwel zeker inderdaad.
Op dinsdag 25 november 2003 16:22 schreef golfer het volgende:
Leuk al dat meedenken maar voorlopig blijven Doc en ik bij ons besluit: het EK past prima binnen VBL.
Ik doe alleen nog even m'n best iedereen er van te overtuigen dat het veruit de beste beslissing is
quote:Vooral blijven doen.
Op dinsdag 25 november 2003 16:24 schreef popolon het volgende:[..]
De zwartjes blijven ook meedenken hoor
Maar het zal dan met name meedenken over de invulling van VBL tijdens het EK worden
quote:Eurootje of 10 will do
Op dinsdag 25 november 2003 16:26 schreef Doc het volgende:[..]
Dat is vrijwel zeker inderdaad.
Ik doe alleen nog even m'n best iedereen er van te overtuigen dat het veruit de beste beslissing is
quote:Maak maar over op het gironummer van Hools. Dan wil ik het je wel uitleggen hoor.
Op dinsdag 25 november 2003 16:27 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Eurootje of 10 will do
quote:Ik word er helemaal nerveus van dat ik het er gewoon mee eens ben.
Op dinsdag 25 november 2003 16:26 schreef Doc het volgende:Ik doe alleen nog even m'n best iedereen er van te overtuigen dat het veruit de beste beslissing is
quote:nee andersom sto lieve mod
Op dinsdag 25 november 2003 19:27 schreef Doc het volgende:[..]
Maak maar over op het gironummer van Hools. Dan wil ik het je wel uitleggen hoor.
quote:Kan ik mij voorstellen. Je hebt zeker erg zware pijnbestrijders tegen je rugpijn gekregen die je relknobbeltje hersens ook tijdelijk uitschakelen?
Op dinsdag 25 november 2003 20:13 schreef SCH het volgende:Ik word er helemaal nerveus van dat ik het er gewoon mee eens ben.
![]()
quote:En jij voelt je geroepen het voor de PSV-ers op te nemen?
Op dinsdag 25 november 2003 21:56 schreef Viper-X het volgende:
Waarom gaan de ajacieden meteen janken zodra er iets slechts over ze wordt gezegd, maar mogen ze zelf wel trollen in andere topics? Ik vind dat er behoorlijk kinderachtig gereageerd wordt in het PSV - Monaco-topic..
quote:Mogen alleen psv-ers het voor elkaar opnemen dan?
Op dinsdag 25 november 2003 22:05 schreef golfer het volgende:
En jij voelt je geroepen het voor de PSV-ers op te nemen?
quote:Dat zijn we wel gewend hoor dat soort gedrag. Ik maak mij er niet druk om. Hoort bij het gebruikelijke leedvermaak.
Op dinsdag 25 november 2003 22:09 schreef Viper-X het volgende:
Heeft er niks mee te maken dat het PSV is.. Maar dan moeten ze ook niet gaan janken dat ik kinderachtig en onsportief doe als ik morgen een paar AC Milan-plaatjes plaats en ze uitlach bij een eventueel verlies.
.
quote:ik vind het wel meevallen eigenlijk, ik ben erger gewend. Doopy-X post op zijn manier, maar daar kan ik wel om lachen, de overige "trollers" zijn passanten, daar stoor ik me niet zo aan
Op dinsdag 25 november 2003 21:56 schreef Viper-X het volgende:
Waarom gaan de ajacieden meteen janken zodra er iets slechts over ze wordt gezegd, maar mogen ze zelf wel trollen in andere topics? Ik vind dat er behoorlijk kinderachtig gereageerd wordt in het PSV - Monaco-topic..
quote:Klopt, ik heb er opzich ook niks tegen (hoort bij voetbal) maar dan moeten de mensen die het doen er zelf ook tegen kunnen als het tegen hún gedaan wordt.
Op dinsdag 25 november 2003 22:14 schreef golfer het volgende:[..]
Dat zijn we wel gewend hoor dat soort gedrag. Ik maak mij er niet druk om. Hoort bij het gebruikelijke leedvermaak.
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 25-11-2003 22:17]
quote:Precies.
Op dinsdag 25 november 2003 22:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ik vind het wel meevallen eigenlijk, ik ben erger gewend. Doopy-X post op zijn manier, maar daar kan ik wel om lachen, de overige "trollers" zijn passanten, daar stoor ik me niet zo aan
quote:Netzoals er morgen een aantal plagende reacties kunnen komen mocht Ajax verliezen en de meesten zullen dat ook accpeteren. Hoort erbij en daar moet je niet moeilijk over doen
Op dinsdag 25 november 2003 22:17 schreef golfer het volgende:
Precies.
En je kunt natuurlijk best wel wat leedvermaak-reakties verwachten na deze afgelopen 7 jaar op rij falen van jouw cluppie.
quote:Dergelijke ervaringen hebben we hier ook al een jaar of 4 dus we zijn het wel gewend
Op dinsdag 25 november 2003 22:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Netzoals er morgen een aantal plagende reacties kunnen komen mocht Ajax verliezen en de meesten zullen dat ook accpeteren. Hoort erbij en daar moet je niet moeilijk over doen
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 23:17 schreef gebruikersnaam het volgende:zo he, degene die DIT topic heeft verwijderd is sneller dan de vleugels van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |