abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14858722
Krijgen we nog Zeeuwse vlaai omdat we de 800.000 posts in Muziek zijn gepasseerd of hoe zit dat

pi_14858767
quote:
Op zondag 23 november 2003 05:24 schreef Diverse_Reality het volgende:
Yeah, mijn brief staat in de Metro.
Jij bent diegene uit Gorredijk?

[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 23-11-2003 11:55]

Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_14861225
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:25 schreef calvobbes het volgende:
Krijgen we nog Zeeuwse vlaai omdat we de 800.000 posts in Muziek zijn gepasseerd of hoe zit dat

Ruilen voor een chocolade S voor 8000 slotjes?
pi_14861236
Het zouden dan overigens Zeeuwse bolussen worden.
pi_14862249
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:42 schreef Seborik het volgende:
bolussen

Ik ben ineens aan de lijn

pi_14862781
Wat is er niet goed aan? Weet je wel wat het is?
pi_14862922
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:45 schreef Seborik het volgende:
Wat is er niet goed aan?
De naam
quote:
Weet je wel wat het is?
Nee en dat wil ik graag zo houden
pi_14862966
Ik ben alleen bekend met de befaamde Goudse bolus, ben er vorige week per ongeluk nog in gaan staan.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14862971
Hoeveel versies zijn er eigenlijk van het nummer Blue Mondays en van wie is het origineel? Ik heb er nu een van orgy (soort glampunkrockachtig iets) die is wel cool, maar ik heb er volgens mij al verschillende versies van gehoord
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
pi_14863017
De originele versie is van New Order (uit 1983, geloof ik).
pi_14863131
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:52 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De naam
[..]

Nee en dat wil ik graag zo houden

Het lijkt een beetje op een drol, maar het is zoet deeg in bruine stroop.

Heel zoet dus.

pi_14863198
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:56 schreef Zander het volgende:
De originele versie is van New Order (uit 1983, geloof ik).
Aha.
Goed nieuws:
quote:
Jan Douwe Kroeske zal in de nieuwe programmering van KinkFM van dinsdag- tot en met vrijdagavond te horen zijn op KinkFM met zijn 2 meter sessies. Het programma, dat in het vervolg 2 meter de avond in zal heten, is te beluisteren van 20:00 tot 22:00 uur.

De formule van het programma, dat tot nu toe op zondagmiddag van 12:00 tot 15:00 uur te beluisteren was, zal nagenoeg ongewijzigd blijven. Het programma bevat naast 2 meter sessies met zowel binnen- als buitenlandse bands ook veel nieuwe muziek. Het nieuwe programma krijgt een iets journalistieker uiterlijk.

Jan Douwe Kroeske werd naast zijn muzikale programma's onder meer bekend van programma's als 12 steden 13 ongelukken, Jules Unlimited en Jan Douwe op zoek. Ook was hij van 1988 tot en met 1999 verantwoordelijk voor de presentatie van Pinkpop. In april 1987 begon Kroeske bij de NPS met 2 meter sessies. Met het programma, dat sindsdien via de Vara en RTL 5 verhuisde naar KinkFM en Veronica, nam hij tot nu toe meer dan duizend sessies op met onder meer de Counting Crows, Radiohead, REM, Venice, Coldplay, Anouk, K's Choice en Joe Cocker.

Het nieuwe programma van Kroeske zal te horen zijn vanaf 9 december. Tot die tijd houdt het team van 2 meter sessies even vakantie. De programmering van KinkFM zal vanaf 1 december volledig worden omgegooid. Eerder werd al bekend dat Isabelle Brinkman, die eerder dit jaar uit onvrede popstation 3FM verliet, voortaan op maandagavond de Moordlijst gaat presenteren, een hitlijst in samenwerking met muziekblad OOR, die eerder bij de VPRO te horen was. Het alternatieve station, dat door financiėle problemen van moedermaatschappij Veronica geen etherfrequentie wist te bemachtigen, heeft veel trouwe luisteraars.

Waren best vaak mooie optredens bij. De akoestische versie van Turn around van Green Lizard is nog steeds een van mijn favoriete platen. Een van de 150, maar toch.
pi_14863317
Twee Meter Sessies is okee. Van JD Kroeske zelf ben ik niet zo'n fan, maar soit.. hij is nu eenmaal onlosmakelijk met het programma verbonden.
pi_14869453
quote:
Op zondag 23 november 2003 11:12 schreef Zander het volgende:
Nee, 't is die brief over communistenjager Peter Siebelt, toch?
Ja idd. Ik zal hem zo wel even posten.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14869743
pi_14869766
Toen ik de brief van A. Polling las, die eergister in de Metro stond, moest ik toch even glimlachen. Als er al een boekje opengedaan moet worden over radicaal-links, dan liever niet door Siebelt, die een duim heeft waar Stephen King trots op zou zijn. Deze fervent oud papier verzamelaar heeft al eerder een pracht van een boek geschreven genaamd Eco Nostra. Als reactie op de toen gepubliceerde kritiek begint meneer al met 'rooie facisten' en 'oude communistische methoden', hiermee doelend op een door een dictatoriale macht geregeerd Rusland. Een mooi begin. Het door u genoemde voorbeeld van een radicaal-links figuur Volkert van der G., hij is dus nog steeds hot, had een netwerk achter zich die zich uitstrekte van het Animal Liberation Front, de VVD'er Hans Dijkstal tot Kofi Anan en de Postcode Loterij Show. Ik geloof dat als Siebelt nog even doorgezocht had zelfs Harry Potter in het complot zou blijken te zitten. Ook de methode van Siebelt om verbanden te leggen bleek nogal discutabel. Daarbij is Volkert van der G. vooral in het nieuws gekomen door een individuele actie, en niet door zijn geweldige prestaties binnen het radicaal linkse spectrum. De door hem gepleegde moord staat volkomen los van het, ik wil het nogmaals even benadrukken, zeer diverse gedachtengoed onder de noemer radicaal-links. Neem dan liever een prominent iemand. Ik zal dit boek vast nog wel eens lezen, als het in de bibliotheek ligt. Want ik verwacht niet meer nuttige informatie te vinden dan in zijn vorige bonte verzameling onthullingen. Naast oud papier verzamelen brengt hij het ook al op de markt. Het zou zonde zijn als dit boek niet op gerecycled papier gedrukt is.

Ernst Meijers, Gorredijk

Hm, moest hem wel snel typen maar toch nog redelijk geslaagd.

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_14869925
DR

Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?

I intend to live forever, or die trying.
pi_14870024
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:01 schreef dwerg het volgende:
DR

Wat een geweldige brief! Zullen alle lezers hem ook begrijpen?

Daar gaat het me niet eens om.
En de volgende keer als weer iets over kraken en het CDA instaat ben ik ook van de partij. .

[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 23-11-2003 20:06]

pi_14870334
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:55 schreef Seborik het volgende:

Je moet er natuurlijk wel even bij vertellen dat dit de Nederlandse Dizzy Man's Band is, die in de jaren '70 hits scoorde met The Show en The Opera. Het lijkt wel een gay voetbalteam met een paar spelers tekort.
pi_14888976
Hallo allemaal, m'n college statistiek is komen te vervallen, wat dus normaal nu zou zijn. Dat is enigszins hinderlijk. Ik hoop dat iedereen een florisante dag heeft vandaag.

maandag 24 november 2003 @ 16:03:44 #196
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14890236
Hallo Muziek!

Ik werd net gebeld door SunChaser die op dit moment in de auto zit voor zijn werk en die vroeg of ik hier een verzoekje kon plaatsen om even te stemmen op Patsy Gallant - From New York to L.A. voor de 5 na half 5 bij Schiffers.fm. Die wil hij graag horen, zie je.

www.schiffers.fm

Nu staat hij op dit moment al bovenaan, dus hij zal het toch wel worden, maar dan heeft het aan mij iig niet gelegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 24-11-2003 16:05]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_14892478
quote:
Op maandag 24 november 2003 15:18 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop dat iedereen een florisante dag heeft vandaag.
Nee.

Gelukkig heb ik nog een vertegenwoordiger in net pak met stropdas kunnen beledigen.

pi_14893218
Sterf geroepen?
pi_14893916
Ik wil even melden dat de DVD van Rush In Rio fuckingretegaaf is
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_14894433
Als Rush nou ook maar eens een keer naar Nederland kwam...

Ik moet sowieso eens wat meer muziek-DVDs aanschaffen, heb er nu maar een stuk of vier of zo. Wat zijn verder nog aanraders? Die Beatles-Anthology zou ik wel graag willen hebben, maar da's wel gelijk weer een prijzige..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')