abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41231515
Wacht even tot september en huur/koop de film "Shutter"

Oh nee doe maar toch niet , als jij The Grudge deel 2 al met moeite kan kijken (bezwete bilnaat) dan wil ik niet weten wat jij gaat doen met deze film
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:38:40 #127
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_41236546
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:13 schreef Stallion75 het volgende:
Wacht even tot september en huur/koop de film "Shutter"

Oh nee doe maar toch niet , als jij The Grudge deel 2 al met moeite kan kijken (bezwete bilnaat) dan wil ik niet weten wat jij gaat doen met deze film

Ik heb nog nooit van schutter gehoord. waar gaat het verhaal over?
pi_41250299
Bij deze film is niet zo zeer de geest verschijning eng, die hebben we al vaker gezien vrouwtje met lange zwarte haar, maar de sfeer die wordt opgebouwd in diverse scenes en de schrikmomenten, die komen zo onverwachts en het geluid (DTS) doet daar nog een schepje bovenop.

Info over de film:

http://www.imdb.com/title/tt0440803/
pi_41251064
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef Champloo het volgende:

Ik heb nog nooit van schutter gehoord. waar gaat het verhaal over?
SHUTTER: Een Thais Griezelfestijn
pi_48598696
Sorry voor schop

Is deel 2 al uit op DVD? (de Amerikaanse versie)

+ Waar kan ik 'm het goedkoopst krijgen?
pi_48608784
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 15:14 schreef -Will- het volgende:
Eergisteren gezien. Ben me hélemaal kapot geschrokken van de film. De ene keer was er een lange aanloop naar het schrikmoment, de andere keer werd je eigenlijk halverwege de aanloop al naast je stoel geknald van de schrik. Of als er niks aan de hand blijkt te zijn, én dán...
En soms opeens out-of-the-blue! Als ze door die tunnel rijden in de bus...je kon me opvegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha geniaal!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')