Vorige delen:
Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat
Commentaar op een ander? Meld dat hier!
Is de poll corrupt volgens jou? Meld dat hier!
Is jouw soep onterecht niet gekozen? Meld dat hier!
Mááááááárrrr...
Er zijn ook dingen die NIET in dit topic moeten!
De daadwerkelijke wedstrijdauto's post je natuurlijk in PTA Photoshop-wedstrijd voor auto's Deel 16!
Heb je twijfels over jouw soep? Wil je tips? Vragen over hoe je je velgen recht op je auto krijgt? Dat vraagt men hier: Photoshop Auto's Deel 3.
Wil jij per se dat jouw auto gepost wordt voor de nieuwe poll? Post je suggestie hier: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES
Maar verder meld je alles wat niet in het wedstrijdtopic thuishoort hier.
Dus OOK langdradige discussies over ingezonden auto's (= meer dan 3 posts in het wedstrijdtopic)
quote:http://picserver.student.utwente.nl/
Op maandag 17 november 2003 23:06 schreef Haikuh het volgende:
ik zoek een server waar ik vanalles op kan zetten... t zal vast wel al aan de orde zijn geweest, maar ik vindt t nergenssoorrry :| kan iemand me ff helpen
thnx alvast
Alleen als je een foto nog aanpast, moet je de post wel veranderen want elke foto daar krijgt een ander nummer (en dus een andere URL).
Maar die werkt verder prima!
quote:ok thnx, zal t ff proberen
Op maandag 17 november 2003 23:29 schreef SiNz het volgende:[..]
http://picserver.student.utwente.nl/
Alleen als je een foto nog aanpast, moet je de post wel veranderen want elke foto daar krijgt een ander nummer (en dus een andere URL).
Maar die werkt verder prima!
Ik ben van jouw een stuk beter gewend...
achterbumper, skirt en velgen zitter er scheef op en het verbreden van de wielkasten is ook al niet geweldig gelukt.
ik hoop dat ik je niet beledigd heb, maar ik verwachte gewoon beter
quote:Waarom een andere kleur dan, ik vond rood ook niks en een beetje parelmoerachtig heb ik ook geprobeerd, m aar t is een drama vanwege de vreselijke lichtval op de originele foto. (vooral op het portier)
Op dinsdag 18 november 2003 07:08 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Die kleur is het toch niet helemaal, daar moet je echt iets aan veranderen. Zo ziet het er niet uit
quote:Als je er gewoon een Layer overheen gooit en die zet je op Multiply, dan kan je prima kleuren ervan maken hoor!
Op dinsdag 18 november 2003 09:43 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Waarom een andere kleur dan, ik vond rood ook niks en een beetje parelmoerachtig heb ik ook geprobeerd, m aar t is een drama vanwege de vreselijke lichtval op de originele foto. (vooral op het portier)
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 18-11-2003 10:41]
quote:Hey, goe plan, ik zit altijd te kutten met variations...
Op dinsdag 18 november 2003 10:36 schreef SiNz het volgende:[..]
Als je er gewoon een Layer overheen gooit en die zet je op Multiply, dan kan je prima kleuren ervan maken hoor!
Wel even de laag eronder Desaturaten dan, dan krijg je beter resultaat.
quote:Ik heb gewonnen omdat ik net als SiNz 3 stemmen had.. en tja, 3 is ook niet echt veel ofzo. Ik heb niet op mezelf gestemd, en 2 van de 3 stemmen zijn geregistreerd in het topic zelf, en ik heb geen idee waar die 3e vandaan komt.
Op dinsdag 18 november 2003 00:03 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Henkmanz, nofi maaruh hoe heb je in godsnaam kunnen winnen met die soep van de A3 ??Ik ben van jouw een stuk beter gewend...
achterbumper, skirt en velgen zitter er scheef op en het verbreden van de wielkasten is ook al niet geweldig gelukt.
ik hoop dat ik je niet beledigd heb, maar ik verwachte gewoon beter
quote:http://www.1001fonts.com is er één.. ik wil ook wel al mijn 505 fonts voor je zippen hoor
Op dinsdag 18 november 2003 15:09 schreef SiNz het volgende:
Iemand had een tijdje geleden hier een site gepost waar je stoere fonts kon downloaden. Maar ik kan um niet meer vinden. Weet iemand die nog?
quote:dan is het goed
Op dinsdag 18 november 2003 14:09 schreef Henkmanz het volgende:Sorry dat ik gewonnen heb T-Rex
.
quote:Graag
Op dinsdag 18 november 2003 15:32 schreef Henkmanz het volgende:[..]
http://www.1001fonts.com is er één.. ik wil ook wel al mijn 505 fonts voor je zippen hoor
quote:Ik heb ze gezipt, maar het wordt 20 MB
Op dinsdag 18 november 2003 16:28 schreef SiNz het volgende:[..]
Graag
![]()
Doe maar als je wil
quote:MSN ofzow?
Op woensdag 19 november 2003 11:52 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik heb ze gezipt, maar het wordt 20 MB
Ik heb niet echt de webspace om 20 MB up te loaden, dus dat wordt een beetje moeilijk. Tenzij je een andere oplossing hebt natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 19-11-2003 12:25]
quote:Hmm Kaj_A, beetje jammer dat je van de winnaar van TB gaat jatten (de voorbumper). Je heb nieteens de moeite genomen om een deel van de decal van de bumper weg te halen
Op dinsdag 18 november 2003 19:48 schreef Kaj_A het volgende:
quote:Vind ik prima...
Op woensdag 19 november 2003 11:57 schreef SiNz het volgende:[..]
MSN ofzow?
quote:*fluistermode* Die achtergrond was even een noodgreep, aangezien ik een grove fout had gemaakt met het inkleuren van de auto en daarna een nog stommere fout met opslaan, waardoor ik een psd zonder layers had. Om de auto niet helemaal hoekig en slecht geknipt te laten lijken heb ik een donkerder stuk achter het gesloopte deel gezet *fluistermode uit*
Op woensdag 19 november 2003 16:09 schreef Henkmanz het volgende:
btw Tomasz, ik vind dat je niet zo met de achtergrond moet fukken man! Het ziet er meestal mooier uit als je hem niet verandert...
Ter uwer info
Dus; OF nix posten, OF in het offtopic geblaat-topic.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:47 schreef Haikuh het volgende:
*Haikuh mompelt mee, Hallooo Sinz , schiet es op met de pic
quote:
Op woensdag 19 november 2003 21:19 schreef Mons het volgende:
21:18 SiNz heeft gewonnengast zoek snel een nieuwe auto uit
* Mons popelt
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:38 schreef zerrocool het volgende:
FOTO aub
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:39 schreef Haikuh het volgende:
zullen we de auto maar nemen die Sinz al eerder had voorgesteld ?
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:44 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
In het suggestie topic staan er wel 50. Ik stel voor om nog ff te wachten
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:48 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
poll gesloten - dat kunnen jullie toch ook wel?
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:52 schreef Kaj_A het volgende:
SiNz kan ook wel met een foto komen... maar dat doet ie ook niet.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 22:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Iezie online dan?
Eerst zeuren om een foto en dan niet meedoen?
Kom op, aan het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |