abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:32:05 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14741014
quote:
De Amerikaanse politie heeft dinsdag huiszoeking verricht op het landgoed Neverland van de zanger Michael Jackson. Het landgoed ligt in de Santa Ynez Valley bij Santa Barbara. Volgens de Britse zender BBC is nog niet bekend waarom de woning van de 45-jarige musicus moest worden onderzocht. Zijn woordvoerder wilde geen commentaar geven.

Volgens een lokale radiozender was Jackson zelf niet aanwezig bij de huiszoeking. Hij zou in Las Vegas verblijven voor video-opnames. Dinsdag kwam zijn verzameling grootste hits uit op de cd Number Ones.

Neverland bestaat niet alleen uit Jacksons woning. De zanger heeft er ook een pretpark en een dierentuin.

Michael Jackson werd tien jaar geleden beschuldigd van misbruik van een minderjarige jongen, maar die aanklacht is nooit voor de rechter gekomen. Volgens onbevestigde berichten zou de schatrijke zanger een schikking met de jongen hebben getroffen. Zelf heeft hij altijd volgehouden onschuldig te zijn. De affaire beschadigde echter wel Jacksons naam en zijn carrière raakte daarna in het slop.

Wat nu weer?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_14741095
Daar hebben ze dan een aardige TERREINwagen voor nodig.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_14741156
Heerlijk, weer een Wacko Jacko topic .
pi_14741215
We zullen d'r misschien nog wel achter komen waar ze precies naar op zoek waren, ik las op Yahoo dat ze met 20 agenten ofzo aan het zoeken zijn geweest.

Maar goed, niet om 't één of 't ander, maar ik mag toch hopen dat de kinderbescherming ook binnenkort eens bij Jackson langskomt (kunnen ze gelijk z'n kinderen meenemen)

Waarom makkelijk als het moeilijk kan?!
pi_14741306
En een voogd voor hemzelf aanstellen. Aangezien het zelf ook nog een kind is.
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:45:02 #6
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14741379
Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
It's been my fate to compensate,
for the Childhood
I've never known...

I'm searching for that wonder in my youth
Like pirates in adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
Look within your heart then ask,

People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
for the Childhood I've never known...

Like fantastical stories to share
The dreams I would dare, watch me fly...

Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had

Have you seen my Childhood....

It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14741445
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:39 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
We zullen d'r misschien nog wel achter komen waar ze precies naar op zoek waren, ik las op Yahoo dat ze met 20 agenten ofzo aan het zoeken zijn geweest.

Maar goed, niet om 't één of 't ander, maar ik mag toch hopen dat de kinderbescherming ook binnenkort eens bij Jackson langskomt (kunnen ze gelijk z'n kinderen meenemen)

OMG,

Ik snap echt dit soort reacties niet. Weet jij hoe ze opgevoed worden? Nee je bent er niet bij. Dan kun je er dus ook niet over oordelen. Er zijn kinderen die werken 20 uur per dag voor een hongerloontje, en jij wil kinderen die een rijke maare ietwat vreemde vader hebben weghalen bij hun vader?

quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:45 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things...
for the Childhood
I've never known...

Like pirates in adventurous dreams,
Of conquest and kings on the throne...

Before you judge me, try hard to love me,
Look within your heart then ask,

People say I'm strange that way
'Cause I love such elementary things,
for the Childhood I've never known...

Like fantastical stories to share
The dreams I would dare, watch me fly...

Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had

Have you seen my Childhood....

Prachtig nummer blijft het, net als man in the mirror
  dinsdag 18 november 2003 @ 21:54:23 #8
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_14741651
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:47 schreef erikh het volgende:

[..]

OMG,

Ik snap echt dit soort reacties niet. Weet jij hoe ze opgevoed worden? Nee je bent er niet bij. Dan kun je er dus ook niet over oordelen. Er zijn kinderen die werken 20 uur per dag voor een hongerloontje, en jij wil kinderen die een rijke maare ietwat vreemde vader hebben weghalen bij hun vader?
[..]

Prachtig nummer blijft het, net als man in the mirror

Zeker weten, jammer dat veel mensen dat niet willen inzien.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_14742210
Zelfs het NOS journaal bracht dit nieuws.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:17:39 #10
15080 static
pi_14742247
Waar rook is is vuur zei mijn oma altijd.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:19:02 #11
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_14742295
Ze waren opzoek naar z'n neus

Jacko had de politie namelijk opgebeld dat 'ie zijn neus in z'n badkamer had laten liggen.

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_14743197
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:17 schreef static het volgende:
Waar rook is is vuur zei mijn oma altijd.
Wijze oma heb jij...

Het vuurtje is dat Michael veel met kinderen omgaat, duh...

dinsdag 18 november 2003 @ 23:35:20 #13
15080 static
pi_14744840
quote:
De politie van Santa Barbara in de Verenigde Staten heeft huiszoeking gedaan bij popster Michael Jackson.

'Misbruik'
Het landgoed 'Neverland' is volgens de politie doorzocht in verband met een lopend strafrechtelijk onderzoek. Een Amerikaanse tv-zender meldt dat het onderzoek te maken heeft met een nieuwe aanklacht tegen Jackson van seksueel misbruik, ingediend door een 12-jarige jongen.

Documentaire
De zanger gaf in een documentaire eerder dit jaar toe dat hij regelmatig het bed heeft gedeeld met de 12-jarige Gavin. Hij zei erbij dat hij daarbij niets verkeerds heeft gedaan.

Eerdere beschuldiging
Tien jaar geleden kwam Jackson ook al in het nieuws vanwege seks met een minderjarige jongen. Die zaak is nooit voor de rechter gekomen en het gerucht gaat dat Jackson de jongen heeft afgekocht. De zanger heeft altijd volgehouden dat hij onschuldig was.

pi_14744928
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:35 schreef static het volgende:

[..]

Dat ziet er niet goed uit voor hem .

Wie gaat er ook met jongen van 12 jaar bed?? Dan spoor je gewoon niet.

pi_14744984
-UPDATE-

Michael J. kan niet verder mee werken aan het politie onderzoek, hij heeft zich ziek gemeld.
hij ligt met een snotneus in bed.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Redactie Frontpage dinsdag 18 november 2003 @ 23:46:10 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14745154
imdb update
quote:
Jackson's Neverland Ranch Searched by Police

BREAKING NEWS: Various news outlets on Tuesday reported that Michael Jackson's Neverland Ranch near Santa Barbara was "swarmed" by policemen in conjunction with an unspecified criminal investigation. Santa Barbara police served a search warrant at the singer's sprawling compound at 8:30 a.m. PST, with more than 20 investigators arriving to inspect Jackson's $12 million home; two hours later, the search was still reportedly underway. While a prepared statement from the Santa Barbara police and district attorney's offices would not specify anything further than an "ongoing criminal investigation," Court TV reported on its web site that the search was in connection with abuse allegations brought forward by a 12-year-old boy (a charge that the Associated Press said it could not yet confirm). Jackson's spokesperson, Stuart Backerman, issued a short statement saying the pop star and his three children were not at the ranch but are currently residing in Las Vegas, where they have been living for three weeks while Jackson films a video. Backerman declined further comment on the search, citing a lack of information about the investigation. The search comes on the same day as the release of Jackson's greatest-hits compilation, Number Ones. --Prepared by IMDb staff

dinsdag 18 november 2003 @ 23:53:36 #17
15080 static
pi_14745372
Nou, het wachten is op de MJ adepten.
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 november 2003 @ 23:54:47 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_14745401
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:53 schreef static het volgende:
Nou, het wachten is op de MJ adepten.
Die zijn te jong om hier te posten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 18 november 2003 @ 23:56:55 #19
15080 static
pi_14745458
pi_14745810
Uri Geller (lepel gedoe), laat ook van zich horen:
quote:
Jackson's friend, illusionist Uri Geller but said he knew nothing of the allegations.

"He is very gullible and he is naive, he is very childlike and, I believe, very innocent," Mr Geller said.

"I, as a father, would not associate myself with anyone who I would even remotely suspect would have done something wrong to a child."

pi_14751049
Net op CNN, er zou ook een arrestatiebevel tegen hem lopen...
Wordt 'ie vandaag opgepakt?
pi_14751198
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:40 schreef Elevation het volgende:
Net op CNN, er zou ook een arrestatiebevel tegen hem lopen...
Wordt 'ie vandaag opgepakt?
Bij CNN verwachten ze dat hij zichzelf zal aangeven bij de politie. Michael Jackson heeft altijd meegewerkt met de politie en met zo'n bekende kop zou het ook het verstandigste zijn. Wat betreft dat commentaar van Uri Geller. Lijkt me niet meer dan logisch, jackson is zelf nog kind, hij doet dingen die kinderen doen. Maar als een volwassene dat schijnt te doen is het kindermisbruik. Maar goed we zullen wel zien wat er van komt. Ik hoorde iets dat dat jochie aan de tepel van Michael zou hebben gezeten, nou wat een misbruik zeg als dat het is.

Moet deze trouwens niet in OOG?

pi_14751457
En een reactie van Jacko zelf:
quote:
JACKO SPEAKS: Michael Jackson responding to the media uproar over the police search of Neverland, saying he believes the investigation is linked to the release of his new greatest hits album. "These characters always seem to surface with a dreadful allegation just as another project, an album, a video is being released," Jackson said.
Het is dus allemaal een complot tegen jacksons geweldige nieuwe albums
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_14751555
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]

OMG ik dacht even dat herald terug was
  woensdag 19 november 2003 @ 10:58:17 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14751559
quote:
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]

Over paranoïde gesproken.
Alsof de FBI, CIA, IRS en weet ik veel welke overheidsorganen nog meer alles op alles zetten om Jacko's nieuwe album te dwarsbomen.
Daar is ie zelf meer dan adequaat in...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')