wtf, in de serie leek ze veel dikker, daar vond ik haar ook echt niet knapquote:Op maandag 14 februari 2005 08:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze kan nog leuk rappen ook![]()
[afbeelding]
Keri Lynn Pratt speelde weer een een gekke rol
Ikquote:Op maandag 14 februari 2005 15:49 schreef G.I. het volgende:
Zijn er mensen die al begonnen zijn met het kijken van seizoen 2
de downloaders onder ons dan ???
heb net de torrents aangezet en ben bij epp 21 van season 1
Die foto is wat recenter dan de uitzendingquote:Op maandag 14 februari 2005 21:03 schreef Molluck het volgende:
wtf, in de serie leek ze veel dikker, daar vond ik haar ook echt niet knap
*opdracht van God, niet iedereen vraagt om hulp, dus kijk goed rondquote:Op maandag 21 februari 2005 07:44 schreef Radjwantie het volgende:
Ik heb het gisteren gemist. Wat was er gebeurd?
Heb je die ook zonder die 'lelijke' ouders... Vooral die moeder staat me totaal niet aan...quote:
ja die moeder heet Steenburgen ofzoiets. Nederlands?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:55 schreef morgana_1983 het volgende:
broer in rolstoel = kevin
in het echie gaat hij door het leven als Jason Ritter
[afbeelding]
en natuurlijk miss vervelende stem:
[afbeelding]
Het het even een beetje aangevult, hopelijk vind je het niet ergquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:13 schreef starbuck het volgende:
[..]
*Joan's vriend (weet zo niet hoe die heet) vind novenmber een kutmaand, Joan weet niet waarom
*opdracht van God, niet iedereen vraagt om hulp, dus kijk goed rond
*Joan gaat babysitten op een jochie die ten dode is opgeschreven vanwege taaislijmziekte.
Ze gaat met de jongen naar de lokale begraafplaatst wat tot gevolge heeft dat ze het graf van de moeder van haar vriend ziet die is overleden in November. Daardoor weet ze ook waarom hij November zo haat.
*Joan vind het niet eerlijk en is boos op God.
* papa Joan dient aanklacht in tegen twee van zijn eigen agenten, die veel geweld hebben gebruikt tegen een negroide man met een zeer laag I.Q. De twee agenten waren blank en hadden een hekel aan zwarte mensen.
natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:44 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Het het even een beetje aangevult, hopelijk vind je het niet erg
Dat zal ik je niet aandoen...zingen is niet mijn sterkste kant..maarre 't is ZONDAG !!..Nog 9 uur tot Joan.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:18 schreef starbuck het volgende:
[..]
ik dacht even dat je het HI reclame liedje ging zingen![]()
maar goed 22.00 het schiet al op..
[afbeelding]
ik ook niet! nog 5:12 uurquote:Op zondag 27 februari 2005 16:16 schreef Mientje het volgende:
Nog 5,84 uur! Kan niet wachten!!
Thanks!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:13 schreef starbuck het volgende:
[..]
*opdracht van God, niet iedereen vraagt om hulp, dus kijk goed rond
*Joan gaat babysitten op een jochie die ten dode is opgeschreven vanwege taaislijmziekte.
*Joan vind het niet eerlijk en is boos op God.
* papa Joan dient aanklacht in tegen twee van zijn eigen agenten, die veel geweld hebben gebruikt tegen een man met een zeer laag I.Q.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 19:44 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Het het even een beetje aangevult, hopelijk vind je het niet erg
Precies, zowel die rabijn als die dominee zeiden allebei dat God nooit zou vragen om iets slechts te doen. Maar aan de andere kant, Hij zei niet letterlijk dat ze dat "kunstwerk" met een stoel moest bewerkenquote:Op maandag 28 februari 2005 10:50 schreef Radjwantie het volgende:
Straks blijkt God eigenlijk de duivel ofzo te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |