maar wel een mooi meisje van 16quote:Op maandag 28 februari 2005 14:18 schreef Smittend het volgende:
Nou ik vind toch dat ie wel heel veel vraagt van een meisje van 16 !![]()
( t'is maar een serie..t'is maar een serie..maak jezelf niet zo druk Smittend)
Elke eerste seizoen van een TV serie houdt zich vaak aan een 'gesloten' einde per aflevering. dit omdat de kijkers zo op hun gemak de serie kunnen gaan 'ontdekken'.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Vind het een leuke serie maar heb het idee dat 't tempo er een beetje uit begint te raken. Er had van mij wel wat meer mogen gebeuren in 1 aflevering. Hoop niet dat het zo'n probleem-oplossing serie wordt.
John Doequote:Op donderdag 3 maart 2005 10:34 schreef RickySway het volgende:
[..]
Elke eerste seizoen van een TV serie houdt zich vaak aan een 'gesloten' einde per aflevering. dit omdat de kijkers zo op hun gemak de serie kunnen gaan 'ontdekken'.
Smallville is hiervan een extreem duidelijk voorbeeld. elke 1e seizoensaflevering ging over 1 villain en de oplossing daarvoor.
Ja, ik lag echt dubbel van het lachen!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
bent u therapeut of bent u U? geweldig!
Die knipoogquote:
Ja...hahahaquote:Op maandag 7 maart 2005 10:23 schreef starbuck het volgende:
en dan Luke, die bij de therapie verteld dat er niemand naar hem luisterd, waarop de therapeute hem totaal negeerd.![]()
Bij Smallville kon je het inderdaad zo allemaal invullen. Rare gebeurtenis -> We komen erachter wie wat doet --> Tweede rare gebeurtenis, waarbij Clark zonder erachter te komen wie het doet iemand red ---> Ze komen er uiteindelijk achter, waarna Clark nog net op tijd is om weer iemand te redden, en op een vrijwel geweldloze manier voor de redding zorgt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:34 schreef RickySway het volgende:
[..]
Elke eerste seizoen van een TV serie houdt zich vaak aan een 'gesloten' einde per aflevering. dit omdat de kijkers zo op hun gemak de serie kunnen gaan 'ontdekken'.
Smallville is hiervan een extreem duidelijk voorbeeld. elke 1e seizoensaflevering ging over 1 villain en de oplossing daarvoor.
Wees dus gerust. Joan of Arcadia heeft toezegging gehad voor seizoen 3 en ik verwacht dan ook dat zowel het tempo als de verhaallijnen alsmaar sterker worden.
Het zijn er op zondag avond gewoon te veel, Joan of Arcadia, boer zoekt vrouw, peking express, meiden van de wit en volgende week begint ER ook nog eens.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:13 schreef mrkanarie het volgende:
mijn moeder bij iedere aflevering: jaa en dit is echt een serie voor de EO en blablabla...
Maar ik vind het wel jammer dat er nu zo veel goede programma's op zondag op zijn zoals boer zoekt vrouw, peking express, meiden van de wit en ook nog joan of arcadia.
Ik denk dat ik JOA ga downloaden en op zondagavond iets ander kijken...
Oeh je maakt me nieuwsgierig !!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef kniekousje het volgende:
Blijf allemaal toch kijken. Na aankomende zondag gebeurt er iets heel leuks, misschien voorspelbaar maar wel leuk.
wat dan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef kniekousje het volgende:
Blijf allemaal toch kijken. Na aankomende zondag gebeurt er iets heel leuks, misschien voorspelbaar maar wel leuk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oeh je maakt me nieuwsgierig !!
Gelukkig is het bijna zondag !
haha..wordt 't je allemaal teveel?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
That's it. Nu met Peking Express, Lost, Desperate Housewives.... Joan of Arcadia delft het onderspitHelaas.
Ik lees hier wel af en toe bij
overloperquote:Op zondag 20 maart 2005 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Waar en wanneer wordt DH dan herhaalt?
En het is niet de enige reden dat ik Joan drop... ik vind het te lief en zoet en saai worden. Ik hoopte dat het niet zo'n zoetige dawson meets god serie zou worden.... en de eerste afleveringn leek dat ook niet... maar helaas na aflevering 4 of 5 kreeg ik steeds meer tandpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |