Het zijn er op zondag avond gewoon te veel, Joan of Arcadia, boer zoekt vrouw, peking express, meiden van de wit en volgende week begint ER ook nog eens.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:13 schreef mrkanarie het volgende:
mijn moeder bij iedere aflevering: jaa en dit is echt een serie voor de EO en blablabla...
Maar ik vind het wel jammer dat er nu zo veel goede programma's op zondag op zijn zoals boer zoekt vrouw, peking express, meiden van de wit en ook nog joan of arcadia.
Ik denk dat ik JOA ga downloaden en op zondagavond iets ander kijken...
Oeh je maakt me nieuwsgierig !!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef kniekousje het volgende:
Blijf allemaal toch kijken. Na aankomende zondag gebeurt er iets heel leuks, misschien voorspelbaar maar wel leuk.
wat dan...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:43 schreef kniekousje het volgende:
Blijf allemaal toch kijken. Na aankomende zondag gebeurt er iets heel leuks, misschien voorspelbaar maar wel leuk.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:38 schreef Smittend het volgende:
[..]
Oeh je maakt me nieuwsgierig !!
Gelukkig is het bijna zondag !
haha..wordt 't je allemaal teveel?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
That's it. Nu met Peking Express, Lost, Desperate Housewives.... Joan of Arcadia delft het onderspitHelaas.
Ik lees hier wel af en toe bij
overloperquote:Op zondag 20 maart 2005 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Waar en wanneer wordt DH dan herhaalt?
En het is niet de enige reden dat ik Joan drop... ik vind het te lief en zoet en saai worden. Ik hoopte dat het niet zo'n zoetige dawson meets god serie zou worden.... en de eerste afleveringn leek dat ook niet... maar helaas na aflevering 4 of 5 kreeg ik steeds meer tandpijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |