zijn echt zo intens zielig en ziek... na het zien van deze
films ga je de mens echt haten.
The exorcist (directors cut) was schokkend in de zin van... nog echt ouwerwetse goede horror..
quote:lilja 4 ever is idd echt heel triest... maar wel ijzersterk vind ik... echt... brrr ik ging bedroefd uit de bios...
Op woensdag 19 november 2003 12:51 schreef mixologist het volgende:
happiness
lilja-4-everzijn echt zo intens zielig en ziek... na het zien van deze
films ga je de mens echt haten.
quote:waar gaat dat dan over?
Op woensdag 19 november 2003 13:06 schreef NullPointer het volgende:
ik neem aan dat jullie "Kids" nog niet gezien hebben..
quote:net gedld.... ben benieuwd misschien vanavond ff kijken
Op woensdag 19 november 2003 13:10 schreef Yonderboi het volgende:
Reqieum For A DreamZiekte ten top !
quote:lollige film, met die koelkast enzo. Dat eind was wel heftig, maar niet echt shocking ofzo. Ga dan Irreversible eens huren...
Op woensdag 19 november 2003 13:22 schreef Lieseloesje het volgende:
Requiem for a dream!! Gegarandeerd!
Zeer shocking film geweest voor mij, werd er nogal door aangegrepen, alleen de manier van filmen al....
quote:Jawel, maar vond hem niet onder mijn definitie van schokkend vallen...
Op woensdag 19 november 2003 13:06 schreef NullPointer het volgende:
ik neem aan dat jullie "Kids" nog niet gezien hebben..
Oke, niet bepaald schokkende film natuurlijk.
quote:Pi?? daar vond ik nou totaal nix schokkends aan, wel een goede film
Op woensdag 19 november 2003 13:42 schreef Burger_Queen het volgende:
Requiem for a Dream
Pi
Trainspotting
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:22 schreef Lieseloesje het volgende:
Requiem for a dream!! Gegarandeerd!
Zeer shocking film geweest voor mij, werd er nogal door aangegrepen, alleen de manier van filmen al....
quote:
Op woensdag 19 november 2003 13:36 schreef JasonBourne het volgende:
American History X vond ik wel behoorlijk schokkend.
quote:Nee het is lekker als hij zichzelf door z'n kop gaat boren
Op woensdag 19 november 2003 14:06 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Pi?? daar vond ik nou totaal nix schokkends aan, wel een goede film
Enne visitor q is echt wel goor.. niet aan de manier van filmen (zou beter kunnen d.m.v. zwart wit etc..) maar de beelden op zich zijn verstorend en het verhaal.. echt compleet gestoord..
Irriversible word je alleen al ziek van het gedraai van de film.. heb alleen nog niet helemaal gezien, dus ik weet nog niet hoe de schokkende momenten zijn..
He shady heb jij al salo ? de mijne bijna klaar...
vrienden van mij konden ichi the killer niet eens uit zitten de MIETJES! (en vanwege die film beschouwen ze mij ook als leip omdat ik hem gaaf vond
)
verder vond ik de rape scene in irreversible ook best grof
quote:Filosofisch is de film zeker, maar ziek zou ik hem niet willen noemen.
Op woensdag 19 november 2003 13:09 schreef Sixx het volgende:
Nog 1 vergeten: Waking Life! Wie kent deze film? Echt een aanrader als je van filosofische en zieke films houdt
quote:Mjah inderdaad ik vond Requiem for a dream en Seven b.v. niet bepaald het toonbeeld van schokkend... Dan nog niet over Ichi en Baise Moi te beginnen..
Op maandag 24 november 2003 09:44 schreef SpikeAlike het volgende:
Ik hoor steeds dezelfde films... En niet echt schokkende ook...
Please post alleen als je echte zieke films weet..
He incubus laat nog eens wat horen !
** Dude Where's My Car vergeten!
[Dit bericht is gewijzigd door Pipo_de_Clown op 01-12-2003 15:04]
Battle royal,ichi the killer,saving private ryan,etc zijn schokkend door de beeldjes en beetje bloed.
Requiem For a dream,etc daarentegen is meer schokkend als je hem deftig begrijpt en de gedachte erachter vind. Deze films vind ik meer schokkend dan die bloedige films, die trouwens leuk zijn om te kijken.
De enige film die ik steengoed vond maar 100% zeker weten geen 2de keer meer wil zien
.
Cannibal Holocaust is voor sommigen wel schokkend, maar anderen vonden hem weer ronduit hilarisch. Ik wist niet wat ik ervan moest denken eerlijk gezegd.
quote:Heb hem ondertussen al 8x gezien en hij blijft evengoed,het sfeertje dat errond hangt,de acteurs,... Iedere keer als ik hem bekijkt met vrienden, blijven ze nog altijd even nastaren, die film heeft echt wel effect op je.
Op maandag 1 december 2003 19:09 schreef Lemmeb het volgende:
Requiem for a Dream.De enige film die ik steengoed vond maar 100% zeker weten geen 2de keer meer wil zien
.
Het zijn allemaal geweldige films (Baise Moi uitgezonderd), maar vallen allemaal onder de categorie "familiefilm" vergeleken met de film die ik zonet afgekeken heb: Salo... Gatverdamme... Gatverdamme... Gatverdamme... Wat is die film ranzig zeg... Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich kunnen schamen na het zien van deze film... Wat voel ik me nu raar zeg.
Dus om maar gelijk tot een conclusie te komen: als je op zoek bent naar de ultieme schokkende film, zoek dan niet verder. Erger dan Salo is het nooit geweest, en erger dan Salo zal het ook nooit meer worden.
Dubbel lag ik toen mensen eerder in dit topic zeiden dat ze Requiem for a dream zo verschrikkelijk schokkend vonden. WORD WAKKER !!! Requiem for a dream, en zelfs shockers als Irréversible of Visitor Q zijn letterlijk kinderfilms vergeleken met Salo.
Pfffff... Zelden is er zo een twist geweest in mijn visie op films... Bah !
quote:Ik heb hem net gezien, gast...
Op maandag 24 november 2003 09:44 schreef SpikeAlike het volgende:He shady heb jij al salo ? de mijne bijna klaar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |