en hier maar weer verder
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-11-2003 08:27]
quote:Als je stottert dan moet je nogal veel nadenken over wat je zegt. Bovendien komt daar ook nog de factor bij dat ik nog maar amper Nederlands lul hier in de VS. Ik heb me ook niet kunnen voorbereiden (net zo min als Nolius en Sunny
Op maandag 17 november 2003 21:01 schreef Nr.11 het volgende:
Vampier is zenuwachtig en daardoor irritant....Achtergrond-muziekje roeleert!!
[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-11-2003 08:54]
quote:7.15 uur al en ik sliep pas tegen 3 uur. Was in mijn slaap nog aan het presenteren
Op dinsdag 18 november 2003 08:13 schreef ChrisJX het volgende:
Wow, ook al wakker?
maar ben nu wel fit.
quote:Zeikerds blijf je houden. Ik vond het daarentegen prima
Op dinsdag 18 november 2003 08:35 schreef Vampier het volgende:
Er moet me even iets van het hart:
[..]Als je stottert dan moet je nogal veel nadenken over wat je zegt. Bovendien komt daar ook nog de factor bij dat ik nog maar amper Nederlands lul hier in de VS. Ik heb me ook niet kunnen voorbereiden (net zo min als Nolius en Sunny
) Al met al heb ik weinig gestotter gehoord
Alleen niet Bohemian Rhapsody zo afkraken SunChaser
Ik zal ff de fotows van de camera af halen en daarna post ik ze
Fantastisch SunChaser, Nolius, en de andere (Knut, Vampier, Dagobert)
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 10:39 schreef Jelminho het volgende:
Het was gewoon leuk om te horen, en volgende week zitten we weer met 100 man in de #fokradio commentaar te geven ook al is het gewoon leuk... en ik ben ervan overtuigd dat het volgende week ook leuk blijft, en de week daarop ook, en daarop..Fantastisch SunChaser, Nolius, en de andere (Knut, Vampier, Dagobert)
quote:Dat is het niet, je vergeet me te noemen!
Op dinsdag 18 november 2003 11:17 schreef Jelminho het volgende:
Heatwave niet zo anti - enthousiast, ik probeer er ook maar wat van te maken..De muziek is bagger, maar het is best grappig voor een paar keer om een FOK Radio te horen..
quote:Ja, die zou ik graag ook hebben, want ik wil het tweede uur alleen horen nu...
Op dinsdag 18 november 2003 11:24 schreef vosss het volgende:
maar hoe zit het nou met de mp3's? Die worden toch wel gemaakt, voor het nageslacht zegmaar
quote:Wat ernstig allemaal..
Op dinsdag 18 november 2003 11:19 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat is het niet, je vergeet me te noemen!
.
quote:Ja, dat is ernstig ja!
Op dinsdag 18 november 2003 11:26 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Wat ernstig allemaal..
quote:Dank je
Op dinsdag 18 november 2003 10:39 schreef Jelminho het volgende:
Het was gewoon leuk om te horen, en volgende week zitten we weer met 100 man in de #fokradio commentaar te geven ook al is het gewoon leuk... en ik ben ervan overtuigd dat het volgende week ook leuk blijft, en de week daarop ook, en daarop..Fantastisch SunChaser, Nolius, en de andere (Knut, Vampier, Dagobert)
Zit net ook de uitzending na te luisteren en eigenlijk moet er een limiter op het geluid komen. Het volume schommelt verschrikkelijk.
Maar daar wordt aan gewerkt
Nolius, het geluid vooral bij Knut vond ik zeer onduidelijk, wel verstaanbaar, maar toch, hoe kwam dat..
quote:Euh, aangezien de linkjes bij de vorige radioprogramma's ook gewoon online stonden, denk ik wel dat het mag ja.
Op dinsdag 18 november 2003 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Mag ik hier een link naar de mp3-tjes plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |