Ja, ik dacht dat het een speelfilm was. Keek er naar bij gebrek aan beter. Houd niet van series die per aflevering geen zelfstandig verhaaltje zijn. Dead like me, was wel leuk, Touched by an Angel al minder vanwege het slepende drama in de verhaaltjes en dit belooft echt langdradig te worden. EO heeft niet het alleenrecht op braafheid. Maar wie zich wel ermee vermaakt: veel kijkplezier.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:48 schreef SignOTheTimes het volgende:
Erg goed! Jammer dat het afgelopen was!
jammer voor jou dat god 10 min later als dikke serverende negerin terugkwamquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:42 schreef Footprint het volgende:
Leuke serie!
Ik ga zeker de volgende aflevering kijken.
En die God waar Joan 'op viel' zag er niet verkeerd uit![]()
uhu...dat was inderdaad wat minderquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:34 schreef Keano het volgende:
[..]
jammer voor jou dat god 10 min later als dikke serverende negerin terugkwam![]()
serie 1quote:Op zondag 9 januari 2005 17:04 schreef BlackSheep het volgende:
Het is al eerder gevraagd in dit topic maar toen is er volgens mij niet echt aan antwoord opgekomen:
Is het nu serie 1 of 2 die draait op rtl4?
2 seizoenen, de laatste aflevering eindigd erg mooi.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:01 schreef Hopey het volgende:
Gecanceld.. aaaw why...Ik vond die serie zo dope. Lekker droog en tikje zwartgallig, heerlijk gewoon. Hoeveel seizoenen zijn ervan gemaakt? Ik hoop dat ze maar weer aankopen.
![]()
Ik lag echt dubbelquote:Like I also can take the Blue pill
Ik idd ook! Ik hoop wel dat iedereen em snapte.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:10 schreef Skinkie het volgende:
[Like I can also take the blue pill]
Ik lag echt dubbel![]()
![]()
Most definately.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:17 schreef Nathalytje het volgende:
[..]
Ik idd ook! Ik hoop wel dat iedereen em snapte.
Dat zijn niet echt spoilers... ze doen iig geen afbraak aan de waarde van het alsnog bekijken.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:17 schreef MissParker het volgende:
Ik vind het ook een geweldige serie.
Hier heb je een site (voor diegene die wilde weten wat er in ep 1 en 2 was gebeurd) waar je alle eps kunt lezen van seizoen 1 en 2. (Dus diegenen die geinteresseerd zijn in spoliers, misschien wel handige link)
http://www.sonypictures.c(...).php?episode_num=100
Zeker! In het Oude Testament komt Hij er meer vanaf als een god om te vrezen en de god in de serie wil zich absoluut niet zo profileren.quote:Op maandag 17 januari 2005 03:48 schreef kneejo het volgende:
Lijkt een leuke serie te worden. Draait in de States al een seizoen. Waar ik toch een beetje over struikelde was dat God in de 1ste aflevering het Nieuwe Testament zomaar in één zin durfde gelijk te trekken met de Koran... hoewel... om precies te zijn zij hij: "Ik kom er in het nieuwe testament en de koran beter vanaf dan in het oude testament". Daarbij laten de makers noch ten voordeel noch ten nadeel van een van beide religies een hele gevoelige kwestie op heel subtiele wijze mooi in het midden liggen... petje af!
Nou... het zijn meer de dingen die Hij (zowel in de serie als in het echt) niet zegt, die Hem af en toe wel om te vrezen maken. Dingen die Hij niet zegt, maar doet, zeg maar. Petje af voor God ook!quote:Op maandag 17 januari 2005 07:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker! In het Oude Testament komt Hij er meer vanaf als een god om te vrezen en de god in de serie wil zich absoluut niet zo profileren.
"Thou shalt not bow down thyself to them, nor serve them: for I the LORD thy God am a jealous God"quote:Op maandag 17 januari 2005 20:54 schreef kneejo het volgende:
[..]
Nou... het zijn meer de dingen die Hij (zowel in de serie als in het echt) niet zegt, die Hem af en toe wel om te vrezen maken. Dingen die Hij niet zegt, maar doet, zeg maar. Petje af voor God ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |