ik vind dat heel erg meevallen en ik vind hem sowieso beter dan co1 en over het algemeen misschien bijna beter dan americana.
1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
quote:Hmmm hier durf ik me dan nog wel aan te wagen
Op maandag 24 november 2003 17:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind hem alleen beter als Conspiracy.1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
1. Americana
2. Smash
3. Splinter
4. Conspiracy of One
5. Ignition
6. Ixnay on the Hombre
7. Self Titled
Maar het ligt allemaal zo dicht bij mekaar dat het een te verwaarlozen lijstje is
Maar voorlopig vind ik het een lekkere middenmoter
quote:Voor mij
Op maandag 24 november 2003 17:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind hem alleen beter als Conspiracy.1. Smash
2. Ixnay On The Hombre
3. Ignition
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
1. Ixnay On The Hombre
2. Ignition
3. Smash
4. Self-Titled
5. Americana
6. Splinter
7. Conspiracy Of One
Ik heb trouwens een cd-tje gemaakt met de beste nummers van Americana, CO1 en Splinter, omdat ze alledrie niet zo heel erg goed zijn heb ik er een goeie van gemaakt
BTW Sommige nummers zeuren wel een beetje lang door op het eind net als Million Miles away op CO1, hou ik nooit zo van.
En snellen op deel 9 af.........
Ik vind hem best leuk. Toen ik de nummers voor het eerst hoorde zat ik me even af te vragen wat ik nou precies aan had staan, maar ik ben eigelijk wel tevreden met de nieuwe style. Beetje jammer dat er maar 10 numers op staan.
1. Self Titled
2. Ixnay on the Hombre
3. Smash
4. Splinter
5. Conspiracy of One
6. Ignition
7. Americana
Maar het is ook moeilijk om de goeie albums die ze gemaakt hebben te overtreffen.
Ik hoop niet dat dit het laatste album van ze is.
Een live cd/dvd komt nog wel denk ik.
Heeft iemand de Tabs van Spare me the details, dat lijkt me wel een leuk deuntje om een zelf te spelen (aangezien ik niet zo goed ben kan ik hem niet zelf uitvogelen )
edit. ben het toch gaan proberen, zal wel niet goed zijn denkmaargoed:
code:Intro
E|------------------------------
B|------------------------------
G|------------------------------4x
D|-3-3---3-3--7-7-7--5-5-5-5----
A|-4-4---4-4--8-8-8--6-6-6-6----
E|-4-4---4-4--8-8-8--6-6-6-6----
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 24-11-2003 20:18]
En Hit That gaat mij echt nog eens de "Worst Hangover Ever" bezorgen. Wat een klotedeuntje.
quote:WHE is prachtig
Op maandag 24 november 2003 21:15 schreef Brram het volgende:
Een paar mooie nummers, maar overall komt deze CD (wtf CD, dit past nog zowat op een single) echt niet boven een 6 uit als ik em een punt moest geven...
En Hit That gaat mij echt nog eens de "Worst Hangover Ever" bezorgen. Wat een klotedeuntje.
quote:Opzich vind ik de drum in dat nummer wel grappig, komt er mooi uit telkens die beat
Op maandag 24 november 2003 21:15 schreef Brram het volgende:
Een paar mooie nummers, maar overall komt deze CD (wtf CD, dit past nog zowat op een single) echt niet boven een 6 uit als ik em een punt moest geven...
quote:Lijkt me erg optimistisch.
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef crN het volgende:
Ik denk dat er nog 2 album volgens. Hoogstens 3 en dat ze dan ermee kappen.
Maar een 9de studio album denk ik niet.
Dan zullen ze toch nog een aantal jaartjes door moeten gaan.
quote:In een tijd waar een normale nieuwe CD minimaal 15 euro kost, vind ik dat niet meer dan terecht. Fucking 10 nummers! (Neocon en When You're In Prison vind ik namelijk niet echt nummers)
Op maandag 24 november 2003 21:36 schreef =HellFire= het volgende:
Wat kunnen jullie _zeiken_ over die lengte van de cd zeg............
Ik ken nu, na 3 uur luisteren, al praktisch alle nummers. Nog 2 keer en ik zing de hele CD foutloos mee. Dat vind ik dus gewoon duidelijk te kort om zoveel geld voor neer te leggen...
Ze lijken langer omdat er lange lege ruimtes achter staan, waar je ook geen fuck aan hebt.
Het is een verbetering t.o.v. Conspiracy.
Het is minder poppunk als Conspiracy en Americana.
Het verschil is dat op Americana en Conspiracy een aantal positieve en negatieve uitschieters staan, wat de andere albums niet hebben,
Op Americana staan nummers als Have You Ever, The Sun, The Kids, The Line, wat die matige nummers weer helemaal compenseren, dat heb ik met Conspiracy niet, daarom is Americana beter.
Splinter heeft minder van deze "uitschieters".
Het grote minpunt van Splinter is gewoon het veel te kleine aantal nummers.
Het grote pluspunt van Splinter is dat het een stuk volwassener klinkt als de 2 albums ervoor.
De lyrics van nummers als Spare Me The Details en The Worst Hangover Ever vind ik weer erg vlak, dat kun je van de rest van de cd niet zeggen. Op Americana en Conspiracy staan meer van deze lyrics.
Dat vind ik dan weer een grotere verbetering dus
Maar ik ben gewoon teleurgesteld dat er maar 10 nummers op staan.
Wat wel allemaal goeie nummers zijn, alleen te weinig.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 24-11-2003 22:42]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |