quote:Jij bent diegene uit Gorredijk?
Op zondag 23 november 2003 05:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Yeah, mijn brief staat in de Metro.
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 23-11-2003 11:55]
quote:Ruilen voor een chocolade S voor 8000 slotjes?
Op zondag 23 november 2003 11:25 schreef calvobbes het volgende:
Krijgen we nog Zeeuwse vlaai omdat we de 800.000 posts in Muziek zijn gepasseerd of hoe zit dat
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:42 schreef Seborik het volgende:
bolussen
Ik ben ineens aan de lijn
quote:De naam
Op zondag 23 november 2003 14:45 schreef Seborik het volgende:
Wat is er niet goed aan?
quote:Nee en dat wil ik graag zo houden
Weet je wel wat het is?
quote:Het lijkt een beetje op een drol, maar het is zoet deeg in bruine stroop.
Op zondag 23 november 2003 14:52 schreef calvobbes het volgende:[..]
De naam
[..]Nee en dat wil ik graag zo houden
Heel zoet dus.
quote:Aha.
Op zondag 23 november 2003 14:56 schreef Zander het volgende:
De originele versie is van New Order (uit 1983, geloof ik).
quote:Waren best vaak mooie optredens bij. De akoestische versie van Turn around van Green Lizard is nog steeds een van mijn favoriete platen. Een van de 150, maar toch.
Jan Douwe Kroeske zal in de nieuwe programmering van KinkFM van dinsdag- tot en met vrijdagavond te horen zijn op KinkFM met zijn 2 meter sessies. Het programma, dat in het vervolg 2 meter de avond in zal heten, is te beluisteren van 20:00 tot 22:00 uur.De formule van het programma, dat tot nu toe op zondagmiddag van 12:00 tot 15:00 uur te beluisteren was, zal nagenoeg ongewijzigd blijven. Het programma bevat naast 2 meter sessies met zowel binnen- als buitenlandse bands ook veel nieuwe muziek. Het nieuwe programma krijgt een iets journalistieker uiterlijk.
Jan Douwe Kroeske werd naast zijn muzikale programma's onder meer bekend van programma's als 12 steden 13 ongelukken, Jules Unlimited en Jan Douwe op zoek. Ook was hij van 1988 tot en met 1999 verantwoordelijk voor de presentatie van Pinkpop. In april 1987 begon Kroeske bij de NPS met 2 meter sessies. Met het programma, dat sindsdien via de Vara en RTL 5 verhuisde naar KinkFM en Veronica, nam hij tot nu toe meer dan duizend sessies op met onder meer de Counting Crows, Radiohead, REM, Venice, Coldplay, Anouk, K's Choice en Joe Cocker.
Het nieuwe programma van Kroeske zal te horen zijn vanaf 9 december. Tot die tijd houdt het team van 2 meter sessies even vakantie. De programmering van KinkFM zal vanaf 1 december volledig worden omgegooid. Eerder werd al bekend dat Isabelle Brinkman, die eerder dit jaar uit onvrede popstation 3FM verliet, voortaan op maandagavond de Moordlijst gaat presenteren, een hitlijst in samenwerking met muziekblad OOR, die eerder bij de VPRO te horen was. Het alternatieve station, dat door financiėle problemen van moedermaatschappij Veronica geen etherfrequentie wist te bemachtigen, heeft veel trouwe luisteraars.
quote:Ja idd. Ik zal hem zo wel even posten.
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef Zander het volgende:
Nee, 't is die brief over communistenjager Peter Siebelt, toch?
Ernst Meijers, Gorredijk
Hm, moest hem wel snel typen maar toch nog redelijk geslaagd.
Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?
quote:Daar gaat het me niet eens om.
Op zondag 23 november 2003 20:01 schreef dwerg het volgende:DR
Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 23-11-2003 20:06]
quote:Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit de Nederlandse Dizzy Man's Band is, die in de jaren '70 hits scoorde met The Show en The Opera. Het lijkt wel een gay voetbalteam met een paar spelers tekort.
Op zondag 23 november 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:
Ik werd net gebeld door SunChaser die op dit moment in de auto zit voor zijn werk en die vroeg of ik hier een verzoekje kon plaatsen om even te stemmen op Patsy Gallant - From New York to L.A. voor de 5 na half 5 bij Schiffers.fm. Die wil hij graag horen, zie je.
Nu staat hij op dit moment al bovenaan, dus hij zal het toch wel worden, maar dan heeft het aan mij iig niet gelegen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-11-2003 16:05]
quote:Nee.
Op maandag 24 november 2003 15:18 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat iedereen een florisante dag heeft vandaag.
Gelukkig heb ik nog een vertegenwoordiger in net pak met stropdas kunnen beledigen.
Ik moet sowieso eens wat meer muziek-DVDs aanschaffen, heb er nu maar een stuk of vier of zo. Wat zijn verder nog aanraders? Die Beatles-Anthology zou ik wel graag willen hebben, maar da's wel gelijk weer een prijzige..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |