Een korte samenvatting van deel 1:
"Het begon allemaal toen er een leuke meid bij ons kwam werken bij de kassa's. Ik was gelijk gek van haar om het zo maar een beetje te noemen.
Aangezien ik het moeilijk vond om contact te leggen, heb ik een kleine beetje hulp gevraagd.
Dit liep uit tot een wekelijkse update hoe het ermee stond, of ik al wat had ondernomen enzo. Ondertussen ben ik van plan om a.s zaterdag te vragen of ze wat met me wilt drinken naar werktijd in de kantine."
Ik open deel 2 omdat vele topic volgers van deel 1 het leuk zouden vinden hoe het afloopt.
of loop ik nou al te veel vooruit op de zaken??
quote:Jij loopt wel heel erg op de zaken vooruit
Op dinsdag 18 november 2003 22:02 schreef Harmonius het volgende:
heb je al condooms gekocht?
Steef
Het schiet al op jonge!!
Nog een paar daagjes
"Vanmiddag om 6 uur belde een collega vanaf de kantine, kassa 3 is bezet. Ik zeg ja en, hij zegt met jouw dream-meid. Ik verschoot gelijk van kleur dat ik wist dat ze er was. Nou avond ging snel om, 9 uur.
Ik naar de kassa, en gelijk erbij staan. M'n handen tintelden echt helemaal niet normaal.
Eerst was zo'n gozer (jaar of 20) met haar aan het praten, die was van de beveiliging om de bij de kassa's te staan. Op een gegeven moment ging hij op haar toonbank zitten, en keek ik snel de andere kant op, zo jaloers ben ik, ik ken d'r niks aan doen.
Toen hij wegging nam ik snel z'n plaats in, en zat ik dichterbij haar dan ik ooit in m'n levensdagen had kunnen dromen. Ik kon d'r wel zoenen
Toen begon ze te lachen en beetje praten, kwamen er nog klanten aan die persé bij haar moesten afrekenen.
Ook een stel verliefde klanten zo te zien, hand in hand en lachend naar elkaar.
Tja ik kan op dit moment alleen naar maar dromen om zo met haar te kunnen lopen ooit.
Nou die waren klaar, liepen we met z'n 2e naar kantoor (er liep nog 1 iemand stuk achter ons) en begon ik.
Moet je zaterdag ook werken? Ja zei ze, en zondag ook. Owh ik ook zaterdag maar zondag niet.
Moet je zaterdag tot 6 uur, toen zei ze iets in de zin van tot 10 voor 6 , en nog iets met school zei ze, begreep het niet helemaal en verstond het ook niet goed.
Maar toen waren we al bij het kantoor waar alleen het kassapersoneel naar binnen mag. Helaas,
Toen was het dus al afgelopen, erg jammer, was net goed op dreef.
Ik zie haar dus zaterdag weer, en kan ik pas zien wat ze bedoeld en of ze tot 10 voor 6 moet werken, wat ik overigens vreemd vind. Ik heb dus weer niet kunnen vragen of ze wat wilde drinken, dan zaterdag maar als ze toch tot 6 uur moet. Ik zal proberen zaterdag als ze wel gewoon tot 6 werkt wat vlotter te zijn en het gelijk vragen
Zondag werkt ze ook, alleen ik niet
Ik heb al vrij genomen, omdat ik iets anders wil doen wat ik ook niet wil missen, en waar andere mensen zich ook al op verheugen dat ik kom.
Best klote dus, want die jaloezie speelt ook weer op dat iemand anders haar zondag naar het kantoor begeleid en misschien ook wel probeert te versieren, je weet maar nooit.
Iemand met nog tips, of reacties. alles is welkom. Ik voel me namelijk erg klote weer na dit, want m'n geduld word zeker op de proef gesteld. En baal ervan dat het dit keer goed ging, maar alleen geen tijd had om het te vragen.
En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 19-11-2003 22:09]
Maar toch, slecht nieuws wil ik dit niet noemen. Zaterdag gaat dit dus weer verder? Tot die tijd zullen wij je natuurlijk steunen, zeker nu je mijn titel gebruikt hebt
Editje:
quote:Zoiets is een stuk orgineler als het geen valentijnsdag is, helaas is daar een stuk meer lef voor nodig:
En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
neem een roos mee, loop met der mee, vraag of ze even iets vast wilt houden terwijl jij je veters strikt of wat dan ook
Zomaar een ingeving.
Je kan er toch zelf Valentijnsdag van maken als je dat wilt? Stuur je een anoniem kaartje naar haar kassa ofzo..
Gelukkig heb je haar weer even gezien, en don't worry, het is zo weer zaterdag!
Sterkte en succes!
Marjolein
quote:Hej joh, het is elke dag valentijnsdag als jij dat wil. Als je zo tot over je oren bent en genoeg hebt van het hoofsverliefd zijn en eindelijk actie wil maar niet durft, stuur haar een kaartje, zeg dat je je in de datum hebt vergist (dat het nog lang geen 14 februari is) maar dat je het zo zonden vind om er stof op te laten komen.....
Op woensdag 19 november 2003 21:57 schreef cb_17 het volgende:En ach, waarom is het niet eerder valentijnsdag, makkelijker om te laten zien dat ik d'r superleuk vind
Het leven is te leuk om dit soort fijne dingen voorbij te laten gaan.
Ook Robin Hood heeft wel eens mis geschoten dus stap over de drempel en probeer het gewoon..... succes
Dat is wat bij me opkomt. Volgens mij zit je je enorm op te fokken over die dame. Je hoeft niks te plannen, wacht gewoon het juiste moment af, wanneer dat ook moge zijn. Die dames hebben het zo door als je een vooraf ingestudeerde line langs je stembanden perst en volgens mij staat dat weinig sexy. Bovendien lijkt het me zinvol dat je je iets realistischer opstelt en haar nog even van dat torenhoge voetstuk haalt. Je kent haar nauwelijks dus ze is gewoon een leuk meisje dat je beter wilt leren kennen. Als dat lukt kun je haar altijd nog op een voetstuk zetten en dat hoeft niet vanzelfsprekend te zijn, want...
...The chase is better than the catch.
Jeee het blijft ook spannend he zo!
Hopelijk lukt het je aankomende zaterdag allemaal..
Good luck!
Hm kan je haar misschien niet iets voor Sinterklaas geven ofzo, een kleinigheidje..
..dan is de hint iig duidelijk denk ik..
quote:Hoe raadt je het
Op donderdag 20 november 2003 21:56 schreef _OehOe_Loenatik_ het volgende:
HOOFSVERLIEFD
quote:zei je dat vorige week ook niet..??
Op donderdag 20 november 2003 22:21 schreef cb_17 het volgende:[..]
Hoe raadt je het
![]()
![]()
Morgen weer werken, maar dan is ze er niet. Zaterdag pas. En dan vraag ik het gewoon.
quote:ja ik weet het.. Maar om nu de hele week te gaan zeggen het lukt me niet met vragen heeft ook geen effect lijkt me. Ik zeg het maar zo ik ga het proberen te vragen, en ga niks beloven dat het lukt want daar stel ik alleen maar mensen mee teleur als het niet lukt.
Op donderdag 20 november 2003 22:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
zei je dat vorige week ook niet..??
En de week daarvoor..??
quote:Het belangrijkste is dat je jezelf niet teleursteld hoor
Op donderdag 20 november 2003 22:36 schreef cb_17 het volgende:[..]
ja ik weet het.. Maar om nu de hele week te gaan zeggen het lukt me niet met vragen heeft ook geen effect lijkt me. Ik zeg het maar zo ik ga het proberen te vragen, en ga niks beloven dat het lukt want daar stel ik alleen maar mensen mee teleur als het niet lukt.
quote:Ik zie mijn "Leuke" collega zaterdag ook weer...
Op donderdag 20 november 2003 22:21 schreef cb_17 het volgende:[..]
Hoe raadt je het
![]()
![]()
Morgen weer werken, maar dan is ze er niet. Zaterdag pas. En dan vraag ik het gewoon.
May the force be with you!
greetz
best leuk op zich, maar zet die stap nou eens
dan hebben we in deel 3 een ander onderwerp te bespreken
Tot zover mijn tip, helaas kan ik niet uit ervaring zeggen dat het een geslaagd plan is (ben zelf ook zoals jij bent) Maar misschien heb je er toch wat aan.
quote:Leg jezelf niet zo'n druk op...
Op vrijdag 21 november 2003 21:42 schreef cb_17 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen, en dan zal 22 november 2003 "de dag" moeten worden als het meerzit.
Maar veel success... gewoon vestand op nulll
quote:Hehe, ja jij hebt een erg trouwe aanhang
Op vrijdag 21 november 2003 12:08 schreef cb_17 het volgende:
Dat jullie toch nog mijn topic blijven volgen als iets eens een paar keer niet lukt
Enne, droom er niet van hè.
quote:Ben bang dat je gelijk heb
Op zaterdag 22 november 2003 17:25 schreef SouthernSun het volgende:
wedden dat ie het weer niet heeft gevraagd
nofi maar ook ik denk dat de TS haar niet gevraagd heeft...
hij maakt er een big deal van en dat werkt tegen hem...
anyway: ik wens je natuurlijk wel veel succes and keep us informed
quote:Helaas wel ja!
Op zaterdag 22 november 2003 18:14 schreef moz het volgende:
Ik weet precies wat ie doormaakt, velen met mij toch?
doet hij het of doet hij het niet?*trompettergeluidje*
quote:flauw hoor... maar als het positief zou zijn, dan had ie dat toch vast wel ffies snel verklapt?
Op zaterdag 22 november 2003 19:17 schreef cb_17 het volgende:
Ok mensen ik blijf nog even neutraal, eerst ff douchen dan schrijf en post ik het verhaal.
Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Dat denk ik ook ja...
Op zaterdag 22 november 2003 19:21 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
flauw hoor... maar als het positief zou zijn, dan had ie dat toch vast wel ffies snel verklapt?
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 22-11-2003 19:22]
quote:Wie weet wat ze allemaal hebben uitgespookt
Op zaterdag 22 november 2003 19:21 schreef R34L-SIcK het volgende:
Zou hij weer bij DE kassa gestaan hebben?Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!
Het is hier een discussieforum, geen babbelbox
quote:we discussiëren toch ? Over wat er misschien is gebeurd
Op zaterdag 22 november 2003 19:24 schreef Frenkie het volgende:
Willen alle mensen (dus ook de TS) als ze niks te melden hebben, NIET POSTEN.Het is hier een discussieforum, geen babbelbox
quote:ga je moeder pesten man....
Op zaterdag 22 november 2003 19:24 schreef Frenkie het volgende:
Willen alle mensen (dus ook de TS) als ze niks te melden hebben, NIET POSTEN.Het is hier een discussieforum, geen babbelbox
Verhaal 22-11-03:
Ik fiets naar me werk, kom aan. Tot 10 uur was ze er niet, maar dan toch, 10 uur moest ze beginnen.
De dag verliep redelijk snel en voor ik het wist was het alweer donker.
Tijd om de karren bij de kassa op te halen (17.30) waar actieproducten op staan van onze afdeling.
Die stonden bij haar kassa, er was geen klant meer dus stond ze alleen.
En deed ik niks. Nou even op de afdeling mezelf de moed inpraten en er weer op af, toen stond er weer een rij klanten.
17.55 loop ik snel terug naar de kassa's, haar kassa was dicht maar ze stond er nog met een andere gozer (hij is homo dus daar maakt ik me geen zorgen om, niet dat ik wat tegen ze heb want het is een aardige gozer)
Kut blijkt dat er een groot probleem is met haar kassa, er was iets verkeerd gegaan.
Hele meut er weer bij, dus het was geen optie om het nu te vragen.
Toen ze ook nog eens onder zwaardere begeleiding dan normaal werd begeleid naar het kantoor zag ik m'n dag zo instorten.
Nee niet weer, niet ik, waarom??
Tijdens dat ik naar huis fietste met iemand dacht ik nee, dit kan ik niet op Fok posten, dat ik niks gedaan heb, want er is nog een kans.
Dus ik terug fietsen (zei dat ik de bedrijfstelefoon vergeten was tegen hem) en huppa, fiets neerzetten en naar binnen, de kantine in.
Nog even wat drinken totdat ze komt, en dan erachteraan. Nou eindelijk naar 10 minuten liep ze langs en ik ging er niet verdacht achteraan.
In het fietsenhok was ze al aan het bellen, zat het weer tegen
Ik gewoon achter haar aan fietsen, en ze bleef maar bellen bellen bellen.
Bij het stoplicht vergat ze op het knopje te drukken, haar hoofd helemaal niet meer bij het verkeer. Ik dacht met je ouders bel je niet zo lang, hoogstens met je vriendje of vriendinnen.
Toen heb ik haar eens goed bekeken en ze heeft echt een andere uitstraling dan op de werkvloer, meer sexy gekleed, echt een uitgaanstype, waardoor ze echt een magneet word voor andere jongens tijdens uitgaan.
Meter na meter verder en ze bleef maar bellen, en kon ik dus niks ondernemen.
De ingeving dat ze met haar vriendje aan het bellen was kreeg ik maar niet uit m'n hoofd, gewoon het gevoel dat het voor de 9e keer niks is geworden met een meid.
Ondertussen was ik bijna thuis en maakte een klein omweggetje om te kijken hoe ze fietste. Op een gegeven moment moest ik toch afhaken omdat ik het wel genoeg vond.
Verder nog:
Ik heb nu een klein beetje het gevoel dat ik deze meid als verloren moet beschouwen, alhoewel dat nog niet zeker is.
Maar als ze me leuk vond (zoals ik haar heel leuk vind) had ze allang iets gedaan in welke vorm dan ook.
Wat ik nu verder ga doen weet ik niet, de dagen dat ik tot 6 uur moet werken zijn om, en komen dus niet meer omdat collega's nu weten waarom ik tot 6 uur wil werken
Ik zou graag aan haar laten weten dat ze wel iets heeft, en ik toch verlieft ben op d'r.
Maar misschien heeft dit negatieve gevolgen voor m'n werk , zou ze een brief die ik aan haar schrijf voor haarzelf kunnen houden, zodat het tussen ons blijft.
Die ga ik natuurlijk niet eerder schrijven dan dat ik weet of ze flink bezet is of helemaal geen intresse heeft, want ik wil het gewoon aan haar kwijt dat ze wat met me gevoelens doet.
Ik wil alle trouwe topiclezers bedanken voor hun tips, en het posten van reacties die toch altijd weer hoop gaven.
Misschien krijgt dit nog een positiefe afloop, want we hebben nog geen zekerheid dat het niets word, maar ik ben nog steeds in .
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 22-11-2003 21:23]
Edit: net te laat
Anyway...het feit dat ze lang met iemand belt zegt niet echt iets, dat kan ook gewoon een goede vriend(in) van haar zijn.
Veel succes ermee
[Dit bericht is gewijzigd door CasB op 22-11-2003 20:07]
Ik begrijp het wel hoor... ben alleen zelf nooit zo geweest, meiden waren altjid verliefd op mij..... echt hoor...
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:
Tijdens dat ik naar huis fietste met iemand dacht ik nee, dit kan ik niet op Fok posten, dat ik niks gedaan heb, want er is nog een kans.
quote:Door heel uitdagend te kleden probeert ze zelfvertrouwen uit te stralen. Iemand die al zelfvertrouwen van zichzelf heeft, hoeft dat niet zo expliciet aan de rest van de wereld te laten zien. Zelfvertrouwen leest men af van de lichaamstaal-- niet van de kleding.
Toen heb ik haar eens goed bekeken en ze heeft echt een andere uitstraling dan op de werkvloer, meer sexy gekleed, echt een uitgaanstype, waardoor ze echt een magneet word voor andere jongens tijdens uitgaan.
quote:Natuurlijk bestaat de kans dat ze met haar vriend aan het bellen is.
De ingeving dat ze met haar vriendje aan het bellen was kreeg ik maar niet uit m'n hoofd, gewoon het gevoel dat het voor de 9e keer niks is geworden met een meid.
Je bent nu ècht op het punt gekomen om een gesprek face-to-face te gaan voeren. Je wilt nu dingen weten die alleen zij weet. Dus moet je dat vragen. Zolang je nu in twijfel bent, heeft het totaal geen zin om doelloos achter haar aan te scharrelen. Je hebt geen fuck te verliezen, dus het gouden pad naar haar kasteel ligt helemaal open (bij wijze vàn).
Als je denkt dat je slecht af bent als ze 'nee' tegen je zegt, ben je mis. Je leert er juist van. Je leert niet alleen hoe je iemand moet benaderen, maar ook over de lichaamstaal. Ook niet onbelangrijk natuurlijk.
Vroeger, lang geleden (zeg vier of vijf jaar), was ik ook -bijna- wanhopig op zoek naar een leuke vriendin. Nou, na enige afwijzingen leerde ik dat ik teveel probeerde, en dat ik mezelf juist forceerde. Achteraf dus een grote fout, maar ik heb wel beter geleerd hoe je dergelijke kansen kan inschatten, en hoe je met een afwijzing moet omgaan.
quote:Vergeet niet dat ook zij verlegen kan zijn (tenzij je dit verhaal combineert met die quote over haar kledingstijl). En misschien is ze helemaal niet op zoek. Misschien wilt ze juist op dit moment rust en vrede in haar leven, en is er geen plaats voor iemand bij haar zijde, behalve voor vriendschap dan. Nogmaals, laat dit zijn beloop, en vraag het haar tussen neus en lippen door.
Maar als ze me leuk vond (zoals ik haar heel leuk vind) had ze allang iets gedaan in welke vorm dan ook.
quote:Negatieve gevolgen? Hmm... nauwelijks. Ik heb 2,5 jaar in de Gamma gewerkt, en ik weet uit ervaring te zeggen dat je, als vakverzorgend personeel, nauwelijks te maken heb met de kassières. Dus (eh... hoe zeg je dat?) 'werktechnisch' zou het niet belemmerend moeten zijn.
Maar misschien heeft dit negatieve gevolgen voor m'n werk, zou ze een brief die ik aan haar schrijf voor haarzelf kunnen houden, zodat het tussen ons blijft.
Die ga ik natuurlijk niet eerder schrijven dan dat ik weet of ze flink bezet is of helemaal geen intresse heeft, want ik wil het gewoon aan haar kwijt dat ze wat met me gevoelens doet.
Ik kan je niet helpen met je reactie hoe ze op een brief van je zou reageren. Ik heb zoiets nooit meegemaakt, en ik kan me nauwelijks voorstellen wat iemand daar mee zou doen. Het lijkt me stug dat ze er mee te koop loopt, maar dat ze het juist wel voor haarzelf zou houden. Een beetje lullig om te zeggen misschien, maar dat zou voor haarzelf wel slim zijn. Niet dat ze anders voor gek wordt gezet (stel je voor...), maar dat het helemaal geen zin heeft om zoiets bekend te maken.
Nogmaals, ik kan je niet vertellen of het een slim idee is of niet, maar misschien spreek ik mezelf nu tegen; juist eerder adviseerde ik je om haar een brief toe te stoppen.
quote:Kleine moeite hoor. Zolang het voor jezelf duidelijk wordt waar je wel of niet aan toe bent, dan ben je al een flink eind.
Ik wil alle trouwe topiclezers bedanken voor hun tips, en het posten van reacties die toch altijd weer hoop gaven.
Overigens, even over een spin-off van dit topic; Volgende week heb ik een date met die meid waarvan ik dat email adres gekregen heb. Jeweetwel, van dat probeersel van me uit dat vorige topic. Ik heb al wat heen en weer gemaild, en de intresse van haar kant is er tenminste. Ik heb helemaal geen haast om haar weer te ontmoeten (zij studeert buiten deze 'stad'-->Terneuzen hahaha), maar het zou natuurlijk wel fijn zijn. En anders hou ik er gewoon een leuke vriendin aan over, als in vriendschap natuurlijk. Al zou het niet verkeerd zijn als...
Every song I sing is a love song, a song made for you.
Een roos voor de lezer,
--{-{@ Nite
Natuurlijk wil ik het niet hierbij laten, ik zal zeker proberen in contact te komen met haar, want er zijn nog veel vragen niet beantwoord waar alleen zei het antwoord op weet.
Theoretisch gezien word het nu een stuk moeilijk om in contact te komen, ik heb niet meer de mogelijkheid om te werken tot 6 uur op zaterdag, en dit is de enige dag dat ik haar zie.
Hoe ik dit ga oplossen weet ik niet (iemand ideeën), want ik wil d'r toch nog voor een drankje meevragen . Zelf zat ik te denken om vrijwillig een uur langer te werken as zaterdag, en dus niet doorbetaald krijgen. Of een andere keer.
Ik ga helemaal geen voorspellingen meer doen wanneer ik wat ga proberen, zodat het voor mezelf ook totaal onverwachts komt als ik een kans zie.
Ik weet dat het raar klinkt, want die kansen benut ik toch niet al zeg ik het zelf, of er komt weer wat tussen zoals vandaag.
Maar diep in m'n hart weet ik dat ik het kan, ook al zal het misschien lang duren voordat het eens gebeurt
quote:Hallo allemaal,
...
Ik heb nu een klein beetje het gevoel dat ik deze meid als verloren moet beschouwen, alhoewel dat nog niet zeker is.
...
Ik zit deze thread al een tijdje vanaf een afstand te volgen en ik vind het nu wel even tijd om te reageren. Ik heb het idee dat ik cb_17 wel even wat advies kan geven, om te voorkomen dat het hier (en voornamelijk in de bouwmarkt dan) fout gaat. Uiteindelijk willen we allemaal dat het goed gaat komen, nietwaar ?
cb_17, mag ik je vragen hoe zij KAN weten dat jij haar leuk vindt als zij geen enkele aanleiding geeft dat jij interesse in haar hebt? Ik kan me best voorstellen dat jij heel verlegen bent en zelfs zo verlegen om haar spontaan aan te spreken (elke zaterdag MOET je haar aanspreken, maar tot op heden zijn er nog geen leuke (korte) gesprekjes geweest), maar het feit dat jij heel stil tegenover haar bent, wil nog niet zeggen dat zij dat meteen goed begrijpt. Je kunt ook heel stil bij iemand zijn, omdat je elkaar gewoon niets te vertellen hebt en verder ook totaal geen band hebt. Zij kan naar mijn mening daaruit ook niet afleiden dat jij haar leuk vindt, omdat er dus meerdere oorzaken ten grondslag kunnen liggen waarom jij tegenover haar stil bent.
Ik denk ook niet dat je deze meid al als verloren moet beschouwen. Laten we eerlijk wezen: uit de informatie die ik uit deze en de vorige thread heb gekregen, heb je ueberhaupt nog geen gok gewaagd. Je hebt je elke voorgenomen om een leuk en spontaan praatje te beginnen en je hebt gepolst hoe zij over jou ZOU KUNNEN DENKEN, Dat is tot nu toe alles. Dit meisje kun je als verloren beschouwen als:
- je jezelf bij voorbaat kansloos acht en geen energie meer in dit ' project' gaat steken;
- je meer contact met haar probeert te krijgen en op dat moment blijkt dat zij jouw toenaderingspogingen afwijst. In dat geval kun je er ook nog een goede vriendin aan overhouden (ook niet slecht, dacht ik zo)!
Aangezien je meer kans hebt op een vriendin bij de tweede optie, zou ik nu niet meteen haar gaan afschrijven. Probeer (hoe moeilijk dat ook is) haar wat aan te spreken en een leuk gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes. Spreek haar daarna vaker, nog vaker, nog vaker en mocht het daarna nog goed klikken en mocht dan ook blijken dat ze geen vriendje heeft, dan zou je eens kunnen voorstellen om eens wat te gaan drinken in de stad. Het lijkt mij wel wijs om niet meteen bij het eerste gesprek haar meteen uit te vragen (dat komt nogal dwingend over en bovendien kent ze je dan nog amper). Ik geef wel toe dat dit best moeilijk voor je kan zijn, omdat je haar heel graag mag, maar ik denk dat je op deze wijze het meeste kans maakt. De gesprekken moeten wel spontaan verlopen en helaas, voor een spontaan gesprek kun je helaas niet je best voor doen. Een gesprek verloopt spontaan, of niet...
Hopelijk heb ik hiermee een aantal vragen van je beantwoord. Ik blijf deze thread weer grotendeels op de achtergrond volgen (ik ben niet zo'n spreker), maar mocht ik weer de behoefte voelen om te reageren, dan zie je me wel weer verschijnen .
Nog een fijne avond en zondag allemaal!
Edit: typefoutje (was moe en alcohol [is geen excuus natuurlijk ])
[Dit bericht is gewijzigd door RubberenRobbie op 23-11-2003 22:19]
quote:Pluim voor TS, je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind dit toch al een stap in de goede richting....(kijk uit dat et niet de zieke/stalkende richting wordt
Dus ik terug fietsen (zei dat ik de bedrijfstelefoon vergeten was tegen hem) en huppa, fiets neerzetten en naar binnen, de kantine in.
quote:Ach ja, boeiend gesprek I geuss
Ik gewoon achter haar aan fietsen, en ze bleef maar bellen bellen bellen.
Bij het stoplicht vergat ze op het knopje te drukken, haar hoofd helemaal niet meer bij het verkeer. Ik dacht met je ouders bel je niet zo lang, hoogstens met je vriendje of vriendinnen.
quote:Je hebt jezelf nog niet voorgesteld, maar je vind toch dat je al een blauwtje hebt gelopen, sorry hoor, maar kom op hé! Aan de ene kant boek je vooruitgang, aan de andere kant ga je achteruit... What happend to: we gaan terug voor haar?
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:De ingeving dat ze met haar vriendje aan het bellen was kreeg ik maar niet uit m'n hoofd, gewoon het gevoel dat het voor de 9e keer niks is geworden met een meid.
quote:Niet zeker -> FOK! Understatement 2003
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Ik heb nu een klein beetje het gevoel dat ik deze meid als verloren moet beschouwen, alhoewel dat nog niet zeker is.
quote:Daar zou ik niet zo zeker van zijn, je hebt TOTAAL niet laten blijken dat je iets voor haar voeld, je hebt misschien pas 4 keer echt contact gehad? Wat had ze dan nu al moeten doen
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Maar als ze me leuk vond (zoals ik haar heel leuk vind) had ze allang iets gedaan in welke vorm dan ook.
Nee TS, dat zou ongeveer zoiets zijn als een vriend van een kennis van je neef uitnodigen voor een familie-uitje...
quote:Als je dat aan haar wilt laten weten, schreeuw het van de daken! Je bent mens, zei ook, al je collega's ook, wich brings us to our next point:
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Wat ik nu verder ga doen weet ik niet, de dagen dat ik tot 6 uur moet werken zijn om, en komen dus niet meer omdat collega's nu weten waarom ik tot 6 uur wil werken
Ik zou graag aan haar laten weten dat ze wel iets heeft, en ik toch verlieft ben op d'r.
quote:Verliefd zijn mag weetje, en als ze echt zo leuk is als jij ons doet geloven, zal geen (mannelijke) collega je dat kwalijk nemen
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Maar misschien heeft dit negatieve gevolgen voor m'n werk![]()
quote:Het zijn jouw gevoelens, jij moet er iets mee doen, en hopen dat zij soortgelijke gevoelens voor jou heeft. Maar dat erachter komen of ze nog vrij is lijkt me wel een strak plan
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Die ga ik natuurlijk niet eerder schrijven dan dat ik weet of ze flink bezet is of helemaal geen intresse heeft, want ik wil het gewoon aan haar kwijt dat ze wat met me gevoelens doet.
quote:Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal niet?
Op zaterdag 22 november 2003 19:58 schreef cb_17 het volgende:Ik wil alle trouwe topiclezers bedanken voor hun tips, en het posten van reacties die toch altijd weer hoop gaven.
Vandaag is onze winkel ook open, ik werk alleen niet zij wel. Ik ben gister wat vergeten achter te laten op me werk, niet echt superbelangrijk maja.
Misschien dat ik later op de middag nog even langs ga op dit terug te brengen, en wat on-nuttigs kopen om bij haar af te rekenen.
quote:heb ik ook al een paar keer gezegd, maar dat kon niet volgens hem
Op zaterdag 22 november 2003 23:10 schreef RubberenRobbie het volgende:[..]
Probeer (hoe moeilijk dat ook is) haar wat aan te spreken en een leuk gesprek te beginnen over koetjes en kalfjes. Spreek haar daarna vaker, nog vaker, nog vaker en mocht het daarna nog goed klikken en mocht dan ook blijken dat ze geen vriendje heeft, dan zou je eens kunnen voorstellen om eens wat te gaan drinken in de stad. Het lijkt mij wel wijs om niet meteen bij het eerste gesprek haar meteen uit te vragen (dat komt nogal dwingend over en bovendien kent ze je dan nog amper).
Hopelijk heb je hiermee een aantal vragen van je beantwoord. Ik blijf deze thread weer grotendeels op de achtergrond volgen (ik ben niet zo'n spreker), maar mocht ik weer de behoefte voelen om te reageren, dan zie je me wel weer verschijnen.
quote:Wel bij de juiste kassa gaan staan dan hè
Op dinsdag 18 november 2003 22:02 schreef Harmonius het volgende:
heb je al condooms gekocht?
quote:Dat is toch een ideaal moment om even een gesprekje te beginnen. Tijdens dat zij aan het afrekenen is, vraag jij of ze het nog druk heeft vandaag en of ze gisteren nog iets leuks heeft gedaan (heb je kans dat je er meteen achter komt of ze een vriend heeft of niet). Ik denk dat als je eenmaal zo'n gesprekje hebt gehad, dat het de volgende keren alleen maar makkelijker is om een gesprekje te beginnen.
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:
...Vandaag is onze winkel ook open, ik werk alleen niet zij wel. Ik ben gister wat vergeten achter te laten op me werk, niet echt superbelangrijk maja.
Misschien dat ik later op de middag nog even langs ga op dit terug te brengen, en wat on-nuttigs kopen om bij haar af te rekenen.
quote:Lijkt mij inderdaad het punt om te beginnen ja... Vergelijk het even met een café, of wat je wilt, je ziet een leuk meisje staan, maar iedere keer kijk je snel weg als zij jouw kant op draait. Dan zal die meid wel denken: Goh...raar....en zich vervolgens bezighouden met die jongen die wel leuk terugkijkt (en terugflirt..)
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:
Hetgeen wat me ook opvalt is dat ik iedere keer langs haar kassa loopt ik niet durf te lachen en soms ook niet durf te kijken.
Eigenlijk heel dom, want als ik ff wat nadenk is dit hetgeen waar ik mee moet beginnen.
quote:Naja, met een grijns van oor tot oor langslopen is misschien ook niet 'the way to go'
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:Gewoon flink lachen als ik langsloopt en zij ook kijkt, toch?
quote:Als iedereen het zegt, en je hebt het zelf door, wat is er dan zo moeilijk aan om het even te doen? Lachen naar iemand betekend toch nog helemaal niets...
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:Dit zeiden een 2 tal collega's ook, je loopt altijd met je hoofd afgebogen naar de andere kant langs haar kassa.
quote:Vraag je dat nog veel vaker af, dan zal je inzien wat een onzin het is, en makkelijker 'verder gaan'
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:Waarom doe ik het zo, ik wil toch laten zien dat ik d'r leuk vind, dan moet ik niet op zo'n manier langslopen en de andere kant opkijken.![]()
quote:Zullen we eerst even gaan glimlachen e.d.? Dit punt komt nog wel
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:Naarmate kan ze misschien gaan denken hij vind me wel leuk, en kan ze daar weer op ingaan op haar manier, maar dit is hoe ik erover denk.
quote:Kijk, zoals mijn voorganger al zei, de kans om een leuk gesprekje te beginnen. Je werkt er, dus je weet zelf wel waneer het rustig is, zodat je even met haar kan blijven kletsen. Ga niet bedenken waar je het over gaat hebben, ga niet lopen zenuwen omdat je met haar gaat praten, waarom zou je? Het is gewoon een gesprekje, wat kan er in hemelsnaam mis gaan? Ga er gewoon lekker relaxed heen, koop iets kleins, of, koop helemaal niets, ik ga ook zo met collega's achter de kassa praten als ik toevallig langskom... Je hoeft geen excuus te hebben om bij haar in de buurt te komen... Maar goed, misschien is het in jouw geval iets makkelijker toch even iets te kopen, omdat jij je anders minder op je gemak voeld.
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef cb_17 het volgende:Vandaag is onze winkel ook open, ik werk alleen niet zij wel. Ik ben gister wat vergeten achter te laten op me werk, niet echt superbelangrijk maja.
Glimlach naar haar, en brandt los
Zeker doen hoor! Anders is dit pas een gemiste kans, en als et gesprek een btje loopt en er komen klanten, kan je best even blijven wachten tot die weer weg zijn (of heel cool: 'ohk, ik ga weer, ik zie dat je het druk hebt' zeggen
)
quote:jup. Woensdag avond werkt ze ook en dan is het vaak wat rustiger dan ga ik denk ik wel even.
Op zondag 23 november 2003 13:13 schreef Roa het volgende:[..]
quote:
Op zondag 23 november 2003 12:21 schreef Smoonshine het volgende:[..]
Dat is toch een ideaal moment om even een gesprekje te beginnen. Tijdens dat zij aan het afrekenen is, vraag jij of ze het nog druk heeft vandaag en of ze gisteren nog iets leuks heeft gedaan (heb je kans dat je er meteen achter komt of ze een vriend heeft of niet). Ik denk dat als je eenmaal zo'n gesprekje hebt gehad, dat het de volgende keren alleen maar makkelijker is om een gesprekje te beginnen.
Je moet uitstralen of haar laten denken dat je uitstraalt dat je zeker van jezelf bent (vage zin maar ok).
veel succes!
quote:Laat dit een les voor cb_17 zijn: niets is onmogelijk
Op zondag 23 november 2003 12:05 schreef Echoes het volgende:[..]
heb ik ook al een paar keer gezegd, maar dat kon niet volgens hem
Niet lijkt mij vervelender dan iemand die je niet kent je meteen uitvraagt. Dan kom je meteen in iemands persoonlijke of intieme zone.
Dat komt vrij vertaald op "Hoi! Neuken?" neer en ik weet niet of zij daarvan gediend is
Ik heb paar stappen overgeslagen en ben gelijk met stap 2 begonnen.
Hierbij bedoel ik de eerste stappen het lachen, aankijken, kleine gesprekjes en dit soort dingen
Met stap 2 bedoel ik het vragen of ze wat wilt drinken.
En volgens mij zijn de 1e stappen zoals het lachen,aankijken enz. de sleutel tot meer.
Want hoe zou jij reageren als een jongen (in de ogen van een meid gezien dan hé! ) gewoon zomaar op een dag komt vragen of je wat wilt drinken.
Ik zou het leuker vinden als een jongen al eerder leuk, vrolijk tegen mij doet. Al wat met hem gesproken heb enzo, en het dan pas vraagt.
Iemand nog reacties op mijn bovenstaande tekst in deze post?
quote:Ow, is dat verkeerd? Had ik een aantal weken geleden een meid die ik helemaal niet kende 'zomaar ineens' uitgevraagd. Schijnt toch te mogen, op de èèn of andere manier.
Op zondag 23 november 2003 15:08 schreef RubberenRobbie het volgende:
Niet lijkt mij vervelender dan iemand die je niet kent je meteen uitvraagt. Dan kom je meteen in iemands persoonlijke of intieme zone.
quote:In het geval van cb_17 neem ik aan dat dit juist de bedoeling is, maar wat ik wilde zeggen is: haastige spoed is zelden goed.
Op zondag 23 november 2003 15:12 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Ow, is dat verkeerd? Had ik een aantal weken geleden een meid die ik helemaal niet kende 'zomaar ineens' uitgevraagd. Schijnt toch te mogen, op de èèn of andere manier.
Of het komt door het gebruik van souplesse.
Sommige meisjes/vrouwen stellen het wel op prijs als alles op zijn tijd gebeurt en dat je niet te hard van stapel loopt. Het doel van cb_17 is natuurlijk zichzelf zo goed mogelijk presenteren, zodat zij niet meer op haar charmes heen kan . Op het moment dat je snel op je doel wilt afgaan, terwijl ze juist iets meer tijd nodig heeft, kan zij de boot gaan afhouden en dan heb je juist net bereikt wat je juist niet wilde bereiken.
[Dit bericht is gewijzigd door RubberenRobbie op 23-11-2003 15:34]
Lotti dei baci,
-Liz
quote:Misschien wou de feule mij juist al ontmoeten, kan ook natuurlijk. En misschien waardeerde ze juist de stap die ik nam. Want zijn er niet zoveel meiden die zeuren dat er te weinig initiatief komt van de mannen?
Op zondag 23 november 2003 15:30 schreef RubberenRobbie het volgende:[..]
In het geval van cb_17 neem ik aan dat dit juist de bedoeling is, maar wat ik wilde zeggen is: haastige spoed is zelden goed.
Ik spreek uit ervaring overigens.
Sommige meisjes/vrouwen stellen het wel op prijs als alles op zijn tijd gebeurt en dat je niet te hard van stapel loopt. Het doel van cb_17 is natuurlijk zichzelf zo goed mogelijk presenteren, zodat zij niet meer op haar charmes heen kan
. Op het moment dat je snel op je doel wilt afgaan, terwijl ze juist iets meer tijd nodig heeft, kan zij de boot gaan afhouden en dan heb je juist net bereikt wat je juist niet wilde bereiken.
Je leeft maar 1 keer! -goeie uitspraak Fasai-
Doe gewoon eens wat minder aan planning en aan drukoplegging. Ik zelf heb ook een poosje zo proberen te handelen. Gewoon genieten van de mooie dingen van het leven en lekker afwachten en je komt vanzelf een leuke girl tegen..
Dit systeem werkt helaas niet..
quote:Wat zij zegt.
Op zondag 23 november 2003 15:34 schreef ElisaItalia het volgende:
Ik zie dat je hier verder bent gegaan met je verhaal?? En 14 pagina's verder ben je nog geen stap verder gekomen?
Men praat al over je. Ik hoorde gisteravond over dit topic, en jou natuurlijk ook, in het café toen ik met een vriend praatte. Dus ik moest even reageren natuurlijk. Ik zal dit topic nog even vluchtig doorlezen, en kijken of er nog advies van mijn kant kan komen.Lotti dei baci,
-Liz
quote:Ok dan schuif ik mijn vraag of ze wat wil drinken in de kantine na werktijd maar even opzij.
Op zondag 23 november 2003 15:30 schreef RubberenRobbie het volgende:[..]
In het geval van cb_17 neem ik aan dat dit juist de bedoeling is, maar wat ik wilde zeggen is: haastige spoed is zelden goed.
Ik spreek uit ervaring overigens.
Sommige meisjes/vrouwen stellen het wel op prijs als alles op zijn tijd gebeurt en dat je niet te hard van stapel loopt. Het doel van cb_17 is natuurlijk zichzelf zo goed mogelijk presenteren, zodat zij niet meer op haar charmes heen kan
. Op het moment dat je snel op je doel wilt afgaan, terwijl ze juist iets meer tijd nodig heeft, kan zij de boot gaan afhouden en dan heb je juist net bereikt wat je juist niet wilde bereiken.
Anyone??
Laat het gewoon gebeuren!
Niet van tevoren alles gaan plannen!
ik spreek je wel als je online bent op MSN
Groetjes,
Stefan
quote:tja ik weet het en jullie hebben ook 100% gelijk hoor... Maar op 1 of andere manier lijkt het of ik er zekerder van word als ik de dingen een beetje plan, wat achteraf nooit goed uitkomt (kijk maar naar de afgelopen .. weken), maar van tevoren geeft het wel een zeker gevoel.
Op zondag 23 november 2003 21:56 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Luister Steef!
Je gaat nu al plannen wat en wanneer je dat gaat doen!
Fout!!Laat het gewoon gebeuren!
Niet van tevoren alles gaan plannen!ik spreek je wel als je online bent op MSN
Groetjes,
Stefan
quote:Je geeft zelf al aan wat het antwoord is. Dat hangt ervan af. Het hangt er gewoon vanaf hoe het gaat en wat ze van jou vindt. Vindt ze jou leuk, dan duurt het niet lang en als de gesprekken leuk zijn, zal snel het moment komen dat je beiden op het idee komt om samen iets leuks te gaan doen. Als ze jou totaal niet leuk vindt, gaat het een eeuwigheid duren. Het is een vraag waarop ik in ieder geval geen concreet antwoord kan geven, omdat het niet bestaat!!! Probeer dus aan haar houding, ogen, oogcontact, intonatie, bewegingen, etcetera af te leiden wat ze van je vindt (dit zal meer onbewust gebeuren dan bewust, dus maak je daar geen zorgen over).
Op zondag 23 november 2003 21:43 schreef cb_17 het volgende:[..]
Ok dan schuif ik mijn vraag of ze wat wil drinken in de kantine na werktijd maar even opzij.
Ik zal proberen woensdagavond wanneer ik ff langsga gewoon een neutraal gesprekje te voeren als ik afreken, natuurlijk wel met de nodige glimlach ed erbij.
A.s. zaterdag zal ik ook oogcontact proberen te maken wanneer ik langsloop, ook met de nodige glimlach.
Maar hoelang moet ik dit doen, zal het lang duren voordat ze doorheb dat ik intresse heb en haar leuk vind.
Hoe laat ze dit merken, andere houding of iets anders, ik heb hier nl. geen ervaring mee.
Aan de hand daarvan kan ik kijken wanneer de nieuwe reeks pogingen beginnern om te vragen of ze wat wilt drinken, of misschien lukt het dan wel in 1x omdat zoals al gezegd werd de sfeer relaxter is.Anyone??
Er is maar een manier om daar achter te komen door met haar 'gewone' (voor zover dat nog gaat) gesprekken te voeren. Nog een klein tipje:
Don't push your luck (oftewel, neem je tijd). Die tijd heb je ook en het ergste wat je kan gebeuren is dat het niet lukt. Geen punt: zijn nog een kleine 3 miljard andere vrouwen in deze wereld en die zijn heus niet allemaal 'aan de man'
Edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door RubberenRobbie op 23-11-2003 22:16]
quote:Wat heb je aan een zeker gevoel als het geplan nooit het gewenste/gehoopte resultaat geeft?
Op zondag 23 november 2003 22:06 schreef cb_17 het volgende:[..]
tja ik weet het en jullie hebben ook 100% gelijk hoor... Maar op 1 of andere manier lijkt het of ik er zekerder van word als ik de dingen een beetje plan, wat achteraf nooit goed uitkomt (kijk maar naar de afgelopen .. weken), maar van tevoren geeft het wel een zeker gevoel.
Hoe zou gaan als je eens niet zou plannen? De meeste paren hebben niet iets met elkaar gekregen omdat ze puntje-bij-puntje een draaiboek hebben doorlopen hoor. Die hebben elkaar bij toeval 'gevonden' en dat is wat jij ook kan doen. Geen garantie op succes, maar je geeft zelf al aan dat plannen een wel garantie op géén succes geeft. Wil je in deze situatie nou geen garantie of wel?
Edit: type -> ben lekker bezig zo...
[Dit bericht is gewijzigd door RubberenRobbie op 23-11-2003 22:22]
quote:Ja het gevoel vooraf kan wel zekerheid meebrengen, maar het gaat ook om het succes natuurlijk.
Op zondag 23 november 2003 22:06 schreef cb_17 het volgende:[..]
tja ik weet het en jullie hebben ook 100% gelijk hoor... Maar op 1 of andere manier lijkt het of ik er zekerder van word als ik de dingen een beetje plan, wat achteraf nooit goed uitkomt (kijk maar naar de afgelopen .. weken), maar van tevoren geeft het wel een zeker gevoel.
En interesse tonen mag je altijd natuurlijk. Ik denk dat iedereen het leuk vind als mensen interesse in je hebben. En dan maakt het echt niet uit wie het is. Interesse is altijd leuk. ALs het maar oprecht is, en niet slijmerig ofzo.
Ik werk zelf ook in een supermarkt, en dan is het niet zo lastig om een praatje te maken met welke collega dan ook. Zeker in de kantine kan je als zij een keer wat verteld er heel makkelijk op in gaan.
Die positieve inslag tovert een glimlach op mijn mond
En lukt het niet bij deze, met zo'n instelling kom jij je dametje echt wel tegen!
Stel je voor dat zij inderdaad verlegen is tegen jongens en al helemaal niks durft als het om een jongen gaat die ze leuk vindt. Zou dat een redelijk aanname kunnen zijn?
Volgens mij wel. Sterker nog: Sowieso is een groot deel van de mens verlegen aangelegd en volgens mij wordt dat aantal nog vele en vele malen groter als het aankomt op contact leggen met een potentiele vriend of vriendin (als zijnde lovers dan he). Het wordt zelfs nog mooier! Jij bent namelijk het schoolvoorbeeld van zoiemand! (en dat bedoel ik niet vervelend).
Dikke kans dus dat zij ook geen held is en de cool girl uithangt in zo'n situatie. Dikke kans dus dat voor haar zich de volgende situatie voordoet. (en jij bent dus de mannelijke variant van onderstaande)
[Week 1]
Op haar eerste dag sprong de vonk gelijk over, maar omdat ze nogal verlegen is tegen mensen die ze leuk vindt, durft ze niks te ondernemen wanneer hij haar toevallig helpt bij de personeelsingang. Gelukkig is in de middagpauze de plek voor haar vrij en gaat hij voor haar zitten. Omdat er nogal wat mensen bijzitten durft ze geen gesprek te beginnen... hij zegt ook al niks, dus misschien wordt 't een afknapper denkt ze. Wat vluchtige blikken uitwisselen is 't enige wat gebeurd.
[Een week later]
Later komt het dan toch tot een kort gesprekje tijdens een wandeling van A naar B. Eigenlijk wil ze verder met 'm praten, maar op een een of andere manier krijgt ze er alleen maar "Dank je" uit als hij voor haar de deur openhoudt...
[De volgende week]
Misschien deze week beter? Na werktijd staat hij opeens weer bij haar kassa. "Zou ie dan toch...?" denkt ze? Stiekem hoopt ze dat hij haar met haar meeloopt, maar daar biedt die andere klojo van een collega z'n gezelschap al aan. Met hem d'r bij durft ze al helemaaaal niks te zeggen.
[Een week later]
"Nu zal ie toch wel iets doen?" denkt ze als ze *eindelijk* alleen met hem staat en zij de kassa afsluit. Maar hij vraagt alleen of ze zaterdag ook werkt. "Misschien vindt ie me gewoon niet leuk..." denkt ze als ze even later naar huis gaat.
[Weer een week later]
Toeval of niet? Die middag loopt hij weer met haar mee richting het kantoortje. "Zou die dan toch...?" denkt ze stiekem, maar er gebeurd weinig meer dan een luchtig gesprekje. Zelf echt iets ondernemen durft ze niet. En trouwens.. als ie haar echt leuk vind, dan had ie het al lang gezegd toch???
[En weer een week]
Wanneer die avond het zelfs niet meer tot een klein praatje komt houdt ze het toch maar voor gezien. Voor haar is het duidelijk: Ruim 4 weken en nog niks... "Hij heeft vast al een vriendin" denkt ze... Maar dan is hij, wanneer ze haar fiets gaat ophalen, er nog steeds! Zou ie op haar gewacht hebben? Zou ie dan toch...???? - Vlug belt ze een vriendin:
Zij:
"Hoi met mij, zeg die gozer van m'n werk, weet je wel... die ene die ik wel leuk vindt!?"
Andere kant van de lijn:
"Ohjee... heb je nou nog niks gedaan?"
Zij:
"Jah, ik weet 't, maar je weet toch hoe ik ben...? Elke keer neem ik me voor om met een leuk antwoord te komen, maar elke keer doe ik weer niks of zeg ik weer iets stoms..."
Andere kant van de lijn:
"Doe gewoon relaxed, vraag gewoon wat aan 'm... maakt niet uit wat!"
Zij:
"Ok, maar wat denk jij? Ik bedoel: Hij zegt verder weinig tegen me en als ie langsloopt, dan kijkt ie half/snel de andere kant op.... maar dan na werktijd is ie wel steeds in de buurt."
Andere kant van de lijn:
"Lastig te zeggem... ik vrees dat ie toch gewoon niet in je geinteresseerd is. Misschien heeft ie al een vriendin..."
Zij:
"Jah, denk 't ook.. denk dat ik deze jongen maar als verloren moet beschouwen, alhoewel het nog niet zeker is. Als hij me leuk vond (zoals ik hem heel leuk vind) had hij allang iets gedaan in welke vorm dan ook"
[p.s. "als zij jou leuk vind zoals jij haar leuk vind, dan had ze al lang iets gedaan" zeg je, maar jij VINDT haar zo leuk en je doet niks!? Misschien is ze wel net als jij wat dat betreft ]
Maargoed, stel je voor dat bovenstaande inderdaad waarheid is en er uiteindelijk dus toch NIKS gebeurd? Dat zou toch hardstikke plain stupid zijn? Je zou d'r bijna een plek mee in het guiness book of records krijgen
Het vervelende is dat er maar 1 persoon op deze aardbol rondloopt die jou dat vertellen of zij jou leuk vindt. Logischerwijs kom je er dus ook nooit achter als deze persoon jou dit niet verteld. En om de 'a-b-c' redenering compleet te maken zal ze het jou ook nooit vertellen tenzij je het aan d'r vraagt!
Dus: Geef jezelf nu na ruim een maand een enorme trap onder je aars, loop na werktijd naar d'r toe en zeg tegen d'r: "Hoi, wil je ergens een keer wat gaan drinken?"
Er zijn maar twee (!!!) uitkomsten mogelijk:
-Je komt er nooit achter
-Je komt er achter en ze zegt nee of ja
S-I-M-P-E-L ! (of was het nou GAMMA?)
quote:Bwaa! jij moet soapschrijver worden
Op maandag 24 november 2003 00:11 schreef Undertaker2 het volgende
script
maar het zou zomaar kunnen
Je zegt dat je al 8x bent afgewezen.. Ging het in alle gevallen op deze manier? Nog voordat je antwoord van het meisje hebt gekregen? Ik denk dat je deze poging nog ZEKER NIET moet opgeven. Maar wie ben ik
quote:Hey Bibi,
Op zondag 23 november 2003 23:20 schreef sweetgirly het volgende:
En lukt het niet bij deze, met zo'n instelling kom jij je dametje echt wel tegen!
Ben jij niks voor onze soapster dan?
Ander meld ik me wel aan voor vrijwilliger hoor!
No problemo!!
On-topic:
Ik sta er af en toe ook van te kijken hoor, maar hieruit blijkt wel dat ie echt gek is op haar, en ik hoop voor 'm dat het wederzijds is!!
Ook daarmee heb ik gewoon oogcontact gezocht. Veel gesprekken gevoerd. Veel langs haar gelopen. En dat soort kleine dingetjes.
Wat je kan doen is haar langer aankijken. Dus als je oogcontact zoekt haar langer aankijken (indien mogelijk) en als ze jou dus aankijkt even een lachje.
Als zij terug lacht, ja dan is dat duidelijk.
Laat zien dat je haar leuk vind. Zoek meer oogcontact. Laat haar merken dat je naar haar kijkt.
quote:heb je die condooms nou al gekocht of heeft ze laten doorschemeren dat ze de pil gebruikt?
Op maandag 24 november 2003 19:05 schreef cb_17 het volgende:
Top, weer een pagina met verhalen, tips, opmerkingen die eigenlijk allemaal postitive inhoud hebben op het hele gebeuren.
Vooral de samenvatting van Undertaker2 die misschien wel de waarheid beschrijft geeft mij weer veel postieve hoop voor de toekomst met deze meid.
Ik ben hier echt happy mee want dit helpt echt als ik soms in een dip zit of iets niet gelukt met betrekking tot haar.
Ik zal meer laten weten als ik nieuws heb deze week.
quote:Wauw, zie je mensen?
Op maandag 24 november 2003 19:05 schreef cb_17 het volgende:
Top, weer een pagina met verhalen, tips, opmerkingen die eigenlijk allemaal postitive inhoud hebben op het hele gebeuren.
Vooral de samenvatting van Undertaker2 die misschien wel de waarheid beschrijft geeft mij weer veel postieve hoop voor de toekomst met deze meid.
Ik ben hier echt happy mee want dit helpt echt als ik soms in een dip zit of iets niet gelukt met betrekking tot haar.
Ik zal meer laten weten als ik nieuws heb deze week.
ontopic:
wanneer zie je haar weer?
quote:dit kan ik nu zelf bepalen.. Woensdagavond van 6 tot 9 kan ik d'r zien, en anders zie ik haar zeker zaterdag van 10 tot 5.
Op maandag 24 november 2003 20:14 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben ondertussen al helemaal verslaafd aan dit topic![]()
ontopic:
wanneer zie je haar weer?
quote:dan moet 't wel niet te druk zijn
Op maandag 24 november 2003 21:07 schreef cb_17 het volgende:[..]
dit kan ik nu zelf bepalen.. Woensdagavond van 6 tot 9 kan ik d'r zien, en anders zie ik haar zeker zaterdag van 10 tot 5.
Dus ik kan woensdagavond even langs de winkel gaan om d'r te zien
Weet niet of ik dat wel of niet moet doen, als ik het wel doe kan ik wel de 1ste hints gaan geven dat ik haar leuk vind door bij haar af te rekenen, en maby een gesprekje maken.
quote:Ga er gewoon wat kopen, met als smoes dat het voor sinterklaas is. Reken af bij haar
Op maandag 24 november 2003 21:07 schreef cb_17 het volgende:[..]
dit kan ik nu zelf bepalen.. Woensdagavond van 6 tot 9 kan ik d'r zien, en anders zie ik haar zeker zaterdag van 10 tot 5.
Dus ik kan woensdagavond even langs de winkel gaan om d'r te zien
Weet niet of ik dat wel of niet moet doen, als ik het wel doe kan ik wel de 1ste hints gaan geven dat ik haar leuk vind door bij haar af te rekenen, en maby een gesprekje maken.
hoppah!.... koop dan wel iets waar je een verhaal aan knoopt voor een gesprek
quote:Koop een chocoladeletter. Natuurlijk wel de eerste letter van haar naam. En zeg dat die voor haar is. Als dat geen duidelijke hint is. En je test meteen of je lef hebt
Op dinsdag 25 november 2003 08:57 schreef moz het volgende:[..]
Ga er gewoon wat kopen, met als smoes dat het voor sinterklaas is. Reken af bij haar
hoppah!.... koop dan wel iets waar je een verhaal aan knoopt voor een gesprek
quote:volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
Op dinsdag 25 november 2003 09:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Koop een chocoladeletter. Natuurlijk wel de eerste letter van haar naam. En zeg dat die voor haar is. Als dat geen duidelijke hint is. En je test meteen of je lef hebt
quote:Erm..... een chocoletter hoef je ook niet in een bouwmarkt te kopen, ik denk dat cb_17 echt wel een supermarkt weet te vinden....
Op dinsdag 25 november 2003 15:15 schreef Brammie1 het volgende:[..]
volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
quote:klopt.. Nee ik koop gewoon ff iets makkelijks, wat ik eigenlijk niet nodig heb, maar je moet er wat voor over heben.
Op dinsdag 25 november 2003 15:15 schreef Brammie1 het volgende:[..]
volgens mij werkt cb_17 in een bouwmarkt
quote:Wel doen hoor, ik zag je op de vorige pagina twijfelen, maar zo kom je natuurlijk nergens. Je moet gewoon gaan! En ons op de hoogte houden.
Op dinsdag 25 november 2003 17:31 schreef cb_17 het volgende:[..]
klopt.. Nee ik koop gewoon ff iets makkelijks, wat ik eigenlijk niet nodig heb, maar je moet er wat voor over heben.
quote:Don't worry, ik zag blijven updaten totdat er gewoon geen nieuws meer is. Topic zal dus niet doodbloeden zoals de andere 2 gelijksoortige topics als dit.
Op dinsdag 25 november 2003 17:37 schreef Roa het volgende:[..]
Wel doen hoor, ik zag je op de vorige pagina twijfelen, maar zo kom je natuurlijk nergens. Je moet gewoon gaan! En ons op de hoogte houden.
En ja morgenavond ga ik even langs.
kommop jong trek nou gewoon ff de stoute schoenen aan.
persoonlijk vindt ik dat idee van die chocolade letter wel een erg orgineel idee.
Ben niet helemaal wakker
kan gewoon beter mijn mond houden
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 26-11-2003 12:29]
quote:Volgens mijn informatie is het woensdagochtend
Op woensdag 26 november 2003 10:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Uh volgens mij is het woensdag geweest.....dus wat heeft ie gekocht..en belangrijker nog. Wat is er gebeurd!
Vraagje: welke chocoladeletter ga je kopen?
quote:Ga gewoon vandaag man! Ik heb echt alles voor een meisje over als ik er tot over m'n oren op verliefd ben
Op woensdag 26 november 2003 17:36 schreef cb_17 het volgende:
jup.. Ik weet niet of ik ga, het regent superhard. Niet dat ik dat niet voor haar over heb hoor, als het wat minder word ga ik wel, en anders gewoon zaterdag dan kan ik het net zo goed doen, en ook wat kopen als ik klaar ben.
En nee ik ga geen chocalade letter voor haar kopen, en als ik dat had gedaan werd het de E.
quote:Inderdaad, vandaag is DE kans. Van uitstel komt afstel....
Op woensdag 26 november 2003 17:37 schreef Dezz het volgende:[..]
Ga gewoon vandaag man! Ik heb echt alles voor een meisje over als ik er tot over m'n oren op verliefd ben
quote:Hee, we moeten toch niet met z'n allen langskomen...?
Op woensdag 26 november 2003 18:17 schreef Roa het volgende:[..]
Inderdaad, vandaag is DE kans. Van uitstel komt afstel....
quote:nee hoor.. als het zo ff droog word stap ik gelijk op, naar me werk
Op woensdag 26 november 2003 18:47 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Hee, we moeten toch niet met z'n allen langskomen...?
quote:Heel benieuwd is. En TS succes wenst
Op woensdag 26 november 2003 17:37 schreef bondgirl het volgende:
*terugvindpost*
Regen regen regen regen dat was het onderweg
Eenmaal aangekomen ff tweewieler parkeren en naar binnen. Gelukkig zag ik d'r staan dus ik helemaal blij
Nou ff rondhangen en voor een trouwe topiclezer ff wat opzoeken in de winkel
Toen naar de afdeling om hetgeen te halen wat ik eigenlijk niet nodig had, iets van ¤ 0,35 !
Huppa naar de kassa 1 waar ze stond. Toen ik d'r kassa kwam binnenlopen zag ze me en ik zei hey waarop ze hetzelfde terug-antwoordde.
Ze was nog bezig met iets afrekenen voor een andere klant dus ff wachten.
Nou toen ik, iets lulligs van ¤ 0,35.
Leuke aankoop zei ze met een glimlach, ik zei jaja (in me gedachten zei ik ja dit doe ik allemaal voor jouw lieve schat )
Toen vroeg ik was het nog druk afgelopen zondag, ja best wel.
Zal ik ff wat op het bonnetje schrijven vroeg ze, ik zei ja doe maar. Word meestal gedaan als personeel iets koopt dus was geen verassing.
Nou tot zaterdag hé, oke is goed doei doei.
Dat was em lezers. Toen ik buiten kwam zag ik pas haar achternaam + voorletter op de bon staan, eh daar heb ik wat aan!!
Ik voelde me helemaal niet zenuwachtig meer ofzow, net alsof we gewoon vrienden waren
Eigenlijk wel lekker, en ik denk dat ik zaterdag maar tot 6 uur vrijwillig blijf en van 8 tot 5 uitbetaald krijg terwijl ik van 8 tot 6 werk.
quote:Is dat ook normaal waar jij werkt of zou ze dat speciaal voor je gedaan hebben?
Op woensdag 26 november 2003 20:35 schreef cb_17 het volgende:
Dat was em lezers. Toen ik buiten kwam zag ik pas haar achternaam + voorletter op de bon staan,
quote:hmm weet niet... vaak is het gewoon een krabbel ofzow, heb nog nooit een naam gehad, gewoon een handtekening maar misschien is dit wel haar handtekening.
Op woensdag 26 november 2003 20:37 schreef Joenes het volgende:[..]
Is dat ook normaal waar jij werkt of zou ze dat speciaal voor je gedaan hebben?
En bij deze nog, E ik vind je superleuk
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 26-11-2003 20:48]
Ok ik begrijp dat zoiets al best wat is voor je (niet lullig bedoeld!), maar je had r toch best wat meer kunnen vragen (gesprekje aanknopen?)
Iig suc6 nog, want ik vind dit een geweldige reeks topics
quote:jup.. en dit wil ik gaan proberen as zaterdag.. gewoon een gesprek, maar waarover een beetje, school? hobby's?
Op woensdag 26 november 2003 20:49 schreef Logix het volgende:
Maar nog steeds niets echt ondernomen he?Ok ik begrijp dat zoiets al best wat is voor je (niet lullig bedoeld!), maar je had r toch best wat meer kunnen vragen (gesprekje aanknopen?)
Iig suc6 nog, want ik vind dit een geweldige reeks topics
quote:He ouwe Rus, niet zo grof ja
Op woensdag 26 november 2003 20:56 schreef Spartak het volgende:
Het duurt wel lang. Ik zou dan toch maar eens zorgen dat het geen obsessie begint te worden die teef.
quote:mag ook wel iets vriendelijker he?
Op woensdag 26 november 2003 20:56 schreef Spartak het volgende:
Het duurt wel lang. Ik zou dan toch maar eens zorgen dat het geen obsessie begint te worden die teef.
quote:Je zou kunnen vragen wat haar visie is op het Midden-Oosten conflict.
Op woensdag 26 november 2003 20:53 schreef cb_17 het volgende:[..]
jup.. en dit wil ik gaan proberen as zaterdag.. gewoon een gesprek, maar waarover een beetje, school? hobby's?
quote:De kans is groot dat ze dat doorkrijgt
Op woensdag 26 november 2003 20:53 schreef cb_17 het volgende:[..]
jup.. en dit wil ik gaan proberen as zaterdag.. gewoon een gesprek, maar waarover een beetje, school? hobby's?
Omdat dit buiten werktijd is, en ik gewoon een uur langer blijf (gewoon in de kantine zitten) kan ik gewoon om 17.45 naar haar kassa lopen, als die leeg is gewoon een gesprek aanknopen het is toch buiten werktijd voor mij dus niemand kan me meer wat maken.
quote:En dan vooral Israël
Op woensdag 26 november 2003 21:27 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Je zou kunnen vragen wat haar visie is op het Midden-Oosten conflict.
Ik wil zaterdag gewoon eens een goed gesprekje aanknopen, niet in de zin van 2 woorden, maar gewoon over iets anders, waarover je wel lekker kan praten.
Hobby's, school, opleiding, ed.
Ik heb van 5 tot 6 de tijd om gewoon ff een lekker rustig moment uit te zoeken om wat te babbelen over die dingen. Maar dat zie ik allemaal wel.
En als ze nu vraagt tot hoelaat moest je vandaag, en ik zeg tot 5 uur en het is al 6 uur. Vraagt ze waarom ben je hier dan nog, zal ik dan eerlijk antwoorden met "voor jouw". Je weet maar nooit of ze het vraagt of opmerkt dat ik blijf.
Als het gesprek eventueel lekker verloopt zal ik dan ook nog vragen heb je zin om met me mee te fietsen, of niet?
Anyone?
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:50 schreef cb_17 het volgende:Anyone?
quote:dat lukt wel.. Ik zal m'n vragen ook stellen van bijv.. "Heb je misschien zin om met me mee te fietsen", en niet zo van "fiets je zo mee"
Op woensdag 26 november 2003 22:01 schreef Joenes het volgende:[..]
maar wordt niet te opdringerig
quote:Ik zou eerst maar eens vragen waar ze heen moet naar het werk en waar ze woont... Anders lijkt het net of jij al precies weet waar ze heen moet en dat je haar dus vorige week "gestalked"
Op woensdag 26 november 2003 22:06 schreef cb_17 het volgende:[..]
dat lukt wel.. Ik zal m'n vragen ook stellen van bijv.. "Heb je misschien zin om met me mee te fietsen", en niet zo van "fiets je zo mee"
Dat staat al wat zachter vind ikzelf als ik het zo vraag, het gaat wel lukken hoop ik deze keer met al die $%^$%%@ tegenslag en tevergeefse pogingen de afgelopen weken, waardoor ik jullie ook teleurgesteld heb, wil nou weles thuiskomen, pc aan, fok openen en posten YES YES YES I have done it .
Succes
quote:Als ze het vraagt (en dat doet ze ongetwijfeld als jij laat doorschemeren dat je al een uur vrij bent) en je kijkt haar recht in haar ogen aan, terwijl je zacht zegt 'voor jou' (w alleen als er naar een bezit verwezen wordt
Op woensdag 26 november 2003 21:50 schreef cb_17 het volgende:
En als ze nu vraagt tot hoelaat moest je vandaag, en ik zeg tot 5 uur en het is al 6 uur. Vraagt ze waarom ben je hier dan nog, zal ik dan eerlijk antwoorden met "voor jouw". Je weet maar nooit of ze het vraagt of opmerkt dat ik blijf.
Maar ach...what do I know
quote:Dat had je moeten zeggen man. Of subtiel vragen. Wat ga je erop schrijven?
Leuke aankoop zei ze met een glimlach, ik zei jaja (in me gedachten zei ik ja dit doe ik allemaal voor jouw lieve schat)
Zal ik ff wat op het bonnetje schrijven vroeg ze, ja doe maar je telefoonnummer ik zei ja doe maar. Word meestal gedaan als personeel iets koopt dus was geen verassing.
Nou tot zaterdag hé, oke is goed doei doei.
quote:Ik kan zulke dingen alleen zeggen als het niet zo is, of misschien een heel klein zo is.
Op woensdag 26 november 2003 21:50 schreef cb_17 het volgende:
Ik heb er zelf na vanavond een heel goed gevoel over, ik bedoel niet over het wederzijdse liefde, maar ik bedoel gewoon de zenuwen die ik voorheen altijd had zijn er nu niet meer, ook vanavond niet.
Ik wil zaterdag gewoon eens een goed gesprekje aanknopen, niet in de zin van 2 woorden, maar gewoon over iets anders, waarover je wel lekker kan praten.
Hobby's, school, opleiding, ed.
Ik heb van 5 tot 6 de tijd om gewoon ff een lekker rustig moment uit te zoeken om wat te babbelen over die dingen. Maar dat zie ik allemaal wel.En als ze nu vraagt tot hoelaat moest je vandaag, en ik zeg tot 5 uur en het is al 6 uur. Vraagt ze waarom ben je hier dan nog, zal ik dan eerlijk antwoorden met "voor jouw". Je weet maar nooit of ze het vraagt of opmerkt dat ik blijf.
Als het gesprek eventueel lekker verloopt zal ik dan ook nog vragen heb je zin om met me mee te fietsen, of niet?Anyone?
quote:helemaal mee eens
Op donderdag 27 november 2003 15:29 schreef Leonoor het volgende:
Was het maar vast zaterdag.. Lurken in dit topic is nog beter dan GTST kijken!
quote:Helemaal mee eens.. Morgen nog even een daggie (zo voorbij) en dan is het zo zaterdag.
Op donderdag 27 november 2003 16:45 schreef Brammie1 het volgende:[..]
helemaal mee eens
'k ga in ieder geval wel op de fiets, zou zonde zijn als ze wil meefietsen en ik niet op de fiets ben
De rest zie ik wel , ik zal in ieder geval wel proberen wat hints te geven door langs te lopen en lang blijven aankijken met een glimlach, en in het gesprekje misschien een aantal dingen waar ze uit kan opmaken dat ik intresse heb, of is dit laatste niet verstanding?
Ik zie het alweer voor me, zaterdag als ik thuiskom, iedereen vol spanning zit te wachten wat is het, hoe is het gegaan.. En dat ik dan iets positiefs kan laten horen.
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 27-11-2003 17:04]
quote:Jawel, je zal intresse moeten tonen anders wordt et nooit wat
Op donderdag 27 november 2003 17:01 schreef cb_17 het volgende:[..]
zal in ieder geval wel proberen wat hints te geven door langs te lopen en lang blijven aankijken met een glimlach, en in het gesprekje misschien een aantal dingen waar ze uit kan opmaken dat ik intresse heb, of is dit laatste niet verstanding?
quote:Interesse is alles wat de meeste mensen willen. Interesse hebben mag ook als je weinig in een girly ziet. Ik denk dat je het zelf ook fijn vind als mensen interesse in je hebben. ALs het maar niet je tante is op een verjaardag. Wel oprechte interesse, geen halve geintjes maken en haar niet serieus nemen ;?
Op donderdag 27 november 2003 17:23 schreef -Jean- het volgende:[..]
Jawel, je zal intresse moeten tonen anders wordt et nooit wat
quote:dude, je zit je eigen wel heel erg op te fokken hè
Op donderdag 27 november 2003 17:01 schreef cb_17 het volgende:Ik zie het alweer voor me, zaterdag als ik thuiskom, iedereen vol spanning zit te wachten wat is het, hoe is het gegaan.. En dat ik dan iets positiefs kan laten horen.
Het enigste wat ik nog wil weten eigenlijk of het verstandig is om als het gesprek lekker verloopt, wat dingen over hobby's, school, waar ze woont ed.. te vragen of ze het leuk zou vinden om met me mee te fietsen. Zelf ben ik dan bang dat ik al m'n gespreks-stof al heb opgemaakt in dat gesprek wat ik wil gaan maken, en dan dichtklap op de fiets wat niet de bedoeling is natuurlijk
Het is natuurlijk wel weer een vraag dat als ik die stel dat ik weer intresse toon in haar, dat is wat we willen op dit moment, intresse tonen dat ik d'r wel zie zitten.
Echt, word niet wanhopig als het helemaa niet lijkt te lukken. Kijk gewoon waar het gesprek naar toe gaat en hou je niet aan lijstje van nou moet ik dit gaan zeggen.
Probeer een beetje relax te blijven, zij zit ook gewoon als ze moet poepen hoor!
Neverending love [leuke meid deel 2]
Kan wonderen doen ........
Nee, wel vragen of ze internet heeft en of ze msn gebruikt, de meeste wel tegenwoordig, en dan gewoon haar email adres vragen, en dan toevoegen aan je msn. Soms is het makkelijker praten via een chat dan als je elkaar in de ogen kijkt. Niet gelijk beginnen ik vind je leuk bla bla bla, maar gewoon over leuke dingen kletsen. Later als je genoeg over haar weet (geen vriend enzo) vragen of ze een keer wat met je gaat drinken.
Succes
quote:
Zo, net terug van de plaats waar "mijn ware" zat, me werk dusRegen regen regen regen dat was het onderweg
Eenmaal aangekomen ff tweewieler parkeren en naar binnen. Gelukkig zag ik d'r staan dus ik helemaal blij
Nou ff rondhangen en voor een trouwe topiclezer ff wat opzoeken in de winkel
Toen naar de afdeling om hetgeen te halen wat ik eigenlijk niet nodig had, iets van ¤ 0,35 !
Huppa naar de kassa 1 waar ze stond. Toen ik d'r kassa kwam binnenlopen zag ze me en ik zei hey waarop ze hetzelfde terug-antwoordde.
Ze was nog bezig met iets afrekenen voor een andere klant dus ff wachten.
Nou toen ik, iets lulligs van ¤ 0,35.
Leuke aankoop zei ze met een glimlach, ik zei jaja (in me gedachten zei ik ja dit doe ik allemaal voor jouw lieve schat)
Zal ik ff wat op het bonnetje schrijven vroeg ze, ik zei ja doe maar. Word meestal gedaan als personeel iets koopt dus was geen verassing.
Nou tot zaterdag hé, oke is goed doei doei.Dat was em lezers. Toen ik buiten kwam zag ik pas haar achternaam + voorletter op de bon staan, eh daar heb ik wat aan!!
Ik voelde me helemaal niet zenuwachtig meer ofzow, net alsof we gewoon vrienden waren
Eigenlijk wel lekker, en ik denk dat ik zaterdag maar tot 6 uur vrijwillig blijf en van 8 tot 5 uitbetaald krijg terwijl ik van 8 tot 6 werk.
Maar die aankoop van 35 cent, keek ze daar niet vreemd van op, zo van: wat moet ie daar nou mee?
Of zal ze misschien inzien waarom je het allemaal doet.
quote:Idd, dat heb ik meerdere malen ondervonden.
Op vrijdag 28 november 2003 15:13 schreef MaDDoN het volgende:
Soms is het makkelijker praten via een chat dan als je elkaar in de ogen kijkt.
quote:Als ik iemand niet zo goed kende enzo en die zou dat tegen mij zeggen dan zou ik daar vreselijk de kriebels bij krijgen in negatieve zin. Dat is iemand nogal lukraak voor het blok zetten.
"voor jou"
kommop je kan het. positive thinking
edit: typo
quote:Was een zin in als "Ja, je telefoonnummer alsjeblieft..." niet toepasselijker geweest ?
Op woensdag 26 november 2003 20:35 schreef cb_17 het volgende:...Zal ik ff wat op het bonnetje schrijven vroeg ze, ik zei ja doe maar.
Niet dat ik zo'n held ben...maar dit was toch een mooie kans
Succes !
quote:Goh
Op zaterdag 29 november 2003 16:01 schreef Mandytjuhhh het volgende:
dit verhaal word wel een beetje langdradig hooreen beetje actie zou geen kwaad doen
quote:Geduld is een schone zaak maar eigenlijk wil ik ook wel eens horen wat er nu allemaal van komt. Ik hoop niet dat het voor CB_17 allemaal tevergeefs is geweest.
dit verhaal word wel een beetje langdradig hooreen beetje actie zou geen kwaad doen
quote:Het enigste wat er gebeurd is sinds het openen van het eerste topic tot nu toe, is dat hij haar naam weet. En verder?
quote:Wat is haar naam eigenlijk??
Op zaterdag 29 november 2003 16:25 schreef ElisaItalia het volgende:[..]
Het enigste wat er gebeurd is sinds het openen van het eerste topic tot nu toe, is dat hij haar naam weet. En verder?
quote:Is niet gezegd; maar dat is ook best logisch natuurlijk. Om haar naam bekend te maken enzo. Krijgt ze 50 stalkers achter haar aan ofzo.
Op zaterdag 29 november 2003 16:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Wat is haar naam eigenlijk??
quote:Dat zouden er 49 meer dan nu zijn...Maar ik hoop op een mooie uitslag.
Op zaterdag 29 november 2003 19:22 schreef ElisaItalia het volgende:[..]
Is niet gezegd; maar dat is ook best logisch natuurlijk. Om haar naam bekend te maken enzo. Krijgt ze 50 stalkers achter haar aan ofzo.
quote:Of de dame in kwestie is onze brave cb_17 grondig aan het molesteren.
Op zaterdag 29 november 2003 20:04 schreef Dezz het volgende:
Volgens mij gaat hij er nu gewoon vol overheen hoor
quote:Wat ben jij toch altijd goed in zulke leuke scenario's bedenken joh!!
Op zaterdag 29 november 2003 20:17 schreef vbmot het volgende:[..]
Of de dame in kwestie is onze brave cb_17 grondig aan het molesteren.
Echt een topdag, haar zat precies zoals ik wilde, uiterlijk was weereens goed , echt een dag om het te doen.
En om 10 uur, ze was er, phoei gelukkig.
Het was echt stervensdruk bij ons, niet normaal. Ben maar 1 keer in de superdrukte voorbij gelopen maare ze zag me niet, 10 meter verder zag ik een hoofdcassiere met een beker water ed lopen, huh nee, nee, niet voor haar.
Waar ze naartoe ging kon ik niet zien, maja het zal wel. De rest van de dag lekker gewerkt en om 4 uur ofzow ging me telefoon, nummer 46 kassa 6/7.
Ikke blij want dat was haar als het goed was, ik neem op en hoor met E.
Moest ze een code hebben van iets van hout, dus ik ff zoeken komt er een collega naast me lopen die schreeuwt "Hey [mijn naam] is dat die jongedame van de kassa die je leukt vind?"
Toen werd het verder stil aan haar kant en ik liep naar de pc om het nummer op te zoeken. Of ze het gehoord heb weet ik niet maja dat merken we tussen 5 en 6 uur wel.
Nou, werd donker, ff kijken en ja hoor 5 uur. Ik moest langs de kassa's om de retouren op te halen, ik er naartoe.
Jongens en meiden dit suckt heel erg, ze ging eerder weg zo te zien. Ze was al onderweg met een kassagroep
.
Dit geloof ik niet, een uurtje eerder weg omdat ze zich misschien niet lekker voelde, want iemand nam haar plaats in en draaide daardoor een uur langer.
Waarom nu weer, waarom in hemelsnaam. Net toen het gewoon zo lekker was om te praten, geen ander jong spul wat zich in het gesprek kan mengen, en dan gebeurt er dit.
Ik baal d'r echt zo van dat ik eerst een stuk ben gaan rijden om even af te koelen, dat had ik gewoon nodig. Alle opgebouwde agressie eruit nadat ik zag dat ze weg ging en er geen mogelijkheid meer was.
Ik had dit topic nooit moeten openen, tot nu toe ben ik jullie alleen maar tot last met steeds hetzelfde liedje, het zit nooit mee.
Ik kan het nu nog steeds niet geloven waarom het allemaal tegenzit in de afgelopen 6 weken ofzow.
Aangezien er niks aan te doen valt meer voor vandaag, wordt m'n inspanning ook steeds minder, de 'zin' die ik een paar weken geleden had om dingen te proberen was veel heviger. Dit komt gewoon door steeds die tegenslagen en al het andere
Niet dat ik niet meer veliefd ben hoor, dat is nog steeds hetzelfde maja.
Om de dingen op een rijte te zetten:
- Woensdagavond langs om de tegenslag van vandaag proberen te herstellen
- Over ca. 1 / 2 weken hele (liefe) leuke kerstkaart schrijven voor haar, om nog meer te laten doorschemeren dat ik d'r leuk vind. Als ze d'r 1 terug-geeft zit ut wel goed
Dit was em, met een very NOT happy end. Het lag dus niet aan mij voordat zulke reacties weer komen.
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 29-11-2003 21:05]
Ik merk het ook vaak dat als je iets wilt doen (tot actie uitgaan) er juist iets mis gaat of wat dan ook.....
Zeer balen joh en laat het een beetje varen want je leven hangt niet op een zijde draadje als het dus toch fout gaat...
quote:jup ben ik met je eens. Die meid wil misschien ook wel wat zekerheid dat ik intresse heb, en ik zeg het zelf. Ik heb nog maar 1% laten blijken om het zo maar te zeggen.
Op zaterdag 29 november 2003 21:16 schreef ElisaItalia het volgende:
Sorry man, di's echt waanzinnig jammer.
Maar face it, als zij ook een oogje op je zou hebben, zou ze dan zelf niet actie ondernomen hebben? Het lijkt me dat je van jouw genoeg heb laten blijken, dus het zou niet meer dan normaal zijn dat ze ook iets zou laten blijken. Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik stel dit maar voor. Ik denk dat je laatste poging dat kerstkaartje kan zijn. Al zeg ik niet dat je de hoop op moet geven!
Lotti dei bacio
-Liz
quote:Probeer dat nog vòòr de kerst.
Op zaterdag 29 november 2003 21:26 schreef cb_17 het volgende:
Wanneer ken ik het geven op z'n vroegst??
quote:leuk opgemerkt.. nee het is niet de Gamma, niet zo bekend maar wel groot.
Op zaterdag 29 november 2003 21:33 schreef ElisaItalia het volgende:[..]
Probeer dat nog vòòr de kerst.
Enne... 'ken'...? Ik denk dat je ècht bij de Gamma werkt.
"De echte doe-het-zelver kèn niet zonder de Gamma..."![]()
![]()
Gewoon lekker impulsief te werk gaan. Ik ben zelf wat dat betreft ook jarenlang niet echt impulsief geweest, maar nu is het fijn om dingen gewoon te laten gebeuren. De teleurstellingen zijn een stuk minder groot. Zenuwen zijn er niet, en je leert er meer van. Lekker zeggen wat je denkt, en doen wat je zegt. Ik maak wel fouten. Maar fouten maken je alleen maar beter en sterker. (Even heel crux gesteld)
quote:Hoewel de echte bedoeling van deze lyric nog steeds niet achterhaald is door mij fasineert hij wel. En dan vooral de dikgedrukte zinnen. En ik moest er ineens weer aan denken bij jou post:
Op zaterdag 29 november 2003 21:36 schreef cb_17 het volgende:[..]
leuk opgemerkt.. nee het is niet de Gamma, niet zo bekend maar wel groot.
Ik denk dat ik rond 14 december zoiets geef aan d'r, voor die tijd probeer ik nog de kansen te grijpen die er zijn, want de laatste kansen komen eraan heb ik zo'n gevoel.
Tjek deze:
Guano Apes - Open your Eyes
Hide your face forever
dream and search forever
Have you ever been for sale?
when your isms get smart
oh so selfish and mindless
with that comment in your eye
Do you think that you are hard?
really harder than the other
man you're acting cold
if you are not in charge
Don't split your mentality
without thinking twice
your voice has got no reason
now is the time to face your lies
Open your eyes, open your mind
proud like a god don't pretend to be blind
trapped in yourself, break out instead
beat the machine that works in your head
Will you offer me some tricks
if I ever need them
would you go into that room
if I call 'em
Do you think that you are better
really better than the rest
you realized there's a problem
I know that you can give your best
Have you ever had a dream?
or is life just a trip?
a trip without chances
a chance to grow up quick
Hide your face forever
dream and search forever
night and night you feel nothing
there's no way outside of my land
quote:Een paar weken geleden naaide ik me echt op. Al dagen van tevoren te dubben wat zal ik doen en zeggen, nu is het stukken minder, vooral het plannen. Ik plan niks meer wat ik ga zeggen, alleen wat dingetjes zoals die kerstkaart en dat ik woensdagavond nog ff langs ga.
Op zaterdag 29 november 2003 21:37 schreef El_Fenomino het volgende:
Je zit jezelf veel te veel op te naaien volgens mij. Je maakt jezelf echte helemaal gek.Gewoon lekker impulsief te werk gaan. Ik ben zelf wat dat betreft ook jarenlang niet echt impulsief geweest, maar nu is het fijn om dingen gewoon te laten gebeuren. De teleurstellingen zijn een stuk minder groot. Zenuwen zijn er niet, en je leert er meer van. Lekker zeggen wat je denkt, en doen wat je zegt. Ik maak wel fouten. Maar fouten maken je alleen maar beter en sterker. (Even heel crux gesteld)
quote:Ik hoop zeer zeker dat er succes komt, vooral na al deze pogingen en inspanning, zou zonde zijn als het niets word
Op zaterdag 29 november 2003 22:16 schreef El_Fenomino het volgende:
Nouja laten we in ieder geval hopen dat er succes komt. Ik ga binnenkort ook weer eens serieus op jacht..
En oja, nog even om duidelijk te maken dat ik het wel kan. Heb vanavond na 5 uur een kwartier met een jonge vrouwelijke collega staan praten toen zij al weg was. Ging allemaal heel makkelijk, over school, werk ed gepraat, maarja, haar vind ik dan ook niet leuk
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 29-11-2003 22:38]
quote:Ook belangrijk. Mensen die ik leuk dacht te vinden bleken niet zo heel erg leuk. En ik vernaggelde het dan vaak toch wel weer. Wel leuk, want als je dan na een jaar weer eens langs kwam dan kon je mooi je verontschuldigingen aanbieden voor je rare manier van handelen. En dat vinden ze dan toch vaak weer lief. Het wordt dan nooit meer wat, maar je kunt dan in iedergeval op een volwassen manier met elkaar om gaan.
Op zaterdag 29 november 2003 22:32 schreef cb_17 het volgende:[..]
Ik hoop zeer zeker dat er succes komt, vooral na al deze pogingen en inspanning, zou zonde zijn als het niets word
Aangezien ik vandaag bij iemand iets leuks in een karretje zag liggen, en dat wel leuk vond voor iemand (niet voor haar) wil ik daar toch even voor gaan kijken.
Dan doen we dat maar op woensdagavond, vraagt ze weer zal ik wat op het bonnetje schrijven, dan...dan... weet ik niet wat ik moet/zal zeggenEn oja, nog even om duidelijk te maken dat ik het wel kan. Heb vanavond na 5 uur een kwartier met een jonge vrouwelijke collega staan praten toen zij al weg was. Ging allemaal heel makkelijk, over school, werk ed gepraat, maarja, haar vind ik dan ook niet leuk
En mensen die je niet zo bijzonder vind die kunnen ineens best leuk worden als je een paar keer met de dame in kwestie gepraat hebt.
quote:Klopt. Maar met diegeen waar ik ff mee heb staan praten hoef ik niks, die heeft iets teveel vriendjes gehad, en btw rookt ze ook, dus dan valt ze sowieso af.
Op zaterdag 29 november 2003 22:44 schreef El_Fenomino het volgende:[..]
Ook belangrijk. Mensen die ik leuk dacht te vinden bleken niet zo heel erg leuk. En ik vernaggelde het dan vaak toch wel weer. Wel leuk, want als je dan na een jaar weer eens langs kwam dan kon je mooi je verontschuldigingen aanbieden voor je rare manier van handelen. En dat vinden ze dan toch vaak weer lief. Het wordt dan nooit meer wat, maar je kunt dan in iedergeval op een volwassen manier met elkaar om gaan.
En mensen die je niet zo bijzonder vind die kunnen ineens best leuk worden als je een paar keer met de dame in kwestie gepraat hebt.
Als ik nu woensdag langs ga, en E. vraagt weer of ze iets op de bon moet schrijven, en ik zeg "ja doe je telefoonnummer maar" , zou dit een duidelijke hint zijn dat ik d'r leuk vind.
Niet dat ik het ga zeggen hoor, want misschien vraagt ze het wel helemaal niet maja.
Anyone nog tips voor bovenstaand tekstje
Doe maar de achternaam van je (toekomstige) schoonmoeder. Lang verhaal, en een slechte grap, maarja die vent is er trots op.
Overigens heeft 'mijn objective' volgende week toetsweek hoor ik net van een vriendin van haar.. Wilde eigenlijk even langs op haar school, maar daar wachten we dan nog maar een weekje mee.
Iemand nog iets goeds om te doen tijdens het afrekenen bij haar (wel haalbare dingen aub gezien in mijn situatie)
quote:Leuke tip, ik schaam me echt dood als ik dat moet doen, we kennen elkaar pas net.
Op zondag 30 november 2003 20:40 schreef knep het volgende:
Misschien zou je haar iets leuks voor sinterklaas kunnen geven, een chocolade 'E' met een kort gedichtje erbij ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 30-11-2003 21:39]
quote:Zoiets ja, zit ze niet op een of andere sportschool ofzo, waar ze een vaste avond sport? Dan kun je er toch toevallig ook net zijn om informatie aan te vragen of whatever. Dan kom je haar "heel heel" toevallig ook tegen: Goh, jij hier?
Op zondag 30 november 2003 22:42 schreef El_Fenomino het volgende:
Kom je haar echt nergens tegen. Of valt er tijdens het werk niet gewoon een babbel te maken?
En ja op me werk babbelen lukt wel, maar door alle tegenslag dat ik eerst niks durfde te zeggen, en nu dat ze eerder wegging afgelopen zaterdag is het er nog steeds niet van gekomen.
quote:I know the feeling. En je hebt gelijk om dat te doen.
Ik baal d'r echt zo van dat ik eerst een stuk ben gaan rijden om even af te koelen, dat had ik gewoon nodig. Alle opgebouwde agressie eruit nadat ik zag dat ze weg ging en er geen mogelijkheid meer was.
quote:Klote. Ik hoop dat in de aankomende week eindelijk m'n gevoelens kan gaan uiten aan haar dat ik d'r leuk vind, het moet niet langer duren anders denkt zij misschien ook (lees: als zij mij ook leuk vind) hij doet niks dus geef ik het ook op, hij vind me niet leuk.
Op maandag 1 december 2003 19:13 schreef Bart_Simpson het volgende:[..]
I know the feeling. En je hebt gelijk om dat te doen.
Blijf proberen......zo ben ik ooit 6 maanden bezig geweest, omdat het ook moeilijk lag.......en nooit de juiste situatie heb kunnen ontdekken om duidelijk te maken dat ik haar leuk vond.....
[in-denk modus]
Eerste keer dat ik d'r zie na nieuwjaarsdag. Ey gelukkig nieuwjaar hé, smak smak
[/in-denkmodus]
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 01-12-2003 21:03]
quote:Kun je zeker proberen, maar je moet wel actie ondernemen, er bestaat altijd de kans dat ze iemand anders vind........en dan kun je jezelf wel schieten...dat je niet eerder wat geprobeerd hebt.(spreek uit ervaring).
Op maandag 1 december 2003 19:18 schreef cb_17 het volgende:[..]
Klote. Ik hoop dat in de aankomende week eindelijk m'n gevoelens kan gaan uiten aan haar dat ik d'r leuk vind, het moet niet langer duren anders denkt zij misschien ook (lees: als zij mij ook leuk vind) hij doet niks dus geef ik het ook op, hij vind me niet leuk.
Zo dus nog 2 daagjes.[in-denk modus]
Eerste keer dat ik d'r zie na nieuwjaarsdag. Ey gelukkig nieuwjaar hé, smak smak
![]()
[/in-denkmodus]
quote:Zeker. Straks kiest ze toch voor een andere (collega) die ze net zo leuk vind als mij, maar omdat ik niks doe, richt ze zich op de ander.
Op maandag 1 december 2003 22:25 schreef Bart_Simpson het volgende:[..]
Kun je zeker proberen, maar je moet wel actie ondernemen, er bestaat altijd de kans dat ze iemand anders vind........en dan kun je jezelf wel schieten...dat je niet eerder wat geprobeerd hebt.(spreek uit ervaring).
Loop naar d'r toe en zeg: "Hey [naam], heb je misschien zin om een keer met z'n 2'en wat te gaan doen"
Nog beter als ze op dat moment klanten voor de kassa heeft die verbaasd kijken.
"Jawel beste mensen, ik vind dit meisje nu al een aantal weken leuk dus ik dacht: ik vraag 'r mee uit"
Kan niet missen.
quote:Jouw reactie is toch de druppel die de emmer doet over lopen om er weer tegenaan te gaan morgen.
Op dinsdag 2 december 2003 19:11 schreef Bob-B het volgende:
Misschien ging ze wel eerder naar huis, omdat ze je ook niet onder ogen durfde te komen (na die opmerking door de telefoon). Misschien vind ze je ook wel leuk. Ik zou der gewoon juist nu vollop voor gaan.
Lijkt me wel een hint of niet, als ze niks zegt en aan het schrijven is op het bonnetje vraag ik schrijf je dit keer je telefoonnummer erbij?
We zien wel hoe het loopt, ik hoop dat er geen klanten achter me komen staan, dan kan ik een al wat langer gesprekje dan normaal voeren
Ga er gewoon voor, boeien als mensen het horen. JIJ hebt tenminste de ballen om het te vragen en wat de rest daarvan denkt boeit je geen r**t.
Live life to the max.
quote:Ok. Ik ga straks weer ernaar toe
Op dinsdag 2 december 2003 23:33 schreef El_Fenomino het volgende:
En je kunt beter morgen op je bek gaan (of slagen) dan over twintig weken, want dan heb je twintig weken voorbereiding gehad om op je bek te gaan. En die voorbereiding beinvloed het resultaat naar mijn mening toch niet echt.
quote:ach was vandaag toch niet nodig. Ze was er GVD!! niet.
Op woensdag 3 december 2003 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Neem je digi eens mee man, dan kunnen we zien waar je achteraan gaat..
Het is duidelijk, ik heb er moeite mee leuk met haar in contact te komen, hints geven ed.
Het stelt zich dus iedere keer uit, dat ik niet durf, of dat zij er niet is.
Er zal vast wel een moment komen dat het lukt met aanspreken enzo, maar dit zou aankomende week kunnen zijn, maar ook pas volgend jaar, of nooit meer omdat ze ontslag heeft genomen
Ik merk dat ik zelf een beetje op een moment zit te wachten wanneer het voor mij goed uitkomt, dan kan ik mezelf het beste opstellen. Niet in een drukke kantine, niet als het even snel moet.
Want het op een moment doen wanneer het eigenlijk ongelegen uitkomt, dan ga ik denk ik rare dingen doen, verkeerde dingen zeggen zodat het helemaal de soep in loopt en ik het 100% kan vergeten.
Makkelijker zou zijn via een brief(je), maar dit staat zo debiel dat ik me denk ik de volgende dag niet eens voor haar zou durven vertonen.
Het is dus steeds iets wat me ervan weerhoudt om het te doen, een soort rem die niet los wil, die onzekerheid dat het niks word.
Straks neemt ze wel ontslag of iets dergelijks, dat is toch veel erger dat ik dan niks gedaan heb terwijl het bijvoorbeeld wel wat kon worden?
Wat houd me dan nog tegen, die onzekerheid dat het niks word denk ik.
Blijkbaar vindt iets in mij het lekkerder om in die spanning te zitten of ze me wel of niet leuk vind, dan het definitieve antwoord van ja ze vind me leuk of nee ze vind me niet leuk.
Het is dus echt weer balen met mij, ik zal als ik nu niks doe echt volgende week als die "kansloze kut gozer die altijd bij m'n kassa komt staan" in haar hoofd zitten.
D'r moet echt een wonder gebeuren dat het wat word.
Moet ze natuurlijk wel grieperig zijn .
quote:Doe nou maar gewoon íets, zonder er teveel over na te gaan denken, want een afwijzing is dus écht wel beter dan niets geprobeerd te hebben en/of blijven zitten met het vraagstuk 'heb ik nou iets misgelopen ja of nee?'.
Blijkbaar vindt iets in mij het lekkerder om in die spanning te zitten of ze me wel of niet leuk vind, dan het definitieve antwoord van ja ze vind me leuk of nee ze vind me niet leuk.
Je moet in ieder geval "gewoon" met haar praten als het uitkomt en misschien krijgen jullie een band. Misschien klikt het voor geen meter en is het soqieso hopenloze zaak. Als dat lukt kun je verder kijken...
Vision without Action is merely Dreaming, Action without vision is just passing Time
Nelson Mandela
Als ze maar niet thuiszit met een SOA
En als ze ziek is, sla dan je slag, zoek een kaartje uit met beterschap en zet er dan zoiets bij van. Misschien zou je het leuk vinden om met mijw at te gaan zodra je beter bent...
misschien lukt het in contact komen beter doordat ik er minder hoop in zie.
Ook zie ik dat sommige trouwe topiclezers niet meer posten, ik geef ze volledig gelijk, hier is niks meer aan.
Ik zal wanneer het moment er voor is aangegeven dat ik ga stoppen, zodat we met z'n alle een weer niet goed aflopen soap kunnen uitzwaaien.
[Dit bericht is gewijzigd door cb_17 op 05-12-2003 17:42]
quote:Lekker positief Steef!!
Op vrijdag 5 december 2003 17:04 schreef cb_17 het volgende:
morgen zien we het wel.misschien lukt het in contact komen beter doordat ik er minder hoop in zie.
Ook zie ik dat sommige trouwe topiclezers niet meer posten, ik geef ze volledig gelijk, hier is niks meer aan.
Ik zal wanneer het moment er voor is aangegeven dat ik ga stoppen, zodat we met z'n alle een weer niet goed aflopen soap kunnen uitzwaaien.
quote:Positief niet misschien, wel realistisch?
Op vrijdag 5 december 2003 18:07 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Lekker positief Steef!!
Kom op jonge... wat er ook gebeurt..........
Ach, je kunt in ieder geval zeggen dat je geen blauwtje gelopen hebt...
quote:De rede dat ik even niet post is dat het even stilligt
Op vrijdag 5 december 2003 17:04 schreef cb_17 het volgende:
morgen zien we het wel.misschien lukt het in contact komen beter doordat ik er minder hoop in zie.
quote:doe het of doe het niet. Morgen wil ik een sluitend antwoord
Op vrijdag 5 december 2003 21:43 schreef cb_17 het volgende:
ach ik moet morgen eigenlijk gelijk naar huis als ik klaar ben.. En zondag hebben we ook nog, als ze er dan is zijn voor iedereen de begin en eindtijden hetzelfde, dan zou het dus wel kunnen.
Ik zie het wel en ik laat het horen
Misschien een leuke kerst-bats
quote:Gelijk je Gourmet Calorieën ervanaf sporten.
Op vrijdag 5 december 2003 23:30 schreef TheFrankey het volgende:[..]
doe het of doe het niet. Morgen wil ik een sluitend antwoord
Misschien een leuke kerst-bats
Gewoon erop af. Van elke fout die je maakt wordt je sterker. En je kunt beter 10 keer proberen en 1 keer slagen in 3 weken, dan 3 keer proberen en misschien 1 keer slagen in een jaar..
Maar of dit nou goed is
mazzel, Honda_Crx_V-tec
[Dit bericht is gewijzigd door Honda_Crx_V-tec op 07-12-2003 03:35]
quote:Da denk k ook n beetje.. maar we wachten in ontzettend grote spanning af
Op zondag 7 december 2003 13:53 schreef SouthernSun het volgende:
denk dat er weinig nieuws is na gister
Ik heb zitten nadenken over iets, ik ben op het idee gekomen omdat een andere trouwe topiclezer dit heeft meegemaakt
Ik zou om het mezelf misschien makkelijker te maken een briefje kunnen maken;
Hoi E....
..Mijn naam..
06-blablabla
bel of sms eens
Zou ik jouw nummer ook mogen hebben
Groetjes ..mijn naam..
Ik weet dat het misschien stom staat, en helemaal niet leuk overkomt misschien op haar, of misschien wel. Ik zou dit via een hoofdcasserie bij haar terecht kunnen laten komen.
Of misschien een beter idee om bovenstaant tekstje te verwerken in een leuke kerstkaart voor haar binnenkort, dan zal het misschien minder raar overkomen en kan ik hem persoonlijk geven.
grtz cb_17
Misschien is de druk wat minder groot voor je dan.
Succes, en maak je niet gek
quote:Kijk, stuk beter dan het briefje, een soort van combo, en mss wel de ideale versie:
Op zondag 7 december 2003 18:49 schreef R34L-SIcK het volgende:
Ik zou zo'n briefje niet doen?
Als je het zo wil doen, stuur dan gewoon een leuke kerstkaart en zet als afzender je 06, geen naam?
Als ze nieuwsgierig is belt/ smst ze wel.Misschien is de druk wat minder groot voor je dan.
Succes, en maak je niet gek
Doe een kerstkaart in een enveloppe (btje romantische) met haar naam erop, doe die in haar zak, en vul als afzender idd je mobiele-nummer in, en niet je naam, geen lange boodschappen, gewoon een korte boodschap die in verband staat met kerst.
Maar dat 06-nr, das mysterieus, en dat scoort
quote:Ok. Het word toch de kerstkaart combi heb ik besloten. Zaterdag 13 december een redelijke datum voor de kerstkaart? Als ik hem zaterdag 13 december geef kan ze (als ze dat wil) 20 december eentje aan mij geven. Als ik mijn kaart de 20ste geef, kan ze niks meer geven of na kerst maar dat staat zo dom.
Op zondag 7 december 2003 18:57 schreef Roa het volgende:[..]
Kijk, stuk beter dan het briefje, een soort van combo, en mss wel de ideale versie:
Doe een kerstkaart in een enveloppe (btje romantische) met haar naam erop, doe die in haar zak, en vul als afzender idd je mobiele-nummer in, en niet je naam, geen lange boodschappen, gewoon een korte boodschap die in verband staat met kerst.
quote:Dabedoelik....
Op zondag 7 december 2003 18:57 schreef Roa het volgende:[..]
Kijk, stuk beter dan het briefje, een soort van combo, en mss wel de ideale versie:
quote:Maar ik ga het toch persoonlijk geven. Dus tja ze weet van wie het komt helaas. Iemand nog antwoord op m'n bovenstaande post mbt wanneer de kaart geven?
Op zondag 7 december 2003 19:28 schreef R34L-SIcK het volgende:[..]
Dabedoelik....
"Wat ben jij een ongelofelijk bang mietje en zielig excuus voor een kerel".
Stap op die meid af en vraag 'r mee uit. Je zit nu al 2 topics vol te janken dat je d'r zo leuk vindt en er is nog helemaal NIETS gebeurd !!
Laffe briefjes e.d. helpen geen zak, gewoon vragen en niet janken.
Lekker opportunistisch er op af kerel.
quote:ga eens zo door? misschien dat ik dan gvd de volgende keer dat meisje op t station/in de trein/op de bushalte/ of in de bus aanspreek
Op zondag 7 december 2003 19:35 schreef Roellio het volgende:
Sorry hoor. Ik weet dat het niet netjes is in R&P maar ik kan het niet laten:"Wat ben jij een ongelofelijk bang mietje en zielig excuus voor een kerel".
Stap op die meid af en vraag 'r mee uit. Je zit nu al 2 topics vol te janken dat je d'r zo leuk vindt en er is nog helemaal NIETS gebeurd !!
Laffe briefjes e.d. helpen geen zak, gewoon vragen en niet janken.
of wat roellio zei, gewoon ff zo'n "schijt aan alles" moment hebben en r mee uit vragen
quote:Hey, zo'n soort briefje met ongeveer dezelfde inhoud heb ik hier ook nog liggen... vrijdag gekregen van een meidje
Op zondag 7 december 2003 18:20 schreef cb_17 het volgende:
Hoi E......Mijn naam..
06-blablabla
bel of sms eens
Zou ik jouw nummer ook mogen hebben
.http://forum.fok.nl/showtopic.php/406905
.http://forum.fok.nl/showtopic.php/425890
.http://forum.fok.nl/showtopic.php/426547
Groetjes cb_17
hulde!
quote:Vuile hond!
Op zondag 7 december 2003 21:17 schreef cb_17 het volgende:
Ik heb net voor mezelf besloten dat ik ga stoppen met posten, althans ik matig het erg.
Het is leuk geweest in het begin, naarmate begin ik me er steeds aan te ergeren.
Het geheel van het posten zit me dwars, niet om de reacties hoor , en ook niet omdat ik bang ben om te moeten posten dat ik misschien weer afgewezen word, maar ik ga me er teveel mee bezig houden.
Hierbij wil ik het laten, en ga m'n eigen weg verder, en zal m'n eigen ideeën opvolgen en zien wat goed en fout is.
Misschien nog eens tot volgend jaar.Groetjes cb_17
Ons gewoon 2 delen laten wachten en dan ermee kappen, bah
quote:kinderachtig zeg..
Op zondag 7 december 2003 21:17 schreef cb_17 het volgende:
Ik heb net voor mezelf besloten dat ik ga stoppen met posten, althans ik matig het erg.
Groetjes cb_17
quote:Nou Steef... ik kan het eigelijk wel begrijpen hoor.
Op maandag 8 december 2003 16:32 schreef cb_17 het volgende:
M'n laatste post in dit topic. Ik zal op langere termijn, misschien een maandje of langer de definitieve uitslag geven of het nog wat geworden is of niet.
Ik zal dan wel een nieuw topic moeten openen dus dan zien we het vanzelf wel.Groetjes cb_17
quote:Trekpop dat je d'r bent!
Op maandag 8 december 2003 16:32 schreef cb_17 het volgende:
M'n laatste post in dit topic. Ik zal op langere termijn, misschien een maandje of langer de definitieve uitslag geven of het nog wat geworden is of niet.
Ik zal dan wel een nieuw topic moeten openen dus dan zien we het vanzelf wel.Groetjes cb_17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |