quote:Oh, zis er schoongemaakt dan? Dan ga ik eens even kijken.
Op vrijdag 21 november 2003 21:10 schreef keeper het volgende:
Volgens mij is hij al lang gestopt hoor.
quote:Daar gaat het niet om. Er staan gewoon dingen in dat topic die er niet zouden moeten staan, niet alleen van hem. Ik heb niks tegen die jongen.
Op vrijdag 21 november 2003 21:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als jullie nou beiden een tijdje niet op elkaars posts reageren is er niks aan de hand volgens mij
quote:Die post van Zweetbek is dom, voor de rest vallen ze redelijk tegen elkaar weg. Je laat je makkelijk provoceren en daar maken anderen gebruik van. Stel jezelf daarboven en laat het langs je heen glijden. Is het het echt waard je daar over op te winden?
Op vrijdag 21 november 2003 21:27 schreef SCH het volgende:
Daar gaat het niet om. Er staan gewoon dingen in dat topic die er niet zouden moeten staan, niet alleen van hem. Ik heb niks tegen die jongen.
quote:Ja. Ik snap niet waarom er moderatie bestaat als ze er niet tegen optreedt. Waarom staat die post van zweetbek er nog? Waarom houdt Doc Kamagurka de hand boven het hoofd. Die laatste post van K. valt nergens tegen weg. Ik erger me als modjes een beetje zitten toekijken en dit soort dingen negeren.
Op vrijdag 21 november 2003 21:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Die post van Zweetbek is dom, voor de rest vallen ze redelijk tegen elkaar weg. Je laat je makkelijk provoceren en daar maken anderen gebruik van. Stel jezelf daarboven en laat het langs je heen glijden. Is het het echt waard je daar over op te winden?
quote:Je vat een hoop dingen te persoonlijk op. De posts waren hard, maar ik heb ze wel een grover gezien. Haal een keer diep adem en laat het achter je, met vragen om edits schiet je niks op, je jaagt alleen maar mensen tegen je in het harnas en dat keert zich tegen je en dat wil niemand
Op vrijdag 21 november 2003 21:40 schreef SCH het volgende:
Ja. Ik snap niet waarom er moderatie bestaat als ze er niet tegen optreedt. Waarom staat die post van zweetbek er nog? Waarom houdt Doc Kamagurka de hand boven het hoofd. Die laatste post van K. valt nergens tegen weg. Ik erger me als modjes een beetje zitten toekijken en dit soort dingen negeren.
quote:Je moet echt mediator worden
Op vrijdag 21 november 2003 21:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je vat een hoop dingen te persoonlijk op. De posts waren hard, maar ik heb ze wel een grover gezien. Haal een keer diep adem en laat het achter je, met vragen om edits schiet je niks op, je jaagt alleen maar mensen tegen je in het harnas en dat keert zich tegen je en dat wil niemand
quote:Zolang het geen moderator is vind ik alles best
Op vrijdag 21 november 2003 21:56 schreef SCH het volgende:Je moet echt mediator worden
Maar je bent
quote:Dat is nou jammer, want als ik over een jaar of 10 stop had ik jou als opvolger in gedachten.
Op vrijdag 21 november 2003 22:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:Zolang het geen moderator is vind ik alles best
quote:Als er een aanbod komt neem ik het in overweging, maar ik sta niet te trappelen
Op vrijdag 21 november 2003 22:04 schreef golfer het volgende:
Dat is nou jammer, want als ik over een jaar of 10 stop had ik jou als opvolger in gedachten.
Er zijn geschiktere kandidaten volgens mij
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 22:03 schreef golfer het volgende:
Ik heb even grote schoonmaak gehouden en een aantal posts ge-edit intussen.
quote:Dank je!
Op vrijdag 21 november 2003 22:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn geschiktere kandidaten volgens mij
Dit is best een leuk topicje eigenlijk
quote:is dicht.
Op zaterdag 22 november 2003 14:14 schreef zjroentje het volgende:
Topic nummer 193 over Nederland - Schotland.Filmpjes van Nederland-Schotland?
quote:Kappen nu met dat gedoe of ik laat je bannen, popelon!
Op zaterdag 22 november 2003 17:55 schreef popolon het volgende:
Arie for moderator.
Voor dit? Go ahead.
P.s. Wat zijn de verdiensten?
Vriendelijke groet,
Zweetbek.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 23:05 schreef Zweetbek het volgende:
Hoi, ik ben zweetbek en sinds enkele dagen actief in het VBL forum. Ik kan alles objectief bekijken en heb een ruime kennis op voetbalgebied. Daarom bied ik me aan als moderator. Ik ben helaas alleen 's avonds beschikbaar.P.s. Wat zijn de verdiensten?
Vriendelijke groet,
Zweetbek.
Ik ben voor
quote:wat heb je verder te bieden dan een zweetbek?
Op zaterdag 22 november 2003 23:05 schreef Zweetbek het volgende:
Hoi, ik ben zweetbek en sinds enkele dagen actief in het VBL forum. Ik kan alles objectief bekijken en heb een ruime kennis op voetbalgebied. Daarom bied ik me aan als moderator. Ik ben helaas alleen 's avonds beschikbaar.P.s. Wat zijn de verdiensten?
Vriendelijke groet,
Zweetbek.
quote:zweetvoeten?
Op zaterdag 22 november 2003 23:10 schreef just me het volgende:[..]
wat heb je verder te bieden dan een zweetbek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |